15.12.19

עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים מגשימה את הנבואות מכתבי הקודש.

מהו משפט, כנסיית האל הכל יכול, ברק ממזרח



עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים מגשימה את הנבואות מכתבי הקודש.


הדבר שנצפה הכי הרבה פעמים בכתבי הקודש, הוא עבודת השיפוט והייסורים של אלוהים באחרית הימים. בכתבי הקודש ישנם לפחות מאתיים אזכורים של אלוהים המבצע משפט; ניתן לומר שבכל הנבואות נחזה שאלוהים יוציא לפועל את עבודת השיפוט והייסורים שלו באחרית הימים. די במובאות המועטות דלעיל מתוך כתבי הקודש, כדי להוכיח שעבודת השיפוט והייסורים של אלוהים היא שלב בלתי נמנע בעבודתו באחרית הימים. עבודתו של אלוהים באחרית הימים נועדה להשתמש בשיטת השיפוט והייסורים כדי לטהר את האנושות, להושיעה ולהביאה לידי שלמות. זו העבודה שבה אלוהים מסווג איש איש לסוגו באמצעות השיפוט וייסורים, כדי לחתום את העידן ולבנות סוף סוף את מלכות המשיח – המלכות האהובה אל אלוהים. בכך מתגבשת עבודתו בת שלושת השלבים של אלוהים, שבה הוא מושיע את האנושות, וזהו סמל מלא הוד לנצחונו על השטן. אם כן, בכל מקום בכתבי הקודש ניתן למצוא נבואות בדבר עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים. אם מישהו קורא את כתבי הקודש במשך שנים רבות ומא' ועד ת' הוא אינו מצליח למצוא את עבודת השיפוט והייסורים של אלוהים, שהיא חלק חיוני מעבודתו של אלוהים באחרית הימים – אותו אדם אינו מבין כלל את כתבי הקודש; זה לבטח איננו אדם שמכיר את עבודתו של אלוהים. להלן מצורפות רק מעט מאותן מובאות ברורות מתוך כתבי הקודש, שמוכיחות שעבודתו של אלוהים באחרית הימים היא עבודת השיפוט והייסורים:

1. "וְקָרַבְתִּי אֲלֵיכֶם, לַמִּשְׁפָּט… אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת" (מלאכי ג' 5).

2. "אלהים, שופט צדיק; ואל, זעם בכל-יום" (תהילים פרק ז 11).

3. "וְהוּא, יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; יָדִין לְאֻמִּים, בְּמֵישָׁרִים" (תהלים ט' 8).

4. "כי, אקח מועד; אני, מישרים אשפט" (תהילים פרק עה 2).

5. "וְשָׁפַט בֵּין הַגּוֹיִם, וְהוֹכִיחַ לְעַמִּים רַבִּים" (ישעיה ב' 4).

6. "וְהָיְתָה חֶרְפָּה וּגְדוּפָה, מוּסָר וּמְשַׁמָּה, לַגּוֹיִם, אֲשֶׁר סְבִיבוֹתָיִךְ: בַּעֲשׂוֹתִי בָךְ שְׁפָטִים בְּאַף וּבְחֵמָה, וּבְתֹכְחוֹת חֵמָה" (יחזקאל ה' 15).

7. "כשהוא יבוא, הוא יוכיח את העולם על החטא, ועל צדק ועל משפט" (יוחנן ט"ז 8).

8. "כִּי בָא, לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ:

יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; וְעַמִּים, בְּמֵישָׁרִים" (תהלים צ"ח 9).

9. "עַל-כֵּן, לֹא-יָקֻמוּ רְשָׁעִים–בַּמִּשְׁפָּט; וְחַטָּאִים, בַּעֲדַת צַדִּיקִים" (תהלים א' 5).

10. "אחיי, אל תתאוננו איש על רעהו, פן תישפטו; הנה השופט עומד בפתח" (יעקב ה' 9).

11. "והוא קורא בקול גדול, 'יראו את אלוהים ותנו לו כבוד, מפני שבאה עת המשפט'" (חזון יוחנן י"ד 7).

12. "מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב

48).

13. "כִּי בָא, כִּי בָא, לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ:

יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; וְעַמִּים, בֶּאֱמוּנָתוֹ" (תהלים צ"ו 13).

״יהוה יחתו מריבו, עלו בשמים ירעם–יהוה, ידין אפסי-ארץ; ויתן-עז למלכו, וירם קרן משיחו״ (שמואל א פרק ב 10).

15. "כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל" (איגרת פטרוס הראשונה ד' 17).

חמישה-עשר הפסוקים הללו בנושא השיפוט, מציינים בעיקר שעל אלוהים לשפוט את העולם על פי הצדק ושעליו לשפוט בארצות שונות. כמו כן, מצוינת בהם נקודת המפתח, והיא שאלוהים "שופט את הצדיקים", "וקרבתי אליכם למשפט", "השופט עומד בדלת", "שעת משפטו הגיעה", "כי הוא בא לשפוט את הארץ", "הוא בא לשפוט את הארץ", ו-"על המשפט להתחיל בבית האל". הציטוטים המדהימים הללו מראים לנו בבירור שאלוהים חייב באופן בלתי נמנע לבוא אל העולם הזה באחרית הימים, ולעשות את עבודת השיפוט והייסורים.
כמו כן, עבודתו של אלוהים באחרית הימים חייבת להיות עבודת השיפוט והייסורים. היות שבמובאות הללו מופיעות תחזיות ועדויות שלפיהן אלוהים יבוא באופן אישי אל עולמם של בני האדם ויעשה את עבודת השיפוט והייסורים, כשאלוהים יבוא, באיזה אופן בדיוק הוא ישפוט וכיצד יופיע בפני בני האדם? השאלה הזו הפכה לשאלה שטורדת ביותר את האנושות. על פי התיעוד הממשי בכתבי הקודש של שני שלבי עבודתו של אלוהים, אנו יכולים להבחין בעובדה כזאת: מלבד קולה הישיר של רוח הקודש, היא רוח האל, רק כאשר ישוע אדוננו בהתגלמותו כבשר ודם בא אל העולם הזה, אלוהים יכול היה לדבר ולעבוד כאלוהים, מתוך זהותו. "אלוהים בא אל העולם"; אלו המילים שאלוהים אומר לאנושות המושחתת; לא מה שאלוהים אומר לעולם הרוחני. זו בהחלט התייחסות להתגלמותו של אלוהים שבאה אל העולם הזה – התגלמות שבני האדם מסוגלים לראות; זו בהחלט אינה התייחסות לרוחו אל אלוהים, שלבני אדם אין כל דרך לראותה. מכאן ניתן לראות שאם אלוהים בא באופן אישי אל העולם הזה כדי לעשות את עבודת השיפוט שלו, עליו להתגלם כבשר ודם בתור המשיח – בר האנוש; רק אז הוא מסוגל לדבר ולעבוד מתוך זהותו של אלוהים. זה ודאי מעבר לכל ספק. מתוך כתבי הקודש ומדברי האל, נוכל לראות שעל אלוהים להשתמש בדרך ההתגלמות כבשר ודם, כדי לבוא באופן אישי אל העולם הזה ולעשות את עבודת השיפוט. בשלושת המובאות הבאות, הפסוקים מאשרים בבירור: "מפני שהוא ייעד יום שבו הוא ישפוט את העולם בצדק, באמצעות האיש שהוא מינה…" (מעשי השליחים י"ז 31); "והוא גם נתן לו סמכות להוציא משפט, משום שהוא בר האנוש" (יוחנן ה' 27); "כי האב לא שופט איש, אלא הוא הפקיד את כל המשפט ביד הבן" (יוחנן ה' 22). בכל הפסוקים הללו מופיעה תחזית ישירה שלפיה המשיח יבוא אל העולם הזה באופן אישי כבשר ודם, ויערוך משפט. בפרט, כל ההתייחסויות אל "הבן" ואל "בר האנוש" – אלה מתייחסות ללא ספק למשיח בהתגלמותו כבשר ודם. אלוהים בהתגלמותו כבר האנוש הוא המשיח; זה בטוח מעבר לכל ספק. מכאן ניתן לראות שיש לא מעט נבואות מכתבי הקודש העוסקות בהתגלמותו של אלוהים כבשר ודם, אשר עושה את עבודת השיפוט והייסורים שלו באחרית הימים. אם רק מחפשים אותן, ניתן למצוא אותן. יתרה מזאת, ישנם אי אילו טקסטים שחוזים במישרין כיצד אלוהים יעשה את עבודת השיפוט ומה תהיינה תוצאותיה. זו הוכחה נוספת לכך שעבודת השיפוט והייסורים של אלוהים באחרית הימים היא העבודה האחרונה, שתחתום את תוכנית הניהול של אלוהים; זו העבודה שמביאה את עידן האפילה והרשע לקצו ומשיקה את עידן מלכות המשיח. למשל:

1. "וַיַּגִּידוּ שָׁמַיִם צִדְקוֹ: כִּי-אֱלֹהִים, שֹׁפֵט הוּא סֶלָה" (תהלים נ' 6).

2. "נודע, יהוה–משפט עשה" (תהילים פרק ט 16).

3. "נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים" (ישעיה ג' 13).

4. "יִקְרָא אֶל-הַשָּׁמַיִם מֵעָל; וְאֶל-הָאָרֶץ, לָדִין עַמּוֹ" (תהלים נ' 4).

5. "מוֹלִיךְ יוֹעֲצִים שׁוֹלָל; וְשֹׁפְטִים יְהוֹלֵל" (איוב י"ב 17).

6. "הַלְאֵל יְלַמֶּד-דָּעַת; וְהוּא, רָמִים יִשְׁפּוֹט" (איוב כ"א 22).

7. "כעת המשפט של העולם הזה; כעת יושלך החוצה נסיך העולם הזה" (יוחנן י"ב 31).

8. "הַנּוֹתֵן רוֹזְנִים, לְאָיִן; שֹׁפְטֵי אֶרֶץ, כַּתֹּהוּ עָשָׂה" (ישעיה מ' 23).

9. "ובמואב, אעשה שפטים; וידעו, כי-אני יהוה" (יחזקאל כ"ה 11).

10. "קוּמָה אֱלֹהִים, שָׁפְטָה הָאָרֶץ: כִּי-אַתָּה תִנְחַל, בְּכָל-הַגּוֹיִם" (תהלים פ"ב 8).

11. "וְעַתָּה, מְלָכִים הַשְׂכִּילוּ; הִוָּסְרוּ, שֹׁפְטֵי אָרֶץ" (תהלים ב' 10).

12."אתה, נורא אתה–ומי-יעמד לפניך; מאז אפך. משמים, השמעת דין; ארץ יראה ושקטה" (תהילים פרק עו 9-8).

13. "אִם-שַׁנּוֹתִי בְּרַק חַרְבִּי, וְתֹאחֵז בְּמִשְׁפָּט יָדִי; אָשִׁיב נָקָם לְצָרָי, וְלִמְשַׂנְאַי אֲשַׁלֵּם" (דברים פרק לא 41).

14. "אִמְרוּ בַגּוֹיִם, יְהוָה מָלָךְ– אַף-תִּכּוֹן תֵּבֵל, בַּל-תִּמּוֹט;

יָדִין עַמִּים,בְּמֵישָׁרִים" (תהלים צ"ו 10).

15. "אדוננו יודע איך להציל את חסידיו מפיתויים ולשמור את החוטאים ליום הדין כדי להעניש אותם" (פטרוס ב' ב' 9).

16. "מכיוון שאלוהים לא חס על המלאכים שחטאו, אלא השליך אותם אל הגיהינום, וכבל אותם בשלשלאות חושך, כדי לשמור אותם למשפט" (פטרוס ב' ב' 4).

17. "אָמַרְתִּי אֲנִי, בְּלִבִּי–אֶת-הַצַּדִּיק וְאֶת-הָרָשָׁע, יִשְׁפֹּט הָאֱלֹהִים: כִּי-עֵת לְכָל-חֵפֶץ, וְעַל כָּל-הַמַּעֲשֶׂה שָׁם" (קהלת ג' 17).

18. "וְהָאִישׁ אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂה בְזָדוֹן, לְבִלְתִּי שְׁמֹעַ אֶל-הַכֹּהֵן הָעֹמֵד לְשָׁרֶת שָׁם אֶת-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אוֹ, אֶל-הַשֹּׁפֵט–וּמֵת הָאִישׁ הַהוּא" (דברים י"ז 12).

19. "קומה יהוה, באפך–הנשא, בעברות צוררי; ועורה אלי, משפט צוית" (תהילים פרק ז 6).

20. "נַפְשִׁי אִוִּיתִךָ בַּלַּיְלָה, אַף-רוּחִי בְקִרְבִּי אֲשַׁחֲרֶךָּ: כִּי כַּאֲשֶׁר מִשְׁפָּטֶיךָ, לָאָרֶץ–צֶדֶק לָמְדוּ, יֹשְׁבֵי תֵבֵל" (ישעיה כ"ו 9).

21. "עַתָּה, הַקֵּץ עָלַיִךְ, וְשִׁלַּחְתִּי אַפִּי בָּךְ, וּשְׁפַטְתִּיךְ כִּדְרָכָיִךְ; וְנָתַתִּי עָלַיִךְ, אֵת כָּל-תּוֹעֲבוֹתָיִךְ" (יחזקאל ז' 3).

22. "עַתָּה מִקָּרוֹב, אֶשְׁפּוֹךְ חֲמָתִי עָלַיִךְ, וְכִלֵּיתִי אַפִּי בָּךְ, וּשְׁפַטְתִּיךְ כִּדְרָכָיִךְ; וְנָתַתִּי עָלַיִךְ, אֵת כָּל-תּוֹעֲבוֹתָיִךְ" (יחזקאל ז' 8).

23. "נְהַר דִּי-נוּר, נָגֵד וְנָפֵק מִן-קֳדָמוֹהִי, אֶלֶף אלפים (אַלְפִין) יְשַׁמְּשׁוּנֵּהּ, וְרִבּוֹ רבון (רִבְבָן) קָדָמוֹהִי יְקוּמוּן; דִּינָא יְתִב, וְסִפְרִין פְּתִיחוּ" (דניאל ז' 10).

24. "תשפט עמים מישר; ולאמים, בארץ תנחם סלה" (תהילים פרק סז 4).

25. "ציפיית חרדה למשפט ואש לוהטת שתאכל את האויבים" (האיגרת אל העברים י' 27).

26. "אולם אנחנו בטוחים שמשפטו של אלוהים הוא משפט אמת נגד אלה שעושים עבירות כאלה" (רומים ב' 2).

27. "אולם אני אומֵר לכם, כל מילה בטלה שבני האדם ידברו יינתנו עליה דין וחשבון ביום הדין" (מתי י"ב 36).

28. "משום שאנחנו מכירים את מי שאמר, לי נקם ושילם, אמר אדוננו. ועוד, כי ידין האדון עמו" (עברים י' 30).

29. "אמר ישוע, 'באתי אל העולם הזה בשביל לשם משפט, כדי שבני האדם שלא רואים יוכלו לראות, וכדי שאלה שרואים יתעוורו" (יוחנן ט' 39).

בעשרים ותשע מובאות כתבי הקודש דלעיל, כולנו יכולים לראות בבירור את התוצאות שמושגות בכל היבט והיבט דרך השיפוט והייסורים שמטיל אלוהים על האנושות. יתרה מזאת, השיפוט מידי אלוהים באחרית הימים אינו מופנה אך ורק כלפי עם אחד או ארץ אחת – הוא משתרע בהכרח על כל האומות, על כל המדינות, ואף על האנושות כולה. אם כן, בעבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים, אלוהים חותם את העידן הישן ופותח עידן חדש. בה בשעה, אנשים מסוגלים גם לראות שבמשפטו, אלוהים מושיע את הענווים ואת האדוקים מן הפיתוי, והוא מחזיק את הרשעים בתחום הייסורים. משפטו של אלוהים מאפשר לאנשים שעל הקרקע ללמוד צדק, לעסוק בחיפוש אחר האמת וללמוד להכיר את טבעו הצודק של אלוהים. בעקבות זאת כל האנשים שעל הקרקע מתייצבים בפני אלוהים ומהללים ומשבחים אותו; כל האומות עולצות ומשתחוות אליו ביראת כבוד. כך מתגלות לחלוטין התוצאות שנובעות מכך שאלוהים מביע את טבעו הצודק – וזו הוכחה נוספת לכך שאלוהים אינו רק אל רחום ואהוב, אלא – וזה חשוב יותר – שיש בו חימה ומלכותיות, לצד שיפוט וייסורים; ומעל הכול, אלוהים הוא אל צודק. למעשה, הטבע הגלום באלוהים הוא בעיקר טבע צודק. לכן, התקופה שבה טבעו הצודק של אלוהים מתגלה במלואו היא התקופה שבה אלוהים בא אל העולם כדי לעשות את עבודת השיפוט. האנושות המושחתת מסווגת איש איש לסוגו, בשל גילוי טבעו הצודק של אלוהים; כל המסוגלים לקבל את השיפוט והייסורים מאלוהים באחרית הימים ולהישמע להם, ייוושעו ויובאו לידי שלמות; ואילו אלו שידחו את השיפוט והייסורים האלוהיים יושמדו על שהתנגדו לאלוהים. זו התוצאה שמושגת במישרין כתוצאה מהשיפוט ומהייסורים האלוהיים באחרית הימים. השיפוט והייסורים הצודקים של אלוהים הם אלה שמטהרים את האנושות, מושיעים אותה ויותר מכול – מביאים אותה לידי שלמות. בכך מונח מסד איתן לכס מלכותו של אלוהים על פני האדמה. בעקבות השיפוט והייסורים האלוהיים ניתן גם לבצע את רצון האל. אלוהים, בבואו אל העולם הזה כדי לערוך משפט, הוכיח בצורה חד משמעית שדמותו של בר האנוש היא דמותו של אלוהי המשפט מחזון יוחנן, וכן את הנבואה שלפיה: "משכן האל עם בני אדם". רק כאשר אלוהים בא אל העולם הזה הוא מסוגל להושיע את האנושות המושחתת, ורק באמצעות השיפוט והייסורים האלוהיים ניתן להביא את העידן המרושע הזה אל קצו. השיפוט והייסורים האלוהיים הם אלה שהניחו את המסד לביאת מלכותו של אלוהים, ואפשרו למלכותו של המשיח להתממש עלי אדמות. זו התוצאה הבלתי נמנעת, והתגבשות סופה של תוכנית הניהול האלוהית להושעת האנושות. בסופו של דבר, האסיפה הכוללת את כל בני האדם שנושעו תרכיב את מלכות המשיח; בכך תתגשמנה במלואן הנבואות שלפיהן "אלוהים יבוא אל מלכותו", ו-"ירושלים החדשה תרד מהשמיים, מאלוהים". ברי כי המאה ה-21 היא המאה שבה אלוהים בא אל מלכותו; זוהי המאה שבה מלכות המשיח תתממש עלי אדמות. אף יותר מכך, זוהי המאה שבה אלוהים יחתום את גורלו של השטן, ושבה אלוהים יבוא באופן אישי אל העולם הזה ויאחוז ברסן השלטון. המלכות בת אלף השנים תתממש במאה ה-21.

מתוך "כיצד להכיר את עבודת השיפוט והייסורים של אלוהים באחרית הימים" מתוך אוסף הדרשות – צידה לחיים

חומרים נוספים לקריאה: יום הדין האחרון-כיצד יתגשמו הנבואות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים מגשימה את הנבואות מכתבי הקודש.

מהו משפט, כנסיית האל הכל יכול, ברק ממזרח



עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים מגשימה את הנבואות מכתבי הקודש.


הדבר שנצפה הכי הרבה פעמים בכתבי הקודש, הוא עבודת השיפוט והייסורים של אלוהים באחרית הימים. בכתבי הקודש ישנם לפחות מאתיים אזכורים של אלוהים המבצע משפט; ניתן לומר שבכל הנבואות נחזה שאלוהים יוציא לפועל את עבודת השיפוט והייסורים שלו באחרית הימים. די במובאות המועטות דלעיל מתוך כתבי הקודש, כדי להוכיח שעבודת השיפוט והייסורים של אלוהים היא שלב בלתי נמנע בעבודתו באחרית הימים. עבודתו של אלוהים באחרית הימים נועדה להשתמש בשיטת השיפוט והייסורים כדי לטהר את האנושות, להושיעה ולהביאה לידי שלמות. זו העבודה שבה אלוהים מסווג איש איש לסוגו באמצעות השיפוט וייסורים, כדי לחתום את העידן ולבנות סוף סוף את מלכות המשיח – המלכות האהובה אל אלוהים. בכך מתגבשת עבודתו בת שלושת השלבים של אלוהים, שבה הוא מושיע את האנושות, וזהו סמל מלא הוד לנצחונו על השטן. אם כן, בכל מקום בכתבי הקודש ניתן למצוא נבואות בדבר עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים. אם מישהו קורא את כתבי הקודש במשך שנים רבות ומא' ועד ת' הוא אינו מצליח למצוא את עבודת השיפוט והייסורים של אלוהים, שהיא חלק חיוני מעבודתו של אלוהים באחרית הימים – אותו אדם אינו מבין כלל את כתבי הקודש; זה לבטח איננו אדם שמכיר את עבודתו של אלוהים. להלן מצורפות רק מעט מאותן מובאות ברורות מתוך כתבי הקודש, שמוכיחות שעבודתו של אלוהים באחרית הימים היא עבודת השיפוט והייסורים:

1. "וְקָרַבְתִּי אֲלֵיכֶם, לַמִּשְׁפָּט… אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת" (מלאכי ג' 5).

2. "אלהים, שופט צדיק; ואל, זעם בכל-יום" (תהילים פרק ז 11).

3. "וְהוּא, יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; יָדִין לְאֻמִּים, בְּמֵישָׁרִים" (תהלים ט' 8).

4. "כי, אקח מועד; אני, מישרים אשפט" (תהילים פרק עה 2).

5. "וְשָׁפַט בֵּין הַגּוֹיִם, וְהוֹכִיחַ לְעַמִּים רַבִּים" (ישעיה ב' 4).

6. "וְהָיְתָה חֶרְפָּה וּגְדוּפָה, מוּסָר וּמְשַׁמָּה, לַגּוֹיִם, אֲשֶׁר סְבִיבוֹתָיִךְ: בַּעֲשׂוֹתִי בָךְ שְׁפָטִים בְּאַף וּבְחֵמָה, וּבְתֹכְחוֹת חֵמָה" (יחזקאל ה' 15).

7. "כשהוא יבוא, הוא יוכיח את העולם על החטא, ועל צדק ועל משפט" (יוחנן ט"ז 8).

8. "כִּי בָא, לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ:

יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; וְעַמִּים, בְּמֵישָׁרִים" (תהלים צ"ח 9).

9. "עַל-כֵּן, לֹא-יָקֻמוּ רְשָׁעִים–בַּמִּשְׁפָּט; וְחַטָּאִים, בַּעֲדַת צַדִּיקִים" (תהלים א' 5).

10. "אחיי, אל תתאוננו איש על רעהו, פן תישפטו; הנה השופט עומד בפתח" (יעקב ה' 9).

11. "והוא קורא בקול גדול, 'יראו את אלוהים ותנו לו כבוד, מפני שבאה עת המשפט'" (חזון יוחנן י"ד 7).

12. "מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב

48).

13. "כִּי בָא, כִּי בָא, לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ:

יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; וְעַמִּים, בֶּאֱמוּנָתוֹ" (תהלים צ"ו 13).

״יהוה יחתו מריבו, עלו בשמים ירעם–יהוה, ידין אפסי-ארץ; ויתן-עז למלכו, וירם קרן משיחו״ (שמואל א פרק ב 10).

15. "כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל" (איגרת פטרוס הראשונה ד' 17).

חמישה-עשר הפסוקים הללו בנושא השיפוט, מציינים בעיקר שעל אלוהים לשפוט את העולם על פי הצדק ושעליו לשפוט בארצות שונות. כמו כן, מצוינת בהם נקודת המפתח, והיא שאלוהים "שופט את הצדיקים", "וקרבתי אליכם למשפט", "השופט עומד בדלת", "שעת משפטו הגיעה", "כי הוא בא לשפוט את הארץ", "הוא בא לשפוט את הארץ", ו-"על המשפט להתחיל בבית האל". הציטוטים המדהימים הללו מראים לנו בבירור שאלוהים חייב באופן בלתי נמנע לבוא אל העולם הזה באחרית הימים, ולעשות את עבודת השיפוט והייסורים.
כמו כן, עבודתו של אלוהים באחרית הימים חייבת להיות עבודת השיפוט והייסורים. היות שבמובאות הללו מופיעות תחזיות ועדויות שלפיהן אלוהים יבוא באופן אישי אל עולמם של בני האדם ויעשה את עבודת השיפוט והייסורים, כשאלוהים יבוא, באיזה אופן בדיוק הוא ישפוט וכיצד יופיע בפני בני האדם? השאלה הזו הפכה לשאלה שטורדת ביותר את האנושות. על פי התיעוד הממשי בכתבי הקודש של שני שלבי עבודתו של אלוהים, אנו יכולים להבחין בעובדה כזאת: מלבד קולה הישיר של רוח הקודש, היא רוח האל, רק כאשר ישוע אדוננו בהתגלמותו כבשר ודם בא אל העולם הזה, אלוהים יכול היה לדבר ולעבוד כאלוהים, מתוך זהותו. "אלוהים בא אל העולם"; אלו המילים שאלוהים אומר לאנושות המושחתת; לא מה שאלוהים אומר לעולם הרוחני. זו בהחלט התייחסות להתגלמותו של אלוהים שבאה אל העולם הזה – התגלמות שבני האדם מסוגלים לראות; זו בהחלט אינה התייחסות לרוחו אל אלוהים, שלבני אדם אין כל דרך לראותה. מכאן ניתן לראות שאם אלוהים בא באופן אישי אל העולם הזה כדי לעשות את עבודת השיפוט שלו, עליו להתגלם כבשר ודם בתור המשיח – בר האנוש; רק אז הוא מסוגל לדבר ולעבוד מתוך זהותו של אלוהים. זה ודאי מעבר לכל ספק. מתוך כתבי הקודש ומדברי האל, נוכל לראות שעל אלוהים להשתמש בדרך ההתגלמות כבשר ודם, כדי לבוא באופן אישי אל העולם הזה ולעשות את עבודת השיפוט. בשלושת המובאות הבאות, הפסוקים מאשרים בבירור: "מפני שהוא ייעד יום שבו הוא ישפוט את העולם בצדק, באמצעות האיש שהוא מינה…" (מעשי השליחים י"ז 31); "והוא גם נתן לו סמכות להוציא משפט, משום שהוא בר האנוש" (יוחנן ה' 27); "כי האב לא שופט איש, אלא הוא הפקיד את כל המשפט ביד הבן" (יוחנן ה' 22). בכל הפסוקים הללו מופיעה תחזית ישירה שלפיה המשיח יבוא אל העולם הזה באופן אישי כבשר ודם, ויערוך משפט. בפרט, כל ההתייחסויות אל "הבן" ואל "בר האנוש" – אלה מתייחסות ללא ספק למשיח בהתגלמותו כבשר ודם. אלוהים בהתגלמותו כבר האנוש הוא המשיח; זה בטוח מעבר לכל ספק. מכאן ניתן לראות שיש לא מעט נבואות מכתבי הקודש העוסקות בהתגלמותו של אלוהים כבשר ודם, אשר עושה את עבודת השיפוט והייסורים שלו באחרית הימים. אם רק מחפשים אותן, ניתן למצוא אותן. יתרה מזאת, ישנם אי אילו טקסטים שחוזים במישרין כיצד אלוהים יעשה את עבודת השיפוט ומה תהיינה תוצאותיה. זו הוכחה נוספת לכך שעבודת השיפוט והייסורים של אלוהים באחרית הימים היא העבודה האחרונה, שתחתום את תוכנית הניהול של אלוהים; זו העבודה שמביאה את עידן האפילה והרשע לקצו ומשיקה את עידן מלכות המשיח. למשל:

1. "וַיַּגִּידוּ שָׁמַיִם צִדְקוֹ: כִּי-אֱלֹהִים, שֹׁפֵט הוּא סֶלָה" (תהלים נ' 6).

2. "נודע, יהוה–משפט עשה" (תהילים פרק ט 16).

3. "נִצָּב לָרִיב, יְהוָה; וְעֹמֵד, לָדִין עַמִּים" (ישעיה ג' 13).

4. "יִקְרָא אֶל-הַשָּׁמַיִם מֵעָל; וְאֶל-הָאָרֶץ, לָדִין עַמּוֹ" (תהלים נ' 4).

5. "מוֹלִיךְ יוֹעֲצִים שׁוֹלָל; וְשֹׁפְטִים יְהוֹלֵל" (איוב י"ב 17).

6. "הַלְאֵל יְלַמֶּד-דָּעַת; וְהוּא, רָמִים יִשְׁפּוֹט" (איוב כ"א 22).

7. "כעת המשפט של העולם הזה; כעת יושלך החוצה נסיך העולם הזה" (יוחנן י"ב 31).

8. "הַנּוֹתֵן רוֹזְנִים, לְאָיִן; שֹׁפְטֵי אֶרֶץ, כַּתֹּהוּ עָשָׂה" (ישעיה מ' 23).

9. "ובמואב, אעשה שפטים; וידעו, כי-אני יהוה" (יחזקאל כ"ה 11).

10. "קוּמָה אֱלֹהִים, שָׁפְטָה הָאָרֶץ: כִּי-אַתָּה תִנְחַל, בְּכָל-הַגּוֹיִם" (תהלים פ"ב 8).

11. "וְעַתָּה, מְלָכִים הַשְׂכִּילוּ; הִוָּסְרוּ, שֹׁפְטֵי אָרֶץ" (תהלים ב' 10).

12."אתה, נורא אתה–ומי-יעמד לפניך; מאז אפך. משמים, השמעת דין; ארץ יראה ושקטה" (תהילים פרק עו 9-8).

13. "אִם-שַׁנּוֹתִי בְּרַק חַרְבִּי, וְתֹאחֵז בְּמִשְׁפָּט יָדִי; אָשִׁיב נָקָם לְצָרָי, וְלִמְשַׂנְאַי אֲשַׁלֵּם" (דברים פרק לא 41).

14. "אִמְרוּ בַגּוֹיִם, יְהוָה מָלָךְ– אַף-תִּכּוֹן תֵּבֵל, בַּל-תִּמּוֹט;

יָדִין עַמִּים,בְּמֵישָׁרִים" (תהלים צ"ו 10).

15. "אדוננו יודע איך להציל את חסידיו מפיתויים ולשמור את החוטאים ליום הדין כדי להעניש אותם" (פטרוס ב' ב' 9).

16. "מכיוון שאלוהים לא חס על המלאכים שחטאו, אלא השליך אותם אל הגיהינום, וכבל אותם בשלשלאות חושך, כדי לשמור אותם למשפט" (פטרוס ב' ב' 4).

17. "אָמַרְתִּי אֲנִי, בְּלִבִּי–אֶת-הַצַּדִּיק וְאֶת-הָרָשָׁע, יִשְׁפֹּט הָאֱלֹהִים: כִּי-עֵת לְכָל-חֵפֶץ, וְעַל כָּל-הַמַּעֲשֶׂה שָׁם" (קהלת ג' 17).

18. "וְהָאִישׁ אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂה בְזָדוֹן, לְבִלְתִּי שְׁמֹעַ אֶל-הַכֹּהֵן הָעֹמֵד לְשָׁרֶת שָׁם אֶת-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, אוֹ, אֶל-הַשֹּׁפֵט–וּמֵת הָאִישׁ הַהוּא" (דברים י"ז 12).

19. "קומה יהוה, באפך–הנשא, בעברות צוררי; ועורה אלי, משפט צוית" (תהילים פרק ז 6).

20. "נַפְשִׁי אִוִּיתִךָ בַּלַּיְלָה, אַף-רוּחִי בְקִרְבִּי אֲשַׁחֲרֶךָּ: כִּי כַּאֲשֶׁר מִשְׁפָּטֶיךָ, לָאָרֶץ–צֶדֶק לָמְדוּ, יֹשְׁבֵי תֵבֵל" (ישעיה כ"ו 9).

21. "עַתָּה, הַקֵּץ עָלַיִךְ, וְשִׁלַּחְתִּי אַפִּי בָּךְ, וּשְׁפַטְתִּיךְ כִּדְרָכָיִךְ; וְנָתַתִּי עָלַיִךְ, אֵת כָּל-תּוֹעֲבוֹתָיִךְ" (יחזקאל ז' 3).

22. "עַתָּה מִקָּרוֹב, אֶשְׁפּוֹךְ חֲמָתִי עָלַיִךְ, וְכִלֵּיתִי אַפִּי בָּךְ, וּשְׁפַטְתִּיךְ כִּדְרָכָיִךְ; וְנָתַתִּי עָלַיִךְ, אֵת כָּל-תּוֹעֲבוֹתָיִךְ" (יחזקאל ז' 8).

23. "נְהַר דִּי-נוּר, נָגֵד וְנָפֵק מִן-קֳדָמוֹהִי, אֶלֶף אלפים (אַלְפִין) יְשַׁמְּשׁוּנֵּהּ, וְרִבּוֹ רבון (רִבְבָן) קָדָמוֹהִי יְקוּמוּן; דִּינָא יְתִב, וְסִפְרִין פְּתִיחוּ" (דניאל ז' 10).

24. "תשפט עמים מישר; ולאמים, בארץ תנחם סלה" (תהילים פרק סז 4).

25. "ציפיית חרדה למשפט ואש לוהטת שתאכל את האויבים" (האיגרת אל העברים י' 27).

26. "אולם אנחנו בטוחים שמשפטו של אלוהים הוא משפט אמת נגד אלה שעושים עבירות כאלה" (רומים ב' 2).

27. "אולם אני אומֵר לכם, כל מילה בטלה שבני האדם ידברו יינתנו עליה דין וחשבון ביום הדין" (מתי י"ב 36).

28. "משום שאנחנו מכירים את מי שאמר, לי נקם ושילם, אמר אדוננו. ועוד, כי ידין האדון עמו" (עברים י' 30).

29. "אמר ישוע, 'באתי אל העולם הזה בשביל לשם משפט, כדי שבני האדם שלא רואים יוכלו לראות, וכדי שאלה שרואים יתעוורו" (יוחנן ט' 39).

בעשרים ותשע מובאות כתבי הקודש דלעיל, כולנו יכולים לראות בבירור את התוצאות שמושגות בכל היבט והיבט דרך השיפוט והייסורים שמטיל אלוהים על האנושות. יתרה מזאת, השיפוט מידי אלוהים באחרית הימים אינו מופנה אך ורק כלפי עם אחד או ארץ אחת – הוא משתרע בהכרח על כל האומות, על כל המדינות, ואף על האנושות כולה. אם כן, בעבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים, אלוהים חותם את העידן הישן ופותח עידן חדש. בה בשעה, אנשים מסוגלים גם לראות שבמשפטו, אלוהים מושיע את הענווים ואת האדוקים מן הפיתוי, והוא מחזיק את הרשעים בתחום הייסורים. משפטו של אלוהים מאפשר לאנשים שעל הקרקע ללמוד צדק, לעסוק בחיפוש אחר האמת וללמוד להכיר את טבעו הצודק של אלוהים. בעקבות זאת כל האנשים שעל הקרקע מתייצבים בפני אלוהים ומהללים ומשבחים אותו; כל האומות עולצות ומשתחוות אליו ביראת כבוד. כך מתגלות לחלוטין התוצאות שנובעות מכך שאלוהים מביע את טבעו הצודק – וזו הוכחה נוספת לכך שאלוהים אינו רק אל רחום ואהוב, אלא – וזה חשוב יותר – שיש בו חימה ומלכותיות, לצד שיפוט וייסורים; ומעל הכול, אלוהים הוא אל צודק. למעשה, הטבע הגלום באלוהים הוא בעיקר טבע צודק. לכן, התקופה שבה טבעו הצודק של אלוהים מתגלה במלואו היא התקופה שבה אלוהים בא אל העולם כדי לעשות את עבודת השיפוט. האנושות המושחתת מסווגת איש איש לסוגו, בשל גילוי טבעו הצודק של אלוהים; כל המסוגלים לקבל את השיפוט והייסורים מאלוהים באחרית הימים ולהישמע להם, ייוושעו ויובאו לידי שלמות; ואילו אלו שידחו את השיפוט והייסורים האלוהיים יושמדו על שהתנגדו לאלוהים. זו התוצאה שמושגת במישרין כתוצאה מהשיפוט ומהייסורים האלוהיים באחרית הימים. השיפוט והייסורים הצודקים של אלוהים הם אלה שמטהרים את האנושות, מושיעים אותה ויותר מכול – מביאים אותה לידי שלמות. בכך מונח מסד איתן לכס מלכותו של אלוהים על פני האדמה. בעקבות השיפוט והייסורים האלוהיים ניתן גם לבצע את רצון האל. אלוהים, בבואו אל העולם הזה כדי לערוך משפט, הוכיח בצורה חד משמעית שדמותו של בר האנוש היא דמותו של אלוהי המשפט מחזון יוחנן, וכן את הנבואה שלפיה: "משכן האל עם בני אדם". רק כאשר אלוהים בא אל העולם הזה הוא מסוגל להושיע את האנושות המושחתת, ורק באמצעות השיפוט והייסורים האלוהיים ניתן להביא את העידן המרושע הזה אל קצו. השיפוט והייסורים האלוהיים הם אלה שהניחו את המסד לביאת מלכותו של אלוהים, ואפשרו למלכותו של המשיח להתממש עלי אדמות. זו התוצאה הבלתי נמנעת, והתגבשות סופה של תוכנית הניהול האלוהית להושעת האנושות. בסופו של דבר, האסיפה הכוללת את כל בני האדם שנושעו תרכיב את מלכות המשיח; בכך תתגשמנה במלואן הנבואות שלפיהן "אלוהים יבוא אל מלכותו", ו-"ירושלים החדשה תרד מהשמיים, מאלוהים". ברי כי המאה ה-21 היא המאה שבה אלוהים בא אל מלכותו; זוהי המאה שבה מלכות המשיח תתממש עלי אדמות. אף יותר מכך, זוהי המאה שבה אלוהים יחתום את גורלו של השטן, ושבה אלוהים יבוא באופן אישי אל העולם הזה ויאחוז ברסן השלטון. המלכות בת אלף השנים תתממש במאה ה-21.

מתוך "כיצד להכיר את עבודת השיפוט והייסורים של אלוהים באחרית הימים" מתוך אוסף הדרשות – צידה לחיים

חומרים נוספים לקריאה: יום הדין האחרון-כיצד יתגשמו הנבואות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה