11.12.17

הנהיגו את האמת לאחר שתבינו אותה

עבודתו ודברו של אלוהים נועדו לגרום לשינוי בטבע שלכם. מטרתו היא לא רק לגרום לכם להבין זאת או להכיר בכך ושבכך יסתיים הדבר. כבני אדם בעלי יכולת קבלה, אתם לא אמורים להתקשות להבין את דבר האל, משום שרוב דבר האל נכתב בשפה אנושית קלה למדי להבנה. למשל, אתם יכולים לדעת מה אלוהים רוצה שתעשו כדי להבין ולנהוג. זה דבר שאדם ראוי שמסוגל להבין אמור להיות מסוגל לעשות. הדברים שאלוהים אומר כעת הם ברורים ושקופים במיוחד, ואלוהים מציין דברים שבני אדם אחרים לא חשבו עליהם ואת הנסיבות השונות של האדם. דבריו הם כוללים, והם ברורים כאור הירח המלא. לכן בני האדם מבינים כעת עניינים רבים. מה שחסר להם הוא הנהגת דבר האל. בני האדם חייבים לחוות את כל היבטי האמת בפירוט, ולחקור ולחפש אותה בפרוטרוט. אסור להם סתם לחכות לקבל את מה שניתן להם בקלות. אחרת, הם יהפכו לבני אדם שחיים על חשבון אחרים. הם מכירים את דבר האל, אך הם לא מנהיגים אותו. בני אדם כאלה לא אוהבים את האמת, והם יסולקו בסופו של דבר. אימוץ סגנון של פטרוס של ימינו פירושו שכל אחד מכם צריך להנהיג את דבר האל, להיווכח באמת בחוויותיו ולזכות בנאורות רבה יותר ואדירה יותר בשיתוף הפעולה שלו עם אלוהים, מה שיביא אפילו יותר סיוע לחייו. אם קראתם רבות בדבר האל, אך אתם מבינים רק את המשמעות של הטקסט, ואין לכם ידע ממקור ראשון על דבר האל מחווייתכם המעשית, לא תכירו את דבר האל. עבורכם, דבר האל הוא לא חיים אלא רק אותיות חסרות רוח חיים. אם אתם נאחזים רק באותיות חסרות רוח חיים, אתם לא יכולים לתפוס את מהותו של דבר האל, ולא תוכלו להבין את רצונו. רק כשתחוו את דברו בחווייתכם בפועל, תיפתח בפניכם המשמעות הרוחנית של דבר האל. רק באמצעות חוויה, אתם יכולים לתפוס את המשמעות הרוחנית של אמיתות רבות, ורק באמצעות חוויה, אתם יכולים לפתור את התעלומות של דבר האל. אם לא תנהיגו את דבר האל, גם אם הוא יהיה ברור מאוד, הדבר היחיד שתיאחזו בו יהיה מכתבים ודוקטרינות ריקים מתוכן שיהפכו עבורכם לתקנות דתיות. זה מה שעשו הפרושים, הלא כן? אם תנהיגו את דבר האל ותחוו אותו, הוא יהפוך למעשי עבורכם. אם לא תשאפו להנהיג אותו, דבר האל יהפוך לאגדה על הרקיע השלישי ותו לא. למעשה, תהליך האמונה באלוהים הוא התהליך שבו אתם חווים את דברו וכן נופלים בנחלתו. אנסח זאת בבירור רב יותר: אמונה באלוהים היא הכרה והבנה של דבר האל, חוויית דברו והבאתו לידי ביטוי. זו המציאות של אמונתכם באלוהים. אם אתם מאמינים באלוהים ומייחלים לחיי נצח, מבלי לשאוף להנהיג את דבר האל כדבר שנמצא בקרבכם, אתם טיפשים. אתם כאילו הולכים לסעודה אך רק מתייחסים למה שיש לאכול מבלי לטעום ממנו באמת. בני אדם שעושים כך נוהגים בטיפשות, הלא כן?

האמת שהאדם צריך להחזיק בה מצויה בדבר האל, וזו אמת שיכולה להועיל ולסייע לאנושות יותר מכל. זו התרופה וההזנה שגופכם זקוק להן, דבר שעוזר לאדם להשיב לעצמו את האנושיות הרגילה שלו, אמת שהאדם צריך להצטייד בה. ככל שתנהיגו יותר את דבר האל, כך חייכם יפרחו במהירות רבה יותר. וככל שתנהיגו יותר את דבר האל, כך תתבהר לכם האמת. ככל ששיעור קומתכם יגדל, כך תראו דברים ששייכים לעולם הרוחני בבהירות רבה יותר, ותהיה לכם עוצמה רבה יותר להביס את השטן. דברים רבים מהאמת שאתם לא מבינים כעת יתבהרו לכם כשתנהיגו את דבר האל. רוב בני האדם מסופקים מעצם ההבנה של הטקסט של דבר האל, והם מתמקדים בהצטיידות בדוקטרינות מבלי לחוות את עומקו של דבר האל בנוהג ולמעשה. זו דרכם של הפרושים, הלא כן? אם כן, איך ייתכן שהביטוי "דבר האל הוא חיים" יהיה נכון עבורם? רק כשהאדם מנהיג את דבר האל, חייו יכולים לפרוח באמת. הם לא יכולים לצמוח רק מהקריאה של דבר האל. אם אתם מאמינים שהבנה של דבר האל היא כל מה שצריך כדי להיות בעלי חיים ובעלי שיעור קומה, הרי שהבנתכם מעוותת. ההבנה האמיתית של דבר האל מגיעה כשמנהיגים את האמת, ועליכם להבין ש"אפשר להבין זאת רק על-ידי הנהגת האמת". כיום, לאחר שקראתם את דבר האל, אתם בסך הכל יכולים לומר שאתם מכירים את דבר האל, אבל אתם לא יכולים לומר שאתם מבינים אותו. יש כאלה שאומרים שהדרך היחידה להנהיג את האמת היא קודם להבין אותה, אך זה נכון רק למחצה, וזה לא מדויק לגמרי. לפני שאתם מכירים את האמת, עדיין לא חוויתם את האמת. ההרגשה שאתם מבינים את מה שאתם שומעים אינה זהה להבנתם באמת. הצטיידות באמת כפי שהיא ניבטת בטקסט אינה זהה להבנת המשמעות האמיתית הטמונה בו. העובדה שאתם מכירים את האמת באופן שטחי לא אומרת שאתם באמת מבינים אותה או מזהים אותה. המשמעות האמיתית של האמת נובעת מחוויית האמת. לפיכך, רק לאחר שתחוו את האמת, תוכלו להבין אותה, ורק לאחר שתחוו את האמת, תוכלו לתפוס את החלקים הנסתרים שלה. חווייתה לעומק היא הדרך היחידה לתפוס את ההקשרים של האמת ולהבין את מהותה. לפיכך, אתם יכולים ללכת לכל מקום עם אמת, אך אם אין אמת בתוככם, אפילו אל חשבו לנסות לשכנע אנשים דתיים, וקל וחומר שאת משפחתכם. ללא האמת, אתם תהיו כמו שלג נידף, אך עם האמת, אתם יכולים להיות שמחים וחופשיים ואיש לא יכול להתקיף אתכם. גם אם תאוריה היא חזקה מאוד, היא לא יכולה להתגבר על האמת. עם האמת, ניתן להניע את העולם עצמו, והרים וימים זזים, ואילו היעדר של אמת מוביל להרס בידי תולעים. זו עובדה פשוטה.

מה שחשוב כעת הוא קודם כל להכיר את האמת, ואז להנהיג אותה ולהצטייד במשמעותה האמיתית של האמת. זה צריך להיות היעד שלכם – לא רק שאחרים ישמעו בקולכם, אלא שהם יחקו את מעשיכם. רק כך אפשר למצוא משהו בעל משמעות. בלי קשר לשאלות מה יעלה בגורלכם ובאיזה אדם תיתקלו, אתם יכולים לעמוד איתן רק עם האמת. דבר האל הוא מה שמביא לאדם חיים, לא מוות. אם אתם לא מתעוררים לחיים לאחר קריאתו של דבר האל, אלא שאתם עדיין מתים לאחר קריאת דברו, משהו בכם לא בסדר. אם אחרי זמן מה, קראתם רבות בדבר האל ושמעתם דרשות מעשיות רבות, אך אתם עדיין מצויים במצב של מוות, זו הוכחה לכך שאתם לא מעריכים את האמת, ושאתם לא מחפשים את האמת. אילו באמת שאפתם לזכות באלוהים, לא הייתם מתמקדים בהצטיידות בדוקטרינות נעלות ולא הייתם משתמשים בהן כדי להוכיח את הזולת, אלא הייתם מתמקדים בחוויית דבר האל ובהנהגת האמת. זה מה שעליכם להיווכח בו כעת, הלא כן?

יש זמן מוגבל שבו אלוהים יכול לעשות את עבודתו באדם, אך איזה סוף יכול להיות לכם אם לא תשתפו איתו פעולה? מדוע אלוהים תמיד רוצה שתנהיגו את דברו ברגע שתבינו אותו? הסיבה לכך היא שאלוהים גילה לכם את דבריו, והשלב הבא שלכם יהיה להנהיג אותם, ואלוהים יבצע את עבודתו, יהפוך אתכם לנאורים ויכוון אתכם כשתנהיגו את הדברים האלה. כך הדבר. דבר האל נועד לאפשר לאדם לפרוח בחייו מבלי לגרום לסטיות או לגישה שלילית. אתם אומרים שקראתם את דבר האל ושנהגתם אותו, אך שעדיין לא קיבלתם שום עבודה מרוח הקודש – מה שאתם אומרים יכול לשטות רק בילד. האדם לא יודע אם הכוונות שלכם ראויות, אך אתם חושבים שאלוהים לא ידע זאת? מדוע אחרים מנהיגים את דבר האל ומקבלים את הנאורות של רוח הקודש, אך אתם מנהיגים את דברו ולא מקבלים את הנאורות של רוח הקודש? האם אלוהים רגשן? אם כוונתכם באמת טובות, ואם אתם משתפים פעולה, רוח האל תשכון בכם. מדוע בני אדם מסוימים תמיד רוצים שהזרקור יאיר עליהם, אך אלוהים לא מאפשר להם לעלות ולהוביל את הכנסייה? מדוע בני אדם מסוימים פשוט ממלאים את תפקידם, ומבלי להבין זאת, הם זוכים באישורו של אלוהים? איך זה ייתכן? אלוהים בוחן את לב לבו של האדם, ובני אדם שמחפשים את האמת חייבים לעשות זאת בכוונות טובות – בני אדם שאין להם כוונות טובות לא יכולים לעמוד. בלב לבה, מטרתכם היא לאפשר לדבר האל והשפיע עליכם. במילים אחרות, עליכם להבין באמת את דבר האל בהנהגתכם אותו. יכול להיות שיכולתכם לקבל את דבר האל לקויה, אך כשאתם מנהיגים את דבר האל, הוא יכול לכפר על יכולת הקבלה הלקויה שלכם, כך שלא רק שעליכם לדעת אמיתות רבות, אלא שעליכם גם להנהיג אותן. זה העניין החשוב ביותר שאסור להתעלם ממנו. ישוע סבל רבות בשלושים ושלוש השנים וחצי שבהן הוא חיי, משום שהוא הנהיג את האמת. מדוע תמיד נכתב בתיעוד חייו שרדפו אותו? הדבר בא להסביר כמה הוא סבל משום שהוא הנהיג את האמת ומילא את רצון האל. זה היה סבל שהוא לא היה עובר אילו הוא רק היה יודע את האמת אך לא היה מנהיג אותה. אילו ישוע היה לומד את הלקח של היהודים ושל הפרושים, הוא לא היה סובל. אתם יכולים ללמוד מנוהגו של ישוע שהיעילות של עבודתו של אלוהים על האדם נובעת משיתוף הפעולה של האדם. זה דבר שחובה עליכם להכיר בו. האם ידוע היה סובל כפי שהואר סבל על הצלב אלמלא הוא הנהיג את האמת? האם הוא היה נושא תפילה כה מיוסרת אלמלא הוא נהג לפי רצון האל? אם כן, פירוש הדבר שזה סוג הסבל שבני אדם צריכים לעבור.

מתוך 'הנהיגו את האמת לאחר שתבינו אותה'

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הנהיגו את האמת לאחר שתבינו אותה

עבודתו ודברו של אלוהים נועדו לגרום לשינוי בטבע שלכם. מטרתו היא לא רק לגרום לכם להבין זאת או להכיר בכך ושבכך יסתיים הדבר. כבני אדם בעלי יכולת קבלה, אתם לא אמורים להתקשות להבין את דבר האל, משום שרוב דבר האל נכתב בשפה אנושית קלה למדי להבנה. למשל, אתם יכולים לדעת מה אלוהים רוצה שתעשו כדי להבין ולנהוג. זה דבר שאדם ראוי שמסוגל להבין אמור להיות מסוגל לעשות. הדברים שאלוהים אומר כעת הם ברורים ושקופים במיוחד, ואלוהים מציין דברים שבני אדם אחרים לא חשבו עליהם ואת הנסיבות השונות של האדם. דבריו הם כוללים, והם ברורים כאור הירח המלא. לכן בני האדם מבינים כעת עניינים רבים. מה שחסר להם הוא הנהגת דבר האל. בני האדם חייבים לחוות את כל היבטי האמת בפירוט, ולחקור ולחפש אותה בפרוטרוט. אסור להם סתם לחכות לקבל את מה שניתן להם בקלות. אחרת, הם יהפכו לבני אדם שחיים על חשבון אחרים. הם מכירים את דבר האל, אך הם לא מנהיגים אותו. בני אדם כאלה לא אוהבים את האמת, והם יסולקו בסופו של דבר. אימוץ סגנון של פטרוס של ימינו פירושו שכל אחד מכם צריך להנהיג את דבר האל, להיווכח באמת בחוויותיו ולזכות בנאורות רבה יותר ואדירה יותר בשיתוף הפעולה שלו עם אלוהים, מה שיביא אפילו יותר סיוע לחייו. אם קראתם רבות בדבר האל, אך אתם מבינים רק את המשמעות של הטקסט, ואין לכם ידע ממקור ראשון על דבר האל מחווייתכם המעשית, לא תכירו את דבר האל. עבורכם, דבר האל הוא לא חיים אלא רק אותיות חסרות רוח חיים. אם אתם נאחזים רק באותיות חסרות רוח חיים, אתם לא יכולים לתפוס את מהותו של דבר האל, ולא תוכלו להבין את רצונו. רק כשתחוו את דברו בחווייתכם בפועל, תיפתח בפניכם המשמעות הרוחנית של דבר האל. רק באמצעות חוויה, אתם יכולים לתפוס את המשמעות הרוחנית של אמיתות רבות, ורק באמצעות חוויה, אתם יכולים לפתור את התעלומות של דבר האל. אם לא תנהיגו את דבר האל, גם אם הוא יהיה ברור מאוד, הדבר היחיד שתיאחזו בו יהיה מכתבים ודוקטרינות ריקים מתוכן שיהפכו עבורכם לתקנות דתיות. זה מה שעשו הפרושים, הלא כן? אם תנהיגו את דבר האל ותחוו אותו, הוא יהפוך למעשי עבורכם. אם לא תשאפו להנהיג אותו, דבר האל יהפוך לאגדה על הרקיע השלישי ותו לא. למעשה, תהליך האמונה באלוהים הוא התהליך שבו אתם חווים את דברו וכן נופלים בנחלתו. אנסח זאת בבירור רב יותר: אמונה באלוהים היא הכרה והבנה של דבר האל, חוויית דברו והבאתו לידי ביטוי. זו המציאות של אמונתכם באלוהים. אם אתם מאמינים באלוהים ומייחלים לחיי נצח, מבלי לשאוף להנהיג את דבר האל כדבר שנמצא בקרבכם, אתם טיפשים. אתם כאילו הולכים לסעודה אך רק מתייחסים למה שיש לאכול מבלי לטעום ממנו באמת. בני אדם שעושים כך נוהגים בטיפשות, הלא כן?

האמת שהאדם צריך להחזיק בה מצויה בדבר האל, וזו אמת שיכולה להועיל ולסייע לאנושות יותר מכל. זו התרופה וההזנה שגופכם זקוק להן, דבר שעוזר לאדם להשיב לעצמו את האנושיות הרגילה שלו, אמת שהאדם צריך להצטייד בה. ככל שתנהיגו יותר את דבר האל, כך חייכם יפרחו במהירות רבה יותר. וככל שתנהיגו יותר את דבר האל, כך תתבהר לכם האמת. ככל ששיעור קומתכם יגדל, כך תראו דברים ששייכים לעולם הרוחני בבהירות רבה יותר, ותהיה לכם עוצמה רבה יותר להביס את השטן. דברים רבים מהאמת שאתם לא מבינים כעת יתבהרו לכם כשתנהיגו את דבר האל. רוב בני האדם מסופקים מעצם ההבנה של הטקסט של דבר האל, והם מתמקדים בהצטיידות בדוקטרינות מבלי לחוות את עומקו של דבר האל בנוהג ולמעשה. זו דרכם של הפרושים, הלא כן? אם כן, איך ייתכן שהביטוי "דבר האל הוא חיים" יהיה נכון עבורם? רק כשהאדם מנהיג את דבר האל, חייו יכולים לפרוח באמת. הם לא יכולים לצמוח רק מהקריאה של דבר האל. אם אתם מאמינים שהבנה של דבר האל היא כל מה שצריך כדי להיות בעלי חיים ובעלי שיעור קומה, הרי שהבנתכם מעוותת. ההבנה האמיתית של דבר האל מגיעה כשמנהיגים את האמת, ועליכם להבין ש"אפשר להבין זאת רק על-ידי הנהגת האמת". כיום, לאחר שקראתם את דבר האל, אתם בסך הכל יכולים לומר שאתם מכירים את דבר האל, אבל אתם לא יכולים לומר שאתם מבינים אותו. יש כאלה שאומרים שהדרך היחידה להנהיג את האמת היא קודם להבין אותה, אך זה נכון רק למחצה, וזה לא מדויק לגמרי. לפני שאתם מכירים את האמת, עדיין לא חוויתם את האמת. ההרגשה שאתם מבינים את מה שאתם שומעים אינה זהה להבנתם באמת. הצטיידות באמת כפי שהיא ניבטת בטקסט אינה זהה להבנת המשמעות האמיתית הטמונה בו. העובדה שאתם מכירים את האמת באופן שטחי לא אומרת שאתם באמת מבינים אותה או מזהים אותה. המשמעות האמיתית של האמת נובעת מחוויית האמת. לפיכך, רק לאחר שתחוו את האמת, תוכלו להבין אותה, ורק לאחר שתחוו את האמת, תוכלו לתפוס את החלקים הנסתרים שלה. חווייתה לעומק היא הדרך היחידה לתפוס את ההקשרים של האמת ולהבין את מהותה. לפיכך, אתם יכולים ללכת לכל מקום עם אמת, אך אם אין אמת בתוככם, אפילו אל חשבו לנסות לשכנע אנשים דתיים, וקל וחומר שאת משפחתכם. ללא האמת, אתם תהיו כמו שלג נידף, אך עם האמת, אתם יכולים להיות שמחים וחופשיים ואיש לא יכול להתקיף אתכם. גם אם תאוריה היא חזקה מאוד, היא לא יכולה להתגבר על האמת. עם האמת, ניתן להניע את העולם עצמו, והרים וימים זזים, ואילו היעדר של אמת מוביל להרס בידי תולעים. זו עובדה פשוטה.

מה שחשוב כעת הוא קודם כל להכיר את האמת, ואז להנהיג אותה ולהצטייד במשמעותה האמיתית של האמת. זה צריך להיות היעד שלכם – לא רק שאחרים ישמעו בקולכם, אלא שהם יחקו את מעשיכם. רק כך אפשר למצוא משהו בעל משמעות. בלי קשר לשאלות מה יעלה בגורלכם ובאיזה אדם תיתקלו, אתם יכולים לעמוד איתן רק עם האמת. דבר האל הוא מה שמביא לאדם חיים, לא מוות. אם אתם לא מתעוררים לחיים לאחר קריאתו של דבר האל, אלא שאתם עדיין מתים לאחר קריאת דברו, משהו בכם לא בסדר. אם אחרי זמן מה, קראתם רבות בדבר האל ושמעתם דרשות מעשיות רבות, אך אתם עדיין מצויים במצב של מוות, זו הוכחה לכך שאתם לא מעריכים את האמת, ושאתם לא מחפשים את האמת. אילו באמת שאפתם לזכות באלוהים, לא הייתם מתמקדים בהצטיידות בדוקטרינות נעלות ולא הייתם משתמשים בהן כדי להוכיח את הזולת, אלא הייתם מתמקדים בחוויית דבר האל ובהנהגת האמת. זה מה שעליכם להיווכח בו כעת, הלא כן?

יש זמן מוגבל שבו אלוהים יכול לעשות את עבודתו באדם, אך איזה סוף יכול להיות לכם אם לא תשתפו איתו פעולה? מדוע אלוהים תמיד רוצה שתנהיגו את דברו ברגע שתבינו אותו? הסיבה לכך היא שאלוהים גילה לכם את דבריו, והשלב הבא שלכם יהיה להנהיג אותם, ואלוהים יבצע את עבודתו, יהפוך אתכם לנאורים ויכוון אתכם כשתנהיגו את הדברים האלה. כך הדבר. דבר האל נועד לאפשר לאדם לפרוח בחייו מבלי לגרום לסטיות או לגישה שלילית. אתם אומרים שקראתם את דבר האל ושנהגתם אותו, אך שעדיין לא קיבלתם שום עבודה מרוח הקודש – מה שאתם אומרים יכול לשטות רק בילד. האדם לא יודע אם הכוונות שלכם ראויות, אך אתם חושבים שאלוהים לא ידע זאת? מדוע אחרים מנהיגים את דבר האל ומקבלים את הנאורות של רוח הקודש, אך אתם מנהיגים את דברו ולא מקבלים את הנאורות של רוח הקודש? האם אלוהים רגשן? אם כוונתכם באמת טובות, ואם אתם משתפים פעולה, רוח האל תשכון בכם. מדוע בני אדם מסוימים תמיד רוצים שהזרקור יאיר עליהם, אך אלוהים לא מאפשר להם לעלות ולהוביל את הכנסייה? מדוע בני אדם מסוימים פשוט ממלאים את תפקידם, ומבלי להבין זאת, הם זוכים באישורו של אלוהים? איך זה ייתכן? אלוהים בוחן את לב לבו של האדם, ובני אדם שמחפשים את האמת חייבים לעשות זאת בכוונות טובות – בני אדם שאין להם כוונות טובות לא יכולים לעמוד. בלב לבה, מטרתכם היא לאפשר לדבר האל והשפיע עליכם. במילים אחרות, עליכם להבין באמת את דבר האל בהנהגתכם אותו. יכול להיות שיכולתכם לקבל את דבר האל לקויה, אך כשאתם מנהיגים את דבר האל, הוא יכול לכפר על יכולת הקבלה הלקויה שלכם, כך שלא רק שעליכם לדעת אמיתות רבות, אלא שעליכם גם להנהיג אותן. זה העניין החשוב ביותר שאסור להתעלם ממנו. ישוע סבל רבות בשלושים ושלוש השנים וחצי שבהן הוא חיי, משום שהוא הנהיג את האמת. מדוע תמיד נכתב בתיעוד חייו שרדפו אותו? הדבר בא להסביר כמה הוא סבל משום שהוא הנהיג את האמת ומילא את רצון האל. זה היה סבל שהוא לא היה עובר אילו הוא רק היה יודע את האמת אך לא היה מנהיג אותה. אילו ישוע היה לומד את הלקח של היהודים ושל הפרושים, הוא לא היה סובל. אתם יכולים ללמוד מנוהגו של ישוע שהיעילות של עבודתו של אלוהים על האדם נובעת משיתוף הפעולה של האדם. זה דבר שחובה עליכם להכיר בו. האם ידוע היה סובל כפי שהואר סבל על הצלב אלמלא הוא הנהיג את האמת? האם הוא היה נושא תפילה כה מיוסרת אלמלא הוא נהג לפי רצון האל? אם כן, פירוש הדבר שזה סוג הסבל שבני אדם צריכים לעבור.

מתוך 'הנהיגו את האמת לאחר שתבינו אותה'

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננו, המשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה