18.12.18

האמירה התשעים וחמש

בני האדם מדמיינים שהכל פשוט עד מאוד, ולמעשה, לא כך הדבר. בתוך הכל טמונה תעלומות נסתרות, וכן טמונות החוכמה שלי וההסדרים שלי. אני לא מתעלם מאף פרט, ואני מסדיר הכל.
המשפט של היום הגדול חל על כל בני האדם שלא אוהבים אותי בכנות (זכרו, המשפט של היום הגדול מכוון לכל אדם שמקבל את השם הזה), והוא גורם להם לבכות ולחרוק שיניים. צליל הבכי הזה בוקע מהשאול ומהגיהינום. לא מדובר בבכי של בני אדם, אלא בבכי של שדים. המשפט שלי הוא זה שגורם לבכי הזה, והוא זה שגורם לישועה הסופית של בני האדם לפי תוכנית הניהול שלי. פעם היו לי תקוות עבור בני אדם מסוימים. אולם כעת, אני חייב לזנוח את בני האדם האלה בזה אחר זה, מכיוון שהעבודה שלי הגיעה לשלב הזה ומפני שהיא דבר שאף אחד לא יכול לשנות. כל בני האדם שלא נמנים על הבנים הבכורים שלי או אנשיי חייבים להיזנח ולצאת מכאן! אתם חייבים להבין שבסין, למעט הבנים הבכורים שלי ואנשיי, כל שאר בני האדם הם צאצאיו של התנין הגדול האדום כאש, ושיש להיפטר מהם. עליכם להבין – אחרי הכל, סין היא אומה שקיללתי, וכמה מאנשיי שם הם רק בני אדם שמשרתים אותי למען העבודה העתידית שלי. במילים אחרות, מלבד הבנים הבכורים שלי, אין אף אחד אחר – כל השאר יגוועו. אל תחשבו שהמעשים שלי קיצוניים מדי – זה הצו המנהלי שלי. בני האדם שסובלים את הקללות שלי הם מושא השנאה שלי, וזה ודאי. אני לא עושה טעויות. אם אני רואה מישהו שמעצבן אותי, אני מסלק אותו, וזו הוכחה מספקת לכך שאני מקלל אתכם, ושאתם צאצאים של התנין הגדול האדום כאש. אני רוצה להבהיר לכם שוב שיש רק בנים בכורים שלי בסין (מלבד אנשיי שמשרתים אותי), וזה נובע מצו ניהולי שלי. עם זאת, הבנים הבכורים שלי כה מעטים, והועדתי את כולם מראש – אני יודע מה אני עושה. אני לא מפחד מהשליליות שלכם, ואני לא מפחד שתסתובבו ותנשכו אותי, מפני שיש לי הצווים המנהליים שלי ויש לי חרון אף. במילים אחרות, אני מחזיק בידי את האסונות האדירים, ואני לא מפחד מכלום, מכיוון שבעיניי, הכל כבר הושג, וכשיבוא היום, אני אסדיר אתכם לגמרי. האדם לא יכול להשלים בן אנוש מסוים ולחנך אותו כדי שהוא יהפוך לאחד מהבנים הבכורים שלי – רק אני יכול להפוך בני אנוש לבנים בכורים שלי, בכך שאני מועיד אותם מראש. כל מי שאני אומר שנמנה על הבנים הבכורים שלי הוא אחד מהבנים הבכורים שלי. אל תריבו או תיאבקו משום העניין הזה. כל הדברים תלויים בי, האל הכול יכול עצמו.
יום יבוא ואאפשר לכולכם לראות מהם הצווים המנהליים שלי ומהו חרון אפי (הכל יכרע לי ברך, הכל יעבוד אותי, הכל יתחנן למחילתי, והכל יישמע לי בצייתנות. עכשיו אני מאפשר לבנים הבכורים שלי לראות רק חלק מכך). אני אגרום לכל הצאצאים של התנין הגדול האדום כאש להבין שבחרתי בני אדם רבים להקריב (כולם למעט הבנים הבכורים שלי), על מנת להפוך את הבנים הבכורים שלי למושלמים, ואני אגרום להם להבין שהפכתי את התנין הגדול האדום כאש לקורבן של המזימה הערמומית שלו עצמו. (בתוכנית הניהול שלי, התנין הגדול האדום כאש שולח את בני האדם שמשרתים אותי – כלומר את כולם למעט הבנים הבכורים שלי – להפריע לתוכנית הניהול שלי. עם זאת, הוא הפך לקורבן של המזימה הערמומית שלו עצמו, והם כולם משרתים את העבודה שלי. זה חלק מהמשמעות האמיתית של כך שאני מגייס את כולם לשרת אותי.) כיום, כשכל הדברים יושגו, אפטר מכולם, אדרוס אותם תחת רגלי, וכך אשפיל את התנין הגדול האדם כאש ואבייש אותו לגמרי (הם מנסים לזכות בברכות באמצעות שקרים, אך הם מעולם לא חשבו שהם ישרתו אותי) – זו החוכמה שלי. למשמע הדברים האלה, בני האדם חושבים שאין לי רגשות ושאין לי רחמים, והם חושבים שאין לי שום אנושיות. אני אכן לא חש שום רגש או רחמים כלפי השטן, ויתר על כן, אני אלוהים עצמו שמתעלה על אנושיות. איך ייתכן שאתם אומרים שאני אל בעל אנושיות? האם אתם לא יודעים שאני לא שייך לעולם? האם אתם לא יודעים שאני מעל כל הדברים? למעט הבנים הבכורים שלי, אין אף אחד כמוני, אך אחד שניחן בטבע שלי (זה לא טבע אנושי אלא טבע אלוהי), ואף אחד שניחן בתכונות שלי.
כשהשער לעולם הרוחני ייפתח, אתם תראו את כל התעלומות, מה שיאפשר לכם לבוא לגמרי למישור חופשי חדש, לבוא אל החיבוק האוהב שלי ולזכות בברכות הנצחיות שלי. ידיי תמיד תמכו באנושות. אולם יש חלק מהאנושות שאני אושיע ושלא יזכה בישועה. (אני אומר ש"תמכתי" באנושות מפני שאלמלא תמכתי בעולם כולו, הוא מזמן היה יורד אל השאול.) הבינו זאת בבירור! זו תוכנית הניהול שלי. ומה היא תוכנית הניהול שלי? בראתי את האנושות, אך מעולם לא תכננתי לזכות בכל אדם. אני רוצה לזכות רק בחלק קטן מהאנושות. אם כן, לשם מה בראתי כל כך הרבה בני אדם? אמרתי בעבר שאיתי, הכל חופש ושחרור, ואני עושה כל מה שאני רוצה. כשבראתי את האנושות, עשיתי זאת רק כדי שבני האדם יוכלו לחיות חיים רגילים, וכדי שלאחר מכן, יוכל להופיע חלק קטן מהאנושות שיהיה בניי הבכורים, בניי ואנשיי. אפשר לומר שכל בני האדם, כל הדברים וכל החפצים – למעט בניי הבכורים, אנשיי ובניי – הם כולם עושי שירות, והם חייבים כולם לגווע. כך תיחתם כל תוכנית הניהול שלי. זו תוכנית הניהול שלי, זו העבודה שלי, ואלה הצעדים המתקדמים שלי. כשהכל יסתיים, אנוח לגמרי. באותה עת, הכל יהיה טוב, והכל יהפוך יהיה שלו ובטוח.
קצב עבודתי מהיר מאוד, כך שאף אחד לא יכול לדמיין אותו. הוא משתנה מיום ליום, וכל מי שלא יכול לעמוד בו יחווה אובדן. האדם יכול רק להיאחז בחוזקה באור החדש מדי יום (על אף שהצווים המנהליים שלי והחזיונות והאמת שאני משתף לעולם לא משתנים). מדוע אני מדבר בכל יום? מדוע אני מעניק לכם נאורות ללא-הרף? האם אתם מבינים את המשמעות הפנימית האמיתית? רוב בני האדם עדיין צוחקים ומתבדחים כעת, והם לא יכולים להיות רציניים. הם לא מתייחסים לדבריי כהוא זה, אלא רק נתקפים בחרדה חולפת כשהם שומעים אותם. לאחר מכן, דבריי נשכחים במהירה, ולאחר זמן קצר, הם לא מודעים לזהות שלהם עצמם, והם הופכים לרשלנים. האם אתם יודעים מה המעמד שלכם? רק אני קובע אם אדם מסוים משרת אותי או שמא אני בחרתי בו והועדתי אותו מראש, ואף אחד לא יכול לשנות זאת – אני חייב לעשות זאת בעצמי, ואני חייב לבחור ולהועיד את בני האדם האלה מראש בעצמי. מי יעז לומר שאני אל טיפש? כל מילה שאני אומר וכל דבר שאני עושה נובעים מהחוכמה שלי. מי יעז להפריע שוב לניהול שלי או להשמיד את התוכניות שלי? בשום אופן לא אסלח לבני אדם כאלה! הזמן נתון בידיי, ואני לא מפחד משום עיכוב. אני זה שמחליט מתי תוכנית הניהול שלי תסתיים, הלא כן? הדבר תלוי במחשבה אחת שלי, הלא כן? כשאני אומר שמשהו נעשה, הוא נעשה, וכשאני אומר שהוא מסתיים, הוא מסתיים. אני לא ממהר, ואני אתחיל לבצע את ההסדרים הראויים. אסור לאדם לחטט בעבודתי, ואסור לו לעשות דברים למעני כרצונו. אני מקלל כל אדם שדוחף את האף – זה אחד מהצווים המנהליים שלי. אני עצמי עושה את העבודה שלי, ואני לא צריך אף אחד אחר (אני מאפשר לעושי השירות האלה לפעול. אחרת, הם לא היו מעזים לפעול בפזיזות או בעיוורון). אני מסדיר את כל העבודה, ואני מחליט על כולה, מפני שאני האל האחד עצמו.
כל אומות העולם נאבקות זו עם זו על עוצמה ורווח, והן כולן נלחמות על שטח, אך אין סיבה לדאגה, מפני שכל הדברים האלה משרתים אותי. ומדוע אני אומר שהם משרתים אותי? אני עושה דברים מבלי לנקוף אצבע. כדי לשפוט את השטן, אני קודם כל גורם להן להילחם בינן לבין עצמן, ובסופו של דבר, אני גורם להן להיחרב וגורם להן להפוך לקורבנות של המזימות הערמומיות שלהן עצמן (הן רוצות להיאבק איתי על כוח, אך בסופו של דבר הו משרתות אותי). אני רק מדבר ונותן פקודות, וכולם יעשו את מה שאני אומר להם לעשות. אחרת, אני אשמיד אתכם מיד. הדברים האלה הם חלק מהמשפט שלי, מכיוון שאני פוקד על כל הדברים ומסדיר את כל הדברים. כל מי שעושה דבר מה עושה זאת שלא מרצון, אלא מתוך הסדר שלי, ואני מקווה שתוכלו להיות חכמים במהלך האירועים שעתידים לקרות. אל תטעו – התקרבו אליי יותר כשדברים קורים לכם. היו זהירים ושקולים מכל בחינה כדי להימנע מפגיעה בייסורים שאני ממיט, וכדי לא ליפול קורבן למזימות הערמומיות של השטן. עליכם להפיק תובנות מדבריי, לדעת מה אני ולראות מה יש לי. אתם חייבים לפעול בהתאם למבטים רבי המשמעות שלי, ואסור לכם לטעות. עשו את מה שאני עושה ואמרו את מה שאני אומר. אני אומר לכם את הדברים האלה מראש כדי שתוכלו להימנע מטעויות ומפיתוי ומה המהות שלי ומה שיש לי? האם אתם יודעים באמת? הכאב שאני סובל הוא חלק מהמהות שלי, מכיוון שהוא חלק מהאנושיות הרגילה שלי, וניתן למצוא את המהות שלי באלוהיות הגמורה שלי – האם אתם יודעים זאת? המהות שלי מורכבת משני היבטים: היבט אחד הוא זה ההיבט של האנושיות שלי, ואילו השני הוא ההיבט של האלוהיות הגמורה שלי. רק השילוב של שני ההיבטים האלה יוצר את האל השלם עצמו. המהות של האלוהיות הגמורה שלי כוללת גם היא הרבה דברים: אני לא כפוף למגבלות של אף אדם, עניין או דבר. אני מתעלה על כל הסביבות. אני לא כפוף למגבלות של הזמן או המרחב או הגיאוגרפיה. אני מכיר כמו את כף ידי את כל בני האדם, את כל העניינים ואת כל הדברים. עם זאת, אני בכל זאת בשר ועצם, בגוף מוחשי. אני עדיין האדם הזה בעיני בני האדם, אך האופי השתנה – לא מדובר בבשר ודם אלא בגוף. הדברים האלה הם רק חלק קטן מהמהות של האלוהיות הגמורה שלי. כך גם יהיו כל הבנים הבכורים שלי בעתיד. זה הנתיב שיש לצעוד בו, ובני האדם המעטים לא יכולים להימלט. בזמן שאעשה זאת, כל בני האדם שלא הועדתי מראש יסולקו ללא יוצא מן הכלל (מכיוון שהשטן בוחן אותי באמצעותם כדי לברר אם דבריי מדויקים). בני האדם שהועדתי מראש לא יכולים להימלט מכך, בלי קשר לשאלה לאן הם יפנו, ואתם תראו כך את העקרונות שבבסיס המעשה הזה שלי. הצירוף "מה שיש לי" מתייחס לחוכמה שלי, לידע שלי, לתושייה שלי ולכל מילה שאני אומר. גם האנושיות שלי וגם האלוהיות שלי ניחנות בכך. במילים אחרות, כל מה שהאנושיות שלי עושה וכן כל מה שהאלוהיות שלי עושה הם מה שיש לי. אף אחד לא יכול לקחת את הדברים האלה או להסיר אותם – הם ברשותי, ואף אחד לא יכול לשנות אותם. זה הצו המנהלי החמור ביותר שלי (מכיוון שבתפיסות של בני האדם, דברים רבים שאני עושה לא תואמים את התפיסות שלהם, והאדם לא יכול להבין אותם. זה הצו שכל אדם פוגע בו בקלות הרבה ביותר, וזה גם הצו החמור ביותר. לכן, חייהם הפנימיים של בני האדם חווים אובדן). אחזור על כך: אתם חייבים לעשות בשקדנות את מה שאני מפציר בכם לעשות – אסור לכם להתרשל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

האמירה התשעים וחמש

בני האדם מדמיינים שהכל פשוט עד מאוד, ולמעשה, לא כך הדבר. בתוך הכל טמונה תעלומות נסתרות, וכן טמונות החוכמה שלי וההסדרים שלי. אני לא מתעלם מאף פרט, ואני מסדיר הכל.
המשפט של היום הגדול חל על כל בני האדם שלא אוהבים אותי בכנות (זכרו, המשפט של היום הגדול מכוון לכל אדם שמקבל את השם הזה), והוא גורם להם לבכות ולחרוק שיניים. צליל הבכי הזה בוקע מהשאול ומהגיהינום. לא מדובר בבכי של בני אדם, אלא בבכי של שדים. המשפט שלי הוא זה שגורם לבכי הזה, והוא זה שגורם לישועה הסופית של בני האדם לפי תוכנית הניהול שלי. פעם היו לי תקוות עבור בני אדם מסוימים. אולם כעת, אני חייב לזנוח את בני האדם האלה בזה אחר זה, מכיוון שהעבודה שלי הגיעה לשלב הזה ומפני שהיא דבר שאף אחד לא יכול לשנות. כל בני האדם שלא נמנים על הבנים הבכורים שלי או אנשיי חייבים להיזנח ולצאת מכאן! אתם חייבים להבין שבסין, למעט הבנים הבכורים שלי ואנשיי, כל שאר בני האדם הם צאצאיו של התנין הגדול האדום כאש, ושיש להיפטר מהם. עליכם להבין – אחרי הכל, סין היא אומה שקיללתי, וכמה מאנשיי שם הם רק בני אדם שמשרתים אותי למען העבודה העתידית שלי. במילים אחרות, מלבד הבנים הבכורים שלי, אין אף אחד אחר – כל השאר יגוועו. אל תחשבו שהמעשים שלי קיצוניים מדי – זה הצו המנהלי שלי. בני האדם שסובלים את הקללות שלי הם מושא השנאה שלי, וזה ודאי. אני לא עושה טעויות. אם אני רואה מישהו שמעצבן אותי, אני מסלק אותו, וזו הוכחה מספקת לכך שאני מקלל אתכם, ושאתם צאצאים של התנין הגדול האדום כאש. אני רוצה להבהיר לכם שוב שיש רק בנים בכורים שלי בסין (מלבד אנשיי שמשרתים אותי), וזה נובע מצו ניהולי שלי. עם זאת, הבנים הבכורים שלי כה מעטים, והועדתי את כולם מראש – אני יודע מה אני עושה. אני לא מפחד מהשליליות שלכם, ואני לא מפחד שתסתובבו ותנשכו אותי, מפני שיש לי הצווים המנהליים שלי ויש לי חרון אף. במילים אחרות, אני מחזיק בידי את האסונות האדירים, ואני לא מפחד מכלום, מכיוון שבעיניי, הכל כבר הושג, וכשיבוא היום, אני אסדיר אתכם לגמרי. האדם לא יכול להשלים בן אנוש מסוים ולחנך אותו כדי שהוא יהפוך לאחד מהבנים הבכורים שלי – רק אני יכול להפוך בני אנוש לבנים בכורים שלי, בכך שאני מועיד אותם מראש. כל מי שאני אומר שנמנה על הבנים הבכורים שלי הוא אחד מהבנים הבכורים שלי. אל תריבו או תיאבקו משום העניין הזה. כל הדברים תלויים בי, האל הכול יכול עצמו.
יום יבוא ואאפשר לכולכם לראות מהם הצווים המנהליים שלי ומהו חרון אפי (הכל יכרע לי ברך, הכל יעבוד אותי, הכל יתחנן למחילתי, והכל יישמע לי בצייתנות. עכשיו אני מאפשר לבנים הבכורים שלי לראות רק חלק מכך). אני אגרום לכל הצאצאים של התנין הגדול האדום כאש להבין שבחרתי בני אדם רבים להקריב (כולם למעט הבנים הבכורים שלי), על מנת להפוך את הבנים הבכורים שלי למושלמים, ואני אגרום להם להבין שהפכתי את התנין הגדול האדום כאש לקורבן של המזימה הערמומית שלו עצמו. (בתוכנית הניהול שלי, התנין הגדול האדום כאש שולח את בני האדם שמשרתים אותי – כלומר את כולם למעט הבנים הבכורים שלי – להפריע לתוכנית הניהול שלי. עם זאת, הוא הפך לקורבן של המזימה הערמומית שלו עצמו, והם כולם משרתים את העבודה שלי. זה חלק מהמשמעות האמיתית של כך שאני מגייס את כולם לשרת אותי.) כיום, כשכל הדברים יושגו, אפטר מכולם, אדרוס אותם תחת רגלי, וכך אשפיל את התנין הגדול האדם כאש ואבייש אותו לגמרי (הם מנסים לזכות בברכות באמצעות שקרים, אך הם מעולם לא חשבו שהם ישרתו אותי) – זו החוכמה שלי. למשמע הדברים האלה, בני האדם חושבים שאין לי רגשות ושאין לי רחמים, והם חושבים שאין לי שום אנושיות. אני אכן לא חש שום רגש או רחמים כלפי השטן, ויתר על כן, אני אלוהים עצמו שמתעלה על אנושיות. איך ייתכן שאתם אומרים שאני אל בעל אנושיות? האם אתם לא יודעים שאני לא שייך לעולם? האם אתם לא יודעים שאני מעל כל הדברים? למעט הבנים הבכורים שלי, אין אף אחד כמוני, אך אחד שניחן בטבע שלי (זה לא טבע אנושי אלא טבע אלוהי), ואף אחד שניחן בתכונות שלי.
כשהשער לעולם הרוחני ייפתח, אתם תראו את כל התעלומות, מה שיאפשר לכם לבוא לגמרי למישור חופשי חדש, לבוא אל החיבוק האוהב שלי ולזכות בברכות הנצחיות שלי. ידיי תמיד תמכו באנושות. אולם יש חלק מהאנושות שאני אושיע ושלא יזכה בישועה. (אני אומר ש"תמכתי" באנושות מפני שאלמלא תמכתי בעולם כולו, הוא מזמן היה יורד אל השאול.) הבינו זאת בבירור! זו תוכנית הניהול שלי. ומה היא תוכנית הניהול שלי? בראתי את האנושות, אך מעולם לא תכננתי לזכות בכל אדם. אני רוצה לזכות רק בחלק קטן מהאנושות. אם כן, לשם מה בראתי כל כך הרבה בני אדם? אמרתי בעבר שאיתי, הכל חופש ושחרור, ואני עושה כל מה שאני רוצה. כשבראתי את האנושות, עשיתי זאת רק כדי שבני האדם יוכלו לחיות חיים רגילים, וכדי שלאחר מכן, יוכל להופיע חלק קטן מהאנושות שיהיה בניי הבכורים, בניי ואנשיי. אפשר לומר שכל בני האדם, כל הדברים וכל החפצים – למעט בניי הבכורים, אנשיי ובניי – הם כולם עושי שירות, והם חייבים כולם לגווע. כך תיחתם כל תוכנית הניהול שלי. זו תוכנית הניהול שלי, זו העבודה שלי, ואלה הצעדים המתקדמים שלי. כשהכל יסתיים, אנוח לגמרי. באותה עת, הכל יהיה טוב, והכל יהפוך יהיה שלו ובטוח.
קצב עבודתי מהיר מאוד, כך שאף אחד לא יכול לדמיין אותו. הוא משתנה מיום ליום, וכל מי שלא יכול לעמוד בו יחווה אובדן. האדם יכול רק להיאחז בחוזקה באור החדש מדי יום (על אף שהצווים המנהליים שלי והחזיונות והאמת שאני משתף לעולם לא משתנים). מדוע אני מדבר בכל יום? מדוע אני מעניק לכם נאורות ללא-הרף? האם אתם מבינים את המשמעות הפנימית האמיתית? רוב בני האדם עדיין צוחקים ומתבדחים כעת, והם לא יכולים להיות רציניים. הם לא מתייחסים לדבריי כהוא זה, אלא רק נתקפים בחרדה חולפת כשהם שומעים אותם. לאחר מכן, דבריי נשכחים במהירה, ולאחר זמן קצר, הם לא מודעים לזהות שלהם עצמם, והם הופכים לרשלנים. האם אתם יודעים מה המעמד שלכם? רק אני קובע אם אדם מסוים משרת אותי או שמא אני בחרתי בו והועדתי אותו מראש, ואף אחד לא יכול לשנות זאת – אני חייב לעשות זאת בעצמי, ואני חייב לבחור ולהועיד את בני האדם האלה מראש בעצמי. מי יעז לומר שאני אל טיפש? כל מילה שאני אומר וכל דבר שאני עושה נובעים מהחוכמה שלי. מי יעז להפריע שוב לניהול שלי או להשמיד את התוכניות שלי? בשום אופן לא אסלח לבני אדם כאלה! הזמן נתון בידיי, ואני לא מפחד משום עיכוב. אני זה שמחליט מתי תוכנית הניהול שלי תסתיים, הלא כן? הדבר תלוי במחשבה אחת שלי, הלא כן? כשאני אומר שמשהו נעשה, הוא נעשה, וכשאני אומר שהוא מסתיים, הוא מסתיים. אני לא ממהר, ואני אתחיל לבצע את ההסדרים הראויים. אסור לאדם לחטט בעבודתי, ואסור לו לעשות דברים למעני כרצונו. אני מקלל כל אדם שדוחף את האף – זה אחד מהצווים המנהליים שלי. אני עצמי עושה את העבודה שלי, ואני לא צריך אף אחד אחר (אני מאפשר לעושי השירות האלה לפעול. אחרת, הם לא היו מעזים לפעול בפזיזות או בעיוורון). אני מסדיר את כל העבודה, ואני מחליט על כולה, מפני שאני האל האחד עצמו.
כל אומות העולם נאבקות זו עם זו על עוצמה ורווח, והן כולן נלחמות על שטח, אך אין סיבה לדאגה, מפני שכל הדברים האלה משרתים אותי. ומדוע אני אומר שהם משרתים אותי? אני עושה דברים מבלי לנקוף אצבע. כדי לשפוט את השטן, אני קודם כל גורם להן להילחם בינן לבין עצמן, ובסופו של דבר, אני גורם להן להיחרב וגורם להן להפוך לקורבנות של המזימות הערמומיות שלהן עצמן (הן רוצות להיאבק איתי על כוח, אך בסופו של דבר הו משרתות אותי). אני רק מדבר ונותן פקודות, וכולם יעשו את מה שאני אומר להם לעשות. אחרת, אני אשמיד אתכם מיד. הדברים האלה הם חלק מהמשפט שלי, מכיוון שאני פוקד על כל הדברים ומסדיר את כל הדברים. כל מי שעושה דבר מה עושה זאת שלא מרצון, אלא מתוך הסדר שלי, ואני מקווה שתוכלו להיות חכמים במהלך האירועים שעתידים לקרות. אל תטעו – התקרבו אליי יותר כשדברים קורים לכם. היו זהירים ושקולים מכל בחינה כדי להימנע מפגיעה בייסורים שאני ממיט, וכדי לא ליפול קורבן למזימות הערמומיות של השטן. עליכם להפיק תובנות מדבריי, לדעת מה אני ולראות מה יש לי. אתם חייבים לפעול בהתאם למבטים רבי המשמעות שלי, ואסור לכם לטעות. עשו את מה שאני עושה ואמרו את מה שאני אומר. אני אומר לכם את הדברים האלה מראש כדי שתוכלו להימנע מטעויות ומפיתוי ומה המהות שלי ומה שיש לי? האם אתם יודעים באמת? הכאב שאני סובל הוא חלק מהמהות שלי, מכיוון שהוא חלק מהאנושיות הרגילה שלי, וניתן למצוא את המהות שלי באלוהיות הגמורה שלי – האם אתם יודעים זאת? המהות שלי מורכבת משני היבטים: היבט אחד הוא זה ההיבט של האנושיות שלי, ואילו השני הוא ההיבט של האלוהיות הגמורה שלי. רק השילוב של שני ההיבטים האלה יוצר את האל השלם עצמו. המהות של האלוהיות הגמורה שלי כוללת גם היא הרבה דברים: אני לא כפוף למגבלות של אף אדם, עניין או דבר. אני מתעלה על כל הסביבות. אני לא כפוף למגבלות של הזמן או המרחב או הגיאוגרפיה. אני מכיר כמו את כף ידי את כל בני האדם, את כל העניינים ואת כל הדברים. עם זאת, אני בכל זאת בשר ועצם, בגוף מוחשי. אני עדיין האדם הזה בעיני בני האדם, אך האופי השתנה – לא מדובר בבשר ודם אלא בגוף. הדברים האלה הם רק חלק קטן מהמהות של האלוהיות הגמורה שלי. כך גם יהיו כל הבנים הבכורים שלי בעתיד. זה הנתיב שיש לצעוד בו, ובני האדם המעטים לא יכולים להימלט. בזמן שאעשה זאת, כל בני האדם שלא הועדתי מראש יסולקו ללא יוצא מן הכלל (מכיוון שהשטן בוחן אותי באמצעותם כדי לברר אם דבריי מדויקים). בני האדם שהועדתי מראש לא יכולים להימלט מכך, בלי קשר לשאלה לאן הם יפנו, ואתם תראו כך את העקרונות שבבסיס המעשה הזה שלי. הצירוף "מה שיש לי" מתייחס לחוכמה שלי, לידע שלי, לתושייה שלי ולכל מילה שאני אומר. גם האנושיות שלי וגם האלוהיות שלי ניחנות בכך. במילים אחרות, כל מה שהאנושיות שלי עושה וכן כל מה שהאלוהיות שלי עושה הם מה שיש לי. אף אחד לא יכול לקחת את הדברים האלה או להסיר אותם – הם ברשותי, ואף אחד לא יכול לשנות אותם. זה הצו המנהלי החמור ביותר שלי (מכיוון שבתפיסות של בני האדם, דברים רבים שאני עושה לא תואמים את התפיסות שלהם, והאדם לא יכול להבין אותם. זה הצו שכל אדם פוגע בו בקלות הרבה ביותר, וזה גם הצו החמור ביותר. לכן, חייהם הפנימיים של בני האדם חווים אובדן). אחזור על כך: אתם חייבים לעשות בשקדנות את מה שאני מפציר בכם לעשות – אסור לכם להתרשל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה