22.10.19

5. מהי בדיוק האמונה האמיתית באלוהים? כיצד יש להאמין באלוהים כדי לזכות בשבחיו?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, ישועה

5. מהי בדיוק האמונה האמיתית באלוהים? כיצד יש להאמין באלוהים כדי לזכות בשבחיו?





למרות שבני אדם רבים מאמינים באלוהים, מעטים מבינים מהי משמעותה של אמונה באלוהים ומה עליהם לעשות כדי להיות כלבבו של אלוהים. זאת משום שעל אף שבני האדם מכירים את המילה "אלוהים" ומכירים צירופים כמו "עבודתו של אלוהים", הם לא מכירים את אלוהים, וקל וחומר שהם לא מכירים את עבודתו. לכן, אין פלא, שכל אלו שאינם מכירים את אלוהים אוחזים באמונה מבולבלת. בני האדם לא מתייחסים ברצינות לאמונה באלוהים משום שהאמונה באלוהים היא דבר זר ומוזר מדי עבורם. כך הם לא עומדים בדרישותיו של אלוהים. במילים אחרות, אם בני האדם לא מכירים את אלוהים ולא מכירים את עבודתו, הם לא ראויים לשימושו של אלוהים, וקל וחומר שהם לא יכולים למלא את רצונו של אלוהים. "אמונה באלוהים" פירושה להאמין שיש אלוהים. זו התפיסה הפשוטה ביותר של אמונה באלוהים. מעבר לכך, האמונה שיש אלוהים אינה זהה לאמונה אמיתית באלוהים. במקום זאת, זוהי מעין אמונה פשוטה עם רבדים דתיים משמעותיים. אמונה אמיתית באלוהים פירושה חוויה של דבריו ועבודתו של אלוהים על פי האמונה שאלוהים הוא ריבון הכול. כך תוכלו להשתחרר מטבעכם המושחת, תמלאו את רצונו של אלוהים ותכירו את אלוהים. רק לאחר מסע כזה ניתן יהיה לומר שאתם מאמינים באלוהים. אולם בני האדם לרוב רואים באמונה באלוהים דבר מאוד פשוט וקל דעת. האמונה של בני אדם כאלה היא חסרת משמעות ואלוהים לעולם לא יאשר אותה, מפני שהם פוסעים בנתיב הלא נכון. כיום, עדיין יש כאלה שמאמינים באלוהים במכתבים ובדוקטרינות נבובות. הם לא מודעים לכך שאמונתם באלוהים ריקה מתוכן ושאלוהים לא יאשר אותה, והם בכל זאת מתפללים לשלום ולמספיק חסד מאלוהים. עלינו לעצור ולשאול את עצמנו: האם האמונה באלוהים באמת יכולה להיות הדבר הכי פשוט בעולם? האם פירושה של האמונה באלוהים אינו אלא קבלת חסד רב מאלוהים? האם בני אדם שמאמינים באלוהים אך לא מכירים אותו, ומאמינים באלוהים אך מתנגדים אליו באמת ממלאים את רצונו של אלוהים?

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

מהי אמונה באלוהים היום? זוהי קבלת דבר אלוהים כמציאות חייך והכרת אלוהים על פי דברו במטרה להשיג אהבת אמת אליו. לשם הבהרה: זוהי האמונה באלוהים במטרה להישמע לו, לאהוב אותו ולמלא את התפקיד שעל ברוא אל למלא. זוהי מטרת האמונה באלוהים. עליך להשיג הכרה על חביבותו של אלוהים, על השאלה עד כמה אלוהים ראוי ליראה, על האופן שבו אלוהים עושה את עבודת הישועה בברואיו ועושה אותם למושלמים – זהו המינימום שצריך להיות לך באמונתך באלוהים. אמונה באלוהים היא בעיקר מעבר מן החיים בבשר לחיים של אהבת אלוהים, מחיים במצב טבעי לחיים בתוך קיומו של אלוהים, זוהי יציאה מתחומו של השטן וחיים במסגרת דאגתו והגנתו של אלוהים, זוהי היכולת להשיג ציות לאלוהים ולא ציות לבשר, זהו מתן האפשרות לאלוהים לזכות בכל לבך, לעשותך למושלם, ושחרור עצמך מן הטבע השטני המושחת. אמונה באלוהים היא בעיקר על מנת שעוצמתו וכבודו של אלוהים יוכלו להתבטא בך, כדי שתוכל למלא את רצונו של אלוהים, להגשים את תוכניתו של אלוהים, ולהיות מסוגל לשאת עדות לאלוהים בפני השטן. מטרת האמונה באלוהים אינה צריכה להיות ראיית אותות ומופתים, ולא למען עצמך ובשרך. עליה להיות למען העיסוק בהכרת אלוהים, היכולת להישמע לאלוהים, וכמו פטרוס, להישמע לו עד המוות. את זאת בעיקר יש להשיג. אכילה ושתייה של דבר אלוהים נועדה כדי להכיר את אלוהים ולהשביע את רצונו. אכילה ושתייה של דבר אלוהים מעניקה לך הכרה רבה יותר של אלוהים, ורק לאחר מכן תוכל להישמע לו. רק אם תכיר את אלוהים תוכל לאהוב אותו, והשגת מטרה זו היא המטרה היחידה שצריכה להיות לאדם באמונתו באלוהים. אם באמונתך באלוהים, אתה מנסה תמיד לחזות באותות ומופתים, נקודת המבט של אמונה זו באלוהים היא שגויה. אמונה באלוהים היא בעיקר קבלת דבר אלוהים כמציאות החיים. רק מימוש הדברים שנאמרו מפי אלוהים וביצועם בתוכך הוא השגת מטרתו של אלוהים. באמונה באלוהים, על האדם לשאוף לכך שאלוהים יעשה אותו מושלם, ליכולת להישמע לאלוהים ולציות מלא לאלוהים. אם תוכל להישמע לאלוהים ללא תלונות, לשים לב לרצונותיו של אלוהים, להגיע לשיעור קומתו של פטרוס ולהיות בעל הסגנון של פטרוס שעליו דיבר אלוהים, אז תשיג הצלחה באמונה באלוהים, והדבר יאותת על כך שאלוהים זכה בך.

מתוך 'הכל מושג על ידי דבר אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, עליכם לאכול ולשתות מדברו, לחוות את דברו ולהביא לידי ביטוי את דברו. רק זו אמונה באלוהים! אם אתם אומרים שאתם מאמינים באלוהים אך אתם לא יכולים לחזור על אף אחד מדבריו, או להנהיג אותם, אתם לא נחשבים למאמינים באלוהים. הדבר הוא בבחינת "חיפוש לחם כדי להשביע את רעבונכם". דיבור רק על עדות של מה בכך, עניינים חסרי תועלת ועניינים שטחיים, והיעדר כל מציאות שהיא לא נחשבים לאמונה באלוהים. על כן,[א] לא תפסתם את הדרך הנכונה להאמין באלוהים. מדוע עליכם לאכול ולשתות יותר מדברי האל? האם הדבר נחשב לאמונה אם אתם לא אוכלים ושותים מדבריו, ומנסים רק לעלות השמיימה? מהו השלב הראשון למי שמאמין באלוהים? באיזו דרך אלוהים הופך את האדם למושלם? האם ייתכן שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים מבלי שתאכלו ותשתו מדברו? האם תוכלו להיחשב לבני אדם השייכים למלכות מבלי שדבר האל יהיה המציאות שלכם? מהי בדיוק אמונה באלוהים? מאמינים באלוהים צריכים להיות בעלי התנהגות טובה כלפי חוץ, לכל הפחות, והדבר החשוב ביותר הוא שיהיה להם דבר האל. בכל מצב שהוא, אסור לכם להפנות עורך לדברו לעולם. האופן שבו אתם מכירים את אלוהים ומגשימים את רצונו יושג כולו באמצעות דברו. אלוהים יכבוש בעתיד את כל האומות, הפלגים, הזרמים והמגזרים באמצעות דברו. אלוהים ידבר ישירות, וכל בני האדם יחזיקו את דבר האל בידיהם. כך אלוהים יהפוך את בני האדם למושלמים. דבר האל מחלחל לכל מקום: בני אדם מדברים על דבר האל ונוהגים לפי דבר האל, תוך שהם עדיין מחזיקים בחובם את דבר האל. בפנים ובחוץ, הם ספוגים בדבר האל, ולכן אלוהים הופך אותם למושלמים. בני האדם שמגשימים את רצון האל ומסוגלים לשאת עליו עדות הם אלה שדבר האל הוא המציאות שלהם.

מתוך 'עידן המלכות הוא עידן הדבר' ב'הדבר מופיע בבשר'

אתם אולי חושבים שאמונה באלוהים עניינה סבל, עשיית דברים רבים למענו, שלווה עבור בשרכם ודמכם או וידוא שהכל יתנהל כרצונכם, ושהכל יהיה נוח - אך אף אחד מהדברים האלה אינם סיבות ראויות לאמונה באלוהים. אם זה מה שאתם חושבים, הגישה שלכם שגויה ואתם פשוט לא יכולים להפוך למושלמים. פעולותיו של אלוהים, טבעו הצודק של אלוהים, חוכמתו, דבריו ומופלאותו והיותו בלתי נתפס הם כולם דברים שבני האדם צריכים להבין. השתמשו בהבנה הזו כדי להיפטר מהדרישות האישיות וכן מהתקוות והתפיסות האינדיבידואליות שבלבכם. רק על-ידי ניפוי הדברים האלה, תוכלו לעמוד בתנאים שאלוהים דורש. רק כך יוכלו להיות לכם חיים ותוכלו לְרַצות את אלוהים. אמונה באלוהים נועדה לְרַצות אותו וכדי להביא לידי ביטוי את הטבע שהוא דורש, כך שפעולותיו וכבודו יוכלו להתבטא בקבוצה הזו של בני אדם לא ראויים. זו הגישה הנכונה לאמונה באלוהים וזה גם היעד שעליכם לשאוף אליו. עליכם להחזיק בהשקפה הנכונה לגבי אמונה באלוהים ולשאוף לזכות בדברי האל. עליכם לאכול ולשתות את דברי האל ולהיות מסוגלים להביא לידי ביטוי את האמת ובפרט, לראות את מעשיו המעשיים, לראות את מעשיו המופלאים בכל רחבי תבל, וכן את העבודה המעשית שהוא עושה כבשר ודם. באמצעות חוויותיהם של בני האדם בפועל, הם יכולים להבין באמת כיצד אלוהים עושה את עבודתו עליהם ומה רצונו למענם. כל זה נועד להיפטר מטבעם השטני והמושחת. שלחו אחר כבוד את הטומאה והרשע שבתוככם, השילו מעליכם את הכוונות השגויות שלכם, ותוכלו לפתח אמונת אמת באלוהים. רק על-ידי כך שתאמינו באלוהים באמת, תוכלו לאהוב את אלוהים באמת. אתם יכולים לאהוב את אלוהים באמת ובתמים רק על יסוד של אמונה בו. האם אתם יכולים להשיג אהבה לאלוהים מבלי להאמין בו? מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, אסור לכם להיות מבולבלים בנוגע לכך. יש בני אדם שמתמלאים במרץ ברגע שהם רואים שאמונה אלוהים תעניק להם ברכות, אך מאבדים את כל האנרגיה ברגע שהם רואים שהם צריכים לסבול זיכוכים. האם זו אמונה באלוהים? בסופו של דבר, אמונה באלוהים עניינה ציות מלא וגמור לאלוהים. אתם מאמינים באלוהים, אך בכל זאת יש לכם דרישות ממנו, יש לכם תפיסות דתיות רבות ועניינים אישיים רבים שאתם לא יכולים להרפות מהם, ואתם עדיין שואפים לברכות של בשר ודם ורוצים שאלוהים יציל את בשרכם ודמכם ויושיע את נשמתכם - כל אלה ביטויים של בני אדם בעלי גישה שגויה. על אף שבני אדם עם אמונות דתיות מאמינים באלוהים, הם לא שואפים לשינוי בטבעם ולא עוסקים בשאיפה להכיר את אלוהים, ואכפת להם רק מהאינטרסים של בשרם ודמם. לרבים מכם יש אמונות ששייכות לקטגוריה של אמונות דתיות. זו לא אמונה אמיתית באלוהים. כדי להאמין באלוהים באמת, צריך להיות לבני האדם לב שמוכן לסבול למען אלוהים ורצון לוותר על עצמם. אלא אם הם עומדים בשני התנאים האלה, הם לא יכולים להיחשב כמאמינים באלוהים, והם לא יהיו מסוגלים להשיג שינוי בטבעם. רק בני אדם שבאמת מחפשים את האמת, שואפים להכיר את אלוהים ועוסקים בחיפוש חיים הם בני אדם שמאמינים באלוהים באמת.

מתוך 'בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'

באמונתו באלוהים, פטרוס שאף לְרַצות את אלוהים בכל מעשיו, ושאף להישמע לכל הוראותיו של אלוהים. ללא כל תלונה, הוא היה מסוגל לקבל ייסורים ומשפט, וכן זיכוך, צרות וחוסר בחייו, ואף אחד מהדברים האלה לא יכול היה לשנות את אהבתו לאלוהים. האין זו האהבה המושלמת לאלוהים? האין זה מילוי חובתו של ברוא אל? ייסורים, משפט וצרות - אתם מסוגלים להגיע לציות עד המוות, זה מה שכל ברוא אל צריך להגיע אליו, וזה טוהר האהבה כלפי אלוהים. אם האדם יכול להגיע לכך, הוא ברוא אל כשיר, ואין דבר שמְרַצה יותר את רצונו של הבורא. תארו לעצמכם שאתם מסוגלים לעבוד למען אלוהים, אך שאתם לא נשמעים אלוהים, ושאתם לא מסוגלים לאהוב את אלוהים באמת. לא רק שלא תמלאו כך את חובתו של ברוא אל, אלא שאלוהים גם יגנה אתכם, משום שהאמת לא ברשותכם, משום שאתם לא מסוגלים להישמע לאלוהים, ומשום שאתם ממרים את פיו של אלוהים. אכפת לכם רק מעבודתכם למען אלוהים, ולא אכפת לכם מהנהגת האמת או מהכרת עצמכם. אתם לא מבינים או מכירים את הבורא, ואתם לא נשמעים לבורא או אוהבים אותו. אתם ממרים את פיו של אלוהים מבטן ומלידה, והבורא לא אוהב בני אדם כאלה.

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'הדבר מופיע בבשר'

האמונה באלוהים היא השלב הראשון בהכרת אלוהים. התהליך שבו מתקדמים מהאמונה הראשונית באלוהים לאמונה העמוקה ביותר באלוהים הוא תהליך הכרת אלוהים ותהליך חוויית עבודתו של אלוהים. אם אתם רק מאמינים באלוהים לשם האמונה באלוהים, ואינכם מאמינים באלוהים במטרה להכיר את אלוהים, אזי אמונתכם אינה מציאותית ואינה יכולה להיעשות לאמונה טהורה - אין בכך ספק. אם במהלך תהליך חוויית אלוהים בני האדם לומדים בהדרגה להכיר את אלוהים, אז טבעם ישתנה בהדרגה ואמונתם תיעשה יותר ויותר אמיתית. בצורה זו, כאשר בני האדם נוחלים הצלחה באמונתם באלוהים, הם יזכו לחלוטין באלוהים. אלוהים טרח כה רבות על מנת להתגלם שנית בבשר ולהוציא לפועל את עבודתו באופן אישי, כדי שבני האדם יוכלו להכיר אותו ולראות אותו. הכרת אלוהים[ב] היא התוצאה האחרונה שיש להשיג בסוף עבודתו של אלוהים; זו הדרישה האחרונה של אלוהים מהאנושות. אלוהים עושה זאת לשם עדותו האחרונה, וכן כדי שבני האדם סוף סוף יסגדו לו בשלמות. רק באמצעות הכרת אלוהים בני אדם יכולים לאהוב את אלוהים, וכדי לאהוב את אלוהים בני האדם חייבים להכיר את אלוהים. לא חשוב מה בני אדם מחפשים להשיג או כיצד הם עושים זאת, עליהם ללמוד להכיר את אלוהים. רק בדרך הזו בני האדם יכולים להשביע את רצון לבו של אלוהים.

מתוך 'רק אלו שמכירים את אלוהים יכולים לשמש עדות לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

הערות שוליים:

א. במקור "עבודת הכרת אלוהים".

ב. במקור "כשפטרוס היה".


לדעת יותר: המשיח הגיע, והוא מעניק לאדם את דרך החיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

5. מהי בדיוק האמונה האמיתית באלוהים? כיצד יש להאמין באלוהים כדי לזכות בשבחיו?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, ישועה

5. מהי בדיוק האמונה האמיתית באלוהים? כיצד יש להאמין באלוהים כדי לזכות בשבחיו?





למרות שבני אדם רבים מאמינים באלוהים, מעטים מבינים מהי משמעותה של אמונה באלוהים ומה עליהם לעשות כדי להיות כלבבו של אלוהים. זאת משום שעל אף שבני האדם מכירים את המילה "אלוהים" ומכירים צירופים כמו "עבודתו של אלוהים", הם לא מכירים את אלוהים, וקל וחומר שהם לא מכירים את עבודתו. לכן, אין פלא, שכל אלו שאינם מכירים את אלוהים אוחזים באמונה מבולבלת. בני האדם לא מתייחסים ברצינות לאמונה באלוהים משום שהאמונה באלוהים היא דבר זר ומוזר מדי עבורם. כך הם לא עומדים בדרישותיו של אלוהים. במילים אחרות, אם בני האדם לא מכירים את אלוהים ולא מכירים את עבודתו, הם לא ראויים לשימושו של אלוהים, וקל וחומר שהם לא יכולים למלא את רצונו של אלוהים. "אמונה באלוהים" פירושה להאמין שיש אלוהים. זו התפיסה הפשוטה ביותר של אמונה באלוהים. מעבר לכך, האמונה שיש אלוהים אינה זהה לאמונה אמיתית באלוהים. במקום זאת, זוהי מעין אמונה פשוטה עם רבדים דתיים משמעותיים. אמונה אמיתית באלוהים פירושה חוויה של דבריו ועבודתו של אלוהים על פי האמונה שאלוהים הוא ריבון הכול. כך תוכלו להשתחרר מטבעכם המושחת, תמלאו את רצונו של אלוהים ותכירו את אלוהים. רק לאחר מסע כזה ניתן יהיה לומר שאתם מאמינים באלוהים. אולם בני האדם לרוב רואים באמונה באלוהים דבר מאוד פשוט וקל דעת. האמונה של בני אדם כאלה היא חסרת משמעות ואלוהים לעולם לא יאשר אותה, מפני שהם פוסעים בנתיב הלא נכון. כיום, עדיין יש כאלה שמאמינים באלוהים במכתבים ובדוקטרינות נבובות. הם לא מודעים לכך שאמונתם באלוהים ריקה מתוכן ושאלוהים לא יאשר אותה, והם בכל זאת מתפללים לשלום ולמספיק חסד מאלוהים. עלינו לעצור ולשאול את עצמנו: האם האמונה באלוהים באמת יכולה להיות הדבר הכי פשוט בעולם? האם פירושה של האמונה באלוהים אינו אלא קבלת חסד רב מאלוהים? האם בני אדם שמאמינים באלוהים אך לא מכירים אותו, ומאמינים באלוהים אך מתנגדים אליו באמת ממלאים את רצונו של אלוהים?

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

מהי אמונה באלוהים היום? זוהי קבלת דבר אלוהים כמציאות חייך והכרת אלוהים על פי דברו במטרה להשיג אהבת אמת אליו. לשם הבהרה: זוהי האמונה באלוהים במטרה להישמע לו, לאהוב אותו ולמלא את התפקיד שעל ברוא אל למלא. זוהי מטרת האמונה באלוהים. עליך להשיג הכרה על חביבותו של אלוהים, על השאלה עד כמה אלוהים ראוי ליראה, על האופן שבו אלוהים עושה את עבודת הישועה בברואיו ועושה אותם למושלמים – זהו המינימום שצריך להיות לך באמונתך באלוהים. אמונה באלוהים היא בעיקר מעבר מן החיים בבשר לחיים של אהבת אלוהים, מחיים במצב טבעי לחיים בתוך קיומו של אלוהים, זוהי יציאה מתחומו של השטן וחיים במסגרת דאגתו והגנתו של אלוהים, זוהי היכולת להשיג ציות לאלוהים ולא ציות לבשר, זהו מתן האפשרות לאלוהים לזכות בכל לבך, לעשותך למושלם, ושחרור עצמך מן הטבע השטני המושחת. אמונה באלוהים היא בעיקר על מנת שעוצמתו וכבודו של אלוהים יוכלו להתבטא בך, כדי שתוכל למלא את רצונו של אלוהים, להגשים את תוכניתו של אלוהים, ולהיות מסוגל לשאת עדות לאלוהים בפני השטן. מטרת האמונה באלוהים אינה צריכה להיות ראיית אותות ומופתים, ולא למען עצמך ובשרך. עליה להיות למען העיסוק בהכרת אלוהים, היכולת להישמע לאלוהים, וכמו פטרוס, להישמע לו עד המוות. את זאת בעיקר יש להשיג. אכילה ושתייה של דבר אלוהים נועדה כדי להכיר את אלוהים ולהשביע את רצונו. אכילה ושתייה של דבר אלוהים מעניקה לך הכרה רבה יותר של אלוהים, ורק לאחר מכן תוכל להישמע לו. רק אם תכיר את אלוהים תוכל לאהוב אותו, והשגת מטרה זו היא המטרה היחידה שצריכה להיות לאדם באמונתו באלוהים. אם באמונתך באלוהים, אתה מנסה תמיד לחזות באותות ומופתים, נקודת המבט של אמונה זו באלוהים היא שגויה. אמונה באלוהים היא בעיקר קבלת דבר אלוהים כמציאות החיים. רק מימוש הדברים שנאמרו מפי אלוהים וביצועם בתוכך הוא השגת מטרתו של אלוהים. באמונה באלוהים, על האדם לשאוף לכך שאלוהים יעשה אותו מושלם, ליכולת להישמע לאלוהים ולציות מלא לאלוהים. אם תוכל להישמע לאלוהים ללא תלונות, לשים לב לרצונותיו של אלוהים, להגיע לשיעור קומתו של פטרוס ולהיות בעל הסגנון של פטרוס שעליו דיבר אלוהים, אז תשיג הצלחה באמונה באלוהים, והדבר יאותת על כך שאלוהים זכה בך.

מתוך 'הכל מושג על ידי דבר אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, עליכם לאכול ולשתות מדברו, לחוות את דברו ולהביא לידי ביטוי את דברו. רק זו אמונה באלוהים! אם אתם אומרים שאתם מאמינים באלוהים אך אתם לא יכולים לחזור על אף אחד מדבריו, או להנהיג אותם, אתם לא נחשבים למאמינים באלוהים. הדבר הוא בבחינת "חיפוש לחם כדי להשביע את רעבונכם". דיבור רק על עדות של מה בכך, עניינים חסרי תועלת ועניינים שטחיים, והיעדר כל מציאות שהיא לא נחשבים לאמונה באלוהים. על כן,[א] לא תפסתם את הדרך הנכונה להאמין באלוהים. מדוע עליכם לאכול ולשתות יותר מדברי האל? האם הדבר נחשב לאמונה אם אתם לא אוכלים ושותים מדבריו, ומנסים רק לעלות השמיימה? מהו השלב הראשון למי שמאמין באלוהים? באיזו דרך אלוהים הופך את האדם למושלם? האם ייתכן שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים מבלי שתאכלו ותשתו מדברו? האם תוכלו להיחשב לבני אדם השייכים למלכות מבלי שדבר האל יהיה המציאות שלכם? מהי בדיוק אמונה באלוהים? מאמינים באלוהים צריכים להיות בעלי התנהגות טובה כלפי חוץ, לכל הפחות, והדבר החשוב ביותר הוא שיהיה להם דבר האל. בכל מצב שהוא, אסור לכם להפנות עורך לדברו לעולם. האופן שבו אתם מכירים את אלוהים ומגשימים את רצונו יושג כולו באמצעות דברו. אלוהים יכבוש בעתיד את כל האומות, הפלגים, הזרמים והמגזרים באמצעות דברו. אלוהים ידבר ישירות, וכל בני האדם יחזיקו את דבר האל בידיהם. כך אלוהים יהפוך את בני האדם למושלמים. דבר האל מחלחל לכל מקום: בני אדם מדברים על דבר האל ונוהגים לפי דבר האל, תוך שהם עדיין מחזיקים בחובם את דבר האל. בפנים ובחוץ, הם ספוגים בדבר האל, ולכן אלוהים הופך אותם למושלמים. בני האדם שמגשימים את רצון האל ומסוגלים לשאת עליו עדות הם אלה שדבר האל הוא המציאות שלהם.

מתוך 'עידן המלכות הוא עידן הדבר' ב'הדבר מופיע בבשר'

אתם אולי חושבים שאמונה באלוהים עניינה סבל, עשיית דברים רבים למענו, שלווה עבור בשרכם ודמכם או וידוא שהכל יתנהל כרצונכם, ושהכל יהיה נוח - אך אף אחד מהדברים האלה אינם סיבות ראויות לאמונה באלוהים. אם זה מה שאתם חושבים, הגישה שלכם שגויה ואתם פשוט לא יכולים להפוך למושלמים. פעולותיו של אלוהים, טבעו הצודק של אלוהים, חוכמתו, דבריו ומופלאותו והיותו בלתי נתפס הם כולם דברים שבני האדם צריכים להבין. השתמשו בהבנה הזו כדי להיפטר מהדרישות האישיות וכן מהתקוות והתפיסות האינדיבידואליות שבלבכם. רק על-ידי ניפוי הדברים האלה, תוכלו לעמוד בתנאים שאלוהים דורש. רק כך יוכלו להיות לכם חיים ותוכלו לְרַצות את אלוהים. אמונה באלוהים נועדה לְרַצות אותו וכדי להביא לידי ביטוי את הטבע שהוא דורש, כך שפעולותיו וכבודו יוכלו להתבטא בקבוצה הזו של בני אדם לא ראויים. זו הגישה הנכונה לאמונה באלוהים וזה גם היעד שעליכם לשאוף אליו. עליכם להחזיק בהשקפה הנכונה לגבי אמונה באלוהים ולשאוף לזכות בדברי האל. עליכם לאכול ולשתות את דברי האל ולהיות מסוגלים להביא לידי ביטוי את האמת ובפרט, לראות את מעשיו המעשיים, לראות את מעשיו המופלאים בכל רחבי תבל, וכן את העבודה המעשית שהוא עושה כבשר ודם. באמצעות חוויותיהם של בני האדם בפועל, הם יכולים להבין באמת כיצד אלוהים עושה את עבודתו עליהם ומה רצונו למענם. כל זה נועד להיפטר מטבעם השטני והמושחת. שלחו אחר כבוד את הטומאה והרשע שבתוככם, השילו מעליכם את הכוונות השגויות שלכם, ותוכלו לפתח אמונת אמת באלוהים. רק על-ידי כך שתאמינו באלוהים באמת, תוכלו לאהוב את אלוהים באמת. אתם יכולים לאהוב את אלוהים באמת ובתמים רק על יסוד של אמונה בו. האם אתם יכולים להשיג אהבה לאלוהים מבלי להאמין בו? מכיוון שאתם מאמינים באלוהים, אסור לכם להיות מבולבלים בנוגע לכך. יש בני אדם שמתמלאים במרץ ברגע שהם רואים שאמונה אלוהים תעניק להם ברכות, אך מאבדים את כל האנרגיה ברגע שהם רואים שהם צריכים לסבול זיכוכים. האם זו אמונה באלוהים? בסופו של דבר, אמונה באלוהים עניינה ציות מלא וגמור לאלוהים. אתם מאמינים באלוהים, אך בכל זאת יש לכם דרישות ממנו, יש לכם תפיסות דתיות רבות ועניינים אישיים רבים שאתם לא יכולים להרפות מהם, ואתם עדיין שואפים לברכות של בשר ודם ורוצים שאלוהים יציל את בשרכם ודמכם ויושיע את נשמתכם - כל אלה ביטויים של בני אדם בעלי גישה שגויה. על אף שבני אדם עם אמונות דתיות מאמינים באלוהים, הם לא שואפים לשינוי בטבעם ולא עוסקים בשאיפה להכיר את אלוהים, ואכפת להם רק מהאינטרסים של בשרם ודמם. לרבים מכם יש אמונות ששייכות לקטגוריה של אמונות דתיות. זו לא אמונה אמיתית באלוהים. כדי להאמין באלוהים באמת, צריך להיות לבני האדם לב שמוכן לסבול למען אלוהים ורצון לוותר על עצמם. אלא אם הם עומדים בשני התנאים האלה, הם לא יכולים להיחשב כמאמינים באלוהים, והם לא יהיו מסוגלים להשיג שינוי בטבעם. רק בני אדם שבאמת מחפשים את האמת, שואפים להכיר את אלוהים ועוסקים בחיפוש חיים הם בני אדם שמאמינים באלוהים באמת.

מתוך 'בני האדם שיהפכו למושלמים חייבים לעבור זיכוך' ב'הדבר מופיע בבשר'

באמונתו באלוהים, פטרוס שאף לְרַצות את אלוהים בכל מעשיו, ושאף להישמע לכל הוראותיו של אלוהים. ללא כל תלונה, הוא היה מסוגל לקבל ייסורים ומשפט, וכן זיכוך, צרות וחוסר בחייו, ואף אחד מהדברים האלה לא יכול היה לשנות את אהבתו לאלוהים. האין זו האהבה המושלמת לאלוהים? האין זה מילוי חובתו של ברוא אל? ייסורים, משפט וצרות - אתם מסוגלים להגיע לציות עד המוות, זה מה שכל ברוא אל צריך להגיע אליו, וזה טוהר האהבה כלפי אלוהים. אם האדם יכול להגיע לכך, הוא ברוא אל כשיר, ואין דבר שמְרַצה יותר את רצונו של הבורא. תארו לעצמכם שאתם מסוגלים לעבוד למען אלוהים, אך שאתם לא נשמעים אלוהים, ושאתם לא מסוגלים לאהוב את אלוהים באמת. לא רק שלא תמלאו כך את חובתו של ברוא אל, אלא שאלוהים גם יגנה אתכם, משום שהאמת לא ברשותכם, משום שאתם לא מסוגלים להישמע לאלוהים, ומשום שאתם ממרים את פיו של אלוהים. אכפת לכם רק מעבודתכם למען אלוהים, ולא אכפת לכם מהנהגת האמת או מהכרת עצמכם. אתם לא מבינים או מכירים את הבורא, ואתם לא נשמעים לבורא או אוהבים אותו. אתם ממרים את פיו של אלוהים מבטן ומלידה, והבורא לא אוהב בני אדם כאלה.

מתוך 'ההצלחה או הכישלון תלויים בדרך שבה האדם צועד' ב'הדבר מופיע בבשר'

האמונה באלוהים היא השלב הראשון בהכרת אלוהים. התהליך שבו מתקדמים מהאמונה הראשונית באלוהים לאמונה העמוקה ביותר באלוהים הוא תהליך הכרת אלוהים ותהליך חוויית עבודתו של אלוהים. אם אתם רק מאמינים באלוהים לשם האמונה באלוהים, ואינכם מאמינים באלוהים במטרה להכיר את אלוהים, אזי אמונתכם אינה מציאותית ואינה יכולה להיעשות לאמונה טהורה - אין בכך ספק. אם במהלך תהליך חוויית אלוהים בני האדם לומדים בהדרגה להכיר את אלוהים, אז טבעם ישתנה בהדרגה ואמונתם תיעשה יותר ויותר אמיתית. בצורה זו, כאשר בני האדם נוחלים הצלחה באמונתם באלוהים, הם יזכו לחלוטין באלוהים. אלוהים טרח כה רבות על מנת להתגלם שנית בבשר ולהוציא לפועל את עבודתו באופן אישי, כדי שבני האדם יוכלו להכיר אותו ולראות אותו. הכרת אלוהים[ב] היא התוצאה האחרונה שיש להשיג בסוף עבודתו של אלוהים; זו הדרישה האחרונה של אלוהים מהאנושות. אלוהים עושה זאת לשם עדותו האחרונה, וכן כדי שבני האדם סוף סוף יסגדו לו בשלמות. רק באמצעות הכרת אלוהים בני אדם יכולים לאהוב את אלוהים, וכדי לאהוב את אלוהים בני האדם חייבים להכיר את אלוהים. לא חשוב מה בני אדם מחפשים להשיג או כיצד הם עושים זאת, עליהם ללמוד להכיר את אלוהים. רק בדרך הזו בני האדם יכולים להשביע את רצון לבו של אלוהים.

מתוך 'רק אלו שמכירים את אלוהים יכולים לשמש עדות לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

הערות שוליים:

א. במקור "עבודת הכרת אלוהים".

ב. במקור "כשפטרוס היה".


לדעת יותר: המשיח הגיע, והוא מעניק לאדם את דרך החיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה