6.12.19

2. האם הנאה מחסדו של אלוהים בלבד מהווה עדות אמיתית לאמונה באלוהים?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, אמונה באלוהים

2. האם הנאה מחסדו של אלוהים בלבד מהווה עדות אמיתית לאמונה באלוהים?


דברי אלוהים רלוונטיים:

אם אתם נהנים רק מחסדו של אלוהים, עם חיי משפחה שלווים או ברכות חומריות, הרי שלא זכיתם באלוהים, ואמונתכם באלוהים נכשלה. אלוהים כבר ביצע שלב אחד מעבודת החסד כבשר ודם, והוא כבר העניק לאדם ברכות חומריות, אך האדם לא מסוגל להפוך למושלם באמצעות חסד, אהבה ורחמים בלבד. בחוויותיו של האדם, הוא פוגש בחלק מאהבתו של אלוהים, ורואה את האהבה והרחמים של אלוהים, אך לאחר חוויה של זמן מה, הוא מבין שחסדו של אלוהים, אהבתו ורחמיו לא מסוגלים להפוך את האדם למושלם, ושהם לא מסוגלים לגלות את הדברים המושחתים באדם, ושהם גם לא מסוגלים לפטור את האדם מטבעו המושחת או להפוך את אהבתו ואמונתו למושלמות. עבודת החסד של אלוהים הייתה העבודה של תקופה אחת, והאדם לא יכול להסתמך על הנאה מחסדו של אלוהים על מנת להכיר את אלוהים.


מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

אם אדם מסוים רק נהנה מחסדו של אלוהים, אלוהים לא יכול להפוך אותו למושלם. ייתכן שיש כאלה שדי להם בשלווה ובהנאות של הבשר והדם, בחיי נוחות ללא מצוקה וללא פורענות, כשהם חיים בשלווה עם משפחתם ללא מריבות וללא סכסוכים. ייתכן שהם אף סבורים שזו ברכה מאלוהים, אך למען האמת, זהו רק חסדו של אלוהים. אתה לא יכול להסתפק רק בהנאה מחסדו של אלוהים. חשיבה כזו היא גסה מדי. גם אם אתה קורא את דבר האל מדי יום ומתפלל מדי יום, ורוחך חשה הנאה ושלווה מיוחדות, אך בסופו של דבר אתה לא יודע דבר על אלוהים ועבודתו, או שלא חווית אותם; בלי קשר לשאלה כמה אכלת ושתית מדבר האל, אם אתה חש רק שלווה והנאה ברוחך ומרגיש שדבר האל מתוק מכל ושאתם לא יכולים ליהנות ממנו די, אך לא חווית באמת את דבר האל ואתה לא מכיר את המציאות של דבר האל, מה תוכל לקבל מאמונה כזו באלוהים? אם אתה לא יכול להביא לידי ביטוי את מהותו של דבר האל, האכילה והשתייה שלך והתפילות שלך מתמקדות כולן בדת. אדם כזה לא יכול להפוך למושלם ולא יכול ליפול בנחלתו של אלוהים.

מתוך 'הבטחות למי שהפך למושלם' ב'הדבר מופיע בבשר'

אלוהים הופך בני אדם למושלמים באמצעות הציות שלהם, על ידי אכילתם, שתייתם והנאתם מדברי האל, ובאמצעות הסבל והזיכוך בחייהם. רק באמצעות אמונה כזו טבעם של בני אדם יכול להשתנות – רק אז הם יכולים לרכוש הכרה אמיתית של אלוהים. ציות מודע לאלוהים פירושו לא להסתפק בחיים בחסדו של אלוהים, אלא להשתוקק לאמת באופן פעיל, לחפש אחר האמת ולעסוק בנפילה בנחלת האל – זאת המשמעות של להישמע במודע לאלוהים; זו בדיוק האמונה שאלוהים רוצה. בני אדם שלא עושים דבר מלבד ליהנות מחסדי האל לא יכולים להפוך למושלמים או להשתנות, והציות, הדתיות, האהבה והסבלנות שלהם שטחיים לגמרי. מי שרק נהנה מחסדי האל לא יכול להכיר את אלוהים באמת, ואפילו אם הוא כן מכיר את אלוהים, היכרותו שטחית והוא אומר דברים כמו "אלוהים אוהב את האדם" או "אלוהים רחום כלפי האדם." אמירות כאלה לא מייצגות את חיי האדם והן לא מוכיחות שבן האדם המסוים מכיר את אלוהים באמת. אם כשדברי האל מזככים אותם או כשהם נתקלים בניסיונותיו של אלוהים, בני האדם לא מסוגלים להישמע לאלוהים – אם הם מתחילים לפקפק באלוהים ונופלים אפיים ארצה במקום זאת – הרי שהם לא נשמעים לו כלל ועיקר.

מתוך 'באמונתכם באלוהים עליכם להישמע לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

אמונתם של בני האדם באלוהים שואפת לגרום לאלוהים להעניק להם יעד ראוי ולספק להם את כל החסד תחת השמיים, להפוך את אלוהים למשרת האישי שלהם, לגרום לאלוהים לקיים איתם קשר שלו וידידותי, ולגרום לכך שלעולם לא תהיה כל מתיחות ביניהם. כלומר אמונתם באלוהים דורשת שאלוהים יבטיח למלא את דרישותיהם, ולהעניק להם כל דבר שהם יתפללו לקבל, בדיוק כפי שנכתב בספרי הקודש, "אני אאזין לכל תפילותיכם." הם דורשים שאלוהים לא ישפוט אף אחד ולא יטפל באף אחד, מכיוון שאלוהים הוא תמיד המושיע האדיב ישוע שמקיים קשר טוב עם בני האדם בכל עת ובכל מקום. הם מאמינים באופן הבא: הם תמיד דורשים דברים מאלוהים בגסות רוח, ואלוהים פשוט מעניק להם הכל בעיוורון, בין שהם מרדניים ובין שהם צייתנים. בני האדם פשוט דורשים מאלוהים "תשלום" ללא-הרף, ואלוהים נדרש לשלם ללא כל התנגדות, ולשלם כפליים, בין אם אלוהים קיבל מהם משהו ובין אם לאו. הוא יכול רק להיות נתון לרחמיהם. הוא לא יכול לתזמר את בני האדם באופן שרירותי, וקל וחומר שהוא לא יכול לגלות את חוכמתו ואת טבעו הצודק שהסתתרו מזה שנים רבות כאוות נפשו בפני בני האדם, ללא רשות מהם. הם פשוט מתוודים על חטאיהם בפני אלוהים, ואלוהים פשוט מוחל להם, והדבר לא נמאס להם, ונמשך לעולם. הם פשוט נובחים על אלוהים פקודות והוא פשוט נשמע להם, כפי שמתועד בספרי הקודש, "אלוהים לא בא כדי שהאדם ישרת אותו, אלא כדי לשרת. הוא בא כדי להיות משרתו של האדם." תמיד האמנתם כך, הלא כן? כשאתם לא יכולים לזכות בדבר מאלוהים, אתם רוצים לברוח. וכשאתם לא מבינים משהו, אתם מתרגזים, ואפילו מטיחים גידופים שונים. אתם פשוט לא מתירים לאלוהים עצמו לבטא ללא רסן את חוכמתו ופלאיו – אתם רק רוצים ליהנות ממרגוע ונוחות זמניים. עד עתה, גישתכם באמונתכם באלוהים התאפיינה באותן השקפות ישנות. אם אלוהים מגלה בפניכם אפילו שמץ של מלכותיות, אתם נעצבים. האם אתם מבינים כעת מהו שיעור הקומה שלכם? אל תחשבו לכם שאתם כולכם נאמנים לאלוהים, כשלמעשה, ההשקפות הישנות שלכם לא השתנו. כששום דבר רע לא פוקד אתכם, אתם חושבים שאתם שטים על מי מנוחות, ואתם אוהבים את אלוהים עד אין קץ. אולם כשדבר שלילי וקטן פוקד אתכם, אתם נופלים אל השאול. האם כך אתם נאמנים לאלוהים?

מתוך 'עליכם להניח בצד את ברכות המעמד ולהבין את רצונו של אלוהים בנוגע לישועת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

רוב האנשים מאמינים באלוהים למען שלווה ויתרונות אחרים. אתם לא מאמינים באלוהים אלא אם הדבר מועיל לכם, ואם אתם לא יכולים לקבל את חסדיו של אלוהים, אתם מחמיצים פנים. איך ייתכן שזה שיעור קומתכם האמיתי? בכל הנוגע לתקריות משפחתיות בלתי נמנעות (ילדים חולים, בעל שמתאשפז, יבול דל, רדיפה של בני משפחה וכן הלאה), אתם אפילו לא יכולים לשרוד את הדברים האלה שקורים לעתים קרובות בחיי היום-יום. כשדברים כאלה קורים, אתם נכנסים לפאניקה, ואתם לא יודעים מה לעשות – ורוב הזמן, אתם מתלוננים על אלוהים. אתם מתלוננים שדברי האל הפילו אתכם בפח, ושעבודתו של אלוהים שיטתה בכם. יש לכם מחשבות כאלה, הלא כן? האם אתם חושבים שדברים כאלה קורים ביניכם רק לעתים נדירות? אתם מבלים כל יום בקרב אירועים כאלה. אתם לא מקדישים כל מחשבה להצלחה של אמונתכם באלוהים ולאופן שבו יש לְרַצות את רצונו של אלוהים. שיעור קומתכם האמיתי נמוך מדי, והוא אפילו נמוך יותר מזה של אפרוח קטן. כשהעסק של בעלך מאבד כסף, את מתלוננת על אלוהים, כשאתה נקלע לסביבה ללא הגנתו של אלוהים, אתה עדיין מתלונן על אלוהים, אתם מתלוננים על אלוהים אפילו כשאחד מהאפרוחים שלכם מת, או כשפרה זקנה ברפת חולה, אתם מתלוננים כשמגיע הרגע שבו בנכם צריך להקים משפחה משלו, אך אין למשפחתכם כסף, וכשעובדי הכנסייה אוכלים כמה סעודות בביתכם, אך הכנסייה לא נותנת לכם החזר כספי או שאיש לא שולח לכם ירקות, אתם גם מתלוננים. כרסכם מלאה מתלונות, ומשום כך, אתם לפעמים לא הולכים לאסיפות או אוכלים ושותים את דברי האל, וסביר שאתם הופכים לשליליים לפרקי זמן ממושכים. שום דבר שקורה לכם כיום נוגע לסיכוייכם העתידיים או לגורלכם. הדברים האלה היו קורים גם אם לא הייתם מאמינים באלוהים, אך כיום אתם מטילים את האחריות עליכם על אלוהים ומתעקשים לומר שאלוהים סילק אתכם. מה לגבי אמונתכם באלוהים? האם באמת נתתם לאלוהים את חייכם כקורבן מנחה? אם הייתם סובלים את הניסיונות שעבר איוב, אף אחד מכם, חסידי האל של היום, לא היה מסוגל לעמוד איתן – כולכם הייתם נופלים אפיים ארצה. ויש, לפשוטו של עניין, הבדל של שמיים וארץ בינכם לבין איוב. כיום, אם מחצית מנכסיכם יילקחו לכם, אתם תעזו להכחיש את קיומו של אלוהים. אם בנכם או בתכם יילקחו מכם, אתם תרוצו ברחובות ותזעקו חמס. אם פרנסתכם תגיע למבוי סתום, אתם תנסו להפנות את הנושא לאלוהים, ותשאלו מדוע אני אומר דברים כה רבים בראשית כדי להפחיד אתכם. אין דבר שלא תעזו לעשות בזמנים כאלה. זה מוכיח שלא רכשתם תובנות אמיתיות ושאין לכם שיעור קומה אמיתי.

מתוך 'נוהג (3)' ב'הדבר מופיע בבשר'

האם אתה מסופק מחיים תחת השפעתו של השטן, חיים עם שלווה, שמחה ומעט נוחות גופנית? האין אתה הנחות בבני האדם? אין אנשים טיפשים יותר מאשר אלה שחזו בישועה אך לא ניסו להשיג אותה: אלה הם אנשים אשר מפטמים עצמם בבשר ואשר נהנים מהשטן. אתה מקווה שאמונתך באלוהים לא תביא עליך שום אתגרים ותלאות, אף לא את הקשיים הקלושים ביותר. אתה תמיד עוסק בדברים חסרי ערך ולא מייחס שום ערך לחיים, ובמקום זאת מציב את מחשבותיך המוגזמות לפני האמת. אתה כל כך חסר ערך! אתה חי כמו חזיר – איזה הבדל יש בינך לבין חזיר או כלב? האם כל אלה שלא מנסים להשיג את האמת, ובמקום זאת אוהבים את הבשר, אינם חיות? האם כל האנשים המתים ומחוסרי הנשמה הללו אינם הגוויות המהלכות? כמה דברים נאמרו לכם? האם רק עבודה מעטה נעשתה בקרבכם? כמה הענקתי לכם? אם כך, מדוע לא זכית בדבר מהללו? על מה יש לך להתלונן? האין זה נכון שלא השגת דבר משום שאתה מאוהב מדי בבשר? האם זה לא כך משום שהמחשבות שלך מוגזמות מדי? האם זה לא כך משום שאתה מאוד טיפש? אם אתה לא יכול לזכות בברכות הללו, היכול אתה להאשים את אלוהים על שלא הושיע אותך? אתה מנסה להשיג שלווה הודות לאמונתך באלוהים – כדי שהילדים שלך יהיו פטורים ממחלות, כדי שלבעלך תהיה עבודה טובה, כדי שהבן שלך ימצא אישה טובה, כדי שהבת שלך תמצא בעל הגון, כדי שהשוורים והסוסים שלך יחרשו את האדמה כראוי, כדי שתזכה בשנה של מזג אוויר טוב עבור יבולך. זה מה שאתה מחפש. מטרת החיפוש שלך היא כדי לחיות בנוחות בלבד, כדי שלא יקרו תאונות למשפחה שלך, כדי שהסערות יחלפו על פניך, כדי שחצץ לא יפגע בפניך, כדי שהיבולים של משפחתך לא יוצפו, כדי שלא תושפע משום אסון, כדי לחיות בחיק אלוהים, כדי לחיות בקן נעים וחמים. פחדן שכמותך שתמיד עוסק בבשר – היש לך לב, היש לך נשמה? האין אתה חיה? אני מעניק לך את הדרך האמיתית בלי לבקש דבר בתמורה, אך אתה לא מנסה ללכת בה. האם אתה אחד מאלה שמאמינים באלוהים? אני מעניק לך את החיים האנושיים האמיתיים, אך אתה לא מנסה לחיות אותם. האם יש הבדל בינך לבין חזיר או כלב? חזירים לא מנסים לחיות את חיי האדם, הם לא מנסים להיטהר, והם לא מבינים מה הם החיים. מדי יום לאחר שהם אוכלים לשובעה, הם פשוט ישנים. אני נתתי לך את הדרך האמיתית, אך אתה לא קיבלת אותה: אתה חסר-כל. האם אתה מוכן להמשיך בחיים האלה, בחיים של חזיר? מה החשיבות בחייהם של אנשים כאלה? חייך נבזים ושפלים, אתה חי בקרב זוהמה ופריצות ואתה לא שואף לשום יעד – האין חייך הם החיים השפלים ביותר שיש? היש לך החוצפה להביט באלוהים? אם תמשיך לחוות בצורה זו, האין זה נכון שלא תשיג דבר?

מתוך 'חוויותיו של פטרוס: הידע שלו על ייסורים ומשפט' ב'הדבר מופיע בבשר'

האם אתם מבינים כעת מהי אמונה באלוהים? האם אמונה באלוהים היא ראיית אותות ומופתים? האם היא עלייה השמיימה? האמונה באלוהים היא לא דבר קל כלל. הנוהגים הדתיים הללו צריכים להיעקר מהשורש. עיסוק בחיפוש אחר ריפוי חולים וגירוש שדים בידי האל; התמקדות באותות ובמופתים; כמיהה לשפע חסדים, שלווה ושמחה מידי האל; עיסוק בתנאי העתיד ובנוחות הבשר – אלה הם נהגים דתיים, ונהגים דתיים כאלה הם צורה מעורפלת של אמונה. מהי אמונה אמיתית באלוהים כיום? זוהי קבלה של דבר האל כמציאות חייכם והכרה של אלוהים על פי דברו במטרה לרחוש אליו אהבת אמת. לשם הבהרה: האמונה באלוהים היא במטרה להישמע לו, לאהוב אותו ולמלא את חובתו של כל ברוא אל. זוהי מטרת האמונה באלוהים. עליכם להכיר את חביבותו של אלוהים, להבין כמה אלוהים ראוי ליראה, ולגלות כיצד אלוהים עושה את עבודת הישועה בברואיו והופך אותם למושלמים – זה המינימום שצריך להיות לכם באמונתכם באלוהים. אמונה באלוהים היא בעיקר מעבר מהחיים כבשר ודם לחיים של רחישת אהבה לאלוהים, מחיים במצב טבעי לחיים בתוך הווייתו של אלוהים; היא היציאה מתחומו של השטן והחיים במסגרת דאגתו והגנתו של אלוהים, היכולת להישמע לאלוהים ולא לבשר והדם, מתן האפשרות לאלוהים לזכות בכל לבכם ולהפוך אתכם למושלמים, וההשתחררות מהטבע השטני המושחת. אמונה באלוהים נועדה בעיקר על מנת שעוצמתו וכבודו של אלוהים יוכלו להתבטא בכם, כדי שתוכלו להגשים רצונו של אלוהים, לממש את תוכניתו של אלוהים, ולהיות מסוגלים לשאת עדות על אלוהים בפני השטן. האמונה באלוהים לא צריכה להיות למען ראיית אותות ומופתים או למען בשרכם ודמכם. עליה להיות למען העיסוק בשאיפה להכיר את אלוהים, להישמע לאלוהים, ולהישמע לו עד המוות כמו פטרוס. זה מה שיש להשיג בעיקר.

מתוך 'דבר האל משיג הכל' ב'הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

2. האם הנאה מחסדו של אלוהים בלבד מהווה עדות אמיתית לאמונה באלוהים?

כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח, אמונה באלוהים

2. האם הנאה מחסדו של אלוהים בלבד מהווה עדות אמיתית לאמונה באלוהים?


דברי אלוהים רלוונטיים:

אם אתם נהנים רק מחסדו של אלוהים, עם חיי משפחה שלווים או ברכות חומריות, הרי שלא זכיתם באלוהים, ואמונתכם באלוהים נכשלה. אלוהים כבר ביצע שלב אחד מעבודת החסד כבשר ודם, והוא כבר העניק לאדם ברכות חומריות, אך האדם לא מסוגל להפוך למושלם באמצעות חסד, אהבה ורחמים בלבד. בחוויותיו של האדם, הוא פוגש בחלק מאהבתו של אלוהים, ורואה את האהבה והרחמים של אלוהים, אך לאחר חוויה של זמן מה, הוא מבין שחסדו של אלוהים, אהבתו ורחמיו לא מסוגלים להפוך את האדם למושלם, ושהם לא מסוגלים לגלות את הדברים המושחתים באדם, ושהם גם לא מסוגלים לפטור את האדם מטבעו המושחת או להפוך את אהבתו ואמונתו למושלמות. עבודת החסד של אלוהים הייתה העבודה של תקופה אחת, והאדם לא יכול להסתמך על הנאה מחסדו של אלוהים על מנת להכיר את אלוהים.


מתוך 'רק על ידי חוויית ניסיונות כאובים תוכלו להכיר את חביבותו של אלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

אם אדם מסוים רק נהנה מחסדו של אלוהים, אלוהים לא יכול להפוך אותו למושלם. ייתכן שיש כאלה שדי להם בשלווה ובהנאות של הבשר והדם, בחיי נוחות ללא מצוקה וללא פורענות, כשהם חיים בשלווה עם משפחתם ללא מריבות וללא סכסוכים. ייתכן שהם אף סבורים שזו ברכה מאלוהים, אך למען האמת, זהו רק חסדו של אלוהים. אתה לא יכול להסתפק רק בהנאה מחסדו של אלוהים. חשיבה כזו היא גסה מדי. גם אם אתה קורא את דבר האל מדי יום ומתפלל מדי יום, ורוחך חשה הנאה ושלווה מיוחדות, אך בסופו של דבר אתה לא יודע דבר על אלוהים ועבודתו, או שלא חווית אותם; בלי קשר לשאלה כמה אכלת ושתית מדבר האל, אם אתה חש רק שלווה והנאה ברוחך ומרגיש שדבר האל מתוק מכל ושאתם לא יכולים ליהנות ממנו די, אך לא חווית באמת את דבר האל ואתה לא מכיר את המציאות של דבר האל, מה תוכל לקבל מאמונה כזו באלוהים? אם אתה לא יכול להביא לידי ביטוי את מהותו של דבר האל, האכילה והשתייה שלך והתפילות שלך מתמקדות כולן בדת. אדם כזה לא יכול להפוך למושלם ולא יכול ליפול בנחלתו של אלוהים.

מתוך 'הבטחות למי שהפך למושלם' ב'הדבר מופיע בבשר'

אלוהים הופך בני אדם למושלמים באמצעות הציות שלהם, על ידי אכילתם, שתייתם והנאתם מדברי האל, ובאמצעות הסבל והזיכוך בחייהם. רק באמצעות אמונה כזו טבעם של בני אדם יכול להשתנות – רק אז הם יכולים לרכוש הכרה אמיתית של אלוהים. ציות מודע לאלוהים פירושו לא להסתפק בחיים בחסדו של אלוהים, אלא להשתוקק לאמת באופן פעיל, לחפש אחר האמת ולעסוק בנפילה בנחלת האל – זאת המשמעות של להישמע במודע לאלוהים; זו בדיוק האמונה שאלוהים רוצה. בני אדם שלא עושים דבר מלבד ליהנות מחסדי האל לא יכולים להפוך למושלמים או להשתנות, והציות, הדתיות, האהבה והסבלנות שלהם שטחיים לגמרי. מי שרק נהנה מחסדי האל לא יכול להכיר את אלוהים באמת, ואפילו אם הוא כן מכיר את אלוהים, היכרותו שטחית והוא אומר דברים כמו "אלוהים אוהב את האדם" או "אלוהים רחום כלפי האדם." אמירות כאלה לא מייצגות את חיי האדם והן לא מוכיחות שבן האדם המסוים מכיר את אלוהים באמת. אם כשדברי האל מזככים אותם או כשהם נתקלים בניסיונותיו של אלוהים, בני האדם לא מסוגלים להישמע לאלוהים – אם הם מתחילים לפקפק באלוהים ונופלים אפיים ארצה במקום זאת – הרי שהם לא נשמעים לו כלל ועיקר.

מתוך 'באמונתכם באלוהים עליכם להישמע לאלוהים' ב'הדבר מופיע בבשר'

אמונתם של בני האדם באלוהים שואפת לגרום לאלוהים להעניק להם יעד ראוי ולספק להם את כל החסד תחת השמיים, להפוך את אלוהים למשרת האישי שלהם, לגרום לאלוהים לקיים איתם קשר שלו וידידותי, ולגרום לכך שלעולם לא תהיה כל מתיחות ביניהם. כלומר אמונתם באלוהים דורשת שאלוהים יבטיח למלא את דרישותיהם, ולהעניק להם כל דבר שהם יתפללו לקבל, בדיוק כפי שנכתב בספרי הקודש, "אני אאזין לכל תפילותיכם." הם דורשים שאלוהים לא ישפוט אף אחד ולא יטפל באף אחד, מכיוון שאלוהים הוא תמיד המושיע האדיב ישוע שמקיים קשר טוב עם בני האדם בכל עת ובכל מקום. הם מאמינים באופן הבא: הם תמיד דורשים דברים מאלוהים בגסות רוח, ואלוהים פשוט מעניק להם הכל בעיוורון, בין שהם מרדניים ובין שהם צייתנים. בני האדם פשוט דורשים מאלוהים "תשלום" ללא-הרף, ואלוהים נדרש לשלם ללא כל התנגדות, ולשלם כפליים, בין אם אלוהים קיבל מהם משהו ובין אם לאו. הוא יכול רק להיות נתון לרחמיהם. הוא לא יכול לתזמר את בני האדם באופן שרירותי, וקל וחומר שהוא לא יכול לגלות את חוכמתו ואת טבעו הצודק שהסתתרו מזה שנים רבות כאוות נפשו בפני בני האדם, ללא רשות מהם. הם פשוט מתוודים על חטאיהם בפני אלוהים, ואלוהים פשוט מוחל להם, והדבר לא נמאס להם, ונמשך לעולם. הם פשוט נובחים על אלוהים פקודות והוא פשוט נשמע להם, כפי שמתועד בספרי הקודש, "אלוהים לא בא כדי שהאדם ישרת אותו, אלא כדי לשרת. הוא בא כדי להיות משרתו של האדם." תמיד האמנתם כך, הלא כן? כשאתם לא יכולים לזכות בדבר מאלוהים, אתם רוצים לברוח. וכשאתם לא מבינים משהו, אתם מתרגזים, ואפילו מטיחים גידופים שונים. אתם פשוט לא מתירים לאלוהים עצמו לבטא ללא רסן את חוכמתו ופלאיו – אתם רק רוצים ליהנות ממרגוע ונוחות זמניים. עד עתה, גישתכם באמונתכם באלוהים התאפיינה באותן השקפות ישנות. אם אלוהים מגלה בפניכם אפילו שמץ של מלכותיות, אתם נעצבים. האם אתם מבינים כעת מהו שיעור הקומה שלכם? אל תחשבו לכם שאתם כולכם נאמנים לאלוהים, כשלמעשה, ההשקפות הישנות שלכם לא השתנו. כששום דבר רע לא פוקד אתכם, אתם חושבים שאתם שטים על מי מנוחות, ואתם אוהבים את אלוהים עד אין קץ. אולם כשדבר שלילי וקטן פוקד אתכם, אתם נופלים אל השאול. האם כך אתם נאמנים לאלוהים?

מתוך 'עליכם להניח בצד את ברכות המעמד ולהבין את רצונו של אלוהים בנוגע לישועת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

רוב האנשים מאמינים באלוהים למען שלווה ויתרונות אחרים. אתם לא מאמינים באלוהים אלא אם הדבר מועיל לכם, ואם אתם לא יכולים לקבל את חסדיו של אלוהים, אתם מחמיצים פנים. איך ייתכן שזה שיעור קומתכם האמיתי? בכל הנוגע לתקריות משפחתיות בלתי נמנעות (ילדים חולים, בעל שמתאשפז, יבול דל, רדיפה של בני משפחה וכן הלאה), אתם אפילו לא יכולים לשרוד את הדברים האלה שקורים לעתים קרובות בחיי היום-יום. כשדברים כאלה קורים, אתם נכנסים לפאניקה, ואתם לא יודעים מה לעשות – ורוב הזמן, אתם מתלוננים על אלוהים. אתם מתלוננים שדברי האל הפילו אתכם בפח, ושעבודתו של אלוהים שיטתה בכם. יש לכם מחשבות כאלה, הלא כן? האם אתם חושבים שדברים כאלה קורים ביניכם רק לעתים נדירות? אתם מבלים כל יום בקרב אירועים כאלה. אתם לא מקדישים כל מחשבה להצלחה של אמונתכם באלוהים ולאופן שבו יש לְרַצות את רצונו של אלוהים. שיעור קומתכם האמיתי נמוך מדי, והוא אפילו נמוך יותר מזה של אפרוח קטן. כשהעסק של בעלך מאבד כסף, את מתלוננת על אלוהים, כשאתה נקלע לסביבה ללא הגנתו של אלוהים, אתה עדיין מתלונן על אלוהים, אתם מתלוננים על אלוהים אפילו כשאחד מהאפרוחים שלכם מת, או כשפרה זקנה ברפת חולה, אתם מתלוננים כשמגיע הרגע שבו בנכם צריך להקים משפחה משלו, אך אין למשפחתכם כסף, וכשעובדי הכנסייה אוכלים כמה סעודות בביתכם, אך הכנסייה לא נותנת לכם החזר כספי או שאיש לא שולח לכם ירקות, אתם גם מתלוננים. כרסכם מלאה מתלונות, ומשום כך, אתם לפעמים לא הולכים לאסיפות או אוכלים ושותים את דברי האל, וסביר שאתם הופכים לשליליים לפרקי זמן ממושכים. שום דבר שקורה לכם כיום נוגע לסיכוייכם העתידיים או לגורלכם. הדברים האלה היו קורים גם אם לא הייתם מאמינים באלוהים, אך כיום אתם מטילים את האחריות עליכם על אלוהים ומתעקשים לומר שאלוהים סילק אתכם. מה לגבי אמונתכם באלוהים? האם באמת נתתם לאלוהים את חייכם כקורבן מנחה? אם הייתם סובלים את הניסיונות שעבר איוב, אף אחד מכם, חסידי האל של היום, לא היה מסוגל לעמוד איתן – כולכם הייתם נופלים אפיים ארצה. ויש, לפשוטו של עניין, הבדל של שמיים וארץ בינכם לבין איוב. כיום, אם מחצית מנכסיכם יילקחו לכם, אתם תעזו להכחיש את קיומו של אלוהים. אם בנכם או בתכם יילקחו מכם, אתם תרוצו ברחובות ותזעקו חמס. אם פרנסתכם תגיע למבוי סתום, אתם תנסו להפנות את הנושא לאלוהים, ותשאלו מדוע אני אומר דברים כה רבים בראשית כדי להפחיד אתכם. אין דבר שלא תעזו לעשות בזמנים כאלה. זה מוכיח שלא רכשתם תובנות אמיתיות ושאין לכם שיעור קומה אמיתי.

מתוך 'נוהג (3)' ב'הדבר מופיע בבשר'

האם אתה מסופק מחיים תחת השפעתו של השטן, חיים עם שלווה, שמחה ומעט נוחות גופנית? האין אתה הנחות בבני האדם? אין אנשים טיפשים יותר מאשר אלה שחזו בישועה אך לא ניסו להשיג אותה: אלה הם אנשים אשר מפטמים עצמם בבשר ואשר נהנים מהשטן. אתה מקווה שאמונתך באלוהים לא תביא עליך שום אתגרים ותלאות, אף לא את הקשיים הקלושים ביותר. אתה תמיד עוסק בדברים חסרי ערך ולא מייחס שום ערך לחיים, ובמקום זאת מציב את מחשבותיך המוגזמות לפני האמת. אתה כל כך חסר ערך! אתה חי כמו חזיר – איזה הבדל יש בינך לבין חזיר או כלב? האם כל אלה שלא מנסים להשיג את האמת, ובמקום זאת אוהבים את הבשר, אינם חיות? האם כל האנשים המתים ומחוסרי הנשמה הללו אינם הגוויות המהלכות? כמה דברים נאמרו לכם? האם רק עבודה מעטה נעשתה בקרבכם? כמה הענקתי לכם? אם כך, מדוע לא זכית בדבר מהללו? על מה יש לך להתלונן? האין זה נכון שלא השגת דבר משום שאתה מאוהב מדי בבשר? האם זה לא כך משום שהמחשבות שלך מוגזמות מדי? האם זה לא כך משום שאתה מאוד טיפש? אם אתה לא יכול לזכות בברכות הללו, היכול אתה להאשים את אלוהים על שלא הושיע אותך? אתה מנסה להשיג שלווה הודות לאמונתך באלוהים – כדי שהילדים שלך יהיו פטורים ממחלות, כדי שלבעלך תהיה עבודה טובה, כדי שהבן שלך ימצא אישה טובה, כדי שהבת שלך תמצא בעל הגון, כדי שהשוורים והסוסים שלך יחרשו את האדמה כראוי, כדי שתזכה בשנה של מזג אוויר טוב עבור יבולך. זה מה שאתה מחפש. מטרת החיפוש שלך היא כדי לחיות בנוחות בלבד, כדי שלא יקרו תאונות למשפחה שלך, כדי שהסערות יחלפו על פניך, כדי שחצץ לא יפגע בפניך, כדי שהיבולים של משפחתך לא יוצפו, כדי שלא תושפע משום אסון, כדי לחיות בחיק אלוהים, כדי לחיות בקן נעים וחמים. פחדן שכמותך שתמיד עוסק בבשר – היש לך לב, היש לך נשמה? האין אתה חיה? אני מעניק לך את הדרך האמיתית בלי לבקש דבר בתמורה, אך אתה לא מנסה ללכת בה. האם אתה אחד מאלה שמאמינים באלוהים? אני מעניק לך את החיים האנושיים האמיתיים, אך אתה לא מנסה לחיות אותם. האם יש הבדל בינך לבין חזיר או כלב? חזירים לא מנסים לחיות את חיי האדם, הם לא מנסים להיטהר, והם לא מבינים מה הם החיים. מדי יום לאחר שהם אוכלים לשובעה, הם פשוט ישנים. אני נתתי לך את הדרך האמיתית, אך אתה לא קיבלת אותה: אתה חסר-כל. האם אתה מוכן להמשיך בחיים האלה, בחיים של חזיר? מה החשיבות בחייהם של אנשים כאלה? חייך נבזים ושפלים, אתה חי בקרב זוהמה ופריצות ואתה לא שואף לשום יעד – האין חייך הם החיים השפלים ביותר שיש? היש לך החוצפה להביט באלוהים? אם תמשיך לחוות בצורה זו, האין זה נכון שלא תשיג דבר?

מתוך 'חוויותיו של פטרוס: הידע שלו על ייסורים ומשפט' ב'הדבר מופיע בבשר'

האם אתם מבינים כעת מהי אמונה באלוהים? האם אמונה באלוהים היא ראיית אותות ומופתים? האם היא עלייה השמיימה? האמונה באלוהים היא לא דבר קל כלל. הנוהגים הדתיים הללו צריכים להיעקר מהשורש. עיסוק בחיפוש אחר ריפוי חולים וגירוש שדים בידי האל; התמקדות באותות ובמופתים; כמיהה לשפע חסדים, שלווה ושמחה מידי האל; עיסוק בתנאי העתיד ובנוחות הבשר – אלה הם נהגים דתיים, ונהגים דתיים כאלה הם צורה מעורפלת של אמונה. מהי אמונה אמיתית באלוהים כיום? זוהי קבלה של דבר האל כמציאות חייכם והכרה של אלוהים על פי דברו במטרה לרחוש אליו אהבת אמת. לשם הבהרה: האמונה באלוהים היא במטרה להישמע לו, לאהוב אותו ולמלא את חובתו של כל ברוא אל. זוהי מטרת האמונה באלוהים. עליכם להכיר את חביבותו של אלוהים, להבין כמה אלוהים ראוי ליראה, ולגלות כיצד אלוהים עושה את עבודת הישועה בברואיו והופך אותם למושלמים – זה המינימום שצריך להיות לכם באמונתכם באלוהים. אמונה באלוהים היא בעיקר מעבר מהחיים כבשר ודם לחיים של רחישת אהבה לאלוהים, מחיים במצב טבעי לחיים בתוך הווייתו של אלוהים; היא היציאה מתחומו של השטן והחיים במסגרת דאגתו והגנתו של אלוהים, היכולת להישמע לאלוהים ולא לבשר והדם, מתן האפשרות לאלוהים לזכות בכל לבכם ולהפוך אתכם למושלמים, וההשתחררות מהטבע השטני המושחת. אמונה באלוהים נועדה בעיקר על מנת שעוצמתו וכבודו של אלוהים יוכלו להתבטא בכם, כדי שתוכלו להגשים רצונו של אלוהים, לממש את תוכניתו של אלוהים, ולהיות מסוגלים לשאת עדות על אלוהים בפני השטן. האמונה באלוהים לא צריכה להיות למען ראיית אותות ומופתים או למען בשרכם ודמכם. עליה להיות למען העיסוק בשאיפה להכיר את אלוהים, להישמע לאלוהים, ולהישמע לו עד המוות כמו פטרוס. זה מה שיש להשיג בעיקר.

מתוך 'דבר האל משיג הכל' ב'הדבר מופיע בבשר'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה