24.2.20

הנבואות שבכתבי הקודש, המנבאות שהמשיח יופיע באחרית הימים, למעשה כבר התגשמו. זה הזמן שבו יופיע המשיח, ואם כן, כיצד הוא יופיע בפנינו?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, המשיח הגיע

הנבואות שבכתבי הקודש, המנבאות שהמשיח יופיע באחרית הימים, למעשה כבר התגשמו. זה הזמן שבו יופיע המשיח, ואם כן, כיצד הוא יופיע בפנינו?

פסוקים מהתנ"ך להתייחסות:

"מזמור, לאסף: אל, אלֹהים יהוה – דִּבֶּר ויקרא-ארץ; ממזרח-שמש, עד-מְבֹאוֹ. מִצִּיּוֹן מִכְלַל-יֹפִי – אלֹהים הופיע. יָבֹא אלֹהינו, ואל-יֶחֱרַשׁ: אש-לפניו תֹּאכֵל; וסביביו, נשערה מאד. יקרא אל-הַשָּׁמַיִם מעל; ואל-הארץ, לָדִין עַמּוֹ. אִספו-לי חסידי – כֹּרְתֵי בריתי עֲלֵי-זָבַח. וַיַּגִּידוּ שָׁמַיִם צִדְקוֹ: כי-אלֹהים, שֹׁפֵט הוא סלה. שִׁמְעָה עַמִּי, וַאֲדַבֵּרָה – ישראל, וְאָעִידָה בָּךְ: אלֹהים אלֹהיך אנֹכי" (תהילים נ' 1-7).

"וָאֶראה, והנה-יד שלוחה אלָי; והנה-בו, מְגִלַּת-ספר. וַיִּפְרֹשׂ אותה לְפָנַי, והיא כתובה פָּנִים ואחור; וכתוב אליה, קִנִים וָהֶגֶה וָהִי" (יחזקאל ב' 9-10).

"וַאני ידעתי גֹּאֲלִי חי ואחרון על-עפר יקום" (איוב י"ט 25).

"והיה יהוה למלך, על-כל-הארץ; ביום ההוא, יהיה יהוה אחד – ושמו אחד"

(זכריה י"ד 9).

"כי-ילד יֻלד-לנו, בן נִתן-לנו, ותהי המשרה, על-שכמו; ויקרא שמו פלא יועץ, אל גִּבור, אבי-עד, שר-שלום. לם רבה (למרבה) המשרה ולשלום אין-קץ, על-כסא דוד ועל-ממלכתו, להכין אֹתה וּלְסַעֲדָהּ, במשפט ובצדקה; מעתה, ועד-עולם, קנאת יהוה צבאות, תעשה-זאת"

(ישעיהו ט' 5-6).

דברים קלאסיים שאמר אלוהים:

הופעתו של אלוהים מתייחסת לירידתו ארצה באופן אישי כדי לעשות את עבודתו. בזהותו ובטבעו, ובשיטתו הפנימית, הוא יורד אל בני האנוש כדי לבצע את עבודת התחלתו של עידן חדש וסיומו של עידן קודם. הופעה כזו לא נעשית כטקס. היא לא אות, תמונה, נס, או חיזיון גדול, וקל וחומר שהיא לא תהליך דתי כלשהו. זוהי עובדה אמיתית וממשית שניתן לגעת בה ולחזות בה. הופעה כזו לא נעשית למען היצמדות לתהליך או למען משימה קצרת טווח, אלא למען שלב עבודה בתוכנית הניהול שלו. הופעתו של אלוהים תמיד משמעותית ותמיד קשורה לתוכנית הניהול שלו. ההופעה הזו שונה לגמרי מהופעת ההכוונה של אלוהים, הנהגתו של אלוהים, והנאורות שהוא מעניק לאדם. אלוהים מבצע שלב בעבודה גדולה בכל פעם שהוא מתגלה. עבודה זו שונה מן העבודה בכל עידן אחר. זהו דבר שהאדם לא מסוגל לתפוס ושהאדם מעולם לא חווה. זוהי עבודה שפותחת עידן חדש ומסיימת את העידן הישן, וזוהי צורה חדשה ומשופרת של העבודה למען ישועת האנושות. זאת ועוד, זוהי עבודת הבאתה של האנושות לעידן החדש. זוהי חשיבות הופעתו של אלוהים.

מתוך 'הופעתו של אלוהים הביאה לעידן חדש'

איש לא מאמין שהוא יזכה לראות את כבודי, ואני לא כופה זאת על איש, אלא עוקר את כבודי מהאנושות ולוקח אותו לעולם אחר. כשבני האדם שוב יכו על חטא, אקח את כבודי ואראה אותו לבעלי אמונה רבים אף יותר. זהו העיקרון שעל פיו אני עובד. זאת משום שיש זמן שבו כבודי עוזב את ארץ כנען, ויש זמן שבו כבודי עוזב את הנבחרים. יתר על כן, יש זמן שבו כבודי עוזב את כל פני האדמה, כך ששפני האדמה הופכים לעמומים ומתכסים בחשכה. אפילו ארץ כנען לא תראה את אור השמש. כל בני האדם יאבדו את אמונתם, אך אף אחד לא יכול לעזוב את ניחוחה של ארץ כנען. רק כשאכנס לשמיים והארץ החדשים, אגלה את החלק האחר של כבודי קודם כל בארץ כנען, ואאפשר לניצוץ של אור לזרוח בכל פני האדמה החשוכים כלילה, כדי שכל פני האדמה יבואו אל האור. מי ייתן ויבואו כל בני האדם מרחבי העולם לשאוב כוח מעוצמתו של האור, וכך יגדל כבודי ויופיע שוב בקרב כל האומות. מי ייתן והאנושות כולה תבין שבאתי אל העולם האנושי לפני זמן רב, ושלפני זמן רב העברתי את כבודי מישראל למזרח. זאת מפני שכבודי מאיר מהמזרח, ואליו הוא הובא החל בעידן החסד ועד היום. אולם ישראל הייתה המקום שממנו יצאתי, ומשם הגעתי למזרח. רק כשאור המזרח ילבין בהדרגה, תתחיל החשכה על פני כל האדמה להפוך לאור, ורק אז האדם יגלה שזה מכבר עזבתי את ישראל, ושאני קם מחדש במזרח. מכיוון שפעם ירדתי אל עם ישראל ומאוחר יותר עזבתי אותו, אני לא יכול לחזור להיוולד בקרבו, משום שעבודתי מושלת בתבל כולה, ויתרה מזאת, הברק מבזיק הישר מהמזרח למערב. לכן ירדתי ארצה במזרח והבאתי את ארץ כנען לעמי המזרח. אני רוצה להביא לארץ כנען בני אדם מכל פני האדמה, ולכן אני ממשיך לבטא את אמירותיי בארץ כנען כדי לשלוט בתבל כולה. נכון להיום, אין שום אור על פני האדמה מלבד ארץ כנען, ועל כל בני האדם רובצת סכנת הרעב והקור. הענקתי את כבודי לבני ישראל ולאחר מכן עקרתי אותו מקרבם, הבאתי אותם למזרח, והבאתי את האנושות כולה למזרח. הובלתי את כולם אל האור כדי שהם יוכלו לשוב ולהתאחד איתו ולהתחבר אליו, וכדי שהם לא יצטרכו עוד לחפש אותו. אאפשר לכל מי שמחפש אחר האור לשוב ולראות אותו שוב ולראות את הכבוד שהיה לי בעם ישראל. אאפשר לכל בני האדם האלה להבין שלפני זמן רב, ירדתי על גבי ענן לבן אל האנושות, לראות את אינספור העננים הלבנים ואת אשכולות הפרי השופעים, וכן את יהוה אלוהי ישראל. אאפשר להם להביט באדון היהודים, במשיח המיוחל, ובהופעתי המלאה – אני אשר נרדפתי בידי מלכים לאורך העידנים. אעבוד בתבל כולה ואבצע עבודה אדירה, תוך גילוי מלוא כבודי ומלוא מעשיי לאדם באחרית הימים. אגלה את ארשת פניי רבת הכבוד במלואה למי שהמתין לי שנים ארוכות, למי שהשתוקק לבואי על גבי ענן לבן, לעם ישראל שהשתוקק ששוב אופיע ולכל בני האדם שרודפים אותי. זאת כדי שכולם ידעו שלפני זמן רב לקחתי את כבודי והעברתי אותו אל המזרח. הוא כבר לא ביהודה, משום שאחרית הימים כבר הגיעה!

אני עושה את עבודתי בכל קצוות תבל, ורעשים רועמים נשמעים עד אין קץ במזרח ומרעידים את כל האומות והזרמים. קולי הוא זה שהביא את כל בני האדם אל ההווה. אני אגרום לכל בני האדם להיכבש בידי קולי, ליפול לזרם הזה ולהישמע לי, מפני שכבר לפני זמן רב עקרתי את כבודי מכל פני האדמה וחשפתי אותו מחדש במזרח. מי לא משתוקק לראות את כבודי? מי לא מחכה בקוצר רוח לשובי? מי לא צמא להופעתי המחודשת? מי לא עורג לחביבותי? מי לא יבוא אל האור? מי לא יראה את העושר של ארץ כנען? מי לא משתוקק לשובו של הגואל? מי לא מעריץ את האל הכול יכול והאדיר? על יתפשט על כל פני האדמה. אני רוצה לומר דברים נוספים לעמי הנבחר. כמו הרעמים הגדולים שמרעידים הרים ונהרות, אני נושא את דבריי אל התבל כולה ואל האנושות. לכן מוצא פי הופך לאוצרו של האדם, וכל בני האדם מוקירים את דבריי. הברק מבזיק מהמזרח עד למערב. דבריי הם דברים שהאדם מסרב לוותר עליהם ובו בזמן לא מסוגל לתפוס את משמעותם, אך הוא שמח בהם על אחת כמה וכמה. כמו תינוק בן יומו, כל בני האדם שמחים ועליזים, והם חוגגים את בואי. באמצעות קולי, אביא את כל בני האדם לפניי. מכאן ואילך, אצטרף לאנושות באופן רשמי, כדי שבני האדם יתחילו לעבוד אותי. באמצעות מוצא פי והכבוד השופע ממני, אני גורם לכל בני האדם להתייצב בפניי ולראות שהברק מבזיק מהמזרח, וכן שירדתי ארצה אל "הר הזיתים" של המזרח. הם יראו שמזה זמן רב מאוד אני נמצא על פני האדמה, לא עוד כבן היהודים אלא כברק המזרח. זאת משום שקמתי לתחייה זה מכבר, התרחקתי מבני האדם, ואחר כך הופעתי מחדש בקרב בני האדם עם כבודי. אני הוא זה שעבדו אותו לפני עידנים רבים מספור, ואני גם ה"עולל" שבני ישראל זנחו לפני עידנים רבים מספור. יתר על כן, אני האל הכול יכול ורב הכבוד של העידן הנוכחי! מי ייתן וכולם יתייצבו בפני כס מלכותי ויראו את ארשת פניי רבת הכבוד, ישמעו את קולי, ויתבוננו במעשיי. זה כל רצוני, זה סופה ושיאה של התוכנית שלי, וכן תכליתו של הניהול שלי. מי ייתן וכל האומות יעבדו אותי, כל לשון תכיר בי, כל אדם יאמין בי מחדש וכל עם ייכנע לי!

מתוך 'רעש שבעת הרעמים – הנבואה שבשורת המלכות תתפשט בכל קצוות תבל'

כשאשוב פעם נוספת, האומות כבר יהיו מחולקות בגבולות שקבעתי בלהבותיי הבוערות. בזמן ההוא, אתגלה מחדש בפני האנושות כשמש היוקדת, ואתגלה בפניה בפומבי בצלם הקדוש שבני האדם מעולם לא ראו – אצעד בין כל המון האומות, בדיוק כפי שאני, יהוה, צעדתי פעם בין שבטי ישראל. מהרגע ההוא ואילך, אמשול באנושות בחייה על פני האדמה. בני האדם ודאי יראו את כבודי שם, והם גם ודאי יראו עמוד ענן באוויר שיוביל את דרכם בחייהם, משום שאני מופיע במקומות קדושים. האדם יראה את יום הצדק שלי וגם את התגשמותי המכובדת. כל זה יקרה כשאמשול על פני כל האדמה ואביא כבוד לבנים רבים. בכל מקום על פני האדמה, בני האדם ישתחוו, ומשכני יוקם ביניהם ביציבות על צור העבודה שאני מבצע היום. האדם גם ישרת אותי בבית המקדש. המזבח, המכוסה בדברים מטונפים ומתועבים, ינופץ לרסיסים וייבנה מחדש. טלאים ועגלים בני יומם ייערמו על המזבח הקדוש. אחריב את המקדש של היום ואבנה בית מקדש חדש. המקדש הקיים כיום, המלא בבני אדם נקלים, יתמוטט, ובית המקדש שאני בונה יהיה מלא במשרתים הנאמנים לי. הם שוב יתייצבו וישרתו אותי למען כבוד המקדש שלי. אתם ודאי תראו את היום שבו אקבל כבוד רב, ואתם גם ודאי תראו את היום שבו אחריב את המקדש ואבנה בית מקדש חדש. אתם גם ודאי תראו את יום ביאת משכני לעולמם של בני האדם. כפי שארסק לרסיסים את המקדש, כך גם אביא את משכני לעולמם של בני האדם. כך גם יקרה כשבני האדם יראו אותי יורד משמיים. לאחר שארסק את כל אומות העולם, אאסוף אותן יחדיו מחדש. מאותו רגע, אבנה את בית המקדש שלי ואקים את המזבח שלי כדי שכולם יוכלו להעלות לי קורבן, לשרת אותי במקדש שלי ולהיות מסורים נאמנה לעבודתי באומות הגויים. בני האדם האלה יהיו בדיוק כמו בני ישראל בימינו אנו – הם יהיו לבושים בבגדי כוהנים ויחבשו כתר לראשם,, וכבודי, כבודו של יהוה, ישכון בקרבם ומלכותיותי תרחף מעליהם ותשהה איתם. עבודתי באומות הגויים תתבצע גם היא באופן הזה. כמו עבודתי בישראל, כך תהיה גם עבודתי באומות הגויים, משום שארחיב את עבודתי בישראל ואפיץ אותה לאומות הגויים.

מתוך 'עבודת הפצת הבשורה היא גם עבודת ישועת האדם'

כשקולי מעמיק בעוצמתו, אני גם צופה במצבה של התבל. באמצעות דבריי, שפע הברואים מתחדשים. השמיים משתנים והארץ גם היא משתנה. האנושות מתגלה בדמותה המקורית, ואט-אט, בני האדם שבים מבלי משים לחיק משפחתם, כל אחד לפי סוגו. כשזה יקרה, אהיה מרוצה מאוד. אני פנוי מהפרעות, ועבודתי הגדולה מושלמת, לגמרי מבלי משים. שפע הברואים משתנים, לגמרי מבלי משים. כשבראתי את העולם, עיצבתי את כל הדברים לפי סוגם, וקיבצתי כל דבר בעל דמות גשמית עם בני סוגו. מכיוון שהולך וקרב סופה של תוכנית הניהול שלי, אשחזר את המצב הקודם של הבריאה, אשחזר כל דבר לאופן שבו הוא היה במקור ואשנה הכל באופן מהותי כדי שהכל יחזור אל חיק תוכניתי. הגיע הרגע! השלב האחרון בתוכניתי עומד להתבצע. הו, עולם ישן ומזוהם! אתה תקרוס לבטח לשמע דבריי! תוכניתי תשטח אותך לבטח! הו, שפע הברואים! כולכם תזכו לחיים חדשים בתוך דבריי – עכשיו יש לכם אדון ריבון! הו, עולם חדש וטהור וללא דופי! אתה תשוב לתחייה לבטח בתוך כבודי! הו, הר ציון! לא תהיה עוד שקט. חזרתי כמנצח! מתוך הבריאה, אני בוחן בקפידה את כל העולם. על פני האדמה, האנושות החלה בחיים חדשים וזכתה בתקווה חדשה. הו, עמי! איך אתם יכולים שלא לשוב לחיים בתוך האור שלי? איך אתם יכולים שלא לצהול תחת הכוונתי? הארצות צועקות בצהלה, המים צוחקים צחוק עליז וצורם! הו, עם ישראל ששב לחיים! איך אתה יכול שלא להתגאות בייעודי מראש? מי בכה? מי התייפח? עם ישראל הישן כבר לא קיים, ועם ישראל של היום קם על רגליו בעולם, זקוף ותמיר, קם בלבה של האנושות כולה. עם ישראל של היום ודאי ירכוש את מקור הקיום באמצעות עמי! הו, מצרים השנואה! את כבר לא מתנגדת לי, נכון? איך את יכולה לנצל את רחמיי ולנסות להימלט מהייסורים שאני מטיל? איך את יכולה שלא להתקיים בעיצומם של הייסורים שאני מטיל? כל בני האדם שאני אוהב אותם לבטח יחיו לנצח, וכל בני האדם שקמים עליי לבטח יסבלו מייסוריי לנצח. זאת משום שאני אל קנאי, ואני לא חס על בני אדם בקלות על כל מה שהם עשו. אני אשגיח על העולם כולו, וכשאופיע במזרח העולם, עם צדק, מלכותיות, חרון אף וייסור, אתגלה לאנושות על המוניה!

מתוך 'פרק 26' מתוך 'דברי האל לתבל כולה'

לדעת יותר: ישוע המשיח הוא אלוהים,  הוא דיבר וחי בהתאם לאמת; ישוע היה התגלמות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הנבואות שבכתבי הקודש, המנבאות שהמשיח יופיע באחרית הימים, למעשה כבר התגשמו. זה הזמן שבו יופיע המשיח, ואם כן, כיצד הוא יופיע בפנינו?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, המשיח הגיע

הנבואות שבכתבי הקודש, המנבאות שהמשיח יופיע באחרית הימים, למעשה כבר התגשמו. זה הזמן שבו יופיע המשיח, ואם כן, כיצד הוא יופיע בפנינו?

פסוקים מהתנ"ך להתייחסות:

"מזמור, לאסף: אל, אלֹהים יהוה – דִּבֶּר ויקרא-ארץ; ממזרח-שמש, עד-מְבֹאוֹ. מִצִּיּוֹן מִכְלַל-יֹפִי – אלֹהים הופיע. יָבֹא אלֹהינו, ואל-יֶחֱרַשׁ: אש-לפניו תֹּאכֵל; וסביביו, נשערה מאד. יקרא אל-הַשָּׁמַיִם מעל; ואל-הארץ, לָדִין עַמּוֹ. אִספו-לי חסידי – כֹּרְתֵי בריתי עֲלֵי-זָבַח. וַיַּגִּידוּ שָׁמַיִם צִדְקוֹ: כי-אלֹהים, שֹׁפֵט הוא סלה. שִׁמְעָה עַמִּי, וַאֲדַבֵּרָה – ישראל, וְאָעִידָה בָּךְ: אלֹהים אלֹהיך אנֹכי" (תהילים נ' 1-7).

"וָאֶראה, והנה-יד שלוחה אלָי; והנה-בו, מְגִלַּת-ספר. וַיִּפְרֹשׂ אותה לְפָנַי, והיא כתובה פָּנִים ואחור; וכתוב אליה, קִנִים וָהֶגֶה וָהִי" (יחזקאל ב' 9-10).

"וַאני ידעתי גֹּאֲלִי חי ואחרון על-עפר יקום" (איוב י"ט 25).

"והיה יהוה למלך, על-כל-הארץ; ביום ההוא, יהיה יהוה אחד – ושמו אחד"

(זכריה י"ד 9).

"כי-ילד יֻלד-לנו, בן נִתן-לנו, ותהי המשרה, על-שכמו; ויקרא שמו פלא יועץ, אל גִּבור, אבי-עד, שר-שלום. לם רבה (למרבה) המשרה ולשלום אין-קץ, על-כסא דוד ועל-ממלכתו, להכין אֹתה וּלְסַעֲדָהּ, במשפט ובצדקה; מעתה, ועד-עולם, קנאת יהוה צבאות, תעשה-זאת"

(ישעיהו ט' 5-6).

דברים קלאסיים שאמר אלוהים:

הופעתו של אלוהים מתייחסת לירידתו ארצה באופן אישי כדי לעשות את עבודתו. בזהותו ובטבעו, ובשיטתו הפנימית, הוא יורד אל בני האנוש כדי לבצע את עבודת התחלתו של עידן חדש וסיומו של עידן קודם. הופעה כזו לא נעשית כטקס. היא לא אות, תמונה, נס, או חיזיון גדול, וקל וחומר שהיא לא תהליך דתי כלשהו. זוהי עובדה אמיתית וממשית שניתן לגעת בה ולחזות בה. הופעה כזו לא נעשית למען היצמדות לתהליך או למען משימה קצרת טווח, אלא למען שלב עבודה בתוכנית הניהול שלו. הופעתו של אלוהים תמיד משמעותית ותמיד קשורה לתוכנית הניהול שלו. ההופעה הזו שונה לגמרי מהופעת ההכוונה של אלוהים, הנהגתו של אלוהים, והנאורות שהוא מעניק לאדם. אלוהים מבצע שלב בעבודה גדולה בכל פעם שהוא מתגלה. עבודה זו שונה מן העבודה בכל עידן אחר. זהו דבר שהאדם לא מסוגל לתפוס ושהאדם מעולם לא חווה. זוהי עבודה שפותחת עידן חדש ומסיימת את העידן הישן, וזוהי צורה חדשה ומשופרת של העבודה למען ישועת האנושות. זאת ועוד, זוהי עבודת הבאתה של האנושות לעידן החדש. זוהי חשיבות הופעתו של אלוהים.

מתוך 'הופעתו של אלוהים הביאה לעידן חדש'

איש לא מאמין שהוא יזכה לראות את כבודי, ואני לא כופה זאת על איש, אלא עוקר את כבודי מהאנושות ולוקח אותו לעולם אחר. כשבני האדם שוב יכו על חטא, אקח את כבודי ואראה אותו לבעלי אמונה רבים אף יותר. זהו העיקרון שעל פיו אני עובד. זאת משום שיש זמן שבו כבודי עוזב את ארץ כנען, ויש זמן שבו כבודי עוזב את הנבחרים. יתר על כן, יש זמן שבו כבודי עוזב את כל פני האדמה, כך ששפני האדמה הופכים לעמומים ומתכסים בחשכה. אפילו ארץ כנען לא תראה את אור השמש. כל בני האדם יאבדו את אמונתם, אך אף אחד לא יכול לעזוב את ניחוחה של ארץ כנען. רק כשאכנס לשמיים והארץ החדשים, אגלה את החלק האחר של כבודי קודם כל בארץ כנען, ואאפשר לניצוץ של אור לזרוח בכל פני האדמה החשוכים כלילה, כדי שכל פני האדמה יבואו אל האור. מי ייתן ויבואו כל בני האדם מרחבי העולם לשאוב כוח מעוצמתו של האור, וכך יגדל כבודי ויופיע שוב בקרב כל האומות. מי ייתן והאנושות כולה תבין שבאתי אל העולם האנושי לפני זמן רב, ושלפני זמן רב העברתי את כבודי מישראל למזרח. זאת מפני שכבודי מאיר מהמזרח, ואליו הוא הובא החל בעידן החסד ועד היום. אולם ישראל הייתה המקום שממנו יצאתי, ומשם הגעתי למזרח. רק כשאור המזרח ילבין בהדרגה, תתחיל החשכה על פני כל האדמה להפוך לאור, ורק אז האדם יגלה שזה מכבר עזבתי את ישראל, ושאני קם מחדש במזרח. מכיוון שפעם ירדתי אל עם ישראל ומאוחר יותר עזבתי אותו, אני לא יכול לחזור להיוולד בקרבו, משום שעבודתי מושלת בתבל כולה, ויתרה מזאת, הברק מבזיק הישר מהמזרח למערב. לכן ירדתי ארצה במזרח והבאתי את ארץ כנען לעמי המזרח. אני רוצה להביא לארץ כנען בני אדם מכל פני האדמה, ולכן אני ממשיך לבטא את אמירותיי בארץ כנען כדי לשלוט בתבל כולה. נכון להיום, אין שום אור על פני האדמה מלבד ארץ כנען, ועל כל בני האדם רובצת סכנת הרעב והקור. הענקתי את כבודי לבני ישראל ולאחר מכן עקרתי אותו מקרבם, הבאתי אותם למזרח, והבאתי את האנושות כולה למזרח. הובלתי את כולם אל האור כדי שהם יוכלו לשוב ולהתאחד איתו ולהתחבר אליו, וכדי שהם לא יצטרכו עוד לחפש אותו. אאפשר לכל מי שמחפש אחר האור לשוב ולראות אותו שוב ולראות את הכבוד שהיה לי בעם ישראל. אאפשר לכל בני האדם האלה להבין שלפני זמן רב, ירדתי על גבי ענן לבן אל האנושות, לראות את אינספור העננים הלבנים ואת אשכולות הפרי השופעים, וכן את יהוה אלוהי ישראל. אאפשר להם להביט באדון היהודים, במשיח המיוחל, ובהופעתי המלאה – אני אשר נרדפתי בידי מלכים לאורך העידנים. אעבוד בתבל כולה ואבצע עבודה אדירה, תוך גילוי מלוא כבודי ומלוא מעשיי לאדם באחרית הימים. אגלה את ארשת פניי רבת הכבוד במלואה למי שהמתין לי שנים ארוכות, למי שהשתוקק לבואי על גבי ענן לבן, לעם ישראל שהשתוקק ששוב אופיע ולכל בני האדם שרודפים אותי. זאת כדי שכולם ידעו שלפני זמן רב לקחתי את כבודי והעברתי אותו אל המזרח. הוא כבר לא ביהודה, משום שאחרית הימים כבר הגיעה!

אני עושה את עבודתי בכל קצוות תבל, ורעשים רועמים נשמעים עד אין קץ במזרח ומרעידים את כל האומות והזרמים. קולי הוא זה שהביא את כל בני האדם אל ההווה. אני אגרום לכל בני האדם להיכבש בידי קולי, ליפול לזרם הזה ולהישמע לי, מפני שכבר לפני זמן רב עקרתי את כבודי מכל פני האדמה וחשפתי אותו מחדש במזרח. מי לא משתוקק לראות את כבודי? מי לא מחכה בקוצר רוח לשובי? מי לא צמא להופעתי המחודשת? מי לא עורג לחביבותי? מי לא יבוא אל האור? מי לא יראה את העושר של ארץ כנען? מי לא משתוקק לשובו של הגואל? מי לא מעריץ את האל הכול יכול והאדיר? על יתפשט על כל פני האדמה. אני רוצה לומר דברים נוספים לעמי הנבחר. כמו הרעמים הגדולים שמרעידים הרים ונהרות, אני נושא את דבריי אל התבל כולה ואל האנושות. לכן מוצא פי הופך לאוצרו של האדם, וכל בני האדם מוקירים את דבריי. הברק מבזיק מהמזרח עד למערב. דבריי הם דברים שהאדם מסרב לוותר עליהם ובו בזמן לא מסוגל לתפוס את משמעותם, אך הוא שמח בהם על אחת כמה וכמה. כמו תינוק בן יומו, כל בני האדם שמחים ועליזים, והם חוגגים את בואי. באמצעות קולי, אביא את כל בני האדם לפניי. מכאן ואילך, אצטרף לאנושות באופן רשמי, כדי שבני האדם יתחילו לעבוד אותי. באמצעות מוצא פי והכבוד השופע ממני, אני גורם לכל בני האדם להתייצב בפניי ולראות שהברק מבזיק מהמזרח, וכן שירדתי ארצה אל "הר הזיתים" של המזרח. הם יראו שמזה זמן רב מאוד אני נמצא על פני האדמה, לא עוד כבן היהודים אלא כברק המזרח. זאת משום שקמתי לתחייה זה מכבר, התרחקתי מבני האדם, ואחר כך הופעתי מחדש בקרב בני האדם עם כבודי. אני הוא זה שעבדו אותו לפני עידנים רבים מספור, ואני גם ה"עולל" שבני ישראל זנחו לפני עידנים רבים מספור. יתר על כן, אני האל הכול יכול ורב הכבוד של העידן הנוכחי! מי ייתן וכולם יתייצבו בפני כס מלכותי ויראו את ארשת פניי רבת הכבוד, ישמעו את קולי, ויתבוננו במעשיי. זה כל רצוני, זה סופה ושיאה של התוכנית שלי, וכן תכליתו של הניהול שלי. מי ייתן וכל האומות יעבדו אותי, כל לשון תכיר בי, כל אדם יאמין בי מחדש וכל עם ייכנע לי!

מתוך 'רעש שבעת הרעמים – הנבואה שבשורת המלכות תתפשט בכל קצוות תבל'

כשאשוב פעם נוספת, האומות כבר יהיו מחולקות בגבולות שקבעתי בלהבותיי הבוערות. בזמן ההוא, אתגלה מחדש בפני האנושות כשמש היוקדת, ואתגלה בפניה בפומבי בצלם הקדוש שבני האדם מעולם לא ראו – אצעד בין כל המון האומות, בדיוק כפי שאני, יהוה, צעדתי פעם בין שבטי ישראל. מהרגע ההוא ואילך, אמשול באנושות בחייה על פני האדמה. בני האדם ודאי יראו את כבודי שם, והם גם ודאי יראו עמוד ענן באוויר שיוביל את דרכם בחייהם, משום שאני מופיע במקומות קדושים. האדם יראה את יום הצדק שלי וגם את התגשמותי המכובדת. כל זה יקרה כשאמשול על פני כל האדמה ואביא כבוד לבנים רבים. בכל מקום על פני האדמה, בני האדם ישתחוו, ומשכני יוקם ביניהם ביציבות על צור העבודה שאני מבצע היום. האדם גם ישרת אותי בבית המקדש. המזבח, המכוסה בדברים מטונפים ומתועבים, ינופץ לרסיסים וייבנה מחדש. טלאים ועגלים בני יומם ייערמו על המזבח הקדוש. אחריב את המקדש של היום ואבנה בית מקדש חדש. המקדש הקיים כיום, המלא בבני אדם נקלים, יתמוטט, ובית המקדש שאני בונה יהיה מלא במשרתים הנאמנים לי. הם שוב יתייצבו וישרתו אותי למען כבוד המקדש שלי. אתם ודאי תראו את היום שבו אקבל כבוד רב, ואתם גם ודאי תראו את היום שבו אחריב את המקדש ואבנה בית מקדש חדש. אתם גם ודאי תראו את יום ביאת משכני לעולמם של בני האדם. כפי שארסק לרסיסים את המקדש, כך גם אביא את משכני לעולמם של בני האדם. כך גם יקרה כשבני האדם יראו אותי יורד משמיים. לאחר שארסק את כל אומות העולם, אאסוף אותן יחדיו מחדש. מאותו רגע, אבנה את בית המקדש שלי ואקים את המזבח שלי כדי שכולם יוכלו להעלות לי קורבן, לשרת אותי במקדש שלי ולהיות מסורים נאמנה לעבודתי באומות הגויים. בני האדם האלה יהיו בדיוק כמו בני ישראל בימינו אנו – הם יהיו לבושים בבגדי כוהנים ויחבשו כתר לראשם,, וכבודי, כבודו של יהוה, ישכון בקרבם ומלכותיותי תרחף מעליהם ותשהה איתם. עבודתי באומות הגויים תתבצע גם היא באופן הזה. כמו עבודתי בישראל, כך תהיה גם עבודתי באומות הגויים, משום שארחיב את עבודתי בישראל ואפיץ אותה לאומות הגויים.

מתוך 'עבודת הפצת הבשורה היא גם עבודת ישועת האדם'

כשקולי מעמיק בעוצמתו, אני גם צופה במצבה של התבל. באמצעות דבריי, שפע הברואים מתחדשים. השמיים משתנים והארץ גם היא משתנה. האנושות מתגלה בדמותה המקורית, ואט-אט, בני האדם שבים מבלי משים לחיק משפחתם, כל אחד לפי סוגו. כשזה יקרה, אהיה מרוצה מאוד. אני פנוי מהפרעות, ועבודתי הגדולה מושלמת, לגמרי מבלי משים. שפע הברואים משתנים, לגמרי מבלי משים. כשבראתי את העולם, עיצבתי את כל הדברים לפי סוגם, וקיבצתי כל דבר בעל דמות גשמית עם בני סוגו. מכיוון שהולך וקרב סופה של תוכנית הניהול שלי, אשחזר את המצב הקודם של הבריאה, אשחזר כל דבר לאופן שבו הוא היה במקור ואשנה הכל באופן מהותי כדי שהכל יחזור אל חיק תוכניתי. הגיע הרגע! השלב האחרון בתוכניתי עומד להתבצע. הו, עולם ישן ומזוהם! אתה תקרוס לבטח לשמע דבריי! תוכניתי תשטח אותך לבטח! הו, שפע הברואים! כולכם תזכו לחיים חדשים בתוך דבריי – עכשיו יש לכם אדון ריבון! הו, עולם חדש וטהור וללא דופי! אתה תשוב לתחייה לבטח בתוך כבודי! הו, הר ציון! לא תהיה עוד שקט. חזרתי כמנצח! מתוך הבריאה, אני בוחן בקפידה את כל העולם. על פני האדמה, האנושות החלה בחיים חדשים וזכתה בתקווה חדשה. הו, עמי! איך אתם יכולים שלא לשוב לחיים בתוך האור שלי? איך אתם יכולים שלא לצהול תחת הכוונתי? הארצות צועקות בצהלה, המים צוחקים צחוק עליז וצורם! הו, עם ישראל ששב לחיים! איך אתה יכול שלא להתגאות בייעודי מראש? מי בכה? מי התייפח? עם ישראל הישן כבר לא קיים, ועם ישראל של היום קם על רגליו בעולם, זקוף ותמיר, קם בלבה של האנושות כולה. עם ישראל של היום ודאי ירכוש את מקור הקיום באמצעות עמי! הו, מצרים השנואה! את כבר לא מתנגדת לי, נכון? איך את יכולה לנצל את רחמיי ולנסות להימלט מהייסורים שאני מטיל? איך את יכולה שלא להתקיים בעיצומם של הייסורים שאני מטיל? כל בני האדם שאני אוהב אותם לבטח יחיו לנצח, וכל בני האדם שקמים עליי לבטח יסבלו מייסוריי לנצח. זאת משום שאני אל קנאי, ואני לא חס על בני אדם בקלות על כל מה שהם עשו. אני אשגיח על העולם כולו, וכשאופיע במזרח העולם, עם צדק, מלכותיות, חרון אף וייסור, אתגלה לאנושות על המוניה!

מתוך 'פרק 26' מתוך 'דברי האל לתבל כולה'

לדעת יותר: ישוע המשיח הוא אלוהים,  הוא דיבר וחי בהתאם לאמת; ישוע היה התגלמות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה