13.12.19

2. כיצד המשיח של אחרית הימים מבצע את עבודת המשפט?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, יום הדין


2. כיצד המשיח של אחרית הימים מבצע את עבודת המשפט?


פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"והלכו עמים רבים, ואמרו לכו ונעלה אל-הר-יהוה אל-בית אלֹהי יעקב, וְיֹרֵנוּ מדרכיו, ונלכה בְּאֹרְחֹתָיו: כי מציון תצא תורה, ודבר-יהוה מירושלם. ושפט בין הגוים, והוכיח לעמים רבים; וְכִתְּתוּ חרבותם לאִתים, וחניתותיהם למזמרות – לא-ישא גוי אל-גוי חרב, ולא-יִלְמְדוּ עוד מלחמה" (ישעיהו ב' 3-4).


"יָבֹא אלֹהינו, ואל-יֶחֱרַשׁ: אש-לפניו תֹּאכֵל; וסביביו, נשערה מאד. יקרא אל-הַשָּׁמַיִם מעל; ואל-הארץ, לָדִין עַמּוֹ. אִספו-לי חסידי – כֹּרְתֵי בריתי עֲלֵי-זָבַח. וַיַּגִּידוּ שָׁמַיִם צִדְקוֹ: כי-אלֹהים, שֹׁפֵט הוא סלה" (תהילים נ' 3-6).

"לֵךְ דניאל: כי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הדברים, עד-עת קץ. יתבררו ויתלבנו וְיִצָּרְפוּ, רבים, והרשיעו רשעים, ולא יבינו כל-רשעים; והמשכִּלים, יבינו" (דניאל י"ב 9-10).

"שנאי טוב ואהבי רעה רע גזלי עורם מעליהם ושארם מעל עצמותם. ואשר אכלו שאר עמי ועורם מעליהם הפשיטו ואת עצמתיהם פצחו ופרשו כאשר בסיר וכבשר בתוך קלחת" (מלאכי ג' 2-3).


באחרית הימים, המשיח משתמש באמיתות שונות כדי ללמד את האדם, לחשוף את מהות האדם ולנתח את דבריו ומעשיו של האדם. הדברים האלה מורכבים מאמיתות שונות, כגון חובת האדם, האופן שבו האדם צריך להישמע לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להיות נאמן לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להביא לידי ביטוי את האנושיות הרגילה, וכן את חוכמתו וטבעו של אלוהים, וכן הלאה. כל הדברים האלה מתמקדים במהות האדם ובטבעו המושחת. בפרט, הדברים שחושפים כיצד האדם דוחה בבוז את אלוהים נאמרים ביחס לכך שהאדם הוא התגלמות השטן וכוח אויב נגד אלוהים. כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את השיטות האלה של ההתגלות, הטיפול והגיזום לא ניתן להחליף במילים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק שיטות כאלה כזו נחשבת למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשכך את האדם ולשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצונו של אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. ההשפעות האלה נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת'

העבודה שאלוהים עושה בעידן הזה היא בעיקר אמירת הדברים הדרושים לחיי בני האדם, חשיפת המהות של אופי האדם ושל טבעו המושחת, חיסול התפיסות הדתיות, החשיבה הפיאודלית והחשיבה המיושנת וכן חיסול הידע והתרבות של האדם. כל הדברים הללו חייבים להיחשף ולהיטהר באמצעות דבריו של אלוהים. באחרית הימים אלוהים משתמש במילים ולא באותות ומופתים כדי להביא את בני האדם לידי שלמות. הוא משתמש בדבריו כדי לחשוף את בני האדם, לשפוט אותם, לייסר אותם ולהפוך אותם למושלמים, וכך, דרך דברי האל, בני האדם נוכחים בחוכמתו וחביבותו של אלוהים, לומדים להבין את טבע האל, וחוזים במעשיו של אלוהים.

מתוך 'הכרת עבודתו של אלוהים כיום'

באחרית הימים, אלוהים משתמש בדברו בעיקר כדי להפוך את האדם למושלם. הוא לא משתמש באותות ובמופתים כדי לדכא את האדם או כדי לשכנע אותו. זה לא יכול להבהיר את עוצמתו של אלוהים. אילו אלוהים היה רק עושה אותות ומופתים, לא היה ניתן להבהיר את ממשיותו של אלוהים, ולכן לא היה ניתן להפוך את האדם למושלם. אלוהים לא הופך את האדם למושלם באמצעות אותות ומופתים, אלא נעזר בדברו כדי להשקות את האדם ולרעות אותו. לאחר מכן, האדם הופך לצייתן לגמרי ומכיר את אלוהים. זו המטרה של העבודה שהוא עושה והדברים שהוא אומר. אלוהים לא משתמש בשיטה של עשיית אותות ומופתים כדי להפוך את האדם למושלם – הוא משתמש בדבריו ובשיטות עבודה רבות ושונות כדי להפוך את האדם למושלם. בין שאלוהים מבצע זיכוך, טיפול, גיזום או אספקת דברים, הוא עושה זאת על ידי דיבור מנקודות מבט רבות ושונות, כדי להפוך את האדם למושלם ולאפשר לו להכיר טוב יותר את העבודה, החוכמה והנפלאות של אלוהים.

מתוך 'דבר האל משיג הכל'

באמצעות העבודה הזו של משפט וייסורים, האדם יכיר באופן מלא את המהות המזוהמת והמושחתת שבתוכו, ויהיה מסוגל להשתנות לגמרי ולהתנקות. רק כך האדם יוכל להיות ראוי לשוב לעמוד בפני כס מלכותו של אלוהים. כל העבודה שנעשית היום נועדה כדי שהאדם יוכל להתנקות ולהשתנות. באמצעות משפט וייסורים של דבר האל, וכן זיכוך, האדם יכול להשליך מעליו את שחיתותו ולהיטהר. במקום להחשיב את השלב הזה של עבודה לשלב של ישועה, יהיה הולם יותר לומר שזו עבודת טיהור. למען האמת, השלב הזה הוא שלב של כיבוש וכן השלב השני של הישועה. האדם נופל בנחלתו של אלוהים בזכות המשפט והייסורים של דבר האל. באמצעות השימוש בדבר האל כדי לזכך, לשפוט ולגלות דברים, כל הטומאה, התפיסות, המניעים והתקוות האישיות שבלב האדם נחשפים לחלוטין.

מתוך 'תעלומת ההתגלמות (4)'

באמצעות מה אלוהים הופך את האדם למושלם? באמצעות טבעו הצודק של אלוהים. טבעו של אלוהים מורכב בעיקר מצדק, חרון אף, מלכותיות, משפט וקללה, והוא הופך את אלוהים למושלם בעיקר באמצעות משפט. יש כאלה שלא מבינים, ושואלים מדוע אלוהים מסוגל להפוך את האדם למושלם רק באמצעות משפט וקללה. הם אומרים, "אילו אלוהים היה מקלל את האדם, האדם היה מת, הלא כן? אילו אלוהים היה שופט את האדם, האדם היה מורשע, הלא כן? אם כן, איך ייתכן שהוא עדיין הופך למושלם?" אלה דבריהם של בני אדם שלא מכירים את עבודתו של אלוהים. מה שאלוהים מקלל הוא המרדנות של האדם, ומה שהוא שופט הוא חטאיו של האדם. על אף שהוא מדבר בחומרה וללא כל רגישות, הוא מגלה את כל מה שנמצא באדם, ובאמצעות הדברים הקשים האלה, הוא מגלה את הדברים המהותיים בתוך האדם. אולם באמצעות משפט כזה, הוא מספק לאדם ידע עמוק בנוגע למהות הבשר והדם, ולכן האדם מתמסר לציות בפני אלוהים. בשרו ודמו של האדם הם חטא, הם שייכים לשטן, הם מרדניים, והם מושא הייסורים של אלוהים – על כן, כדי לאפשר לאדם להכיר את עצמו, דברי השיפוט של אלוהים חייבים להכות בו, וצריך להיעשות שימוש בכל סוג של זיכוך. רק כך תוכל עבודתו של אלוהים לשאת פרי.

מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים'

יש לאלוהים דרכים רבות להפוך את האדם למושלם. אלוהים משתמש במגוון סביבות כדי לטפל בטבעו המושחת של האדם, והוא משתמש במבחר דברים כדי לחשוף את האדם במערומיו. מבחינה אחת, הוא מטפל באדם; ומבחינה אחרת, הוא חושף את האדם במערומיו; ומבחינה אחרת הוא מגלה את האדם, חופר פנימה ומגלה את ה"תעלומות" במעמקי לבו של האדם, ומראה לאדם את אופיו, בכך שהוא מגלה רבים ממצביו. אלוהים הופך את האדם למושלם בשיטות רבות – באמצעות חשיפה, טיפול, זיכוך וייסורים – כדי שהאדם ידע שאלוהים מעשי.

מתוך 'רק בני האדם שמתמקדים בנוהג יכולים להפוך למושלמים'

אלוהים משתמש בשיפוט שלו כדי להפוך את האדם למושלם. הוא אוהב את האדם ומושיע את האדם – אך כמה טמון באהבתו של אלוהים? יש משפט, מלכותיות, חרון אף וקללה. על אף שאלוהים קילל את האדם בעבר, הוא לא השליך את האדם לחלוטין אל בור התהום, אלא השתמש באמצעי הזה כדי לזכך את אמונתו של האדם. הוא לא המית את האדם, אלא פעל על מנת להפוך את האדם למושלם. מהות הבשר היא מאפייניו של השטן – אלוהים תיאר זאת במדויק – אך העובדות שאלוהים מבצע לא תואמות לחלוטין את דבריו. הוא מקלל אתכם כדי שתאהבו אותו וכדי שתכירו את מהות הבשר והדם. הוא ממיט עליכם ייסורים כדי שתתעוררו, כדי לאפשר לכם להכיר את הפגמים שיש בכם ולהכיר את חוסר הערך הגמור של האדם. לפיכך, הקללות, המשפט, המלכותיות וחרון האף של אלוהים, כולם נועדים להפוך את האדם למושלם. כל מה שאלוהים עושה כיום וכל הטבע הצודק שהוא מבהיר בתוככם נועדו להפוך את האדם למושלם – כזו היא אהבתו של אלוהים.

מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים'

בני האדם לא יכולים לשנות את טבעם לבדם – הם חייבים לעבור את המשפט, הייסורים, הסבל והזיכוך של דברי האל, או שדברי האל חייבים לטפל בהם, להטיל עליהם משמעת ולגזום אותם. רק לאחר מכן, הם יכולים להצליח להישמע לאלוהים ולהתמסר לו, ולא לנסות לשטות אותו ולטפל בו באדישות. טבעם של בני האדם משתנה במהלך הזיכוך של דברי האל. רק מי שיעבור את החשיפה, השיפוט, הטלת המשמעת והטיפול של דברי האל לא יעז עוד לעשות דברים בפזיזות, ויהפוך לרגוע ולמחושב. העניין החשוב ביותר הוא שהוא יהיה מסוגל להישמע לדברי האל כיום ולהישמע לעבודתו של אלוהים, ואפילו אם הדבר לא עולה בקנה אחד עם התפיסות האנושיות, הוא יוכל להניח את התפיסות האלה בצד ולהישמע לאלוהים ברצון.

מתוך 'בני האדם שטבעם השתנה הם אלה שנוכחו במציאות של דבר האל'

אם אתם לא מכירים את טבעו של אלוהים, תיפלו במהלך הניסיונות באופן בלתי נמנע, מפני שאתם לא מודעים לאופן שבו אלוהים הופך בני אדם למושלמים, ולאמצעים שבהם הוא הופך אותם למושלמים. כשתועמדו בניסיונותיו של אלוהים ויפרו את התפיסות שלכם, לא תוכלו לעמוד איתן. אהבתו האמיתית של אלוהים היא כלל טבעו, וכשכלל טבעו מוצג לכם, מה מביא הדבר לבשרכם ולדמכם? כאשר טבעו הצודק של אלוהים מוצג בפניכם, בשרכם ודמכם יסבלו כאב רב באופן בלתי נמנע. ללא הכאב הזה, אלוהים לא יוכל להפוך אתכם למושלמים ולא תוכלו להקדיש אהבת אמת לאלוהים. אם אלוהים יהפוך אתכם למושלמים, הוא ודאי יראה לכם את כלל טבעו. מאז ימי הבריאה ועד היום, אלוהים לא הציג אפילו פעם אחת את כלל טבעו, אך באחרית הימים הוא מגלה את טבעו לקבוצה של בני אדם שהוא הועיד ובחר. בהפיכת בני האדם האלה למושלמים, הוא חושף את טבעו, שבאמצעותו הוא משלים קבוצה של בני אדם. זוהי אהבת האל כלפי בני האדם. כדי לחוות את אהבת האל האמיתית כלפיהם, על בני האדם האלה לסבול כאב עצום ולשלם מחיר יקר. רק אז הם ייפלו בנחלת האל ויוכלו להשיב את אהבת האמת שלהם לאלוהים, ורק אז יתרצה לבו של אלוהים. אם בני אדם רוצים שאלוהים יהפוך אותם למושלמים, ואם הם רוצים לבצע את רצונו ולתת את כל אהבת האמת שלהם לאלוהים, עליהם לחוות סבל רב וייסורים רבים מהנסיבות, לסבול כאבים עזים ממוות, ולבסוף ייאלצו להשיב את לבם האמיתי לאלוהים. אהבת האדם את אלוהים מתגלה רק בתהליך המצוקה והזיכוך. אלוהים מטהר את אהבתם של בני אדם, וגם את זה הוא עושה רק באמצעות מצוקה וזיכוך.

מתוך 'רק אהבת האל היא אמונת אמת באלוהים'

חומרים נוספים לקריאה: יום הדין האחרון-כיצד יתגשמו הנבואות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

2. כיצד המשיח של אחרית הימים מבצע את עבודת המשפט?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, יום הדין


2. כיצד המשיח של אחרית הימים מבצע את עבודת המשפט?


פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"והלכו עמים רבים, ואמרו לכו ונעלה אל-הר-יהוה אל-בית אלֹהי יעקב, וְיֹרֵנוּ מדרכיו, ונלכה בְּאֹרְחֹתָיו: כי מציון תצא תורה, ודבר-יהוה מירושלם. ושפט בין הגוים, והוכיח לעמים רבים; וְכִתְּתוּ חרבותם לאִתים, וחניתותיהם למזמרות – לא-ישא גוי אל-גוי חרב, ולא-יִלְמְדוּ עוד מלחמה" (ישעיהו ב' 3-4).


"יָבֹא אלֹהינו, ואל-יֶחֱרַשׁ: אש-לפניו תֹּאכֵל; וסביביו, נשערה מאד. יקרא אל-הַשָּׁמַיִם מעל; ואל-הארץ, לָדִין עַמּוֹ. אִספו-לי חסידי – כֹּרְתֵי בריתי עֲלֵי-זָבַח. וַיַּגִּידוּ שָׁמַיִם צִדְקוֹ: כי-אלֹהים, שֹׁפֵט הוא סלה" (תהילים נ' 3-6).

"לֵךְ דניאל: כי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הדברים, עד-עת קץ. יתבררו ויתלבנו וְיִצָּרְפוּ, רבים, והרשיעו רשעים, ולא יבינו כל-רשעים; והמשכִּלים, יבינו" (דניאל י"ב 9-10).

"שנאי טוב ואהבי רעה רע גזלי עורם מעליהם ושארם מעל עצמותם. ואשר אכלו שאר עמי ועורם מעליהם הפשיטו ואת עצמתיהם פצחו ופרשו כאשר בסיר וכבשר בתוך קלחת" (מלאכי ג' 2-3).


באחרית הימים, המשיח משתמש באמיתות שונות כדי ללמד את האדם, לחשוף את מהות האדם ולנתח את דבריו ומעשיו של האדם. הדברים האלה מורכבים מאמיתות שונות, כגון חובת האדם, האופן שבו האדם צריך להישמע לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להיות נאמן לאלוהים, האופן שבו האדם צריך להביא לידי ביטוי את האנושיות הרגילה, וכן את חוכמתו וטבעו של אלוהים, וכן הלאה. כל הדברים האלה מתמקדים במהות האדם ובטבעו המושחת. בפרט, הדברים שחושפים כיצד האדם דוחה בבוז את אלוהים נאמרים ביחס לכך שהאדם הוא התגלמות השטן וכוח אויב נגד אלוהים. כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את השיטות האלה של ההתגלות, הטיפול והגיזום לא ניתן להחליף במילים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק שיטות כאלה כזו נחשבת למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשכך את האדם ולשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצונו של אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. ההשפעות האלה נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת'

העבודה שאלוהים עושה בעידן הזה היא בעיקר אמירת הדברים הדרושים לחיי בני האדם, חשיפת המהות של אופי האדם ושל טבעו המושחת, חיסול התפיסות הדתיות, החשיבה הפיאודלית והחשיבה המיושנת וכן חיסול הידע והתרבות של האדם. כל הדברים הללו חייבים להיחשף ולהיטהר באמצעות דבריו של אלוהים. באחרית הימים אלוהים משתמש במילים ולא באותות ומופתים כדי להביא את בני האדם לידי שלמות. הוא משתמש בדבריו כדי לחשוף את בני האדם, לשפוט אותם, לייסר אותם ולהפוך אותם למושלמים, וכך, דרך דברי האל, בני האדם נוכחים בחוכמתו וחביבותו של אלוהים, לומדים להבין את טבע האל, וחוזים במעשיו של אלוהים.

מתוך 'הכרת עבודתו של אלוהים כיום'

באחרית הימים, אלוהים משתמש בדברו בעיקר כדי להפוך את האדם למושלם. הוא לא משתמש באותות ובמופתים כדי לדכא את האדם או כדי לשכנע אותו. זה לא יכול להבהיר את עוצמתו של אלוהים. אילו אלוהים היה רק עושה אותות ומופתים, לא היה ניתן להבהיר את ממשיותו של אלוהים, ולכן לא היה ניתן להפוך את האדם למושלם. אלוהים לא הופך את האדם למושלם באמצעות אותות ומופתים, אלא נעזר בדברו כדי להשקות את האדם ולרעות אותו. לאחר מכן, האדם הופך לצייתן לגמרי ומכיר את אלוהים. זו המטרה של העבודה שהוא עושה והדברים שהוא אומר. אלוהים לא משתמש בשיטה של עשיית אותות ומופתים כדי להפוך את האדם למושלם – הוא משתמש בדבריו ובשיטות עבודה רבות ושונות כדי להפוך את האדם למושלם. בין שאלוהים מבצע זיכוך, טיפול, גיזום או אספקת דברים, הוא עושה זאת על ידי דיבור מנקודות מבט רבות ושונות, כדי להפוך את האדם למושלם ולאפשר לו להכיר טוב יותר את העבודה, החוכמה והנפלאות של אלוהים.

מתוך 'דבר האל משיג הכל'

באמצעות העבודה הזו של משפט וייסורים, האדם יכיר באופן מלא את המהות המזוהמת והמושחתת שבתוכו, ויהיה מסוגל להשתנות לגמרי ולהתנקות. רק כך האדם יוכל להיות ראוי לשוב לעמוד בפני כס מלכותו של אלוהים. כל העבודה שנעשית היום נועדה כדי שהאדם יוכל להתנקות ולהשתנות. באמצעות משפט וייסורים של דבר האל, וכן זיכוך, האדם יכול להשליך מעליו את שחיתותו ולהיטהר. במקום להחשיב את השלב הזה של עבודה לשלב של ישועה, יהיה הולם יותר לומר שזו עבודת טיהור. למען האמת, השלב הזה הוא שלב של כיבוש וכן השלב השני של הישועה. האדם נופל בנחלתו של אלוהים בזכות המשפט והייסורים של דבר האל. באמצעות השימוש בדבר האל כדי לזכך, לשפוט ולגלות דברים, כל הטומאה, התפיסות, המניעים והתקוות האישיות שבלב האדם נחשפים לחלוטין.

מתוך 'תעלומת ההתגלמות (4)'

באמצעות מה אלוהים הופך את האדם למושלם? באמצעות טבעו הצודק של אלוהים. טבעו של אלוהים מורכב בעיקר מצדק, חרון אף, מלכותיות, משפט וקללה, והוא הופך את אלוהים למושלם בעיקר באמצעות משפט. יש כאלה שלא מבינים, ושואלים מדוע אלוהים מסוגל להפוך את האדם למושלם רק באמצעות משפט וקללה. הם אומרים, "אילו אלוהים היה מקלל את האדם, האדם היה מת, הלא כן? אילו אלוהים היה שופט את האדם, האדם היה מורשע, הלא כן? אם כן, איך ייתכן שהוא עדיין הופך למושלם?" אלה דבריהם של בני אדם שלא מכירים את עבודתו של אלוהים. מה שאלוהים מקלל הוא המרדנות של האדם, ומה שהוא שופט הוא חטאיו של האדם. על אף שהוא מדבר בחומרה וללא כל רגישות, הוא מגלה את כל מה שנמצא באדם, ובאמצעות הדברים הקשים האלה, הוא מגלה את הדברים המהותיים בתוך האדם. אולם באמצעות משפט כזה, הוא מספק לאדם ידע עמוק בנוגע למהות הבשר והדם, ולכן האדם מתמסר לציות בפני אלוהים. בשרו ודמו של האדם הם חטא, הם שייכים לשטן, הם מרדניים, והם מושא הייסורים של אלוהים – על כן, כדי לאפשר לאדם להכיר את עצמו, דברי השיפוט של אלוהים חייבים להכות בו, וצריך להיעשות שימוש בכל סוג של זיכוך. רק כך תוכל עבודתו של אלוהים לשאת פרי.

מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים'

יש לאלוהים דרכים רבות להפוך את האדם למושלם. אלוהים משתמש במגוון סביבות כדי לטפל בטבעו המושחת של האדם, והוא משתמש במבחר דברים כדי לחשוף את האדם במערומיו. מבחינה אחת, הוא מטפל באדם; ומבחינה אחרת, הוא חושף את האדם במערומיו; ומבחינה אחרת הוא מגלה את האדם, חופר פנימה ומגלה את ה"תעלומות" במעמקי לבו של האדם, ומראה לאדם את אופיו, בכך שהוא מגלה רבים ממצביו. אלוהים הופך את האדם למושלם בשיטות רבות – באמצעות חשיפה, טיפול, זיכוך וייסורים – כדי שהאדם ידע שאלוהים מעשי.

מתוך 'רק בני האדם שמתמקדים בנוהג יכולים להפוך למושלמים'

אלוהים משתמש בשיפוט שלו כדי להפוך את האדם למושלם. הוא אוהב את האדם ומושיע את האדם – אך כמה טמון באהבתו של אלוהים? יש משפט, מלכותיות, חרון אף וקללה. על אף שאלוהים קילל את האדם בעבר, הוא לא השליך את האדם לחלוטין אל בור התהום, אלא השתמש באמצעי הזה כדי לזכך את אמונתו של האדם. הוא לא המית את האדם, אלא פעל על מנת להפוך את האדם למושלם. מהות הבשר היא מאפייניו של השטן – אלוהים תיאר זאת במדויק – אך העובדות שאלוהים מבצע לא תואמות לחלוטין את דבריו. הוא מקלל אתכם כדי שתאהבו אותו וכדי שתכירו את מהות הבשר והדם. הוא ממיט עליכם ייסורים כדי שתתעוררו, כדי לאפשר לכם להכיר את הפגמים שיש בכם ולהכיר את חוסר הערך הגמור של האדם. לפיכך, הקללות, המשפט, המלכותיות וחרון האף של אלוהים, כולם נועדים להפוך את האדם למושלם. כל מה שאלוהים עושה כיום וכל הטבע הצודק שהוא מבהיר בתוככם נועדו להפוך את האדם למושלם – כזו היא אהבתו של אלוהים.

מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים'

בני האדם לא יכולים לשנות את טבעם לבדם – הם חייבים לעבור את המשפט, הייסורים, הסבל והזיכוך של דברי האל, או שדברי האל חייבים לטפל בהם, להטיל עליהם משמעת ולגזום אותם. רק לאחר מכן, הם יכולים להצליח להישמע לאלוהים ולהתמסר לו, ולא לנסות לשטות אותו ולטפל בו באדישות. טבעם של בני האדם משתנה במהלך הזיכוך של דברי האל. רק מי שיעבור את החשיפה, השיפוט, הטלת המשמעת והטיפול של דברי האל לא יעז עוד לעשות דברים בפזיזות, ויהפוך לרגוע ולמחושב. העניין החשוב ביותר הוא שהוא יהיה מסוגל להישמע לדברי האל כיום ולהישמע לעבודתו של אלוהים, ואפילו אם הדבר לא עולה בקנה אחד עם התפיסות האנושיות, הוא יוכל להניח את התפיסות האלה בצד ולהישמע לאלוהים ברצון.

מתוך 'בני האדם שטבעם השתנה הם אלה שנוכחו במציאות של דבר האל'

אם אתם לא מכירים את טבעו של אלוהים, תיפלו במהלך הניסיונות באופן בלתי נמנע, מפני שאתם לא מודעים לאופן שבו אלוהים הופך בני אדם למושלמים, ולאמצעים שבהם הוא הופך אותם למושלמים. כשתועמדו בניסיונותיו של אלוהים ויפרו את התפיסות שלכם, לא תוכלו לעמוד איתן. אהבתו האמיתית של אלוהים היא כלל טבעו, וכשכלל טבעו מוצג לכם, מה מביא הדבר לבשרכם ולדמכם? כאשר טבעו הצודק של אלוהים מוצג בפניכם, בשרכם ודמכם יסבלו כאב רב באופן בלתי נמנע. ללא הכאב הזה, אלוהים לא יוכל להפוך אתכם למושלמים ולא תוכלו להקדיש אהבת אמת לאלוהים. אם אלוהים יהפוך אתכם למושלמים, הוא ודאי יראה לכם את כלל טבעו. מאז ימי הבריאה ועד היום, אלוהים לא הציג אפילו פעם אחת את כלל טבעו, אך באחרית הימים הוא מגלה את טבעו לקבוצה של בני אדם שהוא הועיד ובחר. בהפיכת בני האדם האלה למושלמים, הוא חושף את טבעו, שבאמצעותו הוא משלים קבוצה של בני אדם. זוהי אהבת האל כלפי בני האדם. כדי לחוות את אהבת האל האמיתית כלפיהם, על בני האדם האלה לסבול כאב עצום ולשלם מחיר יקר. רק אז הם ייפלו בנחלת האל ויוכלו להשיב את אהבת האמת שלהם לאלוהים, ורק אז יתרצה לבו של אלוהים. אם בני אדם רוצים שאלוהים יהפוך אותם למושלמים, ואם הם רוצים לבצע את רצונו ולתת את כל אהבת האמת שלהם לאלוהים, עליהם לחוות סבל רב וייסורים רבים מהנסיבות, לסבול כאבים עזים ממוות, ולבסוף ייאלצו להשיב את לבם האמיתי לאלוהים. אהבת האדם את אלוהים מתגלה רק בתהליך המצוקה והזיכוך. אלוהים מטהר את אהבתם של בני אדם, וגם את זה הוא עושה רק באמצעות מצוקה וזיכוך.

מתוך 'רק אהבת האל היא אמונת אמת באלוהים'

חומרים נוספים לקריאה: יום הדין האחרון-כיצד יתגשמו הנבואות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה