8.12.19

מהו משפט?

מהו משפט, כנסיית האל הכל יכול, ברק ממזרח

מהו משפט?



עבודת המשפט היא עבודתו של אלוהים עצמו, ולכן אלוהים עצמו חייב להיות זה שמבצע אותה – האדם לא יכול לעשותה בשמו. מאחר שהמשפט הוא כיבוש האדם באמצעות האמת, אין ספק שאלוהים מופיע עדיין בצלם הבשר והדם כדי לבצע את העבודה הזו בקרב בני האדם. כלומר, באחרית הימים, המשיח ילמד באמצעות האמת את בני האדם בעולם כולו ויגלה להם את כל האמיתות. זוהי עבודת המשפט של אלוהים.


מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

למשמע המילה "משפט", אתם חושבים על הדברים שאמר יהוה לכל המקומות ועל דברי התוכחה שאמר ישוע אל הפרושים. אף שהדברים האלה חמורים, הם לא משפטו של האדם על ידי אלוהים. אלה הם רק דברים שאלוהים אמר בסביבות שונות, כלומר בנסיבות שונות, והם שונים מהדברים שאומר המשיח כשהוא שופט את האדם באחרית הימים. באחרית הימים, המשיח משתמש באמיתות שונות כדי ללמד את האדם, לחשוף את מהות האדם ולנתח את דבריו ומעשיו של האדם. הדברים האלה מורכבים מאמיתות שונות, כגון חובת האדם, האופן שבו האדם צריך להישמע לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להיות נאמן לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להביא לידי ביטוי את האנושיות הרגילה, וכן את חוכמתו וטבעו של אלוהים, וכן הלאה. כל הדברים האלה מתמקדים במהות האדם ובטבעו המושחת. בפרט, הדברים שחושפים כיצד האדם דוחה בבוז את אלוהים נאמרים ביחס לכך שהאדם הוא התגלמות השטן וכוח אויב נגד אלוהים. כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את ההתגלות, הטיפול והגיזום האלה לא ניתן להחליף במלים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק עבודה כזו נחשבת למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשדל את האדם, לשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצון אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. השפעות אלו נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

מה שאני אומר יום נועד לשפוט את חטאיהם של בני האדם ואת מרדנותם. הוא נועד לקלל את מרדנותם של בני האדם. הרמאות והנכלוליות שלהם, ומילותיהם ומעשיהם – כל הדברים שלא עולים בקנה אחד עם רצונו של אלוהים – יעברו שיפוט, ורשעותם של בני האדם תוגדר כחוטאת. אלוהים מדבר לפי עקרונות המשפט, והוא מגלה את טבעו הצודק על-ידי שיפוט רשעותם, הטלת קללה על מרדנותם, וחשיפת כל פרצופיהם המכוערים. ...משפט, ייסורים והחשיפה של חטאי האנושות – אף אדם או דבר לא מסוגל להימלט מהמשפט הזה. אלוהים שופט כל דבר מטונף. רק בזכות כך ניתן לומר שטבעו של אלוהים צודק. אחרת, איך אפשר יהיה לומר שאתם ראויים להיקרא ניגודים?

מתוך 'כיצד השלב השני בעבודת הכיבוש נושא פרי' ב'הדבר מופיע בבשר'

באמצעות מה אלוהים הופך את האדם למושלם? באמצעות טבעו הצודק של אלוהים. טבעו של אלוהים מורכב בעיקר מצדק, חרון אף, מלכותיות, משפט וקללה, והוא הופך את אלוהים למושלם בעיקר באמצעות משפט. יש כאלה שלא מבינים, ושואלים מדוע אלוהים מסוגל להפוך את האדם למושלם רק באמצעות משפט וקללה. הם אומרים, "אילו אלוהים היה מקלל את האדם, האדם היה מת, הלא כן? אילו אלוהים היה שופט את האדם, האדם היה מורשע, הלא כן? אם כן, איך ייתכן שהוא עדיין הופך למושלם?" אלה דבריהם של בני אדם שלא מכירים את עבודתו של אלוהים. מה שאלוהים מקלל הוא המרדנות של האדם, ומה שהוא שופט הוא חטאיו של האדם. על אף שהוא מדבר בחומרה וללא כל רגישות, הוא מגלה את כל מה שנמצא באדם, ובאמצעות הדברים הקשים האלה, הוא מגלה את הדברים המהותיים בתוך האדם. אולם באמצעות משפט כזה, הוא מספק לאדם ידע עמוק בנוגע למהות הבשר והדם, ולכן האדם מתמסר לציות בפני אלוהים. בשרו ודמו של האדם הם חטא, הם שייכים לשטן, הם מרדניים, והם מושא הייסורים של אלוהים – על כן, כדי לאפשר לאדם להכיר את עצמו, דברי השיפוט של אלוהים חייבים להכות בו, וצריך להיעשות שימוש בכל סוג של זיכוך. רק כך תוכל עבודתו של אלוהים לשאת פרי.

מהדברים שאלוהים אמר אפשר לראות שהוא כבר הרשיע את בשרו ודמו של האדם. אם כך, האם אלה מילות קללה? הדברים שאלוהים אומר מגלים את טיבו האמיתי של אלוהים, ואתם נשפטים באמצעות גילויים כאלה, וכשאתם רואים שאתם לא מסוגלים לְרַצות את רצונו של אלוהים, אתם חשים בתוככם צער וחרטה, אתם חשים שאתם חבים כל כך הרבה לאלוהים, ושאתם לא מספיקים לרצונו של אלוהים. יש זמנים שבהם רוח הקודש מטילה עליכם משמעת מתוככם, והמשמעת הזו נובעת מהשיפוט של אלוהים. יש זמנים שבהם אלוהים מוכיח אתכם ומסתיר את פניו מכם, שבהם הוא לא מתייחס אליכם כלל ולא עובד בתוככם, אלא ממיט עליכם ייסורים בדממה על מנת לזכך אתכם. עבודתו של אלוהים באדם נועדה בעיקר כדי להבהיר את טבעו הצודק של אלוהים. איזו עדות נושא האדם על אלוהים בסופו של דבר? הוא מעיד שאלוהים הוא אל צודק – שטבעו הוא צדק, חרון אף, ייסורים ומשפט. האדם מעיד על טבעו הצודק של אלוהים. אלוהים משתמש בשיפוט שלו כדי להפוך את האדם למושלם. הוא אוהב את האדם ומושיע את האדם – אך כמה טמון באהבתו של אלוהים? יש משפט, מלכותיות, חרון אף וקללה. על אף שאלוהים קילל את האדם בעבר, הוא לא השליך את האדם לחלוטין אל בור התהום, אלא השתמש באמצעי הזה כדי לזכך את אמונתו של האדם. הוא לא המית את האדם, אלא פעל על מנת להפוך את האדם למושלם. מהות הבשר היא מאפייניו של השטן – אלוהים תיאר זאת במדויק – אך העובדות שאלוהים מבצע לא תואמות לחלוטין את דבריו. הוא מקלל אתכם כדי שתאהבו אותו וכדי שתכירו את מהות הבשר והדם. הוא ממיט עליכם ייסורים כדי שתתעוררו, כדי לאפשר לכם להכיר את הפגמים שיש בכם ולהכיר את חוסר הערך הגמור של האדם. לפיכך, הקללות, המשפט, המלכותיות וחרון האף של אלוהים, כולם נועדים להפוך את האדם למושלם. כל מה שאלוהים עושה כיום וכל הטבע הצודק שהוא מבהיר בתוככם נועדו להפוך את האדם למושלם – כזו היא אהבתו של אלוהים.

מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

ומהו שיפוט? שיפוט הוא כאשר אלוהים חושף ומגדיר במילים את המהות המושחתת של האנושות ואת האמת אודות שחיתות האנושות. האם אמירותיו של אלוהים כוללות הרבה דברי שיפוט? הן אכן כוללות הרבה דברי שיפוט, למשל כאשר אלוהים אמר:״אתם גם ילדים של התנין הגדול האדום כאש.״ אלה הם דברי שיפוט. ״כך הדבר מוכיח שאתם צאצאי השטן.״ גם אלה הם דברי שיפוט. קיימות דוגמאות רבות אחרות. אלוהים אמר דברי שיפוט אלה בצורה נוקבת, וחשף את המהות והאמת של שחיתות האנושות רק במשפט אחד או במספר מילים. כאשר אנשים שומעים אותם בפעם הראשונה, הם אינם מסוגלים לקבל אותם, אך לאחר שהם יתנסו בהם לפרק זמן מסוים, כולם ישתכנעו וירגישו שהעובדה הממשית היא בדיוק מה שאלוהים אמר. זה מה שניתן להשיג מדברי השיפוט. ומה הם ייסורים? כאשר אדם חוטא, מתנגד לאלוהים או מורד בו, עליו להישפט, ועם המשפט מגיעים הייסורים. כאשר נקבע שאתם שייכים לשטן, שאתם נצר לשטן, צאצאיו של התנין הגדול האדום כאש – מהסוג שמתנגד לאלוהים ומורד בו – מה דברים אלה יגרמו לכם? הם יגרמו לכאב, והכאב שנוצר על ידי השיפוט הוא הייסורים. דברי השיפוט יגרמו לכם סבל; אלה ייסורים. לכן, השיפוט מביא איתו סוג של ייסורים, אלה הם הייסורים עצמם. זהו היבט אחד של ייסורים.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

לאחר שנחווה את השיפוט והייסור של אלוהים, ניווכח בעובדה שמקור האמת הוא אלוהים, ושמקור כול הדברים החיוביים הוא אלוהים. בכל מקום שבו יימצאו הפרעתו והשחתתו של השטן וחטא ההתנגדות לאלוהים, שם גם לבטח יופיעו השיפוט והייסור של אלוהים. בכל מקום שבו מתרחש השיפוט של אלוהים, שם גם תופיע האמת ויתגלה טבעו של האלוהים. האמת וטבעו של אלוהים מתגלים במהלך השיפוט והייסור של אלוהים. רק היכן שיש אמת, קיימים שיפוט וייסור; רק היכן שיש שיפוט וייסור מתגלה טבעו הצודק של אלוהים. לכן בכל מקום שבו מתרחשים השיפוט והייסור של אלוהים, שם נמצא את עקבות עבודתו של אלוהים, וזוהי הדרך האמיתית ביותר לחפש את הופעתו של אלוהים. רק לאלוהים הסמכות לשפוט, ורק למשיח היכולת לשפוט את האנושות המושחתת. הדבר מאמת ומוכיח שבר האנוש – המשיח – הוא האדון השופט. ללא השיפוט והייסור של אלוהים, אין לבני האדם כל דרך לזכות באמת, ובאמצעות השיפוט והייסור מתגלה הטבע הצודק של אלוהים, וכך ניתנת לבני האדם הזדמנות להכיר את אלוהים. התהליך שבאמצעותו בני האדם מבינים את האמת הוא התהליך שבאמצעותו הם לומדים להכיר את אלוהים. עבור האנושות המושחתת האמת היא שיפוט, בחינה קפדנית וייסור. מה שחושפת האמת הוא ביטוי מדויק לצדקו של אלוהים, למלכותיותו ולחרון אפו. מי שמבין את האמת יכול להיפטר מהשחיתות ולהיחלץ מהשפעתו של השטן. זה אפשרי רק הודות לעוצמתם ולכול-יכולתם של דברי אלוהים. אלוהים מושיע אנשים ועושה אותם למושלמים כדי שיוכלו להבין את האמת ולזכות באמת. ככל שאנשים מבינים יותר את האמת, הם גם מכירים יותר את אלוהים. בדרך זו אנשים יכולים להכחיד את השחיתות שלהם ולהיעשות לקדושים. כאשר אנשים מביאים את האמת לידי ביטוי בחייהם ונוכחים במציאות של האמת, הם חיים באור, חיים באהבה וחיים בפני אלוהים. זוהי התוצאה שמשיג המשיח על ידי האמת שהוא מבטא והשיפוט שהוא עושה. למעשה, כל המילים שמקורן באלוהים הן אמת, והן מהוות דברי שיפוט כלפי האנושות. בכל תקופה ועידן, דבריו של אלוהים הם דברי שיפוט. בעידן החוק, דבריו של יהוה אלוהים היו שיפוט של האנושות המושחתת. בעידן החסד, הדברים שאמר ישוע אדוננו היו שיפוט של האנושות המושחתת. כעת, בעידן המלכות, כאשר אלוהים מבצע את עבודת השיפוט והייסור של אחרית הימים, כל דבריו של האל הכול יכול הם דברי שיפוט וייסור, גיזום, טיפול, ניסיון וזיכוך, והללו בסופו של דבר יאפשרו לאנושות להבין שהשיפוט והייסור של האל הכול יכול כלפי האנושות הם האהבה הגדולה ביותר של אלוהים. השיפוט והייסור של אלוהים מעניקים לאנושות ישועה ושלמות. רק מי שיקבל את השיפוט והייסור של אלוהים ויישמע להם, יוכל לזכות באהבת אמת של אלוהים ובישועה שלמה. כל האנשים שיסרבו לקבל את השיפוט והייסור של אלוהים, ייענשו על ידי אלוהים וישקעו בחורבן ובתופת...

מתוך 'בשיתוף ובדרשה על ההיווכחות בחיים'

חומרים נוספים לקריאה: יום הדין האחרון-כיצד יתגשמו הנבואות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מהו משפט?

מהו משפט, כנסיית האל הכל יכול, ברק ממזרח

מהו משפט?



עבודת המשפט היא עבודתו של אלוהים עצמו, ולכן אלוהים עצמו חייב להיות זה שמבצע אותה – האדם לא יכול לעשותה בשמו. מאחר שהמשפט הוא כיבוש האדם באמצעות האמת, אין ספק שאלוהים מופיע עדיין בצלם הבשר והדם כדי לבצע את העבודה הזו בקרב בני האדם. כלומר, באחרית הימים, המשיח ילמד באמצעות האמת את בני האדם בעולם כולו ויגלה להם את כל האמיתות. זוהי עבודת המשפט של אלוהים.


מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

למשמע המילה "משפט", אתם חושבים על הדברים שאמר יהוה לכל המקומות ועל דברי התוכחה שאמר ישוע אל הפרושים. אף שהדברים האלה חמורים, הם לא משפטו של האדם על ידי אלוהים. אלה הם רק דברים שאלוהים אמר בסביבות שונות, כלומר בנסיבות שונות, והם שונים מהדברים שאומר המשיח כשהוא שופט את האדם באחרית הימים. באחרית הימים, המשיח משתמש באמיתות שונות כדי ללמד את האדם, לחשוף את מהות האדם ולנתח את דבריו ומעשיו של האדם. הדברים האלה מורכבים מאמיתות שונות, כגון חובת האדם, האופן שבו האדם צריך להישמע לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להיות נאמן לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להביא לידי ביטוי את האנושיות הרגילה, וכן את חוכמתו וטבעו של אלוהים, וכן הלאה. כל הדברים האלה מתמקדים במהות האדם ובטבעו המושחת. בפרט, הדברים שחושפים כיצד האדם דוחה בבוז את אלוהים נאמרים ביחס לכך שהאדם הוא התגלמות השטן וכוח אויב נגד אלוהים. כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את ההתגלות, הטיפול והגיזום האלה לא ניתן להחליף במלים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק עבודה כזו נחשבת למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשדל את האדם, לשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצון אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. השפעות אלו נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

מה שאני אומר יום נועד לשפוט את חטאיהם של בני האדם ואת מרדנותם. הוא נועד לקלל את מרדנותם של בני האדם. הרמאות והנכלוליות שלהם, ומילותיהם ומעשיהם – כל הדברים שלא עולים בקנה אחד עם רצונו של אלוהים – יעברו שיפוט, ורשעותם של בני האדם תוגדר כחוטאת. אלוהים מדבר לפי עקרונות המשפט, והוא מגלה את טבעו הצודק על-ידי שיפוט רשעותם, הטלת קללה על מרדנותם, וחשיפת כל פרצופיהם המכוערים. ...משפט, ייסורים והחשיפה של חטאי האנושות – אף אדם או דבר לא מסוגל להימלט מהמשפט הזה. אלוהים שופט כל דבר מטונף. רק בזכות כך ניתן לומר שטבעו של אלוהים צודק. אחרת, איך אפשר יהיה לומר שאתם ראויים להיקרא ניגודים?

מתוך 'כיצד השלב השני בעבודת הכיבוש נושא פרי' ב'הדבר מופיע בבשר'

באמצעות מה אלוהים הופך את האדם למושלם? באמצעות טבעו הצודק של אלוהים. טבעו של אלוהים מורכב בעיקר מצדק, חרון אף, מלכותיות, משפט וקללה, והוא הופך את אלוהים למושלם בעיקר באמצעות משפט. יש כאלה שלא מבינים, ושואלים מדוע אלוהים מסוגל להפוך את האדם למושלם רק באמצעות משפט וקללה. הם אומרים, "אילו אלוהים היה מקלל את האדם, האדם היה מת, הלא כן? אילו אלוהים היה שופט את האדם, האדם היה מורשע, הלא כן? אם כן, איך ייתכן שהוא עדיין הופך למושלם?" אלה דבריהם של בני אדם שלא מכירים את עבודתו של אלוהים. מה שאלוהים מקלל הוא המרדנות של האדם, ומה שהוא שופט הוא חטאיו של האדם. על אף שהוא מדבר בחומרה וללא כל רגישות, הוא מגלה את כל מה שנמצא באדם, ובאמצעות הדברים הקשים האלה, הוא מגלה את הדברים המהותיים בתוך האדם. אולם באמצעות משפט כזה, הוא מספק לאדם ידע עמוק בנוגע למהות הבשר והדם, ולכן האדם מתמסר לציות בפני אלוהים. בשרו ודמו של האדם הם חטא, הם שייכים לשטן, הם מרדניים, והם מושא הייסורים של אלוהים – על כן, כדי לאפשר לאדם להכיר את עצמו, דברי השיפוט של אלוהים חייבים להכות בו, וצריך להיעשות שימוש בכל סוג של זיכוך. רק כך תוכל עבודתו של אלוהים לשאת פרי.

מהדברים שאלוהים אמר אפשר לראות שהוא כבר הרשיע את בשרו ודמו של האדם. אם כך, האם אלה מילות קללה? הדברים שאלוהים אומר מגלים את טיבו האמיתי של אלוהים, ואתם נשפטים באמצעות גילויים כאלה, וכשאתם רואים שאתם לא מסוגלים לְרַצות את רצונו של אלוהים, אתם חשים בתוככם צער וחרטה, אתם חשים שאתם חבים כל כך הרבה לאלוהים, ושאתם לא מספיקים לרצונו של אלוהים. יש זמנים שבהם רוח הקודש מטילה עליכם משמעת מתוככם, והמשמעת הזו נובעת מהשיפוט של אלוהים. יש זמנים שבהם אלוהים מוכיח אתכם ומסתיר את פניו מכם, שבהם הוא לא מתייחס אליכם כלל ולא עובד בתוככם, אלא ממיט עליכם ייסורים בדממה על מנת לזכך אתכם. עבודתו של אלוהים באדם נועדה בעיקר כדי להבהיר את טבעו הצודק של אלוהים. איזו עדות נושא האדם על אלוהים בסופו של דבר? הוא מעיד שאלוהים הוא אל צודק – שטבעו הוא צדק, חרון אף, ייסורים ומשפט. האדם מעיד על טבעו הצודק של אלוהים. אלוהים משתמש בשיפוט שלו כדי להפוך את האדם למושלם. הוא אוהב את האדם ומושיע את האדם – אך כמה טמון באהבתו של אלוהים? יש משפט, מלכותיות, חרון אף וקללה. על אף שאלוהים קילל את האדם בעבר, הוא לא השליך את האדם לחלוטין אל בור התהום, אלא השתמש באמצעי הזה כדי לזכך את אמונתו של האדם. הוא לא המית את האדם, אלא פעל על מנת להפוך את האדם למושלם. מהות הבשר היא מאפייניו של השטן – אלוהים תיאר זאת במדויק – אך העובדות שאלוהים מבצע לא תואמות לחלוטין את דבריו. הוא מקלל אתכם כדי שתאהבו אותו וכדי שתכירו את מהות הבשר והדם. הוא ממיט עליכם ייסורים כדי שתתעוררו, כדי לאפשר לכם להכיר את הפגמים שיש בכם ולהכיר את חוסר הערך הגמור של האדם. לפיכך, הקללות, המשפט, המלכותיות וחרון האף של אלוהים, כולם נועדים להפוך את האדם למושלם. כל מה שאלוהים עושה כיום וכל הטבע הצודק שהוא מבהיר בתוככם נועדו להפוך את האדם למושלם – כזו היא אהבתו של אלוהים.

מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

השיתוף של האדם:

ומהו שיפוט? שיפוט הוא כאשר אלוהים חושף ומגדיר במילים את המהות המושחתת של האנושות ואת האמת אודות שחיתות האנושות. האם אמירותיו של אלוהים כוללות הרבה דברי שיפוט? הן אכן כוללות הרבה דברי שיפוט, למשל כאשר אלוהים אמר:״אתם גם ילדים של התנין הגדול האדום כאש.״ אלה הם דברי שיפוט. ״כך הדבר מוכיח שאתם צאצאי השטן.״ גם אלה הם דברי שיפוט. קיימות דוגמאות רבות אחרות. אלוהים אמר דברי שיפוט אלה בצורה נוקבת, וחשף את המהות והאמת של שחיתות האנושות רק במשפט אחד או במספר מילים. כאשר אנשים שומעים אותם בפעם הראשונה, הם אינם מסוגלים לקבל אותם, אך לאחר שהם יתנסו בהם לפרק זמן מסוים, כולם ישתכנעו וירגישו שהעובדה הממשית היא בדיוק מה שאלוהים אמר. זה מה שניתן להשיג מדברי השיפוט. ומה הם ייסורים? כאשר אדם חוטא, מתנגד לאלוהים או מורד בו, עליו להישפט, ועם המשפט מגיעים הייסורים. כאשר נקבע שאתם שייכים לשטן, שאתם נצר לשטן, צאצאיו של התנין הגדול האדום כאש – מהסוג שמתנגד לאלוהים ומורד בו – מה דברים אלה יגרמו לכם? הם יגרמו לכאב, והכאב שנוצר על ידי השיפוט הוא הייסורים. דברי השיפוט יגרמו לכם סבל; אלה ייסורים. לכן, השיפוט מביא איתו סוג של ייסורים, אלה הם הייסורים עצמם. זהו היבט אחד של ייסורים.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

לאחר שנחווה את השיפוט והייסור של אלוהים, ניווכח בעובדה שמקור האמת הוא אלוהים, ושמקור כול הדברים החיוביים הוא אלוהים. בכל מקום שבו יימצאו הפרעתו והשחתתו של השטן וחטא ההתנגדות לאלוהים, שם גם לבטח יופיעו השיפוט והייסור של אלוהים. בכל מקום שבו מתרחש השיפוט של אלוהים, שם גם תופיע האמת ויתגלה טבעו של האלוהים. האמת וטבעו של אלוהים מתגלים במהלך השיפוט והייסור של אלוהים. רק היכן שיש אמת, קיימים שיפוט וייסור; רק היכן שיש שיפוט וייסור מתגלה טבעו הצודק של אלוהים. לכן בכל מקום שבו מתרחשים השיפוט והייסור של אלוהים, שם נמצא את עקבות עבודתו של אלוהים, וזוהי הדרך האמיתית ביותר לחפש את הופעתו של אלוהים. רק לאלוהים הסמכות לשפוט, ורק למשיח היכולת לשפוט את האנושות המושחתת. הדבר מאמת ומוכיח שבר האנוש – המשיח – הוא האדון השופט. ללא השיפוט והייסור של אלוהים, אין לבני האדם כל דרך לזכות באמת, ובאמצעות השיפוט והייסור מתגלה הטבע הצודק של אלוהים, וכך ניתנת לבני האדם הזדמנות להכיר את אלוהים. התהליך שבאמצעותו בני האדם מבינים את האמת הוא התהליך שבאמצעותו הם לומדים להכיר את אלוהים. עבור האנושות המושחתת האמת היא שיפוט, בחינה קפדנית וייסור. מה שחושפת האמת הוא ביטוי מדויק לצדקו של אלוהים, למלכותיותו ולחרון אפו. מי שמבין את האמת יכול להיפטר מהשחיתות ולהיחלץ מהשפעתו של השטן. זה אפשרי רק הודות לעוצמתם ולכול-יכולתם של דברי אלוהים. אלוהים מושיע אנשים ועושה אותם למושלמים כדי שיוכלו להבין את האמת ולזכות באמת. ככל שאנשים מבינים יותר את האמת, הם גם מכירים יותר את אלוהים. בדרך זו אנשים יכולים להכחיד את השחיתות שלהם ולהיעשות לקדושים. כאשר אנשים מביאים את האמת לידי ביטוי בחייהם ונוכחים במציאות של האמת, הם חיים באור, חיים באהבה וחיים בפני אלוהים. זוהי התוצאה שמשיג המשיח על ידי האמת שהוא מבטא והשיפוט שהוא עושה. למעשה, כל המילים שמקורן באלוהים הן אמת, והן מהוות דברי שיפוט כלפי האנושות. בכל תקופה ועידן, דבריו של אלוהים הם דברי שיפוט. בעידן החוק, דבריו של יהוה אלוהים היו שיפוט של האנושות המושחתת. בעידן החסד, הדברים שאמר ישוע אדוננו היו שיפוט של האנושות המושחתת. כעת, בעידן המלכות, כאשר אלוהים מבצע את עבודת השיפוט והייסור של אחרית הימים, כל דבריו של האל הכול יכול הם דברי שיפוט וייסור, גיזום, טיפול, ניסיון וזיכוך, והללו בסופו של דבר יאפשרו לאנושות להבין שהשיפוט והייסור של האל הכול יכול כלפי האנושות הם האהבה הגדולה ביותר של אלוהים. השיפוט והייסור של אלוהים מעניקים לאנושות ישועה ושלמות. רק מי שיקבל את השיפוט והייסור של אלוהים ויישמע להם, יוכל לזכות באהבת אמת של אלוהים ובישועה שלמה. כל האנשים שיסרבו לקבל את השיפוט והייסור של אלוהים, ייענשו על ידי אלוהים וישקעו בחורבן ובתופת...

מתוך 'בשיתוף ובדרשה על ההיווכחות בחיים'

חומרים נוספים לקריאה: יום הדין האחרון-כיצד יתגשמו הנבואות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה