25.11.20

חשיפה של תעלומת המשפט

חשיפה של תעלומת המשפט

מאת אנהוי, מלזיה

שמי אנהוי, אני בת 46. אני גרה במלזיה ומאמינה באדוננו כבר 27 שנים. באוקטובר 2015 עברתי לגור בעיר אחרת לרגל עבודה חדשה. עמיתיי החדשים הקדישו זמן רב לפייסבוק – בשיחות, בחיפוש חברים חדשים ובפרסום פוסטים. מאחר שלא היה לי חשבון משתמש בפייסבוק, הם פתחו עבורי חשבון, ולאט לאט למדתי איך לגלוש ולהשתמש בו. כשהיה לי זמן פנוי, הסתכלתי על מה שפרסמו כמה מהאחים והאחיות לאמונה באדוננו, עשיתי להם לייק ושיתפתי אותם. לפעמים הייתי כותבת פוסטים של שבח לאלוהים ומשתפת את חסד האל עם קבוצת החברים שלי. הרגשתי מלאת סיפוק בסוף כל יום.יום אחד בחודש פברואר 2016, כשהסתכלתי בפרופיל של אחד מחבריי בפייסבוק, ראיתי את הפוסט הבא: "היום דיברנו בקבוצה שלנו על נושא המשפט. כולנו אמרנו דברים שונים אך הסכמנו על הנקודות העיקריות. מישהו אמר: 'אם אני לא מבין משהו, אני לא מעיז לקשקש דברים לגביו – מדובר בדבר שאלוהים יעשה בעתיד, ואנו לא צריכים לנסות לשער השערות בלתי מבוססות'. מישהו אחר אמר: 'בתהילים ע"ה ג' נכתב "כִּ֭י אֶקַּ֣ח מוֹעֵ֑ד אֲ֝נִ֗י מֵישָׁרִ֥ים אֶשְׁפֹּֽט". אלוהים שם לב לכל דבר שעושה כל אדם. מכאן שביום שבו ישוע אדוננו ישוב כדי לשפוט את כל בני האדם, הוא יחשוף את מעשינו לעיני כול, ממש כמו הקרנת סרט. על כן עלינו תמיד להתנהג ביושרה ולעולם לא לעשות שום דבר רע, כדי שאלוהים לא ישפוט אותנו וישלח אותנו לגיהינום.' עוד מישהו אמר: 'כתוב בכתבי הקודש: "רָאִיתִי כִּסֵּא לָבָן גָּדוֹל וְאֶת הַיּוֹשֵׁב עָלָיו אֲשֶׁר נָסוּ מִפָּנָיו הָאָרֶץ וְהַשָּׁמַיִם, וּמָקוֹם לֹא נִמְצָא לָהֶם. וְרָאִיתִי אֶת הַמֵּתִים, הַקְּטַנִּים וְהַגְּדוֹלִים, עוֹמְדִים לִפְנֵי הַכִּסֵּא וּסְפָרִים נִפְתְּחוּ. גַּם סֵפֶר אַחֵר נִפְתַּח, סֵפֶר הַחַיִּים. וְהַמֵּתִים נִשְׁפְּטוּ מִתּוֹךְ הַדְּבָרִים הַכְּתוּבִים בַּסְּפָרִים, לְפִי מַעֲשֵׂיהֶם." (ההתגלות כ' 11-12). מהכתוב בכתבי הקודש ניתן לראות שכשישוע אדוננו יחזור באחרית הימים, הוא יציב שולחן גדול בשמיים, יישב בכיסא לפניו ויפתח את הספרים. ואז בשעה שהאנושות כולה תכרע על ברכיה, הוא יקרא בשמו של כל אדם וישפוט אותם לפי מעשיהם אחד אחרי השני. האנשים הטובים יילקחו על ידי אדוננו למלכות השמיים, בעוד הרשעים יושלכו לגיהינום."

המשכתי לשבת אחרי שקראתי את הפוסט, ודמיינתי בעיני רוחי את ישוע אדוננו שופט את האנושות: אדוננו יושב על כס מלכותו, כשכל בני האדם כורעים ברך לפני שולחנו ומתוודים על כל חטאיהם כדי לקבל את משפט האל. ואז אדוננו שולח אותם לגיהינום או לשמיים, בהתאם למעשיהם. חשבתי על כך שאני חסידה נאמנה של אדוננו יותר מ-20 שנה, ועל האופן שבו ניסיתי להנהיג את תורתו כמיטב יכולתי. האמנתי שאדוננו יבחין באדיקותי וייקח אותי אל מלכות השמיים. אך בעת שהעמקתי במחשבות האלה, עלה לי לפתע רעיון: עכשיו שאני יודעת להשתמש באינטרנט, למה שלא אבצע חיפוש של המילה "משפט" כדי לראות מה עולה? פתחתי את הדפדפן והקלדתי את המילה. איני זוכרת על איזה קישור לחצתי, אך להפתעתי הופיעה השורה הבא: "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם". הדבר עורר את סקרנותי, אז נכנסתי לאתר כדי להמשיך לקרוא. בזמן שהאתר נטען, שמעתי מזמור שהיה גם נעים לאוזניים וגם מעורר מחשבה: "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם""בחיים האלה, אם אדם רוצה להיטהר ולשנות את טבעו, אם הוא רוצה לחיות חיים בעלי משמעות ולמלא את חובתו בתור ברייה, אזי חייב הוא לקבל על עצמו את הייסורים והשיפוט של אלוהים, ואל לו להתרחק מהמשמעת של אלוהים ומהלקאותיו, כך שיוכל להשתחרר מתמרונו והשפעתו של השטן ולחיות באורו של אלוהים. דע שהייסורים והשיפוט של אלוהים הם האור, האור של ישועת האדם, ואין ברכה, חסד או הגנה טובים יותר מזה לאדם" ('עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים').

אחרי שהמזמור הסתיים המשכתי להרהר במילותיו – הן נגעו לליבי. התחלתי לחשוב: "האם ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועתנו? האם הם ההגנה והחסד הגדולים ביותר לאדם? כיצד יש להבין זאת? אם בני אדם רוצים להיטהר ולחיות חיים בעלי משמעות, האם פירוש הדבר שהם צריכים לקבל את ייסורי האל ומשפטו?" בשעה שהרהרתי על מילות המזמור, צפו בראשי שאלות רבות. חשבתי גם: "אם אלוהים ישפוט את האדם, האדם יורשע, הלא כן? אז איך המשפט הופך לאור הישועה?" הרגשתי שילוב של סקרנות והתרגשות משום שמעולם לא שמעתי שום דבר דומה לזה. למרות שהמשפט שאליו מתייחס המזמור אינו משפט באותו מובן שאני הבנתי את המילה, בכל זאת הייתה לי תחושה לא מוסברת שהוא בעל חשיבות עמוקה ביותר, ושהוא נוגע לעתידו של אדם ולגורלו. כשבדקתי מה מקור המזמור ראיתי שהוא הגיע מכנסיית האל הכול יכול, אז נכנסתי לאתר שלהם. ראיתי שהאתר שלהם לא רק חדשני ואסתטי, אלא שגם התוכן המוצע בו עשיר ומגוון. ניתן היה להאזין לדברים, לקרוא דברים, שירים, דיונים ועוד כל מיני דברים. חשבתי: "איך זה שאף אחד לא סיפר לי על האתר הזה? הוא ממש מעולה, אבל יכול להיות שאנשים לא שיתפו אותו משום שהם עדיין לא מצאו אותו?" לחצתי על הקישור "ספרים" וגללתי מטה ברשימה עד שראיתי את הכותרת הבאה: עדויות על חוויות ההיווכחות בחיים. לחצתי עליה וראיתי שרוב הספר היה עדויות על משפט האל, למשל: "משפט האל וייסוריו הושיעו אותי", "משפט האל וייסוריו היו ישועה אדירה עבורי", "ראיתי את אהבת האל מתוך משפטו וייסוריו", "משפט האל וייסוריו העירו את ליבי החוטא", "השיפוט והייסורים מאלוהים העלו אותי על הנתיב הנכון". כבר כמעט הייתי צריכה לצאת לעבודה, אז היה לי רק מעט זמן לקרוא כמה עדויות ברפרוף. כולן נכתבו על ידי מאמינים שתיארו כיצד טבעם המושחת נטהר, ודיברו על הפגמים שלהם, שחיתותם, השקפותיהם המוטעות ביחס לאמונה ודברים נוספים, וכן על האופן שבו דברים אלו השתנו במידה מסוימת באמצעות דברי המשפט של האל הכול יכול. הקריאה רק חיזקה את סקרנותי בנוגע ל"ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם". ייתכן שהמשפט אינו עוסק בהרשעת האדם? שהוא לא עוסק בקביעת סופו של כל אדם? התחלתי לחוש אי נוחות, וידעתי שאני חייבת להבין לעומק את המשמעות של "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם". הגעתי למסקנה שהספר עדויות על חוויות ההיווכחות בחיים יכול לשמש ככלי עזר יעיל ביותר לאמונתם של בני אדם, ושכדאי לי לקרוא בו בעיון. אבל נגמר הזמן, אז כיביתי את המחשב והלכתי לעבודה.

באותו לילה לא הצלחתי להירדם ונעתי מצד לצד במיטה. שוב ושוב, הופיעו בראשי תמונות מהאתר של כנסיית האל הכול יכול. השורה "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם" הציקה לי במיוחד משום שלא הצלחתי להבין אותה, ורציתי מאוד לדעת מה פירוש המילה "משפט".

בבוקר למחרת קמתי מוקדם, פתחתי את אתר כנסיית האל הכול יכול והתחלתי לחפש את המילה "משפט". ראיתי מאמר שכותרתו "המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת". פתחתי אותו וקראתי את הדברים הבאים: "כפי שנאמר קודם לכן, המשפט ייפתח בבית האל. ה'משפט' הזה מתייחס למשפט שאלוהים מנהל היום נגד מי שבא בפני כס מלכותו באחרית הימים. אולי יש כאלה שמאמינים בדמיונות על-טבעיים – למשל שבבוא אחרית הימים, אלוהים יקים שולחן גדול בשמיים שתיפרש עליו מפה לבנה, ואז אלוהים יתיישב על כס מלכות גדול וכל בני האדם יכרעו ברך על הקרקע. אז יחשוף אלוהים את כל החטאים שכל בן אדם אשם בהם, כדי לקבוע אם הוא יעלה לשמיים או יישלח לאגם הבוער באש וגופרית. יהיו דמיונות האדם אשר יהיו, לא ניתן לשנות את מהות עבודתו של אלוהים. דמיונות האדם הם רק פירות מחשבתו של האדם, שנובעים ממוחו של האדם, ומגובבים מסיכום של כל הדברים שהאדם ראה ושמע. לפיכך אני אומר שיהיו הדימויים העולים במחשבה נפלאים ככל שיהיו, בכל זאת הם אינם אלא ציור והם לא תחליף לתוכנית עבודתו של אלוהים. אחרי הכל, השטן השחית את האדם, ולכן כיצד יכול האדם להעלות על דעתו את מחשבותיו של אלוהים? האדם תופס את עבודת המשפט של אלוהים כדמיונית במיוחד. האדם מאמין שאם אלוהים עצמו הוא שעושה את עבודת המשפט, היא ודאי בקנה מידה אדיר ביותר והיא ודאי בלתי נתפסת לבני תמותה. עליה להדהד בכל קצוות השמים ולהרעיד את הארץ. אם לא כן, איך ייתכן שזו עבודת המשפט של אלוהים? האדם מאמין שמכיוון שזו עבודת המשפט, אלוהים ודאי רב-רושם ומלכותי במיוחד בעבודתו, והנשפטים ודאי מייללים בבכי על ברכיהם ומתחננים לרחמים. התמונה היא ודאי מחזה נהדר ומלהיב מאוד... כולם מדמיינים שעבודת המשפט של אלוהים היא תמיד נפלאה. אולם הידעתם שזמן רב לאחר שאלוהים התחיל את עבודת המשפט בקרב בני האדם, אתם עדיין שקועים בשינה נרפית? הידעתם שהזמן שבו תסברו שעבודת המשפט של אלוהים החלה באופן רשמי הוא למעשה הזמן שבו אלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ? בזמן הזה אולי זה לא מכבר תבינו את משמעות החיים, אך עבודת הענישה חסרת הרחמים של אלוהים תביא אתכם, ואתם עדיין ישנים, אל הגיהינום. רק אז תבינו לפתע שעבודת המשפט של אלוהים כבר נשלמה". הדברים האלה באמת הדהימו אותי. הם חשפו בדיוק את מחשבותיהם והשקפותיהם הפנימיות ביותר של אנשים ביחס לעבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים, ובמקביל היו כה ממשיים ומעשיים. תהיתי, "ייתכן שהרעיון שבו החזקתי לגבי משפט שנערך בשמיים היה סתם פרי דמיוני? הקטע הזה מראה שבני אדם מדמיינים את עבודת המשפט של אלוהים כעל-טבעית ורבת תעלומות. הוא גם מצביע על כך שעבודת המשפט החלה לפני זמן רב ובקרוב תסתיים, ומפציר באנשים לחפש את התגלמות האל בלי לבזבז זמן. הייתכן שזהו קול האל?" המחשבה הזו עוררה בי אי נוחות, ורציתי מיד לדעת בבירור מה המשמעות האמיתית של משפט האל. אולם באתר של כנסיית האל הכול יכול היה פשוט יותר מדי תוכן, ולא ידעתי מאיפה להתחיל לחפש. על כן, החלטתי למצוא את חברי הכנסייה בעצמם ולראות אם הם יכולים לעזור לי להבין.

שלחתי הודעה דרך הצ'ט המקוון באתר של כנסיית האל הכול יכול, וסיפרתי להם שאני מעוניינת ללמוד עוד על המשפט. מהר מאוד קיבלתי תשובה שהציגה לי שתי אחיות מכנסיית האל הכול יכול שהתחברו אליי: ליו הוי ולי מיי. במהלך ההתכתבות בינינו, גיליתי ששתי האחיות האלו ישירות מאוד ובעלות גישה פתוחה וכנה. רציתי לדבר איתן בגילוי לב. אמרתי להן: "אני אוהבת מאוד את האתר של כנסיית האל הכול יכול. יש שם כל מיני ספרים רוחניים, מזמורי הלל, סרטוני מוזיקה, סרטי בשורה, הקראות של דברי האל ועוד. יש באמת תוכן רב, אך איני מבינה מהי המשמעות של משפט האל. בדיוק קראתי את "המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת", ולהבנתי נאמר שם שעבודת המשפט של אלוהים כבר החלה, ושהרעיון של משפט שנערך בשמיים הוא אך פרי הדמיון והתפיסות האנושיות. בדרך כלל אני מבינה את המשפט בצורה אחרת. תוכלו לשתף אותי בדרך שאתן מבינות את העניין?"

האחות ליו הוי השיבה: "השבח לאל! בואו נבקש ונשתף יחד! בעבר גם אני חשבתי על זה כך, והאמנתי שעבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים תבוצע למעלה בשמיים. אבל אחרי שקראתי את דברי האל הכול יכול ושיתפתי לגביהם עם האחים והאחיות, הבנתי שהאמת היא שזו רק התפיסה והדמיון שלי. השאלה אם עבודת המשפט של אלוהים תבוצע בשמיים או לא מקבלת תשובה ברורה בכמה נבואות בכתבי הקודש. למשל, בהתגלות י"ד 6-7, שם נאמר: 'רָאִיתִי מַלְאָךְ אַחֵר מְעוֹפֵף בְּאֶמְצַע הַשָּׁמַיִם, אֲשֶׁר לוֹ בְּשׂוֹרַת עוֹלָם לְבַשֵּׂר לְיוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ וּלְכָל אֻמָּה וְשֵׁבֶט וְלָשׁוֹן וְעַם, וְהוּא קוֹרֵא בְּקוֹל גָּדוֹל: "יִרְאוּ אֶת אֱלֹהִים וּתְנוּ לוֹ כָּבוֹד, כִּי בָּאָה עֵת מִשְׁפָּטוֹ. הִשְׁתַּחֲווּ לְעוֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְהַיָּם וּמַעַיְנוֹת הַמַּיִם"'. בתהילים צ"ו 13 נאמר: 'לִפְנֵ֤י יְהוָ֨ה ׀ כִּ֬י בָ֗א כִּ֥י בָא֮ לִשְׁפֹּ֪ט הָ֫אָ֥רֶץ יִשְׁפֹּֽט־תֵּבֵ֥ל בְּצֶ֑דֶק וְ֝עַמִּ֗ים בֶּאֱמוּנָתֽוֹ'. ביוחנן ט 39 נאמר: 'אֲנִי בָּאתִי לָעוֹלָם הַזֶּה לְשֵׁם מִשְׁפָּט, כְּדֵי שֶׁהַלֹּא־רוֹאִים יִרְאוּ'. הפסוקים האלה כוללים את הקטעים הבאים: 'אֲשֶׁר לוֹ בְּשׂוֹרַת עוֹלָם לְבַשֵּׂר לְיוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ', 'כִּ֥י בָא֮ לִשְׁפֹּ֪ט הָ֫אָ֥רֶץ' ו'בָּאתִי לָעוֹלָם הַזֶּה לְשֵׁם מִשְׁפָּט'. מכאן ניתן לראות שבאחרית הימים אלוהים בא אל פני האדמה בכבודו ובעצמו כדי לעשות את עבודת המשפט ולשפוט את כל העמים והאומות. בנוסף, מהכתוב בכתבי הקודש אנו יודעים שלפני שאלוהים ברא את האנושות, הוא ברא את השמיים ואת הארץ ואת כל אשר בם כדי להכין עבורנו סביבת מחיה מתאימה. לאחר מכן הוא ברא את האנושות וארגן את חיינו על הארץ, ולא בשמיים. אז איך זה ייתכן שנוכל לעלות מעלה לשמיים? אין לאנושות המושחתת שום ברירה פרט לקבל את משפט האל כאן על פני האדמה. חוץ מזה, בספר ההתגלות מתועד שיוחנן ראה כסא לבן גדול בשמיים באי פטמוס. למעשה, היה זה רק אחד מחזיונותיו של יוחנן, אבל אנשים מסוימים הבינו מכך שכשאלוהים יחזור באחרית הימים הוא ישפוט את בני האדם בשמיים. אלו אינן אלא התפיסות והדמיונות שלנו המבוססות על פרשנות מוטעה של הנבואות – זו כלל לא המציאות של עבודת האל."

כששמעתי זאת, נדהמתי: קראתי בעבר את כל הפסוקים ששיתפה איתי האחות מתוך כתבי הקודש, אז איך זה שמעולם לא הבחנתי במשמעות האמיתית של הדברים? כן! אלוהים ברא את האנושות כדי שתחיה על הארץ, אז כיצד ייתכן שנעלה לשמיים? אמונתי באמת הייתה מעורפלת מאוד ומלאת בורות!

האחות לי מיי שיתפה אותי בדברים הבאים: "לא רק שאלוהים התגלם כבשר ודם באחרית הימים כדי לבצע את עבודת המשפט על פני האדמה, אלא עבודתו כבר התחילה לפני זמן רב ובקרוב תסתיים. בניגוד למה שאנשים מדמיינים ומאמינים, עבודת המשפט של אלוהים לא מתבצעת בשמיים והיא לא מרשיעה אנשים באופן ישיר. למעשה, לפני שעבודת המשפט של אלוהים תושלם, כל מי שיגיעו בפני כס האל יוכלו להישפט, להיבחן ולהיטהר על ידי דברי האל. כל מי שיקבלו את משפט האל ויטוהרו יילקחו בידי אלוהים אל מלכותו. אך בכל הנוגע למי שיסרבו לקבל את המשפט של דברי האל – מאחר שאופיים החוטא לא נשפט וטוהר על ידי אלוהים, הם ימשיכו לחיות בחטא ולחטוא ללא הרף. הם ישקרו, ירמו, ימרדו באלוהים ויתנגדו לו. הם יושמדו בגיהינום בשל חטאיהם – זהו ביטוי אמיתי של טבעו הצודק של אלוהים. אלו מאיתנו שהם חסידי האל במשך שנים רבות למדו מתוך ניסיון שלמרות שאמונתנו גאלה אותנו מחטאינו, בעיית אופיינו החוטא נותרה בעינה. אנחנו חסידי האל, אך בו זמנית אנו פועלים לעיתים קרובות בניגוד לתורת האל ונותנים לתאוות הגוף לשלוט בנו ולגרום לנו לבצע חטאים, כמו לשקר, לרמות, לרקום מזימות ולהיאבק אחד בשני עבור תהילה וממון. אנו משתוקקים להשיג הבלים חסרי משמעות ורודפים אחר האופנות המרושעות של העולם החומרי. וכן הלאה. בפרט כשאנו עומדים בפני ניסיונות, תאונות ואסונות, אנחנו לא מבינים את אלוהים, מאשימים אותו ואפילו בוגדים בו. אפשר לומר שאנו חיים במצב קבוע של עשיית חטאים ואז התוודות עליהם. אבל אנחנו לעולם לא משתחררים מכבלי אופיינו החוטא. בכתבי הקודש נכתב: 'הַקְּדֻשָּׁה שֶׁבִּלְעָדֶיהָ לֹא יִרְאֶה אִישׁ אֶת הָאָדוֹן' (עברים י"ב 14). כיצד ייתכן שאנשים מושחתים כל כך כמונו ייכנסו למלכות האל? האל הכול יכול אמר: 'חוטאים כמותכם, שזה עתה נגאלו ושלא השתנו ושאלוהים לא הפך למושלמים – האם תוכל להיות כלבבו של אלוהים? אתם, שעדיין יש לכם הזהות הישנה שלכם – נכון שישוע הושיע אתכם, ושאתם לא נחשבים לחוטאים בזכות ישועתו של אלוהים, אך זה לא מוכיח שאין בכם חטא וטומאה. איך ייתכן שתהיו קדושים אם לא השתניתם? בתוככם, אתם רדופי טומאה, אנוכיים ונבזים, אך אתם מבקשים בכל זאת לרדת יחד עם ישוע – בחלומות הלילה! החמצתם שלב באמונתכם באלוהים: רק נגאלתם, אך לא השתניתם. כדי שתהיו כלבבו של אלוהים, על אלוהים לעשות בכם באופן אישי את עבודת השינוי והטיהור. אם רק נגאלתם, לא תהיו מסוגלים להשיג קדושה. כך, לא תהיו זכאים לקחת חלק בברכותיו הטובות של אלוהים. זאת מכיוון שהחמצתם שלב בעבודתו של אלוהים לניהול האדם – שלב עיקרי בשינוי ובהבאה לידי שלמות. לכן, בהיותכם חוטאים שזה עתה נגאלו, אתם לא מסוגלים לרשת ישירות את הירושה של אלוהים' ("בנוגע לתארים וזהות" ב'הדבר מופיע בבשר'). אם כן, בתקופת אחרית הימים אלוהים מיישם את תכנית הניהול שלו ומוציא לפועל את שלב עבודת המשפט, הייסורים והטיהור של בני האדם בהתאם לצרכיה של האנושות המושחתת. מטרת העבודה היא להושיע אותנו באופן יסודי מתחום השפעתו של השטן, ולהסיר את כבלי אופיינו החוטא כדי שנוכל להיטהר ולהיוושע. מכאן ניתן לראות שעבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים עוסקת כולה בטיהור ובישועה. היא לא עוסקת בהרשעת בני האדם, כפי שאנשים מדמיינים."

האחות ליו הוי המשיכה לשתף עמי: "זה נכון, האחות אנהוי. בואי נחשוב על זה, אם עבודת המשפט של אלוהים נועדה להרשיע ולהעניש אותנו, אף אדם לא יכול היה להיוושע ולהיכנס למלכות האל, מאחר שכולנו הושחתנו עמוקות בידי השטן. אם זה היה המצב, מה היה הטעם בעבודת המשפט של אלוהים? דברי האל הכול יכול מבהירים את הסיבה לעבודת האל באחרית הימים ואת חשיבותה. בואו נקרא שני קטעים מתוך דברי האל הכול יכול: 'בני האדם חיים את כל חייהם תחת תחום השפעתו של השטן, ואין ולו אדם אחד שמסוגל להשתחרר בכוחות עצמו מהשפעת השטן. כולם חיים בעולם מזוהם, בשחיתות וריקנות, ללא משמעות או ערך ולו הפחותים ביותר – הם חיים חיים נטולי דאגות שכאלה למען הבשר, למען תאווה ולמען השטן. לקיומם אין ולו הערך הפחות ביותר. האדם אינו מסוגל למצוא את האמת שתשחרר אותו מהשפעת השטן. על אף שהאדם מאמין באלוהים וקורא את כתבי הקודש, הוא לא מבין כיצד לשחרר את עצמו משליטתה של השפעת השטן. במהלך העידנים, בודדים גילו את הסוד הזה, בודדים הבינו אותו. ...אם האדם לא ייטהר, הוא ייוותר חלק מהזוהמה. אם אלוהים לא יגן על האדם וידאג לו, הוא ייוותר אסיר של השטן. אם האדם לא יישפט וייוסר, לא יהיו לו האמצעים להימלט מהדיכוי של השפעתו האפלה של השטן. הטבע המושחת שאתם מציגים וההתנהגות המרדנית שאתם מציגים מספיקים כדי להוכיח שאתם עדיין חיים תחת תחום השפעתו של השטן. אם הנפש והמחשבות שלכם לא טוהרו, והטבע שלכם לא נישפט ויוסר, אז כל ישותכם עדיין נמצאת תחת שליטתו של השטן: הנפש שלכם נשלטת בידי השטן, המחשבות שלכם מתומרנות על ידי השטן, וכל ישותכם נשלטת בידי השטן' ("חוויותיו של פטרוס: הידע שלו על ייסורים ומשפט" ב'הדבר מופיע בבשר'). 'באמצעות העבודה הזו של משפט וייסורים, האדם יכיר באופן מלא את המהות המזוהמת והמושחתת שבתוכו ויהיה מסוגל להשתנות לגמרי ולהיטהר. רק כך האדם יוכל להיות ראוי לשוב בפני כס מלכותו של אלוהים. כל העבודה שנעשית כיום נועדה לכך שהאדם יוכל להיטהר ולהשתנות. באמצעות משפט וייסורים של דבר האל, וכן זיכוך, האדם יכול להשליך מעליו את שחיתותו ולהיטהר' ("תעלומת ההתגלמות (4)" ב'הדבר מופיע בבשר'). אז מה אפשר להבין מדברי האל? בהיבט אחד, ניתן לראות שדברי האל מעשיים ביותר ומשקפים את מציאות חיינו בצורה מדויקת. בהיבט אחר, ניתן לראות שקודם עלינו להתנסות במשפט האל וטיהורו כדי להיפטר מהזוהמה והשחיתות ולהימלט מהשפעתו האפלה של השטן. רק אז נהיה ראויים להילקח למלכות האל. ללא עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים, לא היינו יכולים להיטהר מספיק כדי להפוך לאנשים שהם כלבבו של אלוהים, ובהחלט לא היינו יכולים להיכנס למלכות האל. לעולם לא היינו מפסיקים לחטוא ולהתנגד לאלוהים, ובסופו של דבר הוא היה משמיד אותנו בגיהינום. למעשה, מתוך העדויות האותנטיות של האחים והאחיות בכנסיית האל הכול יכול, ניתן לראות שמשפט האל וייסוריו הם האור לישועת האנושות. השטן השחית כל אחד ואחת מאיתנו, אך מאחר שאנו יכולים להתייצב בפני האל הכול יכול ולקבל את המשפט והייסורים שבדברי האל, טבע חיינו משתנה בהדרגה. אנו עוברים ממרדנות והתנגדות לקבלה וציות. אנו עוברים מהתנשאות, צדקנות ועקשנות למוכנות לוותר על האגו שלנו ולהישמע למה שנכון, לציית לאמת. בנוסף, כל מה שמביע האל במשפטו ובייסוריו הוא האמת, והוא ביטוי של טבעו הצודק והקדוש. על כן, ככל שאנו מתנסים יותר במשפט האל וייסוריו, כך אנו מכירים את אלוהים טוב יותר. וככל שאנו מכירים את אלוהים טוב יותר, כך אנו מבינים באופן בהיר יותר בני אדם, דברים ואירועים בעולם. בהתאם לכך, השקפותינו וערכינו משתנים במידה מסוימת. אנו משיגים יראת אל רבה יותר וציות רב יותר כלפיו. אלו הדברים שאנו משיגים על ידי משפט האל הכול יכול וייסוריו. ללא המשפט של אור האמת בדברי האל, כולנו היינו חיים באפלה – מבצעים חטאים ואז מתוודים עליהם, מתוודים עליהם ואז מבצעים אותם שוב בכל יום ויום, בלי להשתחרר לעולם מכבלי החטא. אם כך, איך היינו יכולים להילקח למלכות האל?"

אחרי ששמעתי את שיתופי האחיות לי וליו הרגשתי שאור בהיר נדלק בתוך ליבי. הדברים שהן אמרו נכונים: הכומר, הבכירים והאחים והאחיות בכנסייה שלי לא הצליחו לחלץ את עצמם מכבלי החטא. גם אני לא הצלחתי לשלוט בעצמי לעיתים קרובות וחטאתי ללא יכולת ליישם את דברי האל. כולנו חיים במצב של ביצוע חטאים ואז התוודות – אנו באמת זקוקים לכך שאלוהים ישוב כדי לעשות את שלב עבודת המשפט והטיהור. אם לא הייתי מתעניינת בעבודת האל הכול יכול באחרית הימים, לעולם לא הייתי מצליחה להבין את האמיתות האלה. הרגשתי כה אסירת תודה על הנחייתו של אלוהים. הקריאה בדברי האל הכול יכול וההקשבה לשיתופי האחיות, וכן קריאת עדויותיהם הכתובות של האחים והאחיות מכנסיית האל הכול יכול המתארות כיצד טבעם המושחת טוהר בעזרת משפט דברי האל, גרמו לי להבין במידה מסוימת את עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים. תפיסותיי שלי בנידון הופרכו, והבנתי עתה שמשפט האל וייסוריו חיוניים עבור הימלטותנו מהחטא והשגת טיהור.

ואז אמרה האחות ליו הוי: "בואו נקרא עוד שני קטעים מדברי האל הכול יכול. האל הכול יכול אמר: 'כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את השיטות האלה של ההתגלות, הטיפול והגיזום לא ניתן להחליף במילים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק שיטות כאלה נחשבות למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשכך את האדם ולשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצונו של אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. ההשפעות האלה נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים' ("המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת" ב'הדבר מופיע בבשר'). 'אלו המבקשים לזכות בחיים מבלי להסתמך על האמת שאומר המשיח הינם בני האדם המגוחכים ביותר עלי אדמות, ואלו שלא מקבלים את דרך החיים שמביא המשיח שוגים בדמיונות. לכן אני אומר שאלוהים יתעב לעולם את בני האדם שלא מקבלים את המשיח באחרית הימים. המשיח הוא השער של האדם למלכות השמיים באחרית הימים, ואיש לא יכול לפסוח עליו. רק דרך המשיח יכול אלוהים להפוך בני אדם למושלמים. אתם מאמינים באלוהים, ועל כן עליכם לקבל את דבריו ולהישמע לדרכו. עליכם לחשוב לא רק על קבלת ברכות מבלי לקבל את האמת או את צידת החיים. המשיח בא באחרית הימים כדי שכל מי שבאמת מאמין בו יוכל לקבל חיים. עבודתו מכוונת לסיום העידן הישן וכניסה לעידן החדש, וזהו הנתיב שכל מי שנכנס לעידן החדש צריך ללכת בו. אם אינכם מסוגלים להכיר במשיח, ובמקום זאת אתם מגנים אותו, מחללים את קדושתו ואף רודפים אותו, נגזר עליכם להישרף לעולמים ולעולם לא תיכנסו למלכות אלוהים' ("רק המשיח של אחרית הימים יכול להעניק לאדם את דרך חיי הנצח" ב'הדבר מופיע בבשר'). ניתן לראות מדברי האל הכול יכול שאלוהים התגלם כבשר ודם באחרית הימים כדי להביע את כל האמיתות, לטהר את האנושות ולהושיעה בהתאם לצרכיה. הוא מגלה לאנושות את טבעו הצודק של אלוהים שלא סובל שום פגיעה. דרך דבריו, אלוהים חושף את אופיים ומהותם של בני האדם ואת מצבם האמיתי והמושחת. רק באמצעות קבלת דברי המשפט שהביע האל הכול יכול אנו יכולים להכיר את ההתנשאות, הערמומיות, האנוכיות והרשע שבתוכנו, וכן דברים נוספים שכולם חלק מאופיינו השטני ומטבענו המושחת. רק באמצעות קבלת משפט האל וייסוריו אנו יכולים להכיר את טבעו הצודק של אלוהים, לפתח יראה כלפיו בליבנו ולהכות על חטא באמת. כך נוכל להשיג שינוי וטיהור של טבענו המושחת. זו חשיבותו של משפט האל, וזוהי גם הדרך היחידה לישועתנו. האחות אנהוי, כל עוד נמשיך לקרוא ככל יכולתנו בדברי האל, תתבהר לנו יותר ויותר חשיבותה של עבודת המשפט של האל הכול יכול, ונבין שרק המשיח של אחרית הימים יכול להעניק לבני האדם את הדרך לחיי נצח."

השבח לאל! זכיתי בדברים רבים כל כך כתוצאה מהתקשרותי עם האחיות. למרות שטרם התנסיתי במשפט האל וייסוריו, השיתוף איתן וקריאת ה"עדויות על חוויות ההיווכחות בחיים" נתנו לי להרגיש שמשפט האל וייסוריו באמת יכולים לשנות בני אדם. אני גם מרגישה שאני באמת צריכה שאלוהים יבצע את שלב עבודת המשפט והייסורים כדי לשנות ולטהר אותי, על מנת שאהיה להיות ראויה להילקח למלכות השמיים. זמן מה לאחר מכן, אחרי כמה ימים נוספים של שיתופים, הבנתי עוד דברים בנוגע לחשיבות עבודת המשפט של אלוהים ובנוגע לאמת ביחס לשמותיו של אלוהים. בנוסף, למדתי אמיתות בעזרתן אוכל להבחין בין משיח האמת למשיחי השקר, ובין כנסיות אמת לכנסיות שקר. למדתי אמיתות בנוגע להתגלמות האל, ההבדל בין עבודת האל לעבודת האדם, האופן שבו השטן משחית את האנושות, האופן שבו אלוהים מושיע אותנו ועוד. הגעתי למסקנה ברורה שהאל הכול יכול הוא באמת ישוע אדוננו שחזר, וקיבלתי בשמחה את עבודת האל הכול יכול באחרית הימים. השבח לאל! מאותה עת, אני גומעת בשקיקה את דברי האל הכול יכול. אני מרגישה שרוחי זוכה בהזנה משמעותית בכך שאני חיה חיי כנסייה, משתפת אמיתות עם האחים והאחיות ומקבלת את המזון וההשקייה של דברי האל. בדרך זו התאפשר לי לחזות בהתגשמות המלאה של הנבואה הבאה מתוך ספר ההתגלות בכתבי הקודש: "הִנְנִי עוֹמֵד לְיַד הַדֶּלֶת וְדוֹפֵק. אִישׁ כִּי יִשְׁמַע אֶת קוֹלִי וְיִפְתַּח אֶת הַדֶּלֶת, אֶכָּנֵס אֵלָיו וְאֶסְעַד אִתּוֹ וְהוּא אִתִּי" (ההתגלות ג' 20). חשתי שהיא מתגשמת גם בי באופן אישי. דברי האל הכול יכול פתחו לרווחה את דלתות ליבי ואפשרו לי לשמוע את קול האל, להכיר את עבודת המשפט של אלוהים ולשוב לפניו. השבח לאל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשיפה של תעלומת המשפט

חשיפה של תעלומת המשפט

מאת אנהוי, מלזיה

שמי אנהוי, אני בת 46. אני גרה במלזיה ומאמינה באדוננו כבר 27 שנים. באוקטובר 2015 עברתי לגור בעיר אחרת לרגל עבודה חדשה. עמיתיי החדשים הקדישו זמן רב לפייסבוק – בשיחות, בחיפוש חברים חדשים ובפרסום פוסטים. מאחר שלא היה לי חשבון משתמש בפייסבוק, הם פתחו עבורי חשבון, ולאט לאט למדתי איך לגלוש ולהשתמש בו. כשהיה לי זמן פנוי, הסתכלתי על מה שפרסמו כמה מהאחים והאחיות לאמונה באדוננו, עשיתי להם לייק ושיתפתי אותם. לפעמים הייתי כותבת פוסטים של שבח לאלוהים ומשתפת את חסד האל עם קבוצת החברים שלי. הרגשתי מלאת סיפוק בסוף כל יום.יום אחד בחודש פברואר 2016, כשהסתכלתי בפרופיל של אחד מחבריי בפייסבוק, ראיתי את הפוסט הבא: "היום דיברנו בקבוצה שלנו על נושא המשפט. כולנו אמרנו דברים שונים אך הסכמנו על הנקודות העיקריות. מישהו אמר: 'אם אני לא מבין משהו, אני לא מעיז לקשקש דברים לגביו – מדובר בדבר שאלוהים יעשה בעתיד, ואנו לא צריכים לנסות לשער השערות בלתי מבוססות'. מישהו אחר אמר: 'בתהילים ע"ה ג' נכתב "כִּ֭י אֶקַּ֣ח מוֹעֵ֑ד אֲ֝נִ֗י מֵישָׁרִ֥ים אֶשְׁפֹּֽט". אלוהים שם לב לכל דבר שעושה כל אדם. מכאן שביום שבו ישוע אדוננו ישוב כדי לשפוט את כל בני האדם, הוא יחשוף את מעשינו לעיני כול, ממש כמו הקרנת סרט. על כן עלינו תמיד להתנהג ביושרה ולעולם לא לעשות שום דבר רע, כדי שאלוהים לא ישפוט אותנו וישלח אותנו לגיהינום.' עוד מישהו אמר: 'כתוב בכתבי הקודש: "רָאִיתִי כִּסֵּא לָבָן גָּדוֹל וְאֶת הַיּוֹשֵׁב עָלָיו אֲשֶׁר נָסוּ מִפָּנָיו הָאָרֶץ וְהַשָּׁמַיִם, וּמָקוֹם לֹא נִמְצָא לָהֶם. וְרָאִיתִי אֶת הַמֵּתִים, הַקְּטַנִּים וְהַגְּדוֹלִים, עוֹמְדִים לִפְנֵי הַכִּסֵּא וּסְפָרִים נִפְתְּחוּ. גַּם סֵפֶר אַחֵר נִפְתַּח, סֵפֶר הַחַיִּים. וְהַמֵּתִים נִשְׁפְּטוּ מִתּוֹךְ הַדְּבָרִים הַכְּתוּבִים בַּסְּפָרִים, לְפִי מַעֲשֵׂיהֶם." (ההתגלות כ' 11-12). מהכתוב בכתבי הקודש ניתן לראות שכשישוע אדוננו יחזור באחרית הימים, הוא יציב שולחן גדול בשמיים, יישב בכיסא לפניו ויפתח את הספרים. ואז בשעה שהאנושות כולה תכרע על ברכיה, הוא יקרא בשמו של כל אדם וישפוט אותם לפי מעשיהם אחד אחרי השני. האנשים הטובים יילקחו על ידי אדוננו למלכות השמיים, בעוד הרשעים יושלכו לגיהינום."

המשכתי לשבת אחרי שקראתי את הפוסט, ודמיינתי בעיני רוחי את ישוע אדוננו שופט את האנושות: אדוננו יושב על כס מלכותו, כשכל בני האדם כורעים ברך לפני שולחנו ומתוודים על כל חטאיהם כדי לקבל את משפט האל. ואז אדוננו שולח אותם לגיהינום או לשמיים, בהתאם למעשיהם. חשבתי על כך שאני חסידה נאמנה של אדוננו יותר מ-20 שנה, ועל האופן שבו ניסיתי להנהיג את תורתו כמיטב יכולתי. האמנתי שאדוננו יבחין באדיקותי וייקח אותי אל מלכות השמיים. אך בעת שהעמקתי במחשבות האלה, עלה לי לפתע רעיון: עכשיו שאני יודעת להשתמש באינטרנט, למה שלא אבצע חיפוש של המילה "משפט" כדי לראות מה עולה? פתחתי את הדפדפן והקלדתי את המילה. איני זוכרת על איזה קישור לחצתי, אך להפתעתי הופיעה השורה הבא: "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם". הדבר עורר את סקרנותי, אז נכנסתי לאתר כדי להמשיך לקרוא. בזמן שהאתר נטען, שמעתי מזמור שהיה גם נעים לאוזניים וגם מעורר מחשבה: "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם""בחיים האלה, אם אדם רוצה להיטהר ולשנות את טבעו, אם הוא רוצה לחיות חיים בעלי משמעות ולמלא את חובתו בתור ברייה, אזי חייב הוא לקבל על עצמו את הייסורים והשיפוט של אלוהים, ואל לו להתרחק מהמשמעת של אלוהים ומהלקאותיו, כך שיוכל להשתחרר מתמרונו והשפעתו של השטן ולחיות באורו של אלוהים. דע שהייסורים והשיפוט של אלוהים הם האור, האור של ישועת האדם, ואין ברכה, חסד או הגנה טובים יותר מזה לאדם" ('עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים').

אחרי שהמזמור הסתיים המשכתי להרהר במילותיו – הן נגעו לליבי. התחלתי לחשוב: "האם ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועתנו? האם הם ההגנה והחסד הגדולים ביותר לאדם? כיצד יש להבין זאת? אם בני אדם רוצים להיטהר ולחיות חיים בעלי משמעות, האם פירוש הדבר שהם צריכים לקבל את ייסורי האל ומשפטו?" בשעה שהרהרתי על מילות המזמור, צפו בראשי שאלות רבות. חשבתי גם: "אם אלוהים ישפוט את האדם, האדם יורשע, הלא כן? אז איך המשפט הופך לאור הישועה?" הרגשתי שילוב של סקרנות והתרגשות משום שמעולם לא שמעתי שום דבר דומה לזה. למרות שהמשפט שאליו מתייחס המזמור אינו משפט באותו מובן שאני הבנתי את המילה, בכל זאת הייתה לי תחושה לא מוסברת שהוא בעל חשיבות עמוקה ביותר, ושהוא נוגע לעתידו של אדם ולגורלו. כשבדקתי מה מקור המזמור ראיתי שהוא הגיע מכנסיית האל הכול יכול, אז נכנסתי לאתר שלהם. ראיתי שהאתר שלהם לא רק חדשני ואסתטי, אלא שגם התוכן המוצע בו עשיר ומגוון. ניתן היה להאזין לדברים, לקרוא דברים, שירים, דיונים ועוד כל מיני דברים. חשבתי: "איך זה שאף אחד לא סיפר לי על האתר הזה? הוא ממש מעולה, אבל יכול להיות שאנשים לא שיתפו אותו משום שהם עדיין לא מצאו אותו?" לחצתי על הקישור "ספרים" וגללתי מטה ברשימה עד שראיתי את הכותרת הבאה: עדויות על חוויות ההיווכחות בחיים. לחצתי עליה וראיתי שרוב הספר היה עדויות על משפט האל, למשל: "משפט האל וייסוריו הושיעו אותי", "משפט האל וייסוריו היו ישועה אדירה עבורי", "ראיתי את אהבת האל מתוך משפטו וייסוריו", "משפט האל וייסוריו העירו את ליבי החוטא", "השיפוט והייסורים מאלוהים העלו אותי על הנתיב הנכון". כבר כמעט הייתי צריכה לצאת לעבודה, אז היה לי רק מעט זמן לקרוא כמה עדויות ברפרוף. כולן נכתבו על ידי מאמינים שתיארו כיצד טבעם המושחת נטהר, ודיברו על הפגמים שלהם, שחיתותם, השקפותיהם המוטעות ביחס לאמונה ודברים נוספים, וכן על האופן שבו דברים אלו השתנו במידה מסוימת באמצעות דברי המשפט של האל הכול יכול. הקריאה רק חיזקה את סקרנותי בנוגע ל"ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם". ייתכן שהמשפט אינו עוסק בהרשעת האדם? שהוא לא עוסק בקביעת סופו של כל אדם? התחלתי לחוש אי נוחות, וידעתי שאני חייבת להבין לעומק את המשמעות של "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם". הגעתי למסקנה שהספר עדויות על חוויות ההיווכחות בחיים יכול לשמש ככלי עזר יעיל ביותר לאמונתם של בני אדם, ושכדאי לי לקרוא בו בעיון. אבל נגמר הזמן, אז כיביתי את המחשב והלכתי לעבודה.

באותו לילה לא הצלחתי להירדם ונעתי מצד לצד במיטה. שוב ושוב, הופיעו בראשי תמונות מהאתר של כנסיית האל הכול יכול. השורה "ייסורי האל ומשפטו הם האור לישועת האדם" הציקה לי במיוחד משום שלא הצלחתי להבין אותה, ורציתי מאוד לדעת מה פירוש המילה "משפט".

בבוקר למחרת קמתי מוקדם, פתחתי את אתר כנסיית האל הכול יכול והתחלתי לחפש את המילה "משפט". ראיתי מאמר שכותרתו "המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת". פתחתי אותו וקראתי את הדברים הבאים: "כפי שנאמר קודם לכן, המשפט ייפתח בבית האל. ה'משפט' הזה מתייחס למשפט שאלוהים מנהל היום נגד מי שבא בפני כס מלכותו באחרית הימים. אולי יש כאלה שמאמינים בדמיונות על-טבעיים – למשל שבבוא אחרית הימים, אלוהים יקים שולחן גדול בשמיים שתיפרש עליו מפה לבנה, ואז אלוהים יתיישב על כס מלכות גדול וכל בני האדם יכרעו ברך על הקרקע. אז יחשוף אלוהים את כל החטאים שכל בן אדם אשם בהם, כדי לקבוע אם הוא יעלה לשמיים או יישלח לאגם הבוער באש וגופרית. יהיו דמיונות האדם אשר יהיו, לא ניתן לשנות את מהות עבודתו של אלוהים. דמיונות האדם הם רק פירות מחשבתו של האדם, שנובעים ממוחו של האדם, ומגובבים מסיכום של כל הדברים שהאדם ראה ושמע. לפיכך אני אומר שיהיו הדימויים העולים במחשבה נפלאים ככל שיהיו, בכל זאת הם אינם אלא ציור והם לא תחליף לתוכנית עבודתו של אלוהים. אחרי הכל, השטן השחית את האדם, ולכן כיצד יכול האדם להעלות על דעתו את מחשבותיו של אלוהים? האדם תופס את עבודת המשפט של אלוהים כדמיונית במיוחד. האדם מאמין שאם אלוהים עצמו הוא שעושה את עבודת המשפט, היא ודאי בקנה מידה אדיר ביותר והיא ודאי בלתי נתפסת לבני תמותה. עליה להדהד בכל קצוות השמים ולהרעיד את הארץ. אם לא כן, איך ייתכן שזו עבודת המשפט של אלוהים? האדם מאמין שמכיוון שזו עבודת המשפט, אלוהים ודאי רב-רושם ומלכותי במיוחד בעבודתו, והנשפטים ודאי מייללים בבכי על ברכיהם ומתחננים לרחמים. התמונה היא ודאי מחזה נהדר ומלהיב מאוד... כולם מדמיינים שעבודת המשפט של אלוהים היא תמיד נפלאה. אולם הידעתם שזמן רב לאחר שאלוהים התחיל את עבודת המשפט בקרב בני האדם, אתם עדיין שקועים בשינה נרפית? הידעתם שהזמן שבו תסברו שעבודת המשפט של אלוהים החלה באופן רשמי הוא למעשה הזמן שבו אלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ? בזמן הזה אולי זה לא מכבר תבינו את משמעות החיים, אך עבודת הענישה חסרת הרחמים של אלוהים תביא אתכם, ואתם עדיין ישנים, אל הגיהינום. רק אז תבינו לפתע שעבודת המשפט של אלוהים כבר נשלמה". הדברים האלה באמת הדהימו אותי. הם חשפו בדיוק את מחשבותיהם והשקפותיהם הפנימיות ביותר של אנשים ביחס לעבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים, ובמקביל היו כה ממשיים ומעשיים. תהיתי, "ייתכן שהרעיון שבו החזקתי לגבי משפט שנערך בשמיים היה סתם פרי דמיוני? הקטע הזה מראה שבני אדם מדמיינים את עבודת המשפט של אלוהים כעל-טבעית ורבת תעלומות. הוא גם מצביע על כך שעבודת המשפט החלה לפני זמן רב ובקרוב תסתיים, ומפציר באנשים לחפש את התגלמות האל בלי לבזבז זמן. הייתכן שזהו קול האל?" המחשבה הזו עוררה בי אי נוחות, ורציתי מיד לדעת בבירור מה המשמעות האמיתית של משפט האל. אולם באתר של כנסיית האל הכול יכול היה פשוט יותר מדי תוכן, ולא ידעתי מאיפה להתחיל לחפש. על כן, החלטתי למצוא את חברי הכנסייה בעצמם ולראות אם הם יכולים לעזור לי להבין.

שלחתי הודעה דרך הצ'ט המקוון באתר של כנסיית האל הכול יכול, וסיפרתי להם שאני מעוניינת ללמוד עוד על המשפט. מהר מאוד קיבלתי תשובה שהציגה לי שתי אחיות מכנסיית האל הכול יכול שהתחברו אליי: ליו הוי ולי מיי. במהלך ההתכתבות בינינו, גיליתי ששתי האחיות האלו ישירות מאוד ובעלות גישה פתוחה וכנה. רציתי לדבר איתן בגילוי לב. אמרתי להן: "אני אוהבת מאוד את האתר של כנסיית האל הכול יכול. יש שם כל מיני ספרים רוחניים, מזמורי הלל, סרטוני מוזיקה, סרטי בשורה, הקראות של דברי האל ועוד. יש באמת תוכן רב, אך איני מבינה מהי המשמעות של משפט האל. בדיוק קראתי את "המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת", ולהבנתי נאמר שם שעבודת המשפט של אלוהים כבר החלה, ושהרעיון של משפט שנערך בשמיים הוא אך פרי הדמיון והתפיסות האנושיות. בדרך כלל אני מבינה את המשפט בצורה אחרת. תוכלו לשתף אותי בדרך שאתן מבינות את העניין?"

האחות ליו הוי השיבה: "השבח לאל! בואו נבקש ונשתף יחד! בעבר גם אני חשבתי על זה כך, והאמנתי שעבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים תבוצע למעלה בשמיים. אבל אחרי שקראתי את דברי האל הכול יכול ושיתפתי לגביהם עם האחים והאחיות, הבנתי שהאמת היא שזו רק התפיסה והדמיון שלי. השאלה אם עבודת המשפט של אלוהים תבוצע בשמיים או לא מקבלת תשובה ברורה בכמה נבואות בכתבי הקודש. למשל, בהתגלות י"ד 6-7, שם נאמר: 'רָאִיתִי מַלְאָךְ אַחֵר מְעוֹפֵף בְּאֶמְצַע הַשָּׁמַיִם, אֲשֶׁר לוֹ בְּשׂוֹרַת עוֹלָם לְבַשֵּׂר לְיוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ וּלְכָל אֻמָּה וְשֵׁבֶט וְלָשׁוֹן וְעַם, וְהוּא קוֹרֵא בְּקוֹל גָּדוֹל: "יִרְאוּ אֶת אֱלֹהִים וּתְנוּ לוֹ כָּבוֹד, כִּי בָּאָה עֵת מִשְׁפָּטוֹ. הִשְׁתַּחֲווּ לְעוֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְהַיָּם וּמַעַיְנוֹת הַמַּיִם"'. בתהילים צ"ו 13 נאמר: 'לִפְנֵ֤י יְהוָ֨ה ׀ כִּ֬י בָ֗א כִּ֥י בָא֮ לִשְׁפֹּ֪ט הָ֫אָ֥רֶץ יִשְׁפֹּֽט־תֵּבֵ֥ל בְּצֶ֑דֶק וְ֝עַמִּ֗ים בֶּאֱמוּנָתֽוֹ'. ביוחנן ט 39 נאמר: 'אֲנִי בָּאתִי לָעוֹלָם הַזֶּה לְשֵׁם מִשְׁפָּט, כְּדֵי שֶׁהַלֹּא־רוֹאִים יִרְאוּ'. הפסוקים האלה כוללים את הקטעים הבאים: 'אֲשֶׁר לוֹ בְּשׂוֹרַת עוֹלָם לְבַשֵּׂר לְיוֹשְׁבֵי הָאָרֶץ', 'כִּ֥י בָא֮ לִשְׁפֹּ֪ט הָ֫אָ֥רֶץ' ו'בָּאתִי לָעוֹלָם הַזֶּה לְשֵׁם מִשְׁפָּט'. מכאן ניתן לראות שבאחרית הימים אלוהים בא אל פני האדמה בכבודו ובעצמו כדי לעשות את עבודת המשפט ולשפוט את כל העמים והאומות. בנוסף, מהכתוב בכתבי הקודש אנו יודעים שלפני שאלוהים ברא את האנושות, הוא ברא את השמיים ואת הארץ ואת כל אשר בם כדי להכין עבורנו סביבת מחיה מתאימה. לאחר מכן הוא ברא את האנושות וארגן את חיינו על הארץ, ולא בשמיים. אז איך זה ייתכן שנוכל לעלות מעלה לשמיים? אין לאנושות המושחתת שום ברירה פרט לקבל את משפט האל כאן על פני האדמה. חוץ מזה, בספר ההתגלות מתועד שיוחנן ראה כסא לבן גדול בשמיים באי פטמוס. למעשה, היה זה רק אחד מחזיונותיו של יוחנן, אבל אנשים מסוימים הבינו מכך שכשאלוהים יחזור באחרית הימים הוא ישפוט את בני האדם בשמיים. אלו אינן אלא התפיסות והדמיונות שלנו המבוססות על פרשנות מוטעה של הנבואות – זו כלל לא המציאות של עבודת האל."

כששמעתי זאת, נדהמתי: קראתי בעבר את כל הפסוקים ששיתפה איתי האחות מתוך כתבי הקודש, אז איך זה שמעולם לא הבחנתי במשמעות האמיתית של הדברים? כן! אלוהים ברא את האנושות כדי שתחיה על הארץ, אז כיצד ייתכן שנעלה לשמיים? אמונתי באמת הייתה מעורפלת מאוד ומלאת בורות!

האחות לי מיי שיתפה אותי בדברים הבאים: "לא רק שאלוהים התגלם כבשר ודם באחרית הימים כדי לבצע את עבודת המשפט על פני האדמה, אלא עבודתו כבר התחילה לפני זמן רב ובקרוב תסתיים. בניגוד למה שאנשים מדמיינים ומאמינים, עבודת המשפט של אלוהים לא מתבצעת בשמיים והיא לא מרשיעה אנשים באופן ישיר. למעשה, לפני שעבודת המשפט של אלוהים תושלם, כל מי שיגיעו בפני כס האל יוכלו להישפט, להיבחן ולהיטהר על ידי דברי האל. כל מי שיקבלו את משפט האל ויטוהרו יילקחו בידי אלוהים אל מלכותו. אך בכל הנוגע למי שיסרבו לקבל את המשפט של דברי האל – מאחר שאופיים החוטא לא נשפט וטוהר על ידי אלוהים, הם ימשיכו לחיות בחטא ולחטוא ללא הרף. הם ישקרו, ירמו, ימרדו באלוהים ויתנגדו לו. הם יושמדו בגיהינום בשל חטאיהם – זהו ביטוי אמיתי של טבעו הצודק של אלוהים. אלו מאיתנו שהם חסידי האל במשך שנים רבות למדו מתוך ניסיון שלמרות שאמונתנו גאלה אותנו מחטאינו, בעיית אופיינו החוטא נותרה בעינה. אנחנו חסידי האל, אך בו זמנית אנו פועלים לעיתים קרובות בניגוד לתורת האל ונותנים לתאוות הגוף לשלוט בנו ולגרום לנו לבצע חטאים, כמו לשקר, לרמות, לרקום מזימות ולהיאבק אחד בשני עבור תהילה וממון. אנו משתוקקים להשיג הבלים חסרי משמעות ורודפים אחר האופנות המרושעות של העולם החומרי. וכן הלאה. בפרט כשאנו עומדים בפני ניסיונות, תאונות ואסונות, אנחנו לא מבינים את אלוהים, מאשימים אותו ואפילו בוגדים בו. אפשר לומר שאנו חיים במצב קבוע של עשיית חטאים ואז התוודות עליהם. אבל אנחנו לעולם לא משתחררים מכבלי אופיינו החוטא. בכתבי הקודש נכתב: 'הַקְּדֻשָּׁה שֶׁבִּלְעָדֶיהָ לֹא יִרְאֶה אִישׁ אֶת הָאָדוֹן' (עברים י"ב 14). כיצד ייתכן שאנשים מושחתים כל כך כמונו ייכנסו למלכות האל? האל הכול יכול אמר: 'חוטאים כמותכם, שזה עתה נגאלו ושלא השתנו ושאלוהים לא הפך למושלמים – האם תוכל להיות כלבבו של אלוהים? אתם, שעדיין יש לכם הזהות הישנה שלכם – נכון שישוע הושיע אתכם, ושאתם לא נחשבים לחוטאים בזכות ישועתו של אלוהים, אך זה לא מוכיח שאין בכם חטא וטומאה. איך ייתכן שתהיו קדושים אם לא השתניתם? בתוככם, אתם רדופי טומאה, אנוכיים ונבזים, אך אתם מבקשים בכל זאת לרדת יחד עם ישוע – בחלומות הלילה! החמצתם שלב באמונתכם באלוהים: רק נגאלתם, אך לא השתניתם. כדי שתהיו כלבבו של אלוהים, על אלוהים לעשות בכם באופן אישי את עבודת השינוי והטיהור. אם רק נגאלתם, לא תהיו מסוגלים להשיג קדושה. כך, לא תהיו זכאים לקחת חלק בברכותיו הטובות של אלוהים. זאת מכיוון שהחמצתם שלב בעבודתו של אלוהים לניהול האדם – שלב עיקרי בשינוי ובהבאה לידי שלמות. לכן, בהיותכם חוטאים שזה עתה נגאלו, אתם לא מסוגלים לרשת ישירות את הירושה של אלוהים' ("בנוגע לתארים וזהות" ב'הדבר מופיע בבשר'). אם כן, בתקופת אחרית הימים אלוהים מיישם את תכנית הניהול שלו ומוציא לפועל את שלב עבודת המשפט, הייסורים והטיהור של בני האדם בהתאם לצרכיה של האנושות המושחתת. מטרת העבודה היא להושיע אותנו באופן יסודי מתחום השפעתו של השטן, ולהסיר את כבלי אופיינו החוטא כדי שנוכל להיטהר ולהיוושע. מכאן ניתן לראות שעבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים עוסקת כולה בטיהור ובישועה. היא לא עוסקת בהרשעת בני האדם, כפי שאנשים מדמיינים."

האחות ליו הוי המשיכה לשתף עמי: "זה נכון, האחות אנהוי. בואי נחשוב על זה, אם עבודת המשפט של אלוהים נועדה להרשיע ולהעניש אותנו, אף אדם לא יכול היה להיוושע ולהיכנס למלכות האל, מאחר שכולנו הושחתנו עמוקות בידי השטן. אם זה היה המצב, מה היה הטעם בעבודת המשפט של אלוהים? דברי האל הכול יכול מבהירים את הסיבה לעבודת האל באחרית הימים ואת חשיבותה. בואו נקרא שני קטעים מתוך דברי האל הכול יכול: 'בני האדם חיים את כל חייהם תחת תחום השפעתו של השטן, ואין ולו אדם אחד שמסוגל להשתחרר בכוחות עצמו מהשפעת השטן. כולם חיים בעולם מזוהם, בשחיתות וריקנות, ללא משמעות או ערך ולו הפחותים ביותר – הם חיים חיים נטולי דאגות שכאלה למען הבשר, למען תאווה ולמען השטן. לקיומם אין ולו הערך הפחות ביותר. האדם אינו מסוגל למצוא את האמת שתשחרר אותו מהשפעת השטן. על אף שהאדם מאמין באלוהים וקורא את כתבי הקודש, הוא לא מבין כיצד לשחרר את עצמו משליטתה של השפעת השטן. במהלך העידנים, בודדים גילו את הסוד הזה, בודדים הבינו אותו. ...אם האדם לא ייטהר, הוא ייוותר חלק מהזוהמה. אם אלוהים לא יגן על האדם וידאג לו, הוא ייוותר אסיר של השטן. אם האדם לא יישפט וייוסר, לא יהיו לו האמצעים להימלט מהדיכוי של השפעתו האפלה של השטן. הטבע המושחת שאתם מציגים וההתנהגות המרדנית שאתם מציגים מספיקים כדי להוכיח שאתם עדיין חיים תחת תחום השפעתו של השטן. אם הנפש והמחשבות שלכם לא טוהרו, והטבע שלכם לא נישפט ויוסר, אז כל ישותכם עדיין נמצאת תחת שליטתו של השטן: הנפש שלכם נשלטת בידי השטן, המחשבות שלכם מתומרנות על ידי השטן, וכל ישותכם נשלטת בידי השטן' ("חוויותיו של פטרוס: הידע שלו על ייסורים ומשפט" ב'הדבר מופיע בבשר'). 'באמצעות העבודה הזו של משפט וייסורים, האדם יכיר באופן מלא את המהות המזוהמת והמושחתת שבתוכו ויהיה מסוגל להשתנות לגמרי ולהיטהר. רק כך האדם יוכל להיות ראוי לשוב בפני כס מלכותו של אלוהים. כל העבודה שנעשית כיום נועדה לכך שהאדם יוכל להיטהר ולהשתנות. באמצעות משפט וייסורים של דבר האל, וכן זיכוך, האדם יכול להשליך מעליו את שחיתותו ולהיטהר' ("תעלומת ההתגלמות (4)" ב'הדבר מופיע בבשר'). אז מה אפשר להבין מדברי האל? בהיבט אחד, ניתן לראות שדברי האל מעשיים ביותר ומשקפים את מציאות חיינו בצורה מדויקת. בהיבט אחר, ניתן לראות שקודם עלינו להתנסות במשפט האל וטיהורו כדי להיפטר מהזוהמה והשחיתות ולהימלט מהשפעתו האפלה של השטן. רק אז נהיה ראויים להילקח למלכות האל. ללא עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים, לא היינו יכולים להיטהר מספיק כדי להפוך לאנשים שהם כלבבו של אלוהים, ובהחלט לא היינו יכולים להיכנס למלכות האל. לעולם לא היינו מפסיקים לחטוא ולהתנגד לאלוהים, ובסופו של דבר הוא היה משמיד אותנו בגיהינום. למעשה, מתוך העדויות האותנטיות של האחים והאחיות בכנסיית האל הכול יכול, ניתן לראות שמשפט האל וייסוריו הם האור לישועת האנושות. השטן השחית כל אחד ואחת מאיתנו, אך מאחר שאנו יכולים להתייצב בפני האל הכול יכול ולקבל את המשפט והייסורים שבדברי האל, טבע חיינו משתנה בהדרגה. אנו עוברים ממרדנות והתנגדות לקבלה וציות. אנו עוברים מהתנשאות, צדקנות ועקשנות למוכנות לוותר על האגו שלנו ולהישמע למה שנכון, לציית לאמת. בנוסף, כל מה שמביע האל במשפטו ובייסוריו הוא האמת, והוא ביטוי של טבעו הצודק והקדוש. על כן, ככל שאנו מתנסים יותר במשפט האל וייסוריו, כך אנו מכירים את אלוהים טוב יותר. וככל שאנו מכירים את אלוהים טוב יותר, כך אנו מבינים באופן בהיר יותר בני אדם, דברים ואירועים בעולם. בהתאם לכך, השקפותינו וערכינו משתנים במידה מסוימת. אנו משיגים יראת אל רבה יותר וציות רב יותר כלפיו. אלו הדברים שאנו משיגים על ידי משפט האל הכול יכול וייסוריו. ללא המשפט של אור האמת בדברי האל, כולנו היינו חיים באפלה – מבצעים חטאים ואז מתוודים עליהם, מתוודים עליהם ואז מבצעים אותם שוב בכל יום ויום, בלי להשתחרר לעולם מכבלי החטא. אם כך, איך היינו יכולים להילקח למלכות האל?"

אחרי ששמעתי את שיתופי האחיות לי וליו הרגשתי שאור בהיר נדלק בתוך ליבי. הדברים שהן אמרו נכונים: הכומר, הבכירים והאחים והאחיות בכנסייה שלי לא הצליחו לחלץ את עצמם מכבלי החטא. גם אני לא הצלחתי לשלוט בעצמי לעיתים קרובות וחטאתי ללא יכולת ליישם את דברי האל. כולנו חיים במצב של ביצוע חטאים ואז התוודות – אנו באמת זקוקים לכך שאלוהים ישוב כדי לעשות את שלב עבודת המשפט והטיהור. אם לא הייתי מתעניינת בעבודת האל הכול יכול באחרית הימים, לעולם לא הייתי מצליחה להבין את האמיתות האלה. הרגשתי כה אסירת תודה על הנחייתו של אלוהים. הקריאה בדברי האל הכול יכול וההקשבה לשיתופי האחיות, וכן קריאת עדויותיהם הכתובות של האחים והאחיות מכנסיית האל הכול יכול המתארות כיצד טבעם המושחת טוהר בעזרת משפט דברי האל, גרמו לי להבין במידה מסוימת את עבודת המשפט של אלוהים באחרית הימים. תפיסותיי שלי בנידון הופרכו, והבנתי עתה שמשפט האל וייסוריו חיוניים עבור הימלטותנו מהחטא והשגת טיהור.

ואז אמרה האחות ליו הוי: "בואו נקרא עוד שני קטעים מדברי האל הכול יכול. האל הכול יכול אמר: 'כשאלוהים עושה את עבודת המשפט, הוא לא רק מבהיר את אופיו של האדם בדברים מעטים בלבד, אלא מבצע התגלות, טיפול וגיזום בטווח הארוך. את השיטות האלה של ההתגלות, הטיפול והגיזום לא ניתן להחליף במילים רגילות, אלא רק באמת, שהיא לא ברשותו של האדם כלל. רק שיטות כאלה נחשבות למשפט – רק באמצעות משפט כזה אפשר לשכך את האדם ולשכנע אותו לגמרי להישמע לאלוהים ולהכיר את אלוהים באמת. עבודת המשפט גורמת לאדם להבין את פניו האמיתיות של אלוהים ואת האמת על מרדנותו שלו. עבודת המשפט מאפשרת לאדם לרכוש הבנה רבה על רצונו של אלוהים, על מטרת עבודתו של אלוהים, ועל המסתורין שהאדם לא יכול להבין. היא גם מאפשרת לאדם לזהות ולדעת את מהותו המושחתת ואת שורשי שחיתותו, וכן לגלות את כיעורו של האדם. ההשפעות האלה נגרמות כולן על ידי עבודת המשפט, מפני שמהותה של העבודה הזו היא למעשה עבודת פתיחת האמת, הדרך והחיים של אלוהים לכל מי שמאמין בו. העבודה הזו היא עבודת המשפט שעושה אלוהים' ("המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת" ב'הדבר מופיע בבשר'). 'אלו המבקשים לזכות בחיים מבלי להסתמך על האמת שאומר המשיח הינם בני האדם המגוחכים ביותר עלי אדמות, ואלו שלא מקבלים את דרך החיים שמביא המשיח שוגים בדמיונות. לכן אני אומר שאלוהים יתעב לעולם את בני האדם שלא מקבלים את המשיח באחרית הימים. המשיח הוא השער של האדם למלכות השמיים באחרית הימים, ואיש לא יכול לפסוח עליו. רק דרך המשיח יכול אלוהים להפוך בני אדם למושלמים. אתם מאמינים באלוהים, ועל כן עליכם לקבל את דבריו ולהישמע לדרכו. עליכם לחשוב לא רק על קבלת ברכות מבלי לקבל את האמת או את צידת החיים. המשיח בא באחרית הימים כדי שכל מי שבאמת מאמין בו יוכל לקבל חיים. עבודתו מכוונת לסיום העידן הישן וכניסה לעידן החדש, וזהו הנתיב שכל מי שנכנס לעידן החדש צריך ללכת בו. אם אינכם מסוגלים להכיר במשיח, ובמקום זאת אתם מגנים אותו, מחללים את קדושתו ואף רודפים אותו, נגזר עליכם להישרף לעולמים ולעולם לא תיכנסו למלכות אלוהים' ("רק המשיח של אחרית הימים יכול להעניק לאדם את דרך חיי הנצח" ב'הדבר מופיע בבשר'). ניתן לראות מדברי האל הכול יכול שאלוהים התגלם כבשר ודם באחרית הימים כדי להביע את כל האמיתות, לטהר את האנושות ולהושיעה בהתאם לצרכיה. הוא מגלה לאנושות את טבעו הצודק של אלוהים שלא סובל שום פגיעה. דרך דבריו, אלוהים חושף את אופיים ומהותם של בני האדם ואת מצבם האמיתי והמושחת. רק באמצעות קבלת דברי המשפט שהביע האל הכול יכול אנו יכולים להכיר את ההתנשאות, הערמומיות, האנוכיות והרשע שבתוכנו, וכן דברים נוספים שכולם חלק מאופיינו השטני ומטבענו המושחת. רק באמצעות קבלת משפט האל וייסוריו אנו יכולים להכיר את טבעו הצודק של אלוהים, לפתח יראה כלפיו בליבנו ולהכות על חטא באמת. כך נוכל להשיג שינוי וטיהור של טבענו המושחת. זו חשיבותו של משפט האל, וזוהי גם הדרך היחידה לישועתנו. האחות אנהוי, כל עוד נמשיך לקרוא ככל יכולתנו בדברי האל, תתבהר לנו יותר ויותר חשיבותה של עבודת המשפט של האל הכול יכול, ונבין שרק המשיח של אחרית הימים יכול להעניק לבני האדם את הדרך לחיי נצח."

השבח לאל! זכיתי בדברים רבים כל כך כתוצאה מהתקשרותי עם האחיות. למרות שטרם התנסיתי במשפט האל וייסוריו, השיתוף איתן וקריאת ה"עדויות על חוויות ההיווכחות בחיים" נתנו לי להרגיש שמשפט האל וייסוריו באמת יכולים לשנות בני אדם. אני גם מרגישה שאני באמת צריכה שאלוהים יבצע את שלב עבודת המשפט והייסורים כדי לשנות ולטהר אותי, על מנת שאהיה להיות ראויה להילקח למלכות השמיים. זמן מה לאחר מכן, אחרי כמה ימים נוספים של שיתופים, הבנתי עוד דברים בנוגע לחשיבות עבודת המשפט של אלוהים ובנוגע לאמת ביחס לשמותיו של אלוהים. בנוסף, למדתי אמיתות בעזרתן אוכל להבחין בין משיח האמת למשיחי השקר, ובין כנסיות אמת לכנסיות שקר. למדתי אמיתות בנוגע להתגלמות האל, ההבדל בין עבודת האל לעבודת האדם, האופן שבו השטן משחית את האנושות, האופן שבו אלוהים מושיע אותנו ועוד. הגעתי למסקנה ברורה שהאל הכול יכול הוא באמת ישוע אדוננו שחזר, וקיבלתי בשמחה את עבודת האל הכול יכול באחרית הימים. השבח לאל! מאותה עת, אני גומעת בשקיקה את דברי האל הכול יכול. אני מרגישה שרוחי זוכה בהזנה משמעותית בכך שאני חיה חיי כנסייה, משתפת אמיתות עם האחים והאחיות ומקבלת את המזון וההשקייה של דברי האל. בדרך זו התאפשר לי לחזות בהתגשמות המלאה של הנבואה הבאה מתוך ספר ההתגלות בכתבי הקודש: "הִנְנִי עוֹמֵד לְיַד הַדֶּלֶת וְדוֹפֵק. אִישׁ כִּי יִשְׁמַע אֶת קוֹלִי וְיִפְתַּח אֶת הַדֶּלֶת, אֶכָּנֵס אֵלָיו וְאֶסְעַד אִתּוֹ וְהוּא אִתִּי" (ההתגלות ג' 20). חשתי שהיא מתגשמת גם בי באופן אישי. דברי האל הכול יכול פתחו לרווחה את דלתות ליבי ואפשרו לי לשמוע את קול האל, להכיר את עבודת המשפט של אלוהים ולשוב לפניו. השבח לאל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה