11.6.20

משיח האמת ומשיחי שקר: הדרך להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, משיח שקר


משיח האמת ומשיחי שקר: הדרך להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר

מתרחשים כעת כל מיני אסונות, ונבואות כתבי הקודש ביחס לבואו של אדוננו התגשמו ברובן. אחים ואחיות רבים חשים בליבם שייתכן שאדוננו כבר חזר, והם כולם מחפשים את אדוננו. אולם, רבים חושבים על הפסוקים הבאים מכתבי הקודש, "אִם יֺאמַר לָכֶם אִישׁ בָּעֵת הַהִיא, 'הִנֵּה פֺּה הַמָּשִׁיחַ' אוֹ 'הִנֵּהוּ שָׁם', אַל תַּאֲמִינוּ, כִּי יָקוּמוּ מְשִׁיחֵי שֶׁקֶר וּנְבִיאֵי שֶׁקֶר וְיִתְּנוּ אוֹתוֹת גְּדוֹלִים וּמוֹפְתִים כְּדֵי לְהַתְעוֹת, אִם אֶפְשָׁר, גַּם אֶת הַבְּחִירִים" (מתי כ"ד 23-24). אף על פי שהם עשויים לשמוע מישהו מעיד על שובו של אדוננו, הם לא מחפשים וחוקרים את הטענה הזו, אלא הולכים בדרכו של העולם הדתי ונצמדים לתפיסה לפיה "כל מסר שמטיף לכך שאדוננו חזר כבשר ודם הוא שקר". ישוע אדוננו ניבא פעמים רבות שהוא ישוב, אז אם נפרש את דבריו כך שכל מסר שמטיף על שובו של אדוננו כבשר ודם הוא שקרי, האם בכך לא נתכחש לשובו של אדוננו? אכן, תהיה זו טעות נוראית והתנגדות לאלוהים. בכל הנוגע להמתנה לשובו של אדוננו, אנו לא יכולים להישמר בצורה פסיבית, כי באופן זה נחמיץ את שובו של אדוננו. כדי לקדם את פני אדוננו, עלינו לשאוף להקשיב באופן פעיל לקול האל, בדיוק כפי שנאמר בכתבי הקודש: "בַּחֲצוֹת הַלַּיְלָה נִשְׁמְעָה קְרִיאָה, 'הִנֵּה הֶחָתָן, צְאֶינָה לִקְרָאתוֹ!'" (מתי כ"ה 6). גם בספר ההתגלות נובא, "הִנְנִי עוֹמֵד לְיַד הַדֶּלֶת וְדוֹפֵק. אִישׁ כִּי יִשְׁמַע אֶת קוֹלִי וְיִפְתַּח אֶת הַדֶּלֶת, אֶכָּנֵס אֵלָיו וְאֶסְעַד אִתּוֹ וְהוּא אִתִּי" (ההתגלות ג' 20), וגם "מִי שֶׁאֺזֶן לוֹ, יִשְׁמַע נָא מַה שֶּׁהָרוּחַ אוֹמֶרֶת לַקְּהִלּוֹת" (ההתגלות ב' 7). רצון האל הוא שנשמור על עיניים פקוחות ונתמקד בשמיעת קולו. ברגע שמישהו מעיד על שובו של אדוננו, עלינו להיות העלמות החכמות שמחפשות באופן פעיל את קולו של אדוננו, משום שרק כך נוכל לקדם את פניו. אם אנחנו רק נשמרים תמיד ממשיחי שקר, בסוף נסגור את דלתותינו גם בפני אדוננו בשובו. האין הדבר דומה לאדם שמפסיק לאכול מחשש שייחנק? האם בכך לא נהיה כמו העלמות הכסילות שלא הצליחו לקדם את פני אדוננו, ננטשו וסולקו? צאן האל מקשיבות לקולו. אלו שאיכותם וכושר ההבחנה שלהם טובים באמת יקשיבו לקול האל, והם יכולים לחפש את האמת ולהבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר. משיחי שקר לא יוליכו אותם שולל. על כן, הדבר שעלינו להבין כעת יותר מכל הוא כיצד להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר. רק כך נהיה מוגנים מפני הונאתם של משיחי שקר, ונהיה מסוגלים לקדם את פני אדוננו בשובו. שיתופנו להלן מתייחס להיבט זה של האמת.

הדרך הראשונה להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר: זיהוי המשיח בתור האמת, הדרך והחיים

כדי להבחין אם מישהו הוא משיח האמת או משיח שקר, עלינו לבדוק אם הוא יכול לבטא את האמת ולבצע את עבודת הישועה של האדם. אלוהים אומר, "מי שהוא התגלמות האל יחונן גם במהותו של אלוהים, ומי שהוא התגלמות האל יחונן גם בביטויו של אלוהים. מכיוון שאלוהים הופך לבשר, הוא יביא את העבודה שעליו לעשות, ומכיוון שאלוהים הופך לבשר, הוא יבטא את מה שהוא ויהיה מסוגל להביא לאדם את האמת, להעניק לאדם חיים ולהראות לאדם את הדרך. בשר ודם שלא ניחנים במהותו של אלוהים הם ודאי לא אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם. אין ספק בכך. כדי להבין אם זו התגלמותו של אלוהים כבשר ודם, על האדם להכריע זאת על פי הטבע שהיא מבטאת והדברים שהיא אומרת. כלומר, יש לשפוט אם מדובר בהתגלמותו של אלוהים כבשר ודם ואם זו הדרך הנכונה רק על פי מהותו של אלוהים. אם כן, המפתח להכרעה אם מדובר בהתגלמותו של אלוהים הוא שימת לב למהותו (עבודתו, דבריו, טבעו ואספקטים נוספים רבים) ולא למראה החיצוני. אם האדם בוחן רק את המראה החיצוני וכתוצאה מכך מתעלם ממהותו של אלוהים, הדבר מעיד על בערותו ובורותו של האדם" (ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'). "אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם נקרא משיח, ולכן המשיח שיכול להעניק לבני אדם את האמת נקרא אלוהים. אין בכך שום דבר מוגזם, מפני שהוא מחזיק במהות אלוהים ובטבעו ובחוכמה בעבודתו – דברים שהאדם לא יכול להשיג. מי שמכנה את עצמו משיח אבל לא יכול לעשות את עבודתו של אלוהים הוא רמאי. המשיח הוא לא רק התגלמות אלוהים על פני האדמה, אלא הבשר והדם שאלוהים בחר כדי לבצע ולהשלים את עבודתו בקרב בני האדם. לא כל אדם יכול לתפוס את מקום הבשר והדם האלה, אלא רק מי שיכול לשאת באופן הולם את עבודתו של אלוהים על פני האדמה, לבטא את טבעו של אלוהים, לייצג את אלוהים נאמנה ולספק לאדם חיים. במוקדם או במאוחר, כל מתחזי המשיח האלה ייפלו, מפני שעל אף שהם טוענים שהם המשיח, אין להם דבר ממהותו של המשיח. על כן אני אומר שהאדם לא יכול להגדיר את אמיתות המשיח – אלוהים עצמו משיב ומחליט עליה" ("רק המשיח של אחרית הימים יכול להעניק לאדם את דרך חיי הנצח" ב'הדבר מופיע בבשר').

דברי האל אומרים במפורש שרק האל בהתגלמותו יכול להיקרא המשיח. המשיח הוא רוח האל שהתגשמה בבשר, כלומר, מהות האל ותכונותיו, טבעו וחוכמתו, הכול בהתגשמות כבשר ודם. המשיח ניחן במהות אלוהית, הוא האמת בגוף אדם. הוא יכול לבטא את האמת כדי לרעות את האדם ולספק לו את צרכיו בכל זמן ובכל מקום, ורק המשיח יכול לבצע את עבודת הגאולה והישועה של האנושות. זו עובדה שלא ניתן להכחיש. לדוגמה, ישוע אדוננו היה המשיח בהתגלמותו. הוא יכול היה לבטא את האמת בכל רגע ובכל מקום, הוא העניק לאדם את הדרך לחזור בתשובה והציל אותו ממגבלות החוקים. אדוננו גם הציב לנו מספר דרישות כדי שנבין כיצד לאהוב אחרים ולסלוח להם, והוא נצלב בכבודו ובעצמו כדי לקחת על עצמו את חטאינו. כל העבודה שביצע ישוע אדוננו וכל המילים שדיבר, וכן אהבתו ורחמיו על האנושות, היו דברים שאף אדם לעולם לא יכול היה להשיג, והם מייצגים את זהות האל במלואה.

לעומת זאת, משיחי שקר הם במהותם רוחות רעות ושדים. למשיחי שקר אין שמץ מן האמת, קל וחומר שאינם מסוגלים לבטא את האמת. רובם יהירים ומגוחכים בצורה קיצונית. הם יודעים שבני אדם מעריצים ידע בכתבי הקודש, לכן הם משתמשים במנטליות הזו כדי להציג פרשנות מוטעית לכתבי הקודש, להוציא פסוקים מהקשרם ולהפיץ כל מיני תיאוריות אבסורדיות כדי להוליך שולל בני אדם. לא רק שדבריהם לא מסוגלים ליצור שינוי בטבעם של בני אדם או לאפשר להם להכיר את אלוהים, אלא הם גם גורמים לרוחם להיות קודרת ודיכאונית. הם לא מעזים לפרסם את דבריהם בפומבי כך שכל האנושות תוכל לחפש ולחקור אותם, אלא הם יכולים רק להונות בחשאי מספר מועט של אנשים חסרי כושר הבחנה. על כן, כדי להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר, ראשית עלינו להבחין במהותם. רק המשיח שניחן במהות אלוהית מסוגל לבטא את האמת כדי להושיע את האנושות ולספק את צרכיה, בעוד שבני אדם שלא ניחנו במהות אלוהית אינם יכולים לעשות זאת, בלי קשר לשאלה כמה ידע יש להם או כמה מוכשרים הם. עוד פחות מבני אדם, רוחות רעות ושדים כלל לא מסוגלים לבטא את האמת או לבצע את עבודת הישועה של האדם. הם יכולים רק להונות בני אדם ולהשחיתם. לפיכך ברור שכדי להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר, עלינו לזהות שהמשיח הוא האמת, הדרך והחיים. בדיוק כפי שאמר ישוע אדוננו, "אֲנִי הַדֶּרֶךְ וְהָאֱמֶת וְהַחַיִּים" (יוחנן י"ד 6). "אֵלֶּה הֵם הַהוֹלְכִים אַחֲרֵי הַשֶּׂה לְכָל אֲשֶׁר יֵלֵךְ" (ההתגלות י"ד 4).

הדרך השנייה להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר: עבודת האל תמיד חדשה ולעולם אינה ישנה, והוא לא חוזר על עבודתו

כפי שכולנו יודעים, אלוהים תמיד חדש ולעולם אינו ישן, והוא לא חוזר על עבודתו. על כן, אנו יכולים להשתמש בנקודה זו כדי להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר. ראשית, הבה נקרא קטע מדברי האל: "אם יקום בהווה אדם שיכול לעשות אותות ומופתים, לגרש שדים, לרפא חולים ולעשות נסים רבים, ואם אדם זה יטען שהוא ישוע השב לעולם, אזי אדם זה יהיה זיוף וחיקוי של ישוע ומעשה ידיהן של רוחות רעות. זכרו זאת! אלוהים לא חוזר על אותה העבודה פעמיים. שלב עבודתו של ישוע כבר הושלם, ואלוהים לעולם לא יוציא לפועל שוב את שלב העבודה הזה. … אם באחרית הימים אלוהים שוב יעשה אותות ומופתים, ושוב יגרש שדים וירפא חולים – אם הוא יעשה בדיוק את שעשה ישוע – אז אלוהים יחזור על אותה העבודה פעמיים, ועבודתו של ישוע תאבד כל חשיבות או משמעות. לכן אלוהים מוציא לפועל שלב עבודה אחד בכל עידן. מיד עם השלמת כל שלב בעבודתו של אלוהים, רוחות רעות מחקות אותו, ולאחר שהשטן מתחיל להתחקות אחר עקבותיו של אלוהים, אלוהים משנה את שיטתו. עם השלמת שלב בעבודתו של אלוהים, רוחות רעות מחקות אותו. זה חייב להיות ברור לכם" ("הכרת עבודתו של אלוהים כיום" ב'הדבר מופיע בבשר').

ניתן לראות מדברי האל שאלוהים תמיד חדש ולעולם אינו ישן, ושהוא לא חוזר על עבודתו. בכל פעם שאלוהים עושה עבודה, הוא מתחיל עידן חדש ומסיים את הישן, ופותח בכך שלב עבודה חדש וגבוה יותר. לדוגמה, יהוה אלוהים השלים את עבודת עידן החוק שבה הכריז על החוקים והמצוות והנחה את חיי בני האדם. כשישוע אדוננו בא לבצע את עבודתו, הוא לא חזר על העבודה הקודמת, אלא סיים את עידן החוק והחל את עידן החסד, והוא ביצע את עבודת הישועה של האדם ומחילת החטאים. רק האל בעצמו יכול היה לבצע עבודה כזו. לעומת זאת, משום שמשיחי שקר אינם ניחנים במהות האל, הם לא מסוגלים לעשות את עבודתו, וקל וחומר שאינם מסוגלים לעשות את העבודה שפותחת עידן חדש ומסיימת עידן ישן. הם יכולים רק להשתרך מאחורי עבודת האל, לחקות את טון דיבורו ואת הדברים שאמר, ולחקות את העבודה שאלוהים עשה בעבר. הם מציגים מספר אותות ומופתים פשוטים ומעמידים פנים שהם אלוהים כדי להונות בני אדם. יתר על כן, למשיחי שקר אין כל סמכות. יהיו אשר יהיו מאמציהם לחקות את אדוננו, הם לעולם לא יוכלו לחולל אותות ומופתים כפי שחולל ישוע אדוננו, כמו שהאכיל חמשת אלפים איש בעזרת שני דגים וחמש ככרות לחם, והקים לתחייה את אלעזר. פירוש הדבר הוא שבאחרית הימים אלוהים בהחלט לא יחזור על העבודה שבוצעה בעבר בידי ישוע אדוננו. כל מי שמחקים את עבודת האל באחרית הימים, שמציגים מספר אותות ומופתים פשוטים, מרפאים חולים ומגרשים שדים כדי להונות בני אדם – כל אלו הם ודאי רוחות רעות במסווה, הם משיחי שקר. לכן נתן לנו ישוע אדוננו את האזהרה הבאה, "כִּי יָקוּמוּ מְשִׁיחֵי שֶׁקֶר וּנְבִיאֵי שֶׁקֶר וְיִתְּנוּ אוֹתוֹת גְּדוֹלִים וּמוֹפְתִים כְּדֵי לְהַתְעוֹת, אִם אֶפְשָׁר, גַּם אֶת הַבְּחִירִים" (מתי כ"ד 24).

מהשיתוף הזה אנו יודעים כעת שרק המשיח ניחן במהות של חיי האל, ורק המשיח יכול לבטא את האמת ולספק את צרכיהם של בני האדם. כשבני אדם שאוהבים את האמת ומשתוקקים לאמת מקשיבים לדבר האל, דברו מושך וכובש אותם. בני אדם כאלה שייכים לאלוהים. הם מסוגלים להבין את קול האל ולזהות שהמשיח הוא האל עצמו. פטרוס, יוחנן והשליחים האחרים, למשל, זיהו לפי דברי ישוע אדוננו שהוא המשיח שחזר, וכך הם החלו ללכת אחריו אחד אחרי השני. האל הכול יכול בא כעת באחרית הימים, והוא מבצע את עבודת השיפוט שמתחילה בבית האל. הוא מבטא את כל האמיתות כדי להושיע את האנושות. הוא פותר את התעלומה של עבודת הניהול בת ששת אלפים השנים במלואה, והוא חושף את אופיו ומהותו השטניים של האדם כדי שהאדם יוכל לדעת את האמת על שחיתותו ולעלות על הנתיב המוביל לשינוי טבעו. האל הכול יכול גם מספר לנו כיצד ליישם את דברי האל, כיצד להביא לידי ביטוי אנושיות תקינה, וכן דברים רבים נוספים. כל הדברים האלו ביחד הם הדרך לחיי נצח. העבודה של ישועת האדם שמבצע האל הכול יכול היא עבודת האל עצמו, שמגשימה במדויק את הנבואות הבאות מכתבי הקודש, "עוֹד רַבּוֹת יֵשׁ לִי לְהַגִּיד לָכֶם, אֶלָּא שֶׁאַתֶּם אֵינְכֶם יְכוֹלִים לָשֵׂאת זֺאת עַכְשָׁו. אֲבָל הוּא, אֲשֶׁר הוּא רוּחַ הָאֱמֶת, כְּשֶׁיָּבוֹא יַדְרִיךְ אֶתְכֶם אֶל כָּל הָאֱמֶת, כִּי לֹא יְדַבֵּר מֵעַצְמוֹ, אֶלָּא אֶת אֲשֶׁר הוּא שׁוֹמֵעַ יְדַבֵּר וְאֶת הַבָּאוֹת יוֹדִיעַ לָכֶם" (יוחנן ט"ז 12-13). "אִישׁ הַשּׁוֹמֵעַ אֶת דְּבָרַי וְאֵינוֹ שׁוֹמֵר אוֹתָם, אֵינֶנִּי שׁוֹפֵט אוֹתוֹ; כִּי לֹא בָּאתִי לִשְׁפֺּט אֶת הָעוֹלָם, אֶלָּא לְהוֹשִׁיעַ אֶת הָעוֹלָם" (יוחנן י"ב 47).

כעת הספר המכיל את הדברים שביטא האל הכול יכול, הדבר מופיע בבשר, פורסם באינטרנט כדי שאוהבי האמת מכל רחבי העולם יוכלו לקרוא ולחקור אותו. בני אדם רבים הכמהים להופעת האל קראו את המילים שביטא האל הכול יכול וזיהו שזה קולו של אלוהים. על כן הם השתכנעו שהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו שחזר באחרית הימים. אחד אחרי השני, הם הולכים בעקבות השה ושבים אל מול כס מלכותו של אלוהים. כל זאת תוצאה של עבודת האל עצמו, שמגשימה לחלוטין את הנבואה הבאה מישעיה, פרק ב' פסוק 2, "וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית־יְהוָה בְּרֹאשׁ הֶהָרִים וְנִשָּׂא מִגְּבָעוֹת וְנָהֲרוּ אֵלָיו כָּל־הַגּוֹיִם". ברור שהדבר המהותי ביותר שעלינו לעשות כדי לקדם את פני אדוננו הוא להתמקד בהקשבה לקול האל ובזיהוי המשיח בתור האמת, הדרך והחיים. עלינו לחפש ולחקור כשאנו שומעים שהאל אמר דברים במקום מסוים או שמישהו מטיף על שובו של אדוננו. אם נמשיך לחשוש שמשיחי שקר יוליכו אותנו שולל ונישמר מפני כל דבר, אם לא נעז לחפש ולחקור ואם נסרב לקבל את ישועת האל הכול יכול – המשיח של אחרית הימים – האם לא תהיה זו כסילות מהמדרגה הראשונה? אם נעשה זאת, נאבד לעד את ישועת האל באחרית הימים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

משיח האמת ומשיחי שקר: הדרך להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, משיח שקר


משיח האמת ומשיחי שקר: הדרך להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר

מתרחשים כעת כל מיני אסונות, ונבואות כתבי הקודש ביחס לבואו של אדוננו התגשמו ברובן. אחים ואחיות רבים חשים בליבם שייתכן שאדוננו כבר חזר, והם כולם מחפשים את אדוננו. אולם, רבים חושבים על הפסוקים הבאים מכתבי הקודש, "אִם יֺאמַר לָכֶם אִישׁ בָּעֵת הַהִיא, 'הִנֵּה פֺּה הַמָּשִׁיחַ' אוֹ 'הִנֵּהוּ שָׁם', אַל תַּאֲמִינוּ, כִּי יָקוּמוּ מְשִׁיחֵי שֶׁקֶר וּנְבִיאֵי שֶׁקֶר וְיִתְּנוּ אוֹתוֹת גְּדוֹלִים וּמוֹפְתִים כְּדֵי לְהַתְעוֹת, אִם אֶפְשָׁר, גַּם אֶת הַבְּחִירִים" (מתי כ"ד 23-24). אף על פי שהם עשויים לשמוע מישהו מעיד על שובו של אדוננו, הם לא מחפשים וחוקרים את הטענה הזו, אלא הולכים בדרכו של העולם הדתי ונצמדים לתפיסה לפיה "כל מסר שמטיף לכך שאדוננו חזר כבשר ודם הוא שקר". ישוע אדוננו ניבא פעמים רבות שהוא ישוב, אז אם נפרש את דבריו כך שכל מסר שמטיף על שובו של אדוננו כבשר ודם הוא שקרי, האם בכך לא נתכחש לשובו של אדוננו? אכן, תהיה זו טעות נוראית והתנגדות לאלוהים. בכל הנוגע להמתנה לשובו של אדוננו, אנו לא יכולים להישמר בצורה פסיבית, כי באופן זה נחמיץ את שובו של אדוננו. כדי לקדם את פני אדוננו, עלינו לשאוף להקשיב באופן פעיל לקול האל, בדיוק כפי שנאמר בכתבי הקודש: "בַּחֲצוֹת הַלַּיְלָה נִשְׁמְעָה קְרִיאָה, 'הִנֵּה הֶחָתָן, צְאֶינָה לִקְרָאתוֹ!'" (מתי כ"ה 6). גם בספר ההתגלות נובא, "הִנְנִי עוֹמֵד לְיַד הַדֶּלֶת וְדוֹפֵק. אִישׁ כִּי יִשְׁמַע אֶת קוֹלִי וְיִפְתַּח אֶת הַדֶּלֶת, אֶכָּנֵס אֵלָיו וְאֶסְעַד אִתּוֹ וְהוּא אִתִּי" (ההתגלות ג' 20), וגם "מִי שֶׁאֺזֶן לוֹ, יִשְׁמַע נָא מַה שֶּׁהָרוּחַ אוֹמֶרֶת לַקְּהִלּוֹת" (ההתגלות ב' 7). רצון האל הוא שנשמור על עיניים פקוחות ונתמקד בשמיעת קולו. ברגע שמישהו מעיד על שובו של אדוננו, עלינו להיות העלמות החכמות שמחפשות באופן פעיל את קולו של אדוננו, משום שרק כך נוכל לקדם את פניו. אם אנחנו רק נשמרים תמיד ממשיחי שקר, בסוף נסגור את דלתותינו גם בפני אדוננו בשובו. האין הדבר דומה לאדם שמפסיק לאכול מחשש שייחנק? האם בכך לא נהיה כמו העלמות הכסילות שלא הצליחו לקדם את פני אדוננו, ננטשו וסולקו? צאן האל מקשיבות לקולו. אלו שאיכותם וכושר ההבחנה שלהם טובים באמת יקשיבו לקול האל, והם יכולים לחפש את האמת ולהבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר. משיחי שקר לא יוליכו אותם שולל. על כן, הדבר שעלינו להבין כעת יותר מכל הוא כיצד להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר. רק כך נהיה מוגנים מפני הונאתם של משיחי שקר, ונהיה מסוגלים לקדם את פני אדוננו בשובו. שיתופנו להלן מתייחס להיבט זה של האמת.

הדרך הראשונה להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר: זיהוי המשיח בתור האמת, הדרך והחיים

כדי להבחין אם מישהו הוא משיח האמת או משיח שקר, עלינו לבדוק אם הוא יכול לבטא את האמת ולבצע את עבודת הישועה של האדם. אלוהים אומר, "מי שהוא התגלמות האל יחונן גם במהותו של אלוהים, ומי שהוא התגלמות האל יחונן גם בביטויו של אלוהים. מכיוון שאלוהים הופך לבשר, הוא יביא את העבודה שעליו לעשות, ומכיוון שאלוהים הופך לבשר, הוא יבטא את מה שהוא ויהיה מסוגל להביא לאדם את האמת, להעניק לאדם חיים ולהראות לאדם את הדרך. בשר ודם שלא ניחנים במהותו של אלוהים הם ודאי לא אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם. אין ספק בכך. כדי להבין אם זו התגלמותו של אלוהים כבשר ודם, על האדם להכריע זאת על פי הטבע שהיא מבטאת והדברים שהיא אומרת. כלומר, יש לשפוט אם מדובר בהתגלמותו של אלוהים כבשר ודם ואם זו הדרך הנכונה רק על פי מהותו של אלוהים. אם כן, המפתח להכרעה אם מדובר בהתגלמותו של אלוהים הוא שימת לב למהותו (עבודתו, דבריו, טבעו ואספקטים נוספים רבים) ולא למראה החיצוני. אם האדם בוחן רק את המראה החיצוני וכתוצאה מכך מתעלם ממהותו של אלוהים, הדבר מעיד על בערותו ובורותו של האדם" (ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'). "אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם נקרא משיח, ולכן המשיח שיכול להעניק לבני אדם את האמת נקרא אלוהים. אין בכך שום דבר מוגזם, מפני שהוא מחזיק במהות אלוהים ובטבעו ובחוכמה בעבודתו – דברים שהאדם לא יכול להשיג. מי שמכנה את עצמו משיח אבל לא יכול לעשות את עבודתו של אלוהים הוא רמאי. המשיח הוא לא רק התגלמות אלוהים על פני האדמה, אלא הבשר והדם שאלוהים בחר כדי לבצע ולהשלים את עבודתו בקרב בני האדם. לא כל אדם יכול לתפוס את מקום הבשר והדם האלה, אלא רק מי שיכול לשאת באופן הולם את עבודתו של אלוהים על פני האדמה, לבטא את טבעו של אלוהים, לייצג את אלוהים נאמנה ולספק לאדם חיים. במוקדם או במאוחר, כל מתחזי המשיח האלה ייפלו, מפני שעל אף שהם טוענים שהם המשיח, אין להם דבר ממהותו של המשיח. על כן אני אומר שהאדם לא יכול להגדיר את אמיתות המשיח – אלוהים עצמו משיב ומחליט עליה" ("רק המשיח של אחרית הימים יכול להעניק לאדם את דרך חיי הנצח" ב'הדבר מופיע בבשר').

דברי האל אומרים במפורש שרק האל בהתגלמותו יכול להיקרא המשיח. המשיח הוא רוח האל שהתגשמה בבשר, כלומר, מהות האל ותכונותיו, טבעו וחוכמתו, הכול בהתגשמות כבשר ודם. המשיח ניחן במהות אלוהית, הוא האמת בגוף אדם. הוא יכול לבטא את האמת כדי לרעות את האדם ולספק לו את צרכיו בכל זמן ובכל מקום, ורק המשיח יכול לבצע את עבודת הגאולה והישועה של האנושות. זו עובדה שלא ניתן להכחיש. לדוגמה, ישוע אדוננו היה המשיח בהתגלמותו. הוא יכול היה לבטא את האמת בכל רגע ובכל מקום, הוא העניק לאדם את הדרך לחזור בתשובה והציל אותו ממגבלות החוקים. אדוננו גם הציב לנו מספר דרישות כדי שנבין כיצד לאהוב אחרים ולסלוח להם, והוא נצלב בכבודו ובעצמו כדי לקחת על עצמו את חטאינו. כל העבודה שביצע ישוע אדוננו וכל המילים שדיבר, וכן אהבתו ורחמיו על האנושות, היו דברים שאף אדם לעולם לא יכול היה להשיג, והם מייצגים את זהות האל במלואה.

לעומת זאת, משיחי שקר הם במהותם רוחות רעות ושדים. למשיחי שקר אין שמץ מן האמת, קל וחומר שאינם מסוגלים לבטא את האמת. רובם יהירים ומגוחכים בצורה קיצונית. הם יודעים שבני אדם מעריצים ידע בכתבי הקודש, לכן הם משתמשים במנטליות הזו כדי להציג פרשנות מוטעית לכתבי הקודש, להוציא פסוקים מהקשרם ולהפיץ כל מיני תיאוריות אבסורדיות כדי להוליך שולל בני אדם. לא רק שדבריהם לא מסוגלים ליצור שינוי בטבעם של בני אדם או לאפשר להם להכיר את אלוהים, אלא הם גם גורמים לרוחם להיות קודרת ודיכאונית. הם לא מעזים לפרסם את דבריהם בפומבי כך שכל האנושות תוכל לחפש ולחקור אותם, אלא הם יכולים רק להונות בחשאי מספר מועט של אנשים חסרי כושר הבחנה. על כן, כדי להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר, ראשית עלינו להבחין במהותם. רק המשיח שניחן במהות אלוהית מסוגל לבטא את האמת כדי להושיע את האנושות ולספק את צרכיה, בעוד שבני אדם שלא ניחנו במהות אלוהית אינם יכולים לעשות זאת, בלי קשר לשאלה כמה ידע יש להם או כמה מוכשרים הם. עוד פחות מבני אדם, רוחות רעות ושדים כלל לא מסוגלים לבטא את האמת או לבצע את עבודת הישועה של האדם. הם יכולים רק להונות בני אדם ולהשחיתם. לפיכך ברור שכדי להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר, עלינו לזהות שהמשיח הוא האמת, הדרך והחיים. בדיוק כפי שאמר ישוע אדוננו, "אֲנִי הַדֶּרֶךְ וְהָאֱמֶת וְהַחַיִּים" (יוחנן י"ד 6). "אֵלֶּה הֵם הַהוֹלְכִים אַחֲרֵי הַשֶּׂה לְכָל אֲשֶׁר יֵלֵךְ" (ההתגלות י"ד 4).

הדרך השנייה להבדיל בין משיח האמת למשיחי שקר: עבודת האל תמיד חדשה ולעולם אינה ישנה, והוא לא חוזר על עבודתו

כפי שכולנו יודעים, אלוהים תמיד חדש ולעולם אינו ישן, והוא לא חוזר על עבודתו. על כן, אנו יכולים להשתמש בנקודה זו כדי להבחין בין משיח האמת למשיחי שקר. ראשית, הבה נקרא קטע מדברי האל: "אם יקום בהווה אדם שיכול לעשות אותות ומופתים, לגרש שדים, לרפא חולים ולעשות נסים רבים, ואם אדם זה יטען שהוא ישוע השב לעולם, אזי אדם זה יהיה זיוף וחיקוי של ישוע ומעשה ידיהן של רוחות רעות. זכרו זאת! אלוהים לא חוזר על אותה העבודה פעמיים. שלב עבודתו של ישוע כבר הושלם, ואלוהים לעולם לא יוציא לפועל שוב את שלב העבודה הזה. … אם באחרית הימים אלוהים שוב יעשה אותות ומופתים, ושוב יגרש שדים וירפא חולים – אם הוא יעשה בדיוק את שעשה ישוע – אז אלוהים יחזור על אותה העבודה פעמיים, ועבודתו של ישוע תאבד כל חשיבות או משמעות. לכן אלוהים מוציא לפועל שלב עבודה אחד בכל עידן. מיד עם השלמת כל שלב בעבודתו של אלוהים, רוחות רעות מחקות אותו, ולאחר שהשטן מתחיל להתחקות אחר עקבותיו של אלוהים, אלוהים משנה את שיטתו. עם השלמת שלב בעבודתו של אלוהים, רוחות רעות מחקות אותו. זה חייב להיות ברור לכם" ("הכרת עבודתו של אלוהים כיום" ב'הדבר מופיע בבשר').

ניתן לראות מדברי האל שאלוהים תמיד חדש ולעולם אינו ישן, ושהוא לא חוזר על עבודתו. בכל פעם שאלוהים עושה עבודה, הוא מתחיל עידן חדש ומסיים את הישן, ופותח בכך שלב עבודה חדש וגבוה יותר. לדוגמה, יהוה אלוהים השלים את עבודת עידן החוק שבה הכריז על החוקים והמצוות והנחה את חיי בני האדם. כשישוע אדוננו בא לבצע את עבודתו, הוא לא חזר על העבודה הקודמת, אלא סיים את עידן החוק והחל את עידן החסד, והוא ביצע את עבודת הישועה של האדם ומחילת החטאים. רק האל בעצמו יכול היה לבצע עבודה כזו. לעומת זאת, משום שמשיחי שקר אינם ניחנים במהות האל, הם לא מסוגלים לעשות את עבודתו, וקל וחומר שאינם מסוגלים לעשות את העבודה שפותחת עידן חדש ומסיימת עידן ישן. הם יכולים רק להשתרך מאחורי עבודת האל, לחקות את טון דיבורו ואת הדברים שאמר, ולחקות את העבודה שאלוהים עשה בעבר. הם מציגים מספר אותות ומופתים פשוטים ומעמידים פנים שהם אלוהים כדי להונות בני אדם. יתר על כן, למשיחי שקר אין כל סמכות. יהיו אשר יהיו מאמציהם לחקות את אדוננו, הם לעולם לא יוכלו לחולל אותות ומופתים כפי שחולל ישוע אדוננו, כמו שהאכיל חמשת אלפים איש בעזרת שני דגים וחמש ככרות לחם, והקים לתחייה את אלעזר. פירוש הדבר הוא שבאחרית הימים אלוהים בהחלט לא יחזור על העבודה שבוצעה בעבר בידי ישוע אדוננו. כל מי שמחקים את עבודת האל באחרית הימים, שמציגים מספר אותות ומופתים פשוטים, מרפאים חולים ומגרשים שדים כדי להונות בני אדם – כל אלו הם ודאי רוחות רעות במסווה, הם משיחי שקר. לכן נתן לנו ישוע אדוננו את האזהרה הבאה, "כִּי יָקוּמוּ מְשִׁיחֵי שֶׁקֶר וּנְבִיאֵי שֶׁקֶר וְיִתְּנוּ אוֹתוֹת גְּדוֹלִים וּמוֹפְתִים כְּדֵי לְהַתְעוֹת, אִם אֶפְשָׁר, גַּם אֶת הַבְּחִירִים" (מתי כ"ד 24).

מהשיתוף הזה אנו יודעים כעת שרק המשיח ניחן במהות של חיי האל, ורק המשיח יכול לבטא את האמת ולספק את צרכיהם של בני האדם. כשבני אדם שאוהבים את האמת ומשתוקקים לאמת מקשיבים לדבר האל, דברו מושך וכובש אותם. בני אדם כאלה שייכים לאלוהים. הם מסוגלים להבין את קול האל ולזהות שהמשיח הוא האל עצמו. פטרוס, יוחנן והשליחים האחרים, למשל, זיהו לפי דברי ישוע אדוננו שהוא המשיח שחזר, וכך הם החלו ללכת אחריו אחד אחרי השני. האל הכול יכול בא כעת באחרית הימים, והוא מבצע את עבודת השיפוט שמתחילה בבית האל. הוא מבטא את כל האמיתות כדי להושיע את האנושות. הוא פותר את התעלומה של עבודת הניהול בת ששת אלפים השנים במלואה, והוא חושף את אופיו ומהותו השטניים של האדם כדי שהאדם יוכל לדעת את האמת על שחיתותו ולעלות על הנתיב המוביל לשינוי טבעו. האל הכול יכול גם מספר לנו כיצד ליישם את דברי האל, כיצד להביא לידי ביטוי אנושיות תקינה, וכן דברים רבים נוספים. כל הדברים האלו ביחד הם הדרך לחיי נצח. העבודה של ישועת האדם שמבצע האל הכול יכול היא עבודת האל עצמו, שמגשימה במדויק את הנבואות הבאות מכתבי הקודש, "עוֹד רַבּוֹת יֵשׁ לִי לְהַגִּיד לָכֶם, אֶלָּא שֶׁאַתֶּם אֵינְכֶם יְכוֹלִים לָשֵׂאת זֺאת עַכְשָׁו. אֲבָל הוּא, אֲשֶׁר הוּא רוּחַ הָאֱמֶת, כְּשֶׁיָּבוֹא יַדְרִיךְ אֶתְכֶם אֶל כָּל הָאֱמֶת, כִּי לֹא יְדַבֵּר מֵעַצְמוֹ, אֶלָּא אֶת אֲשֶׁר הוּא שׁוֹמֵעַ יְדַבֵּר וְאֶת הַבָּאוֹת יוֹדִיעַ לָכֶם" (יוחנן ט"ז 12-13). "אִישׁ הַשּׁוֹמֵעַ אֶת דְּבָרַי וְאֵינוֹ שׁוֹמֵר אוֹתָם, אֵינֶנִּי שׁוֹפֵט אוֹתוֹ; כִּי לֹא בָּאתִי לִשְׁפֺּט אֶת הָעוֹלָם, אֶלָּא לְהוֹשִׁיעַ אֶת הָעוֹלָם" (יוחנן י"ב 47).

כעת הספר המכיל את הדברים שביטא האל הכול יכול, הדבר מופיע בבשר, פורסם באינטרנט כדי שאוהבי האמת מכל רחבי העולם יוכלו לקרוא ולחקור אותו. בני אדם רבים הכמהים להופעת האל קראו את המילים שביטא האל הכול יכול וזיהו שזה קולו של אלוהים. על כן הם השתכנעו שהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו שחזר באחרית הימים. אחד אחרי השני, הם הולכים בעקבות השה ושבים אל מול כס מלכותו של אלוהים. כל זאת תוצאה של עבודת האל עצמו, שמגשימה לחלוטין את הנבואה הבאה מישעיה, פרק ב' פסוק 2, "וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית־יְהוָה בְּרֹאשׁ הֶהָרִים וְנִשָּׂא מִגְּבָעוֹת וְנָהֲרוּ אֵלָיו כָּל־הַגּוֹיִם". ברור שהדבר המהותי ביותר שעלינו לעשות כדי לקדם את פני אדוננו הוא להתמקד בהקשבה לקול האל ובזיהוי המשיח בתור האמת, הדרך והחיים. עלינו לחפש ולחקור כשאנו שומעים שהאל אמר דברים במקום מסוים או שמישהו מטיף על שובו של אדוננו. אם נמשיך לחשוש שמשיחי שקר יוליכו אותנו שולל ונישמר מפני כל דבר, אם לא נעז לחפש ולחקור ואם נסרב לקבל את ישועת האל הכול יכול – המשיח של אחרית הימים – האם לא תהיה זו כסילות מהמדרגה הראשונה? אם נעשה זאת, נאבד לעד את ישועת האל באחרית הימים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה