13.7.20

מי הציל את הנישואים של

תודה לאלוהים, ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול

מי הציל את הנישואים של

יאנג זי, חוביי

בדיוק מלאו לה עשרים שנה. היה לה מראה חינני, והיא הייתה יפה כמו פרח, ומחזרים רבים חיזרו אחריה. אבל היא לא התייחסה לכל זה עד שיום אחד חברה שלה הזמינה אותה לצאת איתה, והיא פגשה במקרה את לין. גובהו של לין היה כמטר ושמונים, הוא היה נאה וגבוה והתנהג באופן מכובד. דיבורו היה שנון ובעל חוש הומור, והוא היה מסוגל לגרום לה להימשך אליו ברגע. וגם לין די התעניין בה. תוך זמן קצר שניהם התחילו לצאת יחד, ולאחר מספר חודשים הם התחתנו. לא עבר זמן רב ונולד להם ילד, וזה גרם לה להרגיש מבורכת מאוד. אבל דברים טובים לא נמשכים לנצח. בדיוק כשהיא התחילה ליהנות מהכול וציפתה לעתיד יפיפה, היא גילתה שלין לא עובד ביושר. הוא היה מתבטל כל היום ולעתים קרובות אפילו מסתבך בקטטות ומהמר. עם שובו הביתה, הוא היה טופל עליה אשמות, לא משנה אם משהו באמת קרה או לא. פשוט לא היה אכפת לו ממנה או מילדם. היא לא הבינה למה לין מתנהג כך. פעמים רבות היא הייתה דוחקת בלין בעיניים דומעות לצעוד בדרך הישר, אבל לא רק שלין לא הקשיב, הוא אפילו התפרץ עליה, ופעם אחת הוא אפילו הרחיק לכת וכמעט חנק אותה למוות. היא איבדה כל תקווה לגבי לין. לא עבר זמן רב עד שנגזר על לין עונש מאסר בגין עבירה על החוק, והיא נאלצה לפרנס את עצמה ואת ילדם בן השנה וחצי. חייה היו מלאי קשיים ותקוות שבורות. רק בשנת 2003, כשלין השלים את עונש המאסר שלו ושוחרר, היא שמה קץ לנישואים הכואבים האלה.

לאחר הגירושין היא לקחה את בנה לבית הוריה. מאחר שלא הייתה לה עבודה, היא ובנה נאלצו להסתמך על סיוע מקרובי משפחה, מה שגרם לה לחוש חוסר אונים ומבוכה רבה. כשהשכנים שלה ראו שהיא מתקשה לטפל בבנה בעצמה, הם עשו מאמץ להכיר לה בן זוג. בהתחלה היא חשבה שהיא רק רוצה גבר ממוצע, ושכל עוד הוא יתנהג יפה לבן שלה, זה יהיה בסדר, אבל אז היא חשבה לעצמה: אני עדיין די צעירה, ולמרות שהתגרשתי, אני לא יכולה להתפשר על כל אחד. להפתעתה, השכנים שלה הכירו לה גברים נמוכים מאוד או שכלל לא נראו טוב או שלא היו מכובדים. חלק מהם עזבו אותה משום שהיה לה ילד, ואף אחד מהגברים שפגשו אותה לא חיזר אחריה, מה שגרם לה להרגיש די מאוכזבת. לאחר מכן היא פגשה את ג'וּן שהיה מבוגר ממנה בשמונה שנים, גרוש עם ילדה. צבע עורו היה שחום, מראהו היה ממוצע, והוא לא היה גבוה מאוד. בליבה היא לא התלהבה מג'וּן כל כך, אבל הוא היה ישר ואדיב, והוא היה נחמד מאוד אליה ואל בנה. אז לאחר שהרהרה בנושא, היא החליטה שהיא חייבת להתפשר למען בנה ולהתחתן איתו. אחרי שהם התחתנו, הוא עדיין התנהג כלפיהם באדיבות כמו קודם. הוא טיפל בהם, הוא היה מאוד מתחשב, והוא אפילו עשה עבודות בבית, בישל ועשה כביסה. אבל היא לא הייתה מסוגלת להתגבר על המלכוד שביהירותה, ולכן היא לא יכלה לקבל את ג'וּן בליבה באופן מלא. היא התמרמרה על מראהו המכוער והרגישה שהוא לא ראוי לה. משום כך היא אף פעם לא רצתה לצאת החוצה יחד עם בעלה. פעם אחת כשהייתה בחוץ, היא ראתה בחלון תצוגה של חנות שמלה שהיא ממש רצתה למדוד, אבל היא ראתה את בעלה מאחוריה, זקן ושחום, וחשבה שאם היא תיתן לו ללכת לצידה, האנשים שעובדים בחנות בטוח יצביעו עליה וילעגו לה מאחורי גבה. הם יצחקו על הטעם הגרוע שלה. איך ייתכן שבעלה כל כך זקן? היא לא יכלה להשתחרר מהגאווה הזו שלה, אז היא גרמה לו לחכות לה בחוץ בכניסה לחנות. באותו רגע, היא הבחינה במבט מאוכזב שניבט מעיניו, אבל הוא מיד חייך ואמר: "לכי תמדדי, אני אחכה לך". כשהיא שמעה את זה, היא הרגישה בושה ואי נוחות. אחרי המקרה הזה, ג'וּן לקח על עצמו את כל עבודות הבית וביצע אותן כמיטב יכולתו כדי לגרום לה לקבל אותו בליבה, אבל לא משנה מה הוא עשה, היא לא הייתה מסוגלת לקבל אותו באופן מלא.

בשנת 2010 היא התחילה לעבוד בעסקי הקוסמטיקה, והבגדים והאיפור שלה נעשו יותר ויותר אופנתיים, מה שגרם לה להיראות צעירה ויפה יותר. כשהיא נעמדה אל מול הראי לצד בעלה, הוא נראה אף יותר כאיכר כפרי בניגוד אליה. לא היה לו את המראה המתאים או האישיות המתאימה. המרחק ביניהם גדל, ובאותו זמן היא הרגישה אפילו גרוע יותר בליבה. בנוסף, היא פגשה הרבה נשים וראתה שבעליהן של נשים אלה היו נאים ומיוחדים, כך שבכל פעם שהיא חזרה הביתה וראתה את בעלה, היא הרגישה עוד יותר בלתי מרוצה, והיא לא יכלה שלא למצוא בו פגמים. למעשה, היא הרגישה בלתי מאוזנת, משום שידעה שבעלה תמיד עבד קשה כדי למצוא חן בעיניה ושהיא לא צריכה להתייחס אליו באופן כזה, אבל משום שהיא תמיד הרגישה פער ביניהם בלבה, היא לא יכלה לשלוט בתחושותיה. בחלוף הזמן, ג'וּן לא יכול היה עוד לסבול חיים כאלה. הם התווכחו לעתים קרובות, וחייהם הפכו לסבל. היא נזכרה באחר הצהריים אחד שבו ג'וּן הגיע למשרד לאסוף אותה. בעצם היה עדיף שהוא לא היה בא, משום שאף אחד מהעמיתים שלה לא ידע איך הוא נראה. אבל באותו יום הוא בא לאסוף אותה, ואז ביום המחרת העמיתים שלה הקיפו אותה ושאלו: "מי זה שבא לאסוף אותך אתמול? הוא נראה כל כך כפרי…" היא מיד חשה מושפלת. היא כעסה כי היא חשבה שבעלה לא היה צריך לבוא לאסוף אותה. במקביל, היא גם שאלה את עצמה איך היא הצליחה למצוא בעל כל כך מאכזב שהיא לא רוצה להיראות במחציתו ושאחרים לועגים ובזים לו. באמת היה לה קשה לחיות כך. באותו רגע, היא חשבה על רעיון נועז: היא שוב תחפש לעצמה גבר שהיא מחבבת. בכל הנוגע לנישואיה עם ג'וּן, אם הם באמת לא עובדים, היא תסיים אותם. כתוצאה מכך, היא התלוותה לעמיתים שלה בכל פעם שהם הזמינו אותה ללכת לשיר במועדון קריוקי, אבל כל שהיא רצתה היה למצוא גבר שהיא מעריכה. באותו זמן, מאחר שהיא התעלמה או התחמקה מג'וּן לעתים קרובות, הוא החל לחוש כאב בליבו, וגם הוא התחיל להרגיש יותר ויותר אדיש כלפיה. זה כבר הגיע למצב שגם הוא לפעמים לא חזר הביתה אחרי שהוא סיים לעבוד. לכן הנישואים של השניים עלו על שרטון…

באותו זמן חברה שלה מהלימודים הכירה לה את ישועת האל באחרית הימים. היא ראתה שדבר האל הוא מאוד מעשי ושכל משפט נגע במקום עמוק בליבה. לא רק שהוא גילה את האמת ואת מהות השחתת האנושות על ידי השטן, הוא גם הצביע על הנתיב הנכון לצעוד בו בחייו של אדם. לפיכך, היא קיבלה בשמחה את עבודתו של אלוהים באחרית הימים. כשהיא נפגשה עם אחים ואחיות, היא ראתה שכולם היו טהורים מאוד ושהם אהבו זה את זה, ובכל פעם שהם נפגשו הם מעולם לא דיברו על מה שהם לבשו או אכלו או על הנאות אחרות. הם אף פעם לא השוו את עצמם לאחרים כדי לראות מי הכי יפה או למי יש הכי הרבה כסף. כולם רק התמקדו בחתירה אל האמת, וכשהם נתקלו בבעיות הם תמיד התפללו לאלוהים כדי למצוא פתרון. הם הרהרו על עצמם לאור דבר האל כדי להכיר את עצמם, והם חתרו להנהיג את דבר האל ולהתנהג כבני אדם ישרים. זה היה משהו שהיא לא ראתה מעולם. בנוסף, היא גם ראתה שבכל פעם שהאחים והאחיות היו עם נשותיהם ובעליהן, הם עדיין הנהיגו את דבר האל. בפרט, הייתה אחות אחת שהייתה צעירה ויפה יותר ממנה ושבעלה נראה עוד יותר גרוע מג'וּן, אבל האחות לא התחמקה מבעלה כלל. שניהם הסתדרו בהרמוניות רבה. היא לא הצליחה להבין זאת. היא לא הבינה למה האחות לא התחמקה מבעלה. מאוחר יותר האחות שיתפה איתה ואמרה: "נישואיו של כל אדם נקבעו לפני זמן רב על ידי אלוהים, כך שלא משנה איזה סוג נישואים אלה, הסדריו המדויקים של אלוהים תמיד נמצאים מאחורי הקלעים, ובפרט, כשהבעל שאלוהים מסדר לנו לא נראה טוב או לא תואם לציפיות שלנו, זה בעצם הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו, משום שהוא נובע מרצונו רב החסד של אלוהים. רק משום שהושחתנו עמוקות בידי השטן יש לנו תמיד שאיפות ראוותניות, העדפות ודרישות שגורמות לנו לא להבין את כוונת האל בכל פעם שהוא מסדיר את הסדריו. משום כך אנו תמיד מזלזלות בבעלים שלנו ומרגישות שהנישואים שלנו הם לא כפי שקיווינו, מה שגורם לנו סבל. אבל כשאנו מבקשות את רצון האל, מבינות את האמת ומוכנות לוותר על ההעדפות והשאיפות האישיות שלנו, אנו נראה שההסדרים שאלוהים הסדיר עבורנו הם הטובים והמתאימים לנו ביותר, והם למעשה שומרים עלינו. אם אנו מסוגלות להישמע לכך בטבעיות, לא נפנה עוד את גבנו לבעלים שלנו." באותו זמן, מאחר שהיא עוד רק התחילה להאמין באלוהים, היא עדיין לא הייתה מודעת לאמת. היה נראה שהיא מבינה את שיתופה של האחות, אבל היא לא באמת הבינה אותו. היא פשוט העריכה מאוד את מה שהאחות הביאה לידי ביטוי בנוכחות בעלה.

יום אחד היא קראה בדבר האל: "ברצוננו לדון רק ברעיונות שמגמות חברתיות מעוררות בבני האדם, באופן שבו הן גורמות לבני אדם להתנהל בעולם ובמטרות החיים וההשקפות שהן מעוררות בבני אדם. הדברים האלה חשובים מאוד – הם יכולים לשלוט בהלך המחשבה של האדם ולהשפיע עליו. …כשרוח המגמה נושבת, ייתכן שרק מספר מצומצם של בני האדם יהפכו למובילי המגמה. הם מתחילים בעשיית דבר מסוים, בקבלת רעיון מסוים או נקודת מבט מסוים. עם זאת, המגמה המסוימת בכל זאת תדביק, תטמיע ותמשוך את רוב בני האדם באופן לא מודע, עד שבלא-יודעין ושלא מרצון הם יקבלו את המגמה, ישקעו בה ויישלטו על ידה. עבור בני האדם, שנפשם וגופם לא בריאים ואשר לעולם לא יודעים מה אמת ולא יכולים להבדיל בין דברים חיוביים ושליליים, בזו אחר זו, המגמות האלה גורמות לכולם לקבל מרצון את המגמות, את השקפת החיים, את פילוסופיות החיים ואת הערכים האלה שבאים מהשטן. הם מקבלים את מה שהשטן אומר להם על האופן שבו יש לגשת לחיים ומקבלים את האופן שבו יש לחיות שהשטן "מעניק" להם. אין להם הכוח או היכולת להתנגד, וקל וחומר שאין להם המודעות להתנגד" ('אלוהים עצמו, הייחודי ו" ב'הדבר מופיע בבשר'). ברגע שהיא סיימה לקרוא את דבר האל, היא סוף סוף הבינה. בעצם, הסבל שלה בשנים האחרונות נבע כולו מהשחתת השטן. השטן מטמיע באדם את הרעיון שהדרך היחידה לנישואים מבורכים ומאושרים היא שגברים יחפשו נשים "בהירות, עשירות ויפות", ושנשים יחפשו גברים שהם "גבוהים, עשירים ונאים". תחת השפעתה של מגמה חברתית כזו, השקפותיהם של אנשים על נישואים התעוותו. בימינו, כשאנשים מחפשים את החצי השני שלהם, פשוט לא אכפת להם מסוג האנושיות של בן הזוג שלהם ואם הם מתאימים להם או לא. במקום זאת הם מתמקדים במראה של בן הזוג, אם הם גבוהים ונאים או אם הן בהירות ויפות או אם יש למשפחה שלהם כסף או אם הם עומדים בסטנדרטים שהם דורשים מבן זוג וכן הלאה. הם מרגישים שכל עוד הם מסוגלים למצוא בן זוג נאה או בת זוג יפה עם כסף, יהיו להם חיים אדירים ומהנים שבוודאי לא יהיו לשווא. היא גם קיבלה ללא יודעין את ההשקפה הזו בנוגע לבחירת בן זוג. היא תמיד קיוותה למצוא בעל גבוה ונאה שמתנהל באופן מכובד בשביל לחלוק עמו את חייה, והיא האמינה שרק זה יעשה אותה מאושרת. חשבו על זה, הבעל הראשון שהיא בחרה בקפידה – לין – עמד בכל הסטנדרטים שהיו לה בנוגע לבחירת בן זוג. הוא באמת סיפק את אופייה היהיר, אבל אחרי שהם התחתנו היא הבינה שהאנושיות של לין לא הייתה טובה, שהתנהגותו היא עקשנית ותוקפנית ושהיו לו אינספור הרגלים רעים. לא רק שלא היו לה נישואים מאושרים, אלא להפך, לין הזניח אותה, הקשה עליה ואפילו הכה אותה. לבסוף, היא אפילו נאלצה לגדל את בנה לבד. בכל התקופה שהיא הייתה עם לין סבל רב מילא את גופה ונשמתה, ובסוף, בשעת כאבה, היא שמה קץ לנישואיה הראשונים. בכל פעם שהיא נזכרת עתה באותה תקופה בחייה, היא חשה פחד. אבל בעלה הנוכחי – ג'וּן – למרות שהוא לא נאה או גבוה, למרות שהוא די פשוט, עדיין עמדתו המוסרית טובה. הוא אדיב וממלא את תפקידו, והוא באמת דואג למשפחה. הוא מטפל בה ובבנה ובאמת מתחשב בהם. הוא תמיד חושב על דרכים לגרום לה לחבב אותו ומתייחס לבן שלה כאל שלו. אבל בגלל שג'וּן לא נראה טוב כמו שהיא הייתה רוצה, היא תמיד הרגישה פער ביניהם בלבה, והיא תמיד הרגישה שהוא אינו ראוי לה. היא הרגישה שבכך שמצאה בעל כזה היא הביאה על עצמה בושה והנמיכה את המעמד החברתי שלה, ולכן השקפתה עליו תמיד הייתה שלילית. היא לא הייתה מסוגלת לקבל אותו בשום שלב לאורך הדרך, וזה הגיע לכך שהיא רצתה לוותר לחלוטין על נישואיה לג'וּן ולמצוא שוב גבר גבוה ונאה כדי שתוכל לספק את אופייה היהיר. ברגע הזה היא סוף סוף הגיעה לסוג של הבנה. משום שהשטן הטמיע בה את רעיונותיו ושהשקפותיה על נישואים התעוותו, היא לא ידעה לאיזה סוג נישואים היא זקוקה. זו הסיבה שהיא לא יכלה לקבל את ג'וּן, התעלמה ממנו והזניחה אותו, מה שגרם לג'וּן ולה לחיות חיי סבל. זו הייתה הסיבה לכך שהנישואים שלהם עלו על שרטון. באותו רגע, היא אכן הגיעה להבנה מתוך החוויה שלה. אם בני אדם לא מאמינים באלוהים הם לא יחזיקו באמת, ולפיכך הם לא יהיו מסוגלים להבחין בתפיסות המוטעות של השטן ובשקריו. הם ינהגו בהתאם למגמות המרושעות של החברה ויחיו בהתבסס על מחשבותיו והשקפותיו המוטעות של השטן. השטן ישטה בהם ויכבול אותם, והם יחיו חיי סבל. כמה מעורר רחמים מצב זה!

אחרי שהבינה את הדברים האלה, היא הייתה מוכנה לנטוש את השקפותיה השגויות ולהתבונן מחדש בנישואיה. היא גם הייתה מודעת לחלוטין לכך שהיא עצמה משיחית, ולפיכך עליה להביא לידי ביטוי בחייה את דיוקנה של משיחית אמיתית כדי לבייש את השטן. כתוצאה מכך היא הפסיקה לחשוב על הניסיון למצוא גבר שיתאים לשאיפותיה, ובמקום זאת החלה לדאוג לג'וּן. לאט לאט, היא החלה לקבל את ג'וּן בלבה. גם ג'וּן הרגיש את השינוי שהתחולל בה, והדבר שימח אותו מאוד. בהדרגה הם התקרבו זה לזה הרבה יותר מאשר היו בעבר, כשהיו אדישים זה לזה. גם האווירה בביתם פסקה להיות כה מתוחה.

יום אחד חברה שלה באה לבקר אותה בביתה. כשג'וּן ראה שהיא מגיעה, הוא מיהר למטבח להכין ארוחת צהריים. כשהשתיים שוחחו, חברתה אמרה: "בעלה של פאן לין בת-כיתתנו נאה ועשיר. הוא סגן נשיא של חברה ומחזיק במספר נכסים בהאנגג'ואו…" כשהיא שמעה את החברה שלה אומרת את הדברים, היא הרגישה דקירה בלבבה, והיא מיד חשבה על חלום הנעורים שלה, דבר שעורר בה תחושה מעורפלת של אכזבה… היא הבינה שהמצב שלה לא תקין, לכן היא מיד התפללה לאלוהים וביקשה ממנו לשמור על לבבה. באותו זמן היא חשבה על דבר האל שבו נאמר: "העולם הולך בדרכיו המרושעות, ומה הוא מקדם? גברות יפהפיות, עשירות ובהירות-עור וגברים גבוהים, עשירים ונאים. אני נתקף גועל ברגע שאני שומע את המילים האלה! האם גברת בהירת-עור, עשירה ויפהפיה שווה משהו? אתה לא תוכל אפילו לחיות איתה במשך כמה ימים. זה יספיק לך ואותן גברות בהירות-עור, עשירות ויפהפיות יגעילו אותך – הן מרושעות, גסות-רוח, רעות, רעילות, בוגדניות, לא אמיתיות, והן לא יכולות להסתדר עם אנשים נורמליים. ומה לגבי אותם גברים גבוהים, עשירים ונאים? הם הפכפכים, מרושעים, לא אמיתיים, מחוצפים, מפונקים, מתייהרים בטפשותם, וולגריים, חסרי בושה, ללא כבוד, ללא שמץ ממצפונו או מהגיונו של אדם נורמלי. בטפשותם, הם מציגים לראווה את הכסף שיש להם, הם בשום אופן לא יכולים להסתדר עם אנשים נורמליים ואין בהם ולו הביטוי הקלוש ביותר של אנושיות נורמלית. האם אנשים שבאמת ניחנו ולו במעט אנושיות נורמלית מסוגלים לחיות באושר עם אנשים כאלה? הם לא יכולים, נכון? לאנשים כאלה אין בכלל צלם אנוש; אפילו לא שמץ. אם כן, מהו הדבר החשוב ביותר? האנושיות היא כה חשובה!" ("רק אדם ישר יכול להיות מאושר באמת", מתוך "תיעוד נאומיו של המשיח").". דבר האל עורר אותה: בדיוק כך! כשאנו מסתכלים על אנשים, אל לנו להתמקד במראה החיצוני שלהם, והדבר החשוב ביותר הוא לראות איזה סוג של אנושיות יש להם. למרות שהן "בהירות, עשירות ויפות" או שהם "גבוהים, עשירים ונאים", לבני אדם מסוימים יש אנושיות מסוג נחות ביותר או שאין להם אף שמץ אנושיות. האם לא נסבול אם נחיה עם אדם כזה? משום שההשקפות שבהן החזקתי בעבר הן שגויות, בסופו של דבר לא השגתי אושר. להפך, סבלתי סבל אדיר. אפילו היום, עדיין לא התעוררתי, אז איך ייתכן שארצה לחזור על אותם מעשים הרסניים? הבעל שאלוהים הכין עבורי עתה הוא המתאים לי ביותר וגם המטיב עמי ביותר, אז למה שאגרום לעצמי צרות נוספות? הארת והנחיית דבר האל שמרו עליה בזמן הנכון, והיא לא הושפעה מדברי חברתה. היא חייכה ואמרה לחברתה: "לכל אחת יש את החיים שלה. כל סוג בית וכל סוג נישואים שיש לנו הם הסדר של אלוהים. כמו כן, לבני אדם עשירים שנראים טוב יש תמיד יותר שאיפות, אבל זה לא בהכרח אושר. לפני כן רציתי למצוא בעל גבוה ונאה שמתנהג באופן מכובד, אבל בסוף לין לא עבד ביושר, ואני חייתי בסבל רב! עכשיו יש לי את ג'וּן. למרות שהוא מבוגר ממני בכמה שנים והוא לא נראה טוב כמו לין, אופיו המוסרי טוב, אין לו שום הרגלים רעים, ואני יודעת שהוא אוהב אותי מאוד ומתחשב בצרכיי. למרות שהחיים שלנו אינם משהו מיוחד, הם די הרמוניים, ואני שמחה מאוד." בשלב זה ג'וּן יצא החוצה, והפעם היא לא התחמקה ממנו או ניסתה להסתיר אותו, אלא היא הציגה אותו לחברתה בנעימות. חברתה אמרה לה: "כבר במבט ראשון יכולתי לראות שבעלך אדם ישר ועובד חרוץ, והוא מאוד טוב אליך, את באמת מבורכת!" היא הנהנה בראשה בשמחה והודתה בסתר לבה לאלוהים, משום שהיא הייתה מודעת לחלוטין לכך שאלוהים הוא שדואג לה ושומר עליה. לולא הארת והנחיית דברי האל, ייתכן שג'וּן והיא היו נפרדים לפני זמן רב. ואז איך היו לה החיים המבורכים שיש לה היום? כל זאת היא ברכת האל! כשג'וּן ראה שהיא כבר לא מתחמקת ממנו, חיוך של שמחה עלה על פניו, כזה שמעולם לא נראה עליו בעבר.

לאחר מכן, מערכת היחסים שלה עם ג'וּן נעשתה הרמונית יותר. בכל פעם שהיא חזרה הביתה, ג'וּן תמיד חיכה לה עם ארוחה מוכנה, והוא גם תמך בה מאוד בכל הנוגע לאמונתה באלוהים. בכל פעם שהיא הבחינה בדברים האלה, הם ממש ריגשו אותה. היא באמת הרגישה שאלוהים העניק לה את הדברים הטובים ביותר, ושרק באמצעות ציות לתכניות והסדרי האל אדם יכול באמת להיות מאושר. היא הבינה באופן עמוק יותר שעליה ליהנות מהנישואים האלה שאלוהים העניק לה, ובלבה היא הרגישה חופשיה יותר ויותר. היא הודתה לאלוהים מעומק לבה על שהציל אותה מנישואים אלה שעמדו להתפרק. כל התהילה לאל הכול יכול!

לדעת יותר: האם אתם יודעים מהי כוונתו הנסתרת של האל במשל הפועלים בכרם? (חלק 1)

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, מהי אמונה באלוהים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מי הציל את הנישואים של

תודה לאלוהים, ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול

מי הציל את הנישואים של

יאנג זי, חוביי

בדיוק מלאו לה עשרים שנה. היה לה מראה חינני, והיא הייתה יפה כמו פרח, ומחזרים רבים חיזרו אחריה. אבל היא לא התייחסה לכל זה עד שיום אחד חברה שלה הזמינה אותה לצאת איתה, והיא פגשה במקרה את לין. גובהו של לין היה כמטר ושמונים, הוא היה נאה וגבוה והתנהג באופן מכובד. דיבורו היה שנון ובעל חוש הומור, והוא היה מסוגל לגרום לה להימשך אליו ברגע. וגם לין די התעניין בה. תוך זמן קצר שניהם התחילו לצאת יחד, ולאחר מספר חודשים הם התחתנו. לא עבר זמן רב ונולד להם ילד, וזה גרם לה להרגיש מבורכת מאוד. אבל דברים טובים לא נמשכים לנצח. בדיוק כשהיא התחילה ליהנות מהכול וציפתה לעתיד יפיפה, היא גילתה שלין לא עובד ביושר. הוא היה מתבטל כל היום ולעתים קרובות אפילו מסתבך בקטטות ומהמר. עם שובו הביתה, הוא היה טופל עליה אשמות, לא משנה אם משהו באמת קרה או לא. פשוט לא היה אכפת לו ממנה או מילדם. היא לא הבינה למה לין מתנהג כך. פעמים רבות היא הייתה דוחקת בלין בעיניים דומעות לצעוד בדרך הישר, אבל לא רק שלין לא הקשיב, הוא אפילו התפרץ עליה, ופעם אחת הוא אפילו הרחיק לכת וכמעט חנק אותה למוות. היא איבדה כל תקווה לגבי לין. לא עבר זמן רב עד שנגזר על לין עונש מאסר בגין עבירה על החוק, והיא נאלצה לפרנס את עצמה ואת ילדם בן השנה וחצי. חייה היו מלאי קשיים ותקוות שבורות. רק בשנת 2003, כשלין השלים את עונש המאסר שלו ושוחרר, היא שמה קץ לנישואים הכואבים האלה.

לאחר הגירושין היא לקחה את בנה לבית הוריה. מאחר שלא הייתה לה עבודה, היא ובנה נאלצו להסתמך על סיוע מקרובי משפחה, מה שגרם לה לחוש חוסר אונים ומבוכה רבה. כשהשכנים שלה ראו שהיא מתקשה לטפל בבנה בעצמה, הם עשו מאמץ להכיר לה בן זוג. בהתחלה היא חשבה שהיא רק רוצה גבר ממוצע, ושכל עוד הוא יתנהג יפה לבן שלה, זה יהיה בסדר, אבל אז היא חשבה לעצמה: אני עדיין די צעירה, ולמרות שהתגרשתי, אני לא יכולה להתפשר על כל אחד. להפתעתה, השכנים שלה הכירו לה גברים נמוכים מאוד או שכלל לא נראו טוב או שלא היו מכובדים. חלק מהם עזבו אותה משום שהיה לה ילד, ואף אחד מהגברים שפגשו אותה לא חיזר אחריה, מה שגרם לה להרגיש די מאוכזבת. לאחר מכן היא פגשה את ג'וּן שהיה מבוגר ממנה בשמונה שנים, גרוש עם ילדה. צבע עורו היה שחום, מראהו היה ממוצע, והוא לא היה גבוה מאוד. בליבה היא לא התלהבה מג'וּן כל כך, אבל הוא היה ישר ואדיב, והוא היה נחמד מאוד אליה ואל בנה. אז לאחר שהרהרה בנושא, היא החליטה שהיא חייבת להתפשר למען בנה ולהתחתן איתו. אחרי שהם התחתנו, הוא עדיין התנהג כלפיהם באדיבות כמו קודם. הוא טיפל בהם, הוא היה מאוד מתחשב, והוא אפילו עשה עבודות בבית, בישל ועשה כביסה. אבל היא לא הייתה מסוגלת להתגבר על המלכוד שביהירותה, ולכן היא לא יכלה לקבל את ג'וּן בליבה באופן מלא. היא התמרמרה על מראהו המכוער והרגישה שהוא לא ראוי לה. משום כך היא אף פעם לא רצתה לצאת החוצה יחד עם בעלה. פעם אחת כשהייתה בחוץ, היא ראתה בחלון תצוגה של חנות שמלה שהיא ממש רצתה למדוד, אבל היא ראתה את בעלה מאחוריה, זקן ושחום, וחשבה שאם היא תיתן לו ללכת לצידה, האנשים שעובדים בחנות בטוח יצביעו עליה וילעגו לה מאחורי גבה. הם יצחקו על הטעם הגרוע שלה. איך ייתכן שבעלה כל כך זקן? היא לא יכלה להשתחרר מהגאווה הזו שלה, אז היא גרמה לו לחכות לה בחוץ בכניסה לחנות. באותו רגע, היא הבחינה במבט מאוכזב שניבט מעיניו, אבל הוא מיד חייך ואמר: "לכי תמדדי, אני אחכה לך". כשהיא שמעה את זה, היא הרגישה בושה ואי נוחות. אחרי המקרה הזה, ג'וּן לקח על עצמו את כל עבודות הבית וביצע אותן כמיטב יכולתו כדי לגרום לה לקבל אותו בליבה, אבל לא משנה מה הוא עשה, היא לא הייתה מסוגלת לקבל אותו באופן מלא.

בשנת 2010 היא התחילה לעבוד בעסקי הקוסמטיקה, והבגדים והאיפור שלה נעשו יותר ויותר אופנתיים, מה שגרם לה להיראות צעירה ויפה יותר. כשהיא נעמדה אל מול הראי לצד בעלה, הוא נראה אף יותר כאיכר כפרי בניגוד אליה. לא היה לו את המראה המתאים או האישיות המתאימה. המרחק ביניהם גדל, ובאותו זמן היא הרגישה אפילו גרוע יותר בליבה. בנוסף, היא פגשה הרבה נשים וראתה שבעליהן של נשים אלה היו נאים ומיוחדים, כך שבכל פעם שהיא חזרה הביתה וראתה את בעלה, היא הרגישה עוד יותר בלתי מרוצה, והיא לא יכלה שלא למצוא בו פגמים. למעשה, היא הרגישה בלתי מאוזנת, משום שידעה שבעלה תמיד עבד קשה כדי למצוא חן בעיניה ושהיא לא צריכה להתייחס אליו באופן כזה, אבל משום שהיא תמיד הרגישה פער ביניהם בלבה, היא לא יכלה לשלוט בתחושותיה. בחלוף הזמן, ג'וּן לא יכול היה עוד לסבול חיים כאלה. הם התווכחו לעתים קרובות, וחייהם הפכו לסבל. היא נזכרה באחר הצהריים אחד שבו ג'וּן הגיע למשרד לאסוף אותה. בעצם היה עדיף שהוא לא היה בא, משום שאף אחד מהעמיתים שלה לא ידע איך הוא נראה. אבל באותו יום הוא בא לאסוף אותה, ואז ביום המחרת העמיתים שלה הקיפו אותה ושאלו: "מי זה שבא לאסוף אותך אתמול? הוא נראה כל כך כפרי…" היא מיד חשה מושפלת. היא כעסה כי היא חשבה שבעלה לא היה צריך לבוא לאסוף אותה. במקביל, היא גם שאלה את עצמה איך היא הצליחה למצוא בעל כל כך מאכזב שהיא לא רוצה להיראות במחציתו ושאחרים לועגים ובזים לו. באמת היה לה קשה לחיות כך. באותו רגע, היא חשבה על רעיון נועז: היא שוב תחפש לעצמה גבר שהיא מחבבת. בכל הנוגע לנישואיה עם ג'וּן, אם הם באמת לא עובדים, היא תסיים אותם. כתוצאה מכך, היא התלוותה לעמיתים שלה בכל פעם שהם הזמינו אותה ללכת לשיר במועדון קריוקי, אבל כל שהיא רצתה היה למצוא גבר שהיא מעריכה. באותו זמן, מאחר שהיא התעלמה או התחמקה מג'וּן לעתים קרובות, הוא החל לחוש כאב בליבו, וגם הוא התחיל להרגיש יותר ויותר אדיש כלפיה. זה כבר הגיע למצב שגם הוא לפעמים לא חזר הביתה אחרי שהוא סיים לעבוד. לכן הנישואים של השניים עלו על שרטון…

באותו זמן חברה שלה מהלימודים הכירה לה את ישועת האל באחרית הימים. היא ראתה שדבר האל הוא מאוד מעשי ושכל משפט נגע במקום עמוק בליבה. לא רק שהוא גילה את האמת ואת מהות השחתת האנושות על ידי השטן, הוא גם הצביע על הנתיב הנכון לצעוד בו בחייו של אדם. לפיכך, היא קיבלה בשמחה את עבודתו של אלוהים באחרית הימים. כשהיא נפגשה עם אחים ואחיות, היא ראתה שכולם היו טהורים מאוד ושהם אהבו זה את זה, ובכל פעם שהם נפגשו הם מעולם לא דיברו על מה שהם לבשו או אכלו או על הנאות אחרות. הם אף פעם לא השוו את עצמם לאחרים כדי לראות מי הכי יפה או למי יש הכי הרבה כסף. כולם רק התמקדו בחתירה אל האמת, וכשהם נתקלו בבעיות הם תמיד התפללו לאלוהים כדי למצוא פתרון. הם הרהרו על עצמם לאור דבר האל כדי להכיר את עצמם, והם חתרו להנהיג את דבר האל ולהתנהג כבני אדם ישרים. זה היה משהו שהיא לא ראתה מעולם. בנוסף, היא גם ראתה שבכל פעם שהאחים והאחיות היו עם נשותיהם ובעליהן, הם עדיין הנהיגו את דבר האל. בפרט, הייתה אחות אחת שהייתה צעירה ויפה יותר ממנה ושבעלה נראה עוד יותר גרוע מג'וּן, אבל האחות לא התחמקה מבעלה כלל. שניהם הסתדרו בהרמוניות רבה. היא לא הצליחה להבין זאת. היא לא הבינה למה האחות לא התחמקה מבעלה. מאוחר יותר האחות שיתפה איתה ואמרה: "נישואיו של כל אדם נקבעו לפני זמן רב על ידי אלוהים, כך שלא משנה איזה סוג נישואים אלה, הסדריו המדויקים של אלוהים תמיד נמצאים מאחורי הקלעים, ובפרט, כשהבעל שאלוהים מסדר לנו לא נראה טוב או לא תואם לציפיות שלנו, זה בעצם הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו, משום שהוא נובע מרצונו רב החסד של אלוהים. רק משום שהושחתנו עמוקות בידי השטן יש לנו תמיד שאיפות ראוותניות, העדפות ודרישות שגורמות לנו לא להבין את כוונת האל בכל פעם שהוא מסדיר את הסדריו. משום כך אנו תמיד מזלזלות בבעלים שלנו ומרגישות שהנישואים שלנו הם לא כפי שקיווינו, מה שגורם לנו סבל. אבל כשאנו מבקשות את רצון האל, מבינות את האמת ומוכנות לוותר על ההעדפות והשאיפות האישיות שלנו, אנו נראה שההסדרים שאלוהים הסדיר עבורנו הם הטובים והמתאימים לנו ביותר, והם למעשה שומרים עלינו. אם אנו מסוגלות להישמע לכך בטבעיות, לא נפנה עוד את גבנו לבעלים שלנו." באותו זמן, מאחר שהיא עוד רק התחילה להאמין באלוהים, היא עדיין לא הייתה מודעת לאמת. היה נראה שהיא מבינה את שיתופה של האחות, אבל היא לא באמת הבינה אותו. היא פשוט העריכה מאוד את מה שהאחות הביאה לידי ביטוי בנוכחות בעלה.

יום אחד היא קראה בדבר האל: "ברצוננו לדון רק ברעיונות שמגמות חברתיות מעוררות בבני האדם, באופן שבו הן גורמות לבני אדם להתנהל בעולם ובמטרות החיים וההשקפות שהן מעוררות בבני אדם. הדברים האלה חשובים מאוד – הם יכולים לשלוט בהלך המחשבה של האדם ולהשפיע עליו. …כשרוח המגמה נושבת, ייתכן שרק מספר מצומצם של בני האדם יהפכו למובילי המגמה. הם מתחילים בעשיית דבר מסוים, בקבלת רעיון מסוים או נקודת מבט מסוים. עם זאת, המגמה המסוימת בכל זאת תדביק, תטמיע ותמשוך את רוב בני האדם באופן לא מודע, עד שבלא-יודעין ושלא מרצון הם יקבלו את המגמה, ישקעו בה ויישלטו על ידה. עבור בני האדם, שנפשם וגופם לא בריאים ואשר לעולם לא יודעים מה אמת ולא יכולים להבדיל בין דברים חיוביים ושליליים, בזו אחר זו, המגמות האלה גורמות לכולם לקבל מרצון את המגמות, את השקפת החיים, את פילוסופיות החיים ואת הערכים האלה שבאים מהשטן. הם מקבלים את מה שהשטן אומר להם על האופן שבו יש לגשת לחיים ומקבלים את האופן שבו יש לחיות שהשטן "מעניק" להם. אין להם הכוח או היכולת להתנגד, וקל וחומר שאין להם המודעות להתנגד" ('אלוהים עצמו, הייחודי ו" ב'הדבר מופיע בבשר'). ברגע שהיא סיימה לקרוא את דבר האל, היא סוף סוף הבינה. בעצם, הסבל שלה בשנים האחרונות נבע כולו מהשחתת השטן. השטן מטמיע באדם את הרעיון שהדרך היחידה לנישואים מבורכים ומאושרים היא שגברים יחפשו נשים "בהירות, עשירות ויפות", ושנשים יחפשו גברים שהם "גבוהים, עשירים ונאים". תחת השפעתה של מגמה חברתית כזו, השקפותיהם של אנשים על נישואים התעוותו. בימינו, כשאנשים מחפשים את החצי השני שלהם, פשוט לא אכפת להם מסוג האנושיות של בן הזוג שלהם ואם הם מתאימים להם או לא. במקום זאת הם מתמקדים במראה של בן הזוג, אם הם גבוהים ונאים או אם הן בהירות ויפות או אם יש למשפחה שלהם כסף או אם הם עומדים בסטנדרטים שהם דורשים מבן זוג וכן הלאה. הם מרגישים שכל עוד הם מסוגלים למצוא בן זוג נאה או בת זוג יפה עם כסף, יהיו להם חיים אדירים ומהנים שבוודאי לא יהיו לשווא. היא גם קיבלה ללא יודעין את ההשקפה הזו בנוגע לבחירת בן זוג. היא תמיד קיוותה למצוא בעל גבוה ונאה שמתנהל באופן מכובד בשביל לחלוק עמו את חייה, והיא האמינה שרק זה יעשה אותה מאושרת. חשבו על זה, הבעל הראשון שהיא בחרה בקפידה – לין – עמד בכל הסטנדרטים שהיו לה בנוגע לבחירת בן זוג. הוא באמת סיפק את אופייה היהיר, אבל אחרי שהם התחתנו היא הבינה שהאנושיות של לין לא הייתה טובה, שהתנהגותו היא עקשנית ותוקפנית ושהיו לו אינספור הרגלים רעים. לא רק שלא היו לה נישואים מאושרים, אלא להפך, לין הזניח אותה, הקשה עליה ואפילו הכה אותה. לבסוף, היא אפילו נאלצה לגדל את בנה לבד. בכל התקופה שהיא הייתה עם לין סבל רב מילא את גופה ונשמתה, ובסוף, בשעת כאבה, היא שמה קץ לנישואיה הראשונים. בכל פעם שהיא נזכרת עתה באותה תקופה בחייה, היא חשה פחד. אבל בעלה הנוכחי – ג'וּן – למרות שהוא לא נאה או גבוה, למרות שהוא די פשוט, עדיין עמדתו המוסרית טובה. הוא אדיב וממלא את תפקידו, והוא באמת דואג למשפחה. הוא מטפל בה ובבנה ובאמת מתחשב בהם. הוא תמיד חושב על דרכים לגרום לה לחבב אותו ומתייחס לבן שלה כאל שלו. אבל בגלל שג'וּן לא נראה טוב כמו שהיא הייתה רוצה, היא תמיד הרגישה פער ביניהם בלבה, והיא תמיד הרגישה שהוא אינו ראוי לה. היא הרגישה שבכך שמצאה בעל כזה היא הביאה על עצמה בושה והנמיכה את המעמד החברתי שלה, ולכן השקפתה עליו תמיד הייתה שלילית. היא לא הייתה מסוגלת לקבל אותו בשום שלב לאורך הדרך, וזה הגיע לכך שהיא רצתה לוותר לחלוטין על נישואיה לג'וּן ולמצוא שוב גבר גבוה ונאה כדי שתוכל לספק את אופייה היהיר. ברגע הזה היא סוף סוף הגיעה לסוג של הבנה. משום שהשטן הטמיע בה את רעיונותיו ושהשקפותיה על נישואים התעוותו, היא לא ידעה לאיזה סוג נישואים היא זקוקה. זו הסיבה שהיא לא יכלה לקבל את ג'וּן, התעלמה ממנו והזניחה אותו, מה שגרם לג'וּן ולה לחיות חיי סבל. זו הייתה הסיבה לכך שהנישואים שלהם עלו על שרטון. באותו רגע, היא אכן הגיעה להבנה מתוך החוויה שלה. אם בני אדם לא מאמינים באלוהים הם לא יחזיקו באמת, ולפיכך הם לא יהיו מסוגלים להבחין בתפיסות המוטעות של השטן ובשקריו. הם ינהגו בהתאם למגמות המרושעות של החברה ויחיו בהתבסס על מחשבותיו והשקפותיו המוטעות של השטן. השטן ישטה בהם ויכבול אותם, והם יחיו חיי סבל. כמה מעורר רחמים מצב זה!

אחרי שהבינה את הדברים האלה, היא הייתה מוכנה לנטוש את השקפותיה השגויות ולהתבונן מחדש בנישואיה. היא גם הייתה מודעת לחלוטין לכך שהיא עצמה משיחית, ולפיכך עליה להביא לידי ביטוי בחייה את דיוקנה של משיחית אמיתית כדי לבייש את השטן. כתוצאה מכך היא הפסיקה לחשוב על הניסיון למצוא גבר שיתאים לשאיפותיה, ובמקום זאת החלה לדאוג לג'וּן. לאט לאט, היא החלה לקבל את ג'וּן בלבה. גם ג'וּן הרגיש את השינוי שהתחולל בה, והדבר שימח אותו מאוד. בהדרגה הם התקרבו זה לזה הרבה יותר מאשר היו בעבר, כשהיו אדישים זה לזה. גם האווירה בביתם פסקה להיות כה מתוחה.

יום אחד חברה שלה באה לבקר אותה בביתה. כשג'וּן ראה שהיא מגיעה, הוא מיהר למטבח להכין ארוחת צהריים. כשהשתיים שוחחו, חברתה אמרה: "בעלה של פאן לין בת-כיתתנו נאה ועשיר. הוא סגן נשיא של חברה ומחזיק במספר נכסים בהאנגג'ואו…" כשהיא שמעה את החברה שלה אומרת את הדברים, היא הרגישה דקירה בלבבה, והיא מיד חשבה על חלום הנעורים שלה, דבר שעורר בה תחושה מעורפלת של אכזבה… היא הבינה שהמצב שלה לא תקין, לכן היא מיד התפללה לאלוהים וביקשה ממנו לשמור על לבבה. באותו זמן היא חשבה על דבר האל שבו נאמר: "העולם הולך בדרכיו המרושעות, ומה הוא מקדם? גברות יפהפיות, עשירות ובהירות-עור וגברים גבוהים, עשירים ונאים. אני נתקף גועל ברגע שאני שומע את המילים האלה! האם גברת בהירת-עור, עשירה ויפהפיה שווה משהו? אתה לא תוכל אפילו לחיות איתה במשך כמה ימים. זה יספיק לך ואותן גברות בהירות-עור, עשירות ויפהפיות יגעילו אותך – הן מרושעות, גסות-רוח, רעות, רעילות, בוגדניות, לא אמיתיות, והן לא יכולות להסתדר עם אנשים נורמליים. ומה לגבי אותם גברים גבוהים, עשירים ונאים? הם הפכפכים, מרושעים, לא אמיתיים, מחוצפים, מפונקים, מתייהרים בטפשותם, וולגריים, חסרי בושה, ללא כבוד, ללא שמץ ממצפונו או מהגיונו של אדם נורמלי. בטפשותם, הם מציגים לראווה את הכסף שיש להם, הם בשום אופן לא יכולים להסתדר עם אנשים נורמליים ואין בהם ולו הביטוי הקלוש ביותר של אנושיות נורמלית. האם אנשים שבאמת ניחנו ולו במעט אנושיות נורמלית מסוגלים לחיות באושר עם אנשים כאלה? הם לא יכולים, נכון? לאנשים כאלה אין בכלל צלם אנוש; אפילו לא שמץ. אם כן, מהו הדבר החשוב ביותר? האנושיות היא כה חשובה!" ("רק אדם ישר יכול להיות מאושר באמת", מתוך "תיעוד נאומיו של המשיח").". דבר האל עורר אותה: בדיוק כך! כשאנו מסתכלים על אנשים, אל לנו להתמקד במראה החיצוני שלהם, והדבר החשוב ביותר הוא לראות איזה סוג של אנושיות יש להם. למרות שהן "בהירות, עשירות ויפות" או שהם "גבוהים, עשירים ונאים", לבני אדם מסוימים יש אנושיות מסוג נחות ביותר או שאין להם אף שמץ אנושיות. האם לא נסבול אם נחיה עם אדם כזה? משום שההשקפות שבהן החזקתי בעבר הן שגויות, בסופו של דבר לא השגתי אושר. להפך, סבלתי סבל אדיר. אפילו היום, עדיין לא התעוררתי, אז איך ייתכן שארצה לחזור על אותם מעשים הרסניים? הבעל שאלוהים הכין עבורי עתה הוא המתאים לי ביותר וגם המטיב עמי ביותר, אז למה שאגרום לעצמי צרות נוספות? הארת והנחיית דבר האל שמרו עליה בזמן הנכון, והיא לא הושפעה מדברי חברתה. היא חייכה ואמרה לחברתה: "לכל אחת יש את החיים שלה. כל סוג בית וכל סוג נישואים שיש לנו הם הסדר של אלוהים. כמו כן, לבני אדם עשירים שנראים טוב יש תמיד יותר שאיפות, אבל זה לא בהכרח אושר. לפני כן רציתי למצוא בעל גבוה ונאה שמתנהג באופן מכובד, אבל בסוף לין לא עבד ביושר, ואני חייתי בסבל רב! עכשיו יש לי את ג'וּן. למרות שהוא מבוגר ממני בכמה שנים והוא לא נראה טוב כמו לין, אופיו המוסרי טוב, אין לו שום הרגלים רעים, ואני יודעת שהוא אוהב אותי מאוד ומתחשב בצרכיי. למרות שהחיים שלנו אינם משהו מיוחד, הם די הרמוניים, ואני שמחה מאוד." בשלב זה ג'וּן יצא החוצה, והפעם היא לא התחמקה ממנו או ניסתה להסתיר אותו, אלא היא הציגה אותו לחברתה בנעימות. חברתה אמרה לה: "כבר במבט ראשון יכולתי לראות שבעלך אדם ישר ועובד חרוץ, והוא מאוד טוב אליך, את באמת מבורכת!" היא הנהנה בראשה בשמחה והודתה בסתר לבה לאלוהים, משום שהיא הייתה מודעת לחלוטין לכך שאלוהים הוא שדואג לה ושומר עליה. לולא הארת והנחיית דברי האל, ייתכן שג'וּן והיא היו נפרדים לפני זמן רב. ואז איך היו לה החיים המבורכים שיש לה היום? כל זאת היא ברכת האל! כשג'וּן ראה שהיא כבר לא מתחמקת ממנו, חיוך של שמחה עלה על פניו, כזה שמעולם לא נראה עליו בעבר.

לאחר מכן, מערכת היחסים שלה עם ג'וּן נעשתה הרמונית יותר. בכל פעם שהיא חזרה הביתה, ג'וּן תמיד חיכה לה עם ארוחה מוכנה, והוא גם תמך בה מאוד בכל הנוגע לאמונתה באלוהים. בכל פעם שהיא הבחינה בדברים האלה, הם ממש ריגשו אותה. היא באמת הרגישה שאלוהים העניק לה את הדברים הטובים ביותר, ושרק באמצעות ציות לתכניות והסדרי האל אדם יכול באמת להיות מאושר. היא הבינה באופן עמוק יותר שעליה ליהנות מהנישואים האלה שאלוהים העניק לה, ובלבה היא הרגישה חופשיה יותר ויותר. היא הודתה לאלוהים מעומק לבה על שהציל אותה מנישואים אלה שעמדו להתפרק. כל התהילה לאל הכול יכול!

לדעת יותר: האם אתם יודעים מהי כוונתו הנסתרת של האל במשל הפועלים בכרם? (חלק 1)

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, מהי אמונה באלוהים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה