2.3.20

רק אם נזהה את קולו של אלוהים, נוכל לקדם את פני המשיח. ואיך נוכל לזהות את קולו של אלוהים?

הבשורה ,כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח

רק אם נזהה את קולו של אלוהים, נוכל לקדם את פני המשיח. ואיך נוכל לזהות את קולו של אלוהים? 


פסוקים מהתנ"ך להתייחסות:

"כי אני יהוה, אדבר את אשר אדבר דָּבָר וְיֵעָשֶׂה – לא תִמָּשֵׁךְ, עוד: כי בימיכם בית הַמֶּרִי, אדבר דָּבָר וַעֲשִׂיתִיו נְאֻם אדֹני יהוה" (יחזקאל י"ב 25).

"ואתה דניאל, סְתֹם הדברים וַחֲתֹם הספר – עד-עת קץ; יְשֹׁטְטוּ רבים, וְתִרְבֶּה הדעת. ... ויאמר, לֵךְ דניאל: כי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הדברים, עד-עת קץ. יתבררו ויתלבנו וְיִצָּרְפוּ, רבים, והרשיעו רשעים, ולא יבינו כל-רשעים; והמשכִּלים, יבינו" (דניאל י"ב 4, 9-10).

"הלוא כה דְבָרִי כָּאֵשׁ, נְאֻם-יהוה; וכפטיש, יפֹצץ סלע" (ירמיהו כ"ג 29).

"והיה בכל-הארץ, נְאֻם-יהוה, פי-שְׁנַיִם בה, יִכָּרְתוּ יִגְוָעוּ; והשלִשית, יִוָּתֶרבה. והבאתי את-השלִשית, בָּאֵשׁ, וּצְרַפְתִּים כִּצְרֹף את-הכסף, וּבְחַנְתִּים כִּבְחֹן את-הזהב; הוא יקרא בשמי, ואני אֶעֱנֶה אֹתו – אמרתי עַמי הוא, והוא יאמר יהוה אלֹהָי" (זכריה י"ג 8-9).

העבודה שאני מנהל מזה אלפי שנים מתגלה לאדם לגמרי רק באחרית הימים. רק עכשיו פתחתי את מלוא מסתרי הניהול שלי. האדם יודע את תכלית עבודתי, ויתרה מזאת, הוא מבין את כל התעלומות שלי. ואמרתי לאדם הכל על הייעוד שהוא דואג לגביו. כבר חשפתי בפני האדם את כל התעלומות שלי שהיו נסתרות במשך למעלה מ-5,900 שנים. מיהו יהוה?

מתוך 'עבודת הפצת הבשורה היא גם עבודת ישועת האדם'

אלוהים מודע היטב למהותו של האדם והוא יכול לחשוף כל מיני נוהגים השייכים לכל מיני בני אדם. הוא אפילו טוב יותר בחשיפת טבע אנושי מושחת והתנהגות מרדנית. הוא לא חי בקרב בני האדם הארציים, אבל הוא מודע לאופיים של בני התמותה ולכל שחיתויותיהם של בני האדם הארציים. כזה הוא אלוהים. אף שהוא לא מתעסק בעולם, הוא מכיר את הכללים לעיסוק בעולם, משום שהוא מבין לגמרי את האופי האנושי. הוא יודע על עבודתה של רוח האל, שעין האדם לא תראה ואוזנו לא תשמע, הן בהווה והן בעבר. בכך כלולה חוכמה שאינה תורת חיים, ופלאים שהאדם מתקשה לתפוס. זוהי מהותו של אלוהים, הגלויה לבני האדם אך גם נסתרת מהם. הוא לא מביע את מהותו של בן אדם יוצא מגדר הרגיל, אלא את התכונות וההוויה הפנימיות של רוח האל. הוא לא נוסע ברחבי העולם אבל הוא יודע עליו הכל. הוא יוצר קשר עם "דמויי-האדם" הנעדרים כל ידע או תובנה, אך הוא מביע דברים המתעלים על ידע ועל דבריהם של בני אדם דגולים. הוא חי בקרב קבוצה של בני אדם אטומים וקהי חושים, חסרי אנושיות ושאינם מבינים את המוסכמות האנושיות ואת החיים האנושיים. עם זאת, הוא יכול לבקש מהאנושות להביא לידי ביטוי את האנושות הרגליה, ובו בזמן לחשוף את האנושיות השפלה והנמוכה של האנושות. כל אלה הם מהותו, המרוממת יותר מזו של כל בן אדם בשר ודם. אין לו צורך בחוויה של חיי חברה מסובכים, מגושמים ומטונפים כדי לבצע את העבודה שעליו לבצע, וכדי לחשוף את מהותה של האנושות המושחתת. חיי החברה המטונפים לא מחנכים את בשרו ודמו. עבודתו ודבריו רק חושפים את מרדנותו של האדם, אבל הם לא מספקים לאדם את החוויה והלקחים הנחוצים כדי להתמודד עם העולם. אלוהים לא צריך לחקור את החברה או את משפחתו של האדם, כשהוא מעניק לאדם חיים. חשיפתו של האדם ושיפוטו אינם מהווים ביטוי לחוויותיו של אלוהים כבשר ודם. אלוהים עושה זאת כדי לחשוף את רשעותו של האדם לאחר שמזה זמן רב הכיר את מרדנותו של האדם ואת שחיתותה של האנושות. העבודה שאלוהים מבצע נעשית רק כדי לגלות לאדם את טבעו, ולבטא את הווייתו. רק אלוהים יכול לעשות את העבודה הזאת – זה לא דבר שאדם בשר ודם מסוגל לבצע.

מתוך 'עבודת האל ועבודת האדם'

גם אם הדברים שנושא אלוהים הם פשוטים או סתומים כלפי חוץ, הם כולם אמיתות חיוניות לאדם כשהוא נוכח בחיים, הם מעיין מים חיים המאפשר לו לשרוד בגוף ובנפש. הם מספקים את כל מה שהאדם צריך כדי להישאר בחיים, הם הדוֹגמה והאמונה המשמשות אותו בחיי היום-יום, הנתיב, המטרה והכיוון שעליו לצלוח כי לזכות בישועה, כל אמת שאמורה להיות בידיו כיציר נברא בפני אלוהים, כל אמת בנוגע להישמעות לאלוהים ועבודת אלוהים. הם הערובה המבטיחה את הישרדותו של האדם, הם לחם חוקו של אדם והם גם התמיכה החסונה המאפשרת לאדם להיות חזק ולעמוד על רגליו. הם עשירים במציאות האמת של האנושות הרגילה, כפי שהאנושות שנבראה מביאה אותה לידי ביטוי, הם עשירים באמת שבאמצעותה האנושות נחלצת מהשחיתות וחומקת ממלכודות השטן, הם עשירים בהוראה, תוכחה ועידוד בלתי נלאים, ובנחמה שהבורא מעניק לאנושות שנבראה. הם המשואה המנחה את בני האדם והופכת אותם לנאורים כך שיבינו את כל הדברים החיוביים, הם הערובה שמבטיחה כי בני האדם ייווכחו ויזכו בכל מה שצודק וטוב, הם המדד שעל פיו כל בני האדם, האירועים והעצמים נמדדים והם גם סמן הניווט אשר מוביל את בני האדם לישועה ולנתיב האור. רק כשהוא חווה באמת את דברי האל, זוכה האדם באמת ובחיים. רק כך הוא מבין מהי האנושות הרגילה, מה הם חיים בעלי משמעות, מה הוא יציר בריאה אמיתי, מהי הישמעות אמיתית לאלוהים. רק כך הוא מבין את האכפתיות הנחוצה כלפי אלוהים, את אופן מילוי חובותיו של יציר נברא ואת אופן אימוץ דמותו של אדם אמיתי. רק כך הוא מבין מה פשר האמונה הממשית ועבודת אלוהים הממשית. רק בכך הוא מבין מיהו המושל בשמיים ובארץ ובכל צבאם. רק כך הוא מבין את הכלים שבאמצעותם אדון הבריאה כולה מושל, מוביל ומקיים את בריאתו. רק כך הוא מבין ותופס את הכלים שבאמצעותם אדון הבריאה כולה קיים, מתגלה, ופועל...

מתוך 'הכרת אלוהים היא הדרך ליראת אלוהים ולהתרחקות מרע'

דבריו של אלוהים הם למעשה ביטוי לטבעו. מתוך דבריו של אלוהים, אתה יכול לראות את אהבתו לאנושות, את ישועתו המיועדת לאנושות ואת האופן שבו אלוהים מושיע אותה ... היות שאלוהים הוא זה שאומר את דבריו – אלוהים לא משתמש באדם שיכתוב אותם מפיו. הדברים נאמרים אישית מפי אלוהים. אלוהים עצמו הוא זה שאומר את דבריו ומבטא את קולו הפנימי. מדוע אנו אומרים שאלו "דברים מקרב לב"? מכיוון שהם בוקעים ממעמקים ומביעים את טבעו, את רצונו, את מחשבותיו, את אהבתו לאנושות, את ישועתו המיועדת לאנושות ואת ציפיותיו מן האנושות.

מתוך 'ידע אודות ההתגלמות'

(בראשית י"ז 4-6) אני הנה בריתי אתך והיית לאב המון גוים. ולא יקרא עוד את שמך אברם והיה שמך אברהם כי אב המון גוים נתתיך. והפרתי אותך במאד מאד וננתיך לגוים ומלכים ממך יצאו. ...סמכותו וזהותו של אלוהים נחשפות בבירור בניסוח אמירותיו של אלוהים. לדוגמה כשאלוהים אומר, "בריתי אתך והיית... נתתיך. והפרתי אותך..." ביטויים כגון "והיית" ו"נתתיך", שניסוחם נושא בתוכו את האישור לזהותו וסמכותו של אלוהים, הם במובן אחד, סימן לנאמנותו של הבורא. במובן אחר, אלה הן מילים מיוחדות שבהן משתמש אלוהים, בעל זהות הבורא – בנוסף להיותן חלק מאוצר המילים המקובל. אם מישהו אומר כי הוא מקווה שאדם אחר יהיה פורה מאוד, שייווצרו ממנו עמים שלמים ושמלכים יצאו ממנו, זוהי ללא ספק מעין משאלה, ואינה הבטחה או ברכה. וכך אנשים אינם מעזים לומר "נתתיך כך וכך, והיית כך וכך", כי ידוע לו שאין בבעלותו עוצמה שכזו. הדבר אינו תלוי בו, וגם אם יאמר דברים כאלה, דבריו יהיו ריקים מתוכן וחסרי פשר, מונעים על ידי רצונו ושאפתנותו. ... בלבו יודע כול אחד שאין בבעלותו העוצמה להשיג דברים כאלה, שכן כול חייו הם מעבר לשליטתו, ואם כך, כיצד יוכל לצוות על גורלם של אחרים? בשעה שהסיבות לכך שאלוהים יכול לומר דברים כאלה הן כי לו יש סמכות כזו והוא מסוגל להגשים ולממש את כול ההבטחות שהוא מבטיח לאדם ולהגשים את כול הברכות שהוא מעניק לאדם. האדם נברא בידי אלוהים, ולגרום למישהו להיות פורה באורח יוצא דופן הוא משחק ילדים בעבור אלוהים. כדי לגרום לצאצאיו של מישהו לשגשג, לא יהיה לו צורך אלא במילה אחת. לעולם לא יהיה עליו להתאמץ למען דבר שכזה, להעמיס על מחשבתו או להיות מודאג בגללו. זוהי עוצמתו של אלוהים עצמה, סמכותו של אלוהים עצמה.

…דברים אלה נאמרו מפי אלוהים, ובדברי אלוהים יש עוצמה, מלכותיות וסמכות. כוח וסמכות אלה, והעובדה שההגשמה בלתי נמנעת, אינם ניתנים להשגה על ידי ישות כלשהי, שנבראה או שלא נבראה, ואין ישות, שנבראה או שלא נבראה, אשר יכולה להתעלות עליהם. רק הבורא יכול לשוחח עם האנושות בנימה ואינטונציה כאלה, ועובדות הוכיחו כי הבטחותיו אינן מילים ריקות מתוכן או התרברבויות חסרות בסיס, אלא הן ביטוי לסמכות הייחודית ששום אדם, דבר או עצם אינו יכול להתעלות עליה.

...כאשר דברים כאלה נאמרים מפי אלוהים, הם מהווים גילוי וביטוי לטבעו האמיתי של אלוהים, גילוי וביטוי מושלמים למהותו וסמכותו של אלוהים, ואין דבר הולם ומתאים יותר כהוכחה לזהות הבורא. האופן, הנימה והניסוח של אמירות כאלה הם בדיוק הסימן לזהות הבורא, ומתאימים באופן מושלם לביטוי זהותו של אלוהים עצמו, ואין בהם העמדת פנים או טומאה. הם הדגמה מושלמת, מלאה ומוחלטת למהותו ולסמכותו של הבורא.

מתוך 'אלוהים עצמו, הייחודי א''


קבלו מידע נוסף על האמת בנוגע לאמונה באלוהים: מלך המשיח הגיע—נבואת אחרית הימים מתגשמת—התעלומה נחשפת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רק אם נזהה את קולו של אלוהים, נוכל לקדם את פני המשיח. ואיך נוכל לזהות את קולו של אלוהים?

הבשורה ,כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח

רק אם נזהה את קולו של אלוהים, נוכל לקדם את פני המשיח. ואיך נוכל לזהות את קולו של אלוהים? 


פסוקים מהתנ"ך להתייחסות:

"כי אני יהוה, אדבר את אשר אדבר דָּבָר וְיֵעָשֶׂה – לא תִמָּשֵׁךְ, עוד: כי בימיכם בית הַמֶּרִי, אדבר דָּבָר וַעֲשִׂיתִיו נְאֻם אדֹני יהוה" (יחזקאל י"ב 25).

"ואתה דניאל, סְתֹם הדברים וַחֲתֹם הספר – עד-עת קץ; יְשֹׁטְטוּ רבים, וְתִרְבֶּה הדעת. ... ויאמר, לֵךְ דניאל: כי-סְתֻמִים וַחֲתֻמִים הדברים, עד-עת קץ. יתבררו ויתלבנו וְיִצָּרְפוּ, רבים, והרשיעו רשעים, ולא יבינו כל-רשעים; והמשכִּלים, יבינו" (דניאל י"ב 4, 9-10).

"הלוא כה דְבָרִי כָּאֵשׁ, נְאֻם-יהוה; וכפטיש, יפֹצץ סלע" (ירמיהו כ"ג 29).

"והיה בכל-הארץ, נְאֻם-יהוה, פי-שְׁנַיִם בה, יִכָּרְתוּ יִגְוָעוּ; והשלִשית, יִוָּתֶרבה. והבאתי את-השלִשית, בָּאֵשׁ, וּצְרַפְתִּים כִּצְרֹף את-הכסף, וּבְחַנְתִּים כִּבְחֹן את-הזהב; הוא יקרא בשמי, ואני אֶעֱנֶה אֹתו – אמרתי עַמי הוא, והוא יאמר יהוה אלֹהָי" (זכריה י"ג 8-9).

העבודה שאני מנהל מזה אלפי שנים מתגלה לאדם לגמרי רק באחרית הימים. רק עכשיו פתחתי את מלוא מסתרי הניהול שלי. האדם יודע את תכלית עבודתי, ויתרה מזאת, הוא מבין את כל התעלומות שלי. ואמרתי לאדם הכל על הייעוד שהוא דואג לגביו. כבר חשפתי בפני האדם את כל התעלומות שלי שהיו נסתרות במשך למעלה מ-5,900 שנים. מיהו יהוה?

מתוך 'עבודת הפצת הבשורה היא גם עבודת ישועת האדם'

אלוהים מודע היטב למהותו של האדם והוא יכול לחשוף כל מיני נוהגים השייכים לכל מיני בני אדם. הוא אפילו טוב יותר בחשיפת טבע אנושי מושחת והתנהגות מרדנית. הוא לא חי בקרב בני האדם הארציים, אבל הוא מודע לאופיים של בני התמותה ולכל שחיתויותיהם של בני האדם הארציים. כזה הוא אלוהים. אף שהוא לא מתעסק בעולם, הוא מכיר את הכללים לעיסוק בעולם, משום שהוא מבין לגמרי את האופי האנושי. הוא יודע על עבודתה של רוח האל, שעין האדם לא תראה ואוזנו לא תשמע, הן בהווה והן בעבר. בכך כלולה חוכמה שאינה תורת חיים, ופלאים שהאדם מתקשה לתפוס. זוהי מהותו של אלוהים, הגלויה לבני האדם אך גם נסתרת מהם. הוא לא מביע את מהותו של בן אדם יוצא מגדר הרגיל, אלא את התכונות וההוויה הפנימיות של רוח האל. הוא לא נוסע ברחבי העולם אבל הוא יודע עליו הכל. הוא יוצר קשר עם "דמויי-האדם" הנעדרים כל ידע או תובנה, אך הוא מביע דברים המתעלים על ידע ועל דבריהם של בני אדם דגולים. הוא חי בקרב קבוצה של בני אדם אטומים וקהי חושים, חסרי אנושיות ושאינם מבינים את המוסכמות האנושיות ואת החיים האנושיים. עם זאת, הוא יכול לבקש מהאנושות להביא לידי ביטוי את האנושות הרגליה, ובו בזמן לחשוף את האנושיות השפלה והנמוכה של האנושות. כל אלה הם מהותו, המרוממת יותר מזו של כל בן אדם בשר ודם. אין לו צורך בחוויה של חיי חברה מסובכים, מגושמים ומטונפים כדי לבצע את העבודה שעליו לבצע, וכדי לחשוף את מהותה של האנושות המושחתת. חיי החברה המטונפים לא מחנכים את בשרו ודמו. עבודתו ודבריו רק חושפים את מרדנותו של האדם, אבל הם לא מספקים לאדם את החוויה והלקחים הנחוצים כדי להתמודד עם העולם. אלוהים לא צריך לחקור את החברה או את משפחתו של האדם, כשהוא מעניק לאדם חיים. חשיפתו של האדם ושיפוטו אינם מהווים ביטוי לחוויותיו של אלוהים כבשר ודם. אלוהים עושה זאת כדי לחשוף את רשעותו של האדם לאחר שמזה זמן רב הכיר את מרדנותו של האדם ואת שחיתותה של האנושות. העבודה שאלוהים מבצע נעשית רק כדי לגלות לאדם את טבעו, ולבטא את הווייתו. רק אלוהים יכול לעשות את העבודה הזאת – זה לא דבר שאדם בשר ודם מסוגל לבצע.

מתוך 'עבודת האל ועבודת האדם'

גם אם הדברים שנושא אלוהים הם פשוטים או סתומים כלפי חוץ, הם כולם אמיתות חיוניות לאדם כשהוא נוכח בחיים, הם מעיין מים חיים המאפשר לו לשרוד בגוף ובנפש. הם מספקים את כל מה שהאדם צריך כדי להישאר בחיים, הם הדוֹגמה והאמונה המשמשות אותו בחיי היום-יום, הנתיב, המטרה והכיוון שעליו לצלוח כי לזכות בישועה, כל אמת שאמורה להיות בידיו כיציר נברא בפני אלוהים, כל אמת בנוגע להישמעות לאלוהים ועבודת אלוהים. הם הערובה המבטיחה את הישרדותו של האדם, הם לחם חוקו של אדם והם גם התמיכה החסונה המאפשרת לאדם להיות חזק ולעמוד על רגליו. הם עשירים במציאות האמת של האנושות הרגילה, כפי שהאנושות שנבראה מביאה אותה לידי ביטוי, הם עשירים באמת שבאמצעותה האנושות נחלצת מהשחיתות וחומקת ממלכודות השטן, הם עשירים בהוראה, תוכחה ועידוד בלתי נלאים, ובנחמה שהבורא מעניק לאנושות שנבראה. הם המשואה המנחה את בני האדם והופכת אותם לנאורים כך שיבינו את כל הדברים החיוביים, הם הערובה שמבטיחה כי בני האדם ייווכחו ויזכו בכל מה שצודק וטוב, הם המדד שעל פיו כל בני האדם, האירועים והעצמים נמדדים והם גם סמן הניווט אשר מוביל את בני האדם לישועה ולנתיב האור. רק כשהוא חווה באמת את דברי האל, זוכה האדם באמת ובחיים. רק כך הוא מבין מהי האנושות הרגילה, מה הם חיים בעלי משמעות, מה הוא יציר בריאה אמיתי, מהי הישמעות אמיתית לאלוהים. רק כך הוא מבין את האכפתיות הנחוצה כלפי אלוהים, את אופן מילוי חובותיו של יציר נברא ואת אופן אימוץ דמותו של אדם אמיתי. רק כך הוא מבין מה פשר האמונה הממשית ועבודת אלוהים הממשית. רק בכך הוא מבין מיהו המושל בשמיים ובארץ ובכל צבאם. רק כך הוא מבין את הכלים שבאמצעותם אדון הבריאה כולה מושל, מוביל ומקיים את בריאתו. רק כך הוא מבין ותופס את הכלים שבאמצעותם אדון הבריאה כולה קיים, מתגלה, ופועל...

מתוך 'הכרת אלוהים היא הדרך ליראת אלוהים ולהתרחקות מרע'

דבריו של אלוהים הם למעשה ביטוי לטבעו. מתוך דבריו של אלוהים, אתה יכול לראות את אהבתו לאנושות, את ישועתו המיועדת לאנושות ואת האופן שבו אלוהים מושיע אותה ... היות שאלוהים הוא זה שאומר את דבריו – אלוהים לא משתמש באדם שיכתוב אותם מפיו. הדברים נאמרים אישית מפי אלוהים. אלוהים עצמו הוא זה שאומר את דבריו ומבטא את קולו הפנימי. מדוע אנו אומרים שאלו "דברים מקרב לב"? מכיוון שהם בוקעים ממעמקים ומביעים את טבעו, את רצונו, את מחשבותיו, את אהבתו לאנושות, את ישועתו המיועדת לאנושות ואת ציפיותיו מן האנושות.

מתוך 'ידע אודות ההתגלמות'

(בראשית י"ז 4-6) אני הנה בריתי אתך והיית לאב המון גוים. ולא יקרא עוד את שמך אברם והיה שמך אברהם כי אב המון גוים נתתיך. והפרתי אותך במאד מאד וננתיך לגוים ומלכים ממך יצאו. ...סמכותו וזהותו של אלוהים נחשפות בבירור בניסוח אמירותיו של אלוהים. לדוגמה כשאלוהים אומר, "בריתי אתך והיית... נתתיך. והפרתי אותך..." ביטויים כגון "והיית" ו"נתתיך", שניסוחם נושא בתוכו את האישור לזהותו וסמכותו של אלוהים, הם במובן אחד, סימן לנאמנותו של הבורא. במובן אחר, אלה הן מילים מיוחדות שבהן משתמש אלוהים, בעל זהות הבורא – בנוסף להיותן חלק מאוצר המילים המקובל. אם מישהו אומר כי הוא מקווה שאדם אחר יהיה פורה מאוד, שייווצרו ממנו עמים שלמים ושמלכים יצאו ממנו, זוהי ללא ספק מעין משאלה, ואינה הבטחה או ברכה. וכך אנשים אינם מעזים לומר "נתתיך כך וכך, והיית כך וכך", כי ידוע לו שאין בבעלותו עוצמה שכזו. הדבר אינו תלוי בו, וגם אם יאמר דברים כאלה, דבריו יהיו ריקים מתוכן וחסרי פשר, מונעים על ידי רצונו ושאפתנותו. ... בלבו יודע כול אחד שאין בבעלותו העוצמה להשיג דברים כאלה, שכן כול חייו הם מעבר לשליטתו, ואם כך, כיצד יוכל לצוות על גורלם של אחרים? בשעה שהסיבות לכך שאלוהים יכול לומר דברים כאלה הן כי לו יש סמכות כזו והוא מסוגל להגשים ולממש את כול ההבטחות שהוא מבטיח לאדם ולהגשים את כול הברכות שהוא מעניק לאדם. האדם נברא בידי אלוהים, ולגרום למישהו להיות פורה באורח יוצא דופן הוא משחק ילדים בעבור אלוהים. כדי לגרום לצאצאיו של מישהו לשגשג, לא יהיה לו צורך אלא במילה אחת. לעולם לא יהיה עליו להתאמץ למען דבר שכזה, להעמיס על מחשבתו או להיות מודאג בגללו. זוהי עוצמתו של אלוהים עצמה, סמכותו של אלוהים עצמה.

…דברים אלה נאמרו מפי אלוהים, ובדברי אלוהים יש עוצמה, מלכותיות וסמכות. כוח וסמכות אלה, והעובדה שההגשמה בלתי נמנעת, אינם ניתנים להשגה על ידי ישות כלשהי, שנבראה או שלא נבראה, ואין ישות, שנבראה או שלא נבראה, אשר יכולה להתעלות עליהם. רק הבורא יכול לשוחח עם האנושות בנימה ואינטונציה כאלה, ועובדות הוכיחו כי הבטחותיו אינן מילים ריקות מתוכן או התרברבויות חסרות בסיס, אלא הן ביטוי לסמכות הייחודית ששום אדם, דבר או עצם אינו יכול להתעלות עליה.

...כאשר דברים כאלה נאמרים מפי אלוהים, הם מהווים גילוי וביטוי לטבעו האמיתי של אלוהים, גילוי וביטוי מושלמים למהותו וסמכותו של אלוהים, ואין דבר הולם ומתאים יותר כהוכחה לזהות הבורא. האופן, הנימה והניסוח של אמירות כאלה הם בדיוק הסימן לזהות הבורא, ומתאימים באופן מושלם לביטוי זהותו של אלוהים עצמו, ואין בהם העמדת פנים או טומאה. הם הדגמה מושלמת, מלאה ומוחלטת למהותו ולסמכותו של הבורא.

מתוך 'אלוהים עצמו, הייחודי א''


קבלו מידע נוסף על האמת בנוגע לאמונה באלוהים: מלך המשיח הגיע—נבואת אחרית הימים מתגשמת—התעלומה נחשפת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה