17.4.20

דברים קלאסיים על ההיווכחות במציאות האמת

תפילה ,כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח

הקשר העיקרי שלנו עם א-לוהים בא לידי ביטוי דרך התפילה היומיומית שלנו. מהי תפילה וכיצד להפוך תפילה ל?

דברים קלאסיים על ההיווכחות במציאות האמת

(ב) דברים בנושא תפילה לאלוהים ועבודת אל

לאחר שאלוהים ברא את בני האדם ונתן להם רוחות, הוא ציווה עליהם שאם הם לא יקראו אל אלוהים, הם לא יהיו מסוגלים להתחבר עם רוחו, וכך "הטלוויזיה בלוויין" משמיים לא תיקלט בארץ. כשאלוהים כבר לא נמצא ברוחם של בני האדם, מתפנה מושב לדברים אחרים, וכך השטן מנצל את ההזדמנות כדי להיכנס כשבני האדם יוצרים קשר עם אלוהים בלבם, השטן מיד מוכה בבהלה וממהר להימלט. באמצעות קריאותיה של האנושות, אלוהים נותן לה את מה שהיא צריכה, אך הוא לא "שוכן" בה בהתחלה. הוא פשוט מסייע לה ללא-הרף משום קריאותיה, ובני האדם זוכים בחוסן מהחוזקה הפנימית הזו, כך שהשטן לא מעז לבוא הנה ו"לשחק" כאוות נפשו. כך, אם בני האדם מתחברים לרוחו של אלוהים ללא-הרף, השטן לא מעז לבוא להפריע. ללא הפרעתו של השטן, חייהם של כל בני האדם רגילים ויש לאלוהים הזדמנות לעבוד בתוכם ללא כל הפרעה. כך, אלוהים יכול להשיג את מה שהוא רוצה לעשות באמצעות בני האנוש.


מתוך 'פרק 17' מתוך 'פירושים של מסתרי דברי האל לתבל כולה'

(קטעים נבחרים מדברי אלוהים)


אתם לא מתייחסים לתפילה כלל בחיי היום-יום שלכם. בני האדם תמיד העלימו עין מהתפילה. בתפילתם בעבר, הם פשוט פעלו בלי רגש והשתעשעו, ואף אחד מעולם לא התפלל לאלוהים באמת ומכל הלב. בני האדם מתפללים לאלוהים רק כשמשהו קורה להם. לאורך כל הזמן הזה, האם אי-פעם התפללתם לאלוהים באמת? האם אי-פעם הזלתם דמעות כאב בפני אלוהים? האם אי-פעם הכרתם את עצמכם בפני אלוהים? האם אי-פעם נשאתם תפילה מלב אל לב לאלוהים? הנהגת התפילה נעשית באופן הדרגתי: אם אתם בדרך כלל לא מתפללים בביתכם, לא תהיה לכם כל דרך להתפלל בכנסייה, ואם אתם בדרך כלל לא מתפללים באספות קטנות, לא תהיו מסוגלים להתפלל באספות גדולות. אם אתם בדרך כלל לא מתקרבים לאלוהים או מהרהרים בדברי האל, לא יהיה להם שום דבר לומר כשיגיע הזמן להתפלל – ואפילו אם כן תתפללו, שפתיכם סתם ינועו, אך לא תתפללו באמת.

מה פירוש הדבר להתפלל באמת? פירוש הדבר הוא לומר את הדברים שבתוך לבכם לאלוהים, ולשתף עם אלוהים על סמך דבריו לאחר שתפסתם את הרצון שלו. פירוש הדבר להרגיש קרובים במיוחד לאלוהים, להרגיש שהוא נמצא ממש לפניכם, וכי יש לכם משהו לומר לו. בנוסף, פירוש הדבר הוא להיות קורנים במיוחד בתוך לבכם, ולהרגיש שאלוהים חביב במיוחד. אתם תקבלו השראה מיוחדת, והאחים והאחיות ירגישו סיפוק לאחר שהם ישמעו את דבריכם. הם ירגישו שהמילים שאתם אומרים הן המילים שבתוך לבם, המילים שהם רוצים להגיד, ושמה שאתם אומרים מייצגים את מה שהם רוצים להגיד. זה פירוש הדבר להתפלל באמת. לאחר שתתפללו באמת, תרגישו בלבכם שלווה וסיפוק, כוחכם לאהוב את אלוהים יתגבר, ותרגישו ששום דבר בחייכם לא ראוי או משמעותי יותר מאהבתכם לאלוהים – וכל זה יוכיח שתפילותיכם נשאו פרי. האם אי-פעם התפללתם כך?

ומה לגבי תוכן התפילות שלכם? עליכם להתפלל שלב אחר שלב, על פי המצב האמיתי שלכם ועל פי מה שרוח הקודש צריכה לעשות, ועליכם לשתף עם אלוהים בהתאם לרצונו של אלוהים ובהתאם לדרישותיו מהאדם. כשתתחילו להנהיג את תפילותיכם, ראשית תנו את לבכם לאלוהים. אל תנסו לתפוס את רצונו של אלוהים. רק נסו לומר את המילים שבלבכם לאלוהים. כשתתייצבו בפני אלוהים, דברו כך: "הו, אלוהים! רק היום אני מבין שנהגתי להמרות את פיך. אני באמת מושחת ובזוי. בעבר, בזבזתי את הזמן. מהיום והלאה, אחיה למענך, אביא לידי ביטוי חיים בעלי משמעות, ואֲרַצה את רצונך. הלוואי שרוחך תמיד תעבוד בתוכי ותמיד תאיר אותי ותהפוך אותי לנאור, כדי שאוכל לשאת עדות חזקה ומהדהדת בפניך, מה שיאפשר לשטן לראות את כבודך, את עדותך ואת ההוכחה לניצחונך בקרבנו." כשתתפללו כך, לבכם ישתחרר לחלוטין; לאחר שתתפללו כך, לבכם יתקרב לאלוהים; אם תתפללו כך לעתים קרובות, רוח הקודש תעבוד בקרבכם באופן בלתי נמנע. אם תמיד תפנו כך אל אלוהים ותגמרו בדעתכם בנחישות בפני אלוהים, יום יבוא והנחישות שלם תוכל להתקבל בפני אלוהים, כשאלוהים יקבל את לבכם ואת כל הווייתכם , ובסופו של דבר, אלוהים יהפוך אתכם למושלמים. תפילה היא דבר חשוב מאוד עבורכם. כשאתם מתפללים, אתם מקבלים את עבודתה של רוח הקודש, אלוהים מרגש אל לבכם בכך, ויוצא כוחה של האהבה לאלוהים בקרבכם. אם לא תתפללו בלבכם, ואם לא תפתחו את לבכם כדי לשתף עם אלוהים, לא תהיה לאלוהים שום דרך לעבוד בקרבכם. אם התפללתם ואמרתם את כל המילים שבלבכם, ורוח האל לא זעה, ואם אינכם מרגישים השראה בתוככם, הדבר מוכיח שלבכם לא ישר, שדבריכם לא כנים, ושהם עדיין טמאים. אם התפללתם ואתם מרגישים סיפוק, הרי שאלוהים קיבל את התפילות שלכם, ורוח האל עבדה בקרבכם. כמי ששירתו את אלוהים בעבר, אסור לכם להיעדר תפילות. אם אתם באמת רואים בשיתוף עם אלוהים דבר משמעותי ובעל ערך, האם תוכלו לזנוח את התפילה? איש לא יכול להיעדר שיתוף עם אלוהים. ללא תפילה, אתם חיים כבשר ודם, ואתם חיים בכבליו של השטן; ללא תפילה, אתם חיים בהשפעת החושך. אני מקווה שהאחים והאחיות מסוגלים להתפלל באמת מדי יום ביומו. אולם זו לא היצמדות לדוקטרינה, אלא תוצאה שיש להשיג. האם אתם מוכנים לוותר על מעט שינה וסיפוק, לשאת תפילות בוקר עם שחר, ואז ליהנות מדברי האל? אם תתפללו ותאכלו ותשתו את דברי האל, כך, בלב טהור, הרי שאלוהים יקבל אתכם יותר. אם תעשו זאת מדי יום, ואם תנהיגו את מסירת לבכם לאלוהים ואת השיתוף איתו מדי יום, הרי שלבטח תכירו את אלוהים יותר טוב, ולבטח תהיו יותר מסוגלים לתפוס את רצונו של אלוהים. עליכם לומר: "הו, אלוהים! אני רוצה למלא את חובתי. כדי שנוכל להעניק לך כבוד, וכדי שתזכה בעדות שבנו, בקבוצת בני האדם הזו, כל מה שאני יכול לעשות הוא להקדיש לך את כל הווייתי. אני מתחנן בפניך לעבוד בקרבנו, כדי שאוכל לאהוב אותך ולְרַצות אותך באופן ממשי, וכדי שאוכל להפוך אותך ליעד שאני אעסוק בשאיפה אליו." כשיהיה לכם העול הזה, אין ספק שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים. עליכם להתפלל לא רק למען עצמכם, אלא גם למען הגשמת רצונו של אלוהים ולמען רחישת אהבה אליו. כזו היא תפילה מהסוג האמיתי ביותר. האם אתם מתפללים על מנת להגשים את רצונו של אלוהים?

בעבר, לא ידעתם איך להתפלל, והתעלמתם מהתפילה. כיום, עליכם לעשות ככל יכולתכם כדי להתאמן על תפילה. אם אתם לא מסוגלים לאזור כוח מתוך עצמכם כדי לאהוב את אלוהים, כיצד תוכלו להתפלל? עליכם לומר: "הו, אלוהים! לבי לא מסוגל לאהוב אותך באמת. אני רוצה לאהוב אותך, אך אין לי הכוחות הנחוצים. מה עליי לעשות? אני רוצה שתפקח את עיני רוחי ושרוחך תרגש את לבי. לכן אני משיל מעליי את כל המצבים הפסיביים שלי בפניך, ואף אדם, אף עניין ואף דבר לא מגבילים אותי. לבי חשוף לפניך לגמרי במערומיו, כך שכל הווייתי מוקדשת לך, ואתה רשאי לבחון אותי כיצד שרק תרצה. כעת, אני לא מקדיש כל מחשבה לסיכויים העתידיים שלי, והמוות לא כובל אותי. באמצעות לבי שאוהב אותך, אני רוצה לחפש את דרך החיים. כל הדברים וכל האירועים נתונים בידיך, גורלי נתון בידיך, ויתרה מזאת, ידיך שולטות בחיי. כעת, אני עוסק בשאיפה לאהוב אותך, ובלי קשר לשאלה אם תניח לי לאהוב אותך, ובלי קשר לשאלה כיצד השטן יתערב בכך, אני נחוש לאהוב אותך." כשאתם נתקלים בדברים כאלה, אתם מתפללים כך. אם תעשו זאת מדי יום, הכוח שלכם לאהוב את אלוהים יתגבר בהדרגה.

כיצד נוכחים בתפילה אמיתית?

במהלך התפילה, לבכם חייב להיות שלו בפני אלוהים, והוא חייב להיות כן. אתם באמת משתפים ומתפללים עם אלוהים. אסור לכם להוליך את אלוהים שולל באמצעות מילים ערבות לאוזן. תפילה מתרכזת במה שאלוהים רוצה להשלים כיום. בקשו מאלוהים להעניק לכם הארה ונאורות רבות; כשאתם מתפללים, הביאו איתכם את מצבכם והבעיות שלכם בפועל בפני אלוהים; וגמרו בדעתכם בנחישות בפני אלוהים. תפילה היא לא ביצוע של הליך מתוקן אלא חיפוש אחר אלוהים באמצעות לבכם האמיתי. בקשו שאלוהים יגן על לבכם, מה שיאפשר לו להיות שלו בפני אלוהים לעתים קרובות, ומה שיאפשר לכם להכיר את עצמכם, לבוז לעצמכם ולזנוח את עצמכם בסביבה שאלוהים הכין לכם. כך תוכלו לקיים קשר תקין עם אלוהים, וכך תהפכו לבני אדם שאוהבים את אלוהים באמת.

מה חשיבותה של תפילה?

תפילה היא אחת הדרכים שבה האדם משתף פעולה עם אלוהים. זהו אמצעי שהאדם משתמש בו כדי לזמן את אלוהים, וזהו תהליך שבו רוח הקודש מרגשת את האדם. אפשר לומר שמי שנעדר תפילה הוא אדם מת ללא רוח, הוכחה לכך שאין לו התבונה הנחוצה כדי שאלוהים ירגש אותו. ללא תפילה, האדם הזה לא מסוגל להשיג חיים רוחניים רגילים, לא כל שכן לפעול לפי עבודתה של רוח הקודש. ללא תפילה, הוא גודע את הקשר שלו עם אלוהים, והוא לא מסוגל לקבל אישורו של אלוהים. כשאתם מאמינים באלוהים, ככל שאתם מתפללים, כך אלוהים מרגש אתכם יותר. בני אדם כאלה נחושים יותר, והם יותר מסוגלים לקבל את ההארה החדשה ביותר מאלוהים. כתוצאה מכך, רק בני אדם כאלה יכולים להפוך למושלמים ברגע שרוח הקודש מאפשרת זאת.

מה התוצאה שתפילה צריכה להשיג?

בני האדם מסוגלים לבצע את הנוהג של תפילה ולהבין את חשיבותה של תפילה, אך התוצאה שתפילה צריכה להשיג היא לא עניין פשוט. תפילה היא לא ביצוע נהלים רשמיים או ביצוע של הליך מתוקן, והיא לא דקלום של דברי האל – כלומר תפילה אין פירושה חזרה כתוכי אחרי דבריהם של אחרים או העתקה מאחרים. בתפילה, עליכם להעניק את לבכם לאלוהים ולשתף עם אלוהים את המילים שבלבכם, כדי שאלוהים יוכל לגעת בכם. על מנת שתפילותיכם יהיו אפקטיביות, עליהן להיות מבוססות על קריאת דברי האל. רק על ידי נשיאת תפילה לנוכח דברי האל, תהיו מסוגלים לקבל עוד הארה ונאורות. תפילה אמיתית היא תפילה שבוקעת מלב שכמה לדרישות שאלוהים מציב, וזו תפילה שנושא אדם שמוכן לעמוד בדרישות האלה. עליכם להיות מסוגלים לשנוא את כל מה שאלוהים שונא, ועל סמך זאת, יהיה לכם ידע, ואתם תדעו אמיתות שאלוהים מסביר, והן יהיו ברורות לכם. נחישות, אמונה, ידע, ונתיב להנהגה לאחר התפילה – רק מי שמחזיק בדברים האלה באמת מתפלל, ורק תפילה כזו יכולה לשאת פרי. עם זאת, התפילה שלכם צריכה להיות מבוססת על תשתית של הנאה מדברי האל ושיתוף עם אלוהים בדבריו, כשלבכם מסוגל לחפש את אלוהים ולהיות שלו בפני אלוהים. תפילה כזו כבר הגיעה לרמה של שיתוף אמיתי עם אלוהים.

ידע בסיסי בנוגע לתפילה:

1. אל תאמרו בעיוורון כל דבר שעולה על רוחכם. חייב להיות עול בתוך לבכם, כלומר צריכה להיות לכם מטרה כשאתם מתפללים.

2. התפילות שלכם חייבות להכיל את דברי האל. הן חייבות להיות מבוססות על דברי האל.

3. במהלך התפילה, אסור לכם לחזור על דברים ישנים. אסור לכם להעלות דברים מיושנים. עליכם להתאמן על אמירת הדברים הנוכחיים של רוח הקודש. רק כך תהיו מסוגלים לייסד קשר עם אלוהים.

4. תפילה קבוצתית חייבת להתרכז בליבה מסוימת, והליבה הזו חייבת להיות עבודתה של רוח הקודש כיום.

5. כל בני האדם חייבים ללמוד איך להתפלל למען הזולת. עליהם למצוא את החלק בדברי האל שהם רוצים להתפלל למענו, שהעול שלהם צריך להתבסס עליו, והם צריכים להתפלל לגביו לעתים קרובות. זו התגלמות אחת של דאגה לרצונו של אלוהים.

חיי תפילה אישיים מבוססים על הבנת החשיבות של תפילה והבנה של הידע הבסיסי על תפילה. האדם חייב להתפלל לעתים קרובות למען החסרונות שלו בחיי היום-יום, והוא חייב להתפלל על בסיס הידע שלו בנוגע לדברי האל על מנת להשיג שינויים בטבע חייו. כולם צריכים לייסד חיי תפילה משל עצמם; הם צריכים להתפלל למען הידע המבוסס על דברי האל; והם צרכים להתפלל על מנת לשאוף להכיר את עבודתו של אלוהים. פרסו את הנסיבות שלכם בפועל בפני אלוהים, והיו פרגמטיים, ואל תתייחסו לשיטה. העיקר הוא להשיג ידע אמיתי ובאמת לחוות את דברי האל: כל מי שעוסק בשאיפה להיווכחות בחיים הרוחניים חייב להיות מסוגל להתפלל בכמה דרכים שונות. תפילה שקטה, הרהור בדברי האל, התוודעות לעבודתו של אלוהים וכן הלאה – העבודה הממוקדת הזו של שיתוף נועדה להשיג היווכחות בחיים רוחניים רגילים, לשפר יותר ויותר את מצבכם בפני אלוהים ולגרום להתקדמות אדירה אף יותר בחייכם. בקצרה, כל מעשיכם – בין שמדובר באכילה ושתייה של דברי האל, תפילה שקטה או הכרזה בקול רם – נועדו לאפשר לכם לראות בבירור את דברי האל, את עבודתו ואת מה שהוא רוצה להשיג בכם. באופן חשוב מכך, הם נועדו לאפשר לכם לעמוד באמות המידה שאלוהים דורש ולהעביר את חייכם לשלב הבא. אמת המידה הנמוכה ביותר שאלוהים דורש מבני האדם היא שהם יוכלו לפתוח את לבם בפניו. אם האדם נותן את לבו הַיָּשָׁר לאלוהים ואומר לאלוהים את מה שבאמת על לבו, אלוהים מוכן לעבוד באדם. אלוהים לא רוצה את לבו המעוות של אלוהים, אלא את לבו הטהור והכן. אם האדם לא אומר לאלוהים בכנות את מה שעל לבו, אלוהים לא מרגש את לבו של האדם ולא עובד בתוכו. לפיכך, הדבר החיוני ביותר בנוגע לתפילה הוא לומר לאלוהים את הדברים שעל לבכם, לספר לו על הפגמים שלכם או על טבעכם המרדני ולהיפתח לחלוטין בפני אלוהים. רק אז, אלוהים יהיה מעוניין בתפילותיכם. אם לא, אלוהים יסתיר מפניכם את פניו. הקריטריון המינימלי לתפילה הוא שעליכם להיות מסוגלים לשמור על לב שלו בפני אלוהים, ואסור ללבכם להיפרד מאלוהים. ייתכן שבמהלך התקופה הנוכחית, לא פיתחתם השקפה חדשה יותר או נעלה יותר, אך עליכם להשתמש בתפילה כדי לשמר את הדברים כמו שהם – אסור לכם לסגת לאחור. זה המעט שעליכם להשיג. אם לא תוכלו להשיג אפילו את זה, הדבר מוכיח שחייכם הרוחניים לא עלו על דרך הישר. כתוצאה מכך, אתם לא מסוגלים להיאחז בחזון המקורי שלכם, אתם נעדרים אמונה באלוהים, וכפועל יוצא, הנחישות שלכם נעלמת. ההיווכחות שלכם בחיים רוחניים נמדדת לפי השאלה אם התפילות שלכם עלו על דרך הישר. כל בני האדם חייבים להיווכח במציאות. על כולם לעשות את העבודה של אימון מודע בתפילה – ולא להמתין באופן פסיבי אלא לשאוף באופן מודע שרוח הקודש תרגש אותם. רק אז הם יהיו בני אדם שבאמת מחפשים את אלוהים.

כשאתם מתחילים להתפלל, היו מציאותיים. אסור לכם להתאמץ יותר מדי. אסור לכם להציב דרישות ראוותניות בתקווה שברגע שתפתחו את פיכם, רוח הקודש תרגש אתכם, תאיר אתכם ותהפוך אתכם לנאורים, ושתזכו בחסד רב. זה בלתי אפשרי – אלוהים לא עושה דברים על-טבעיים. אלוהים מגשים את תפילותיהם של בני האדם בזמנו החופשי, ולפעמים הוא בוחן את אמונתכם כדי לראות אם אתם נאמנים בפניו. כשאתם מתפללים, חייבות להיות לכם אמונה, התמדה ונחישות. כשרוב בני האדם מתחילים להתאמן בתפילה, הם לא מרגישים שרוח הקודש ריגשה אותם, ולכן הם מאבדים תקווה. זו לא הדרך! אתם חייבים להתמיד, ואתם חייבים להתמקד בתחושת הריגוש של רוח הקודש, ובחיפוש וחקירה. לפעמים, הנתיב שאתם פועלים בו הוא לא הדרך הנכונה. לפעמים, המניעים והתפיסות שלכם לא מסוגלים לעמוד איתן בפני אלוהים, ולכן רוח האל לא מרגשת אתכם. בנוסף, ישנם זמנים שבהם אלוהים בודק אם אתם נאמנים אליו או לא. בקצרה, עליכם להקדיש יותר מאמצים לאימון עצמי. אם אתם מגלים שהנתיב שאתם פועלים בו הוא סוטה, אתם יכולים לשנות את הדרך שבה אתם מתפללים. כל עוד תחפשו באמת ותשתוקקו לקבל, רוח הקודש לבטח תכניס אתכם למציאות הזו. לפעמים, אתם מתפללים בלב כן, אך אתם לא מרגישים ריגוש של ממש. ברגעים כאלה, אתם חייבים להסתמך על אמונתכם ולהאמין שאלוהים מביט בתפילות שלכם. אתם חייבים להתמיד בתפילותיכם.

אתם חייבים להיות כנים, ואתם חייבים להיפטר מהערמומיות שבלבכם. ככל שתשתמשו בתפילה כדי לטהר את עצמכם בכל פעם שתצטרכו, וככל שתשתמשו בה כדי שרוח האל תרגש אתכם, הטבע שלכם ישתנה בהדרגה. החיים הרוחניים האמיתיים הם חיי תפילה, ואלה חיים שרוח הקודש מרגשת אותם. התהליך שבו רוח הקודש מרגשת אתכם הוא התהליך שבו האדם משנה את טבעו. חיים שרוח הקודש לא ריגשה הם לא חיים רוחניים – הם עדיין טקס דתי. רק מי שרוח הקודש מרגשת אותו לעתים קרובות ושהיא מאירה אותו והפכה אותו לנאור הוא אדם שנוכח בחיים הרוחניים. טבעו של האדם משתנה ללא-הרף כשהוא מתפלל, וככל שרוח האל מרגשת אותו, כך הוא יותר פעיל וצייתן. בנוסף, כך גם לבו ילך וייטהר, ולאחר מכן, טבעו ילך וישתנה. זו השפעתה של תפילה אמיתית.

לפעמים, כשאתם נהנים מדברי האל, רוחכם מתרגשת, ואתם לא יכולים שלא להרגיש שאתם אוהבים את אלוהים, שיש בכם עוצמה אדירה, ושאין דבר שאתם לא יכולים להניח בצד. אם אתם מרגישים כך, הרי שרוח האל ריגשה אתכם, לבכם פנה לגמרי אל אלוהים, ואתם תתפללו לאלוהים ותאמרו: "הו, אלוהים! אתה באמת הועדת אותנו ובחרת בנו. כבודך ממלא אותי בגאווה, ואני מרגיש כבוד רב להיות אחד מאנשיך. אשקיע כל מאמץ ואתן הכל כדי לעשות את רצונך, ואקדיש למענך את כל ימי חיי, וחיים שלמים של מאמצים." כשתתפללו כך, יהיו בלבכם אהבה אינסופית לאלוהים וצייתנות אמיתית לאלוהים. האם אי-פעם הייתה לכם חוויה כזו? אם רוח האל מרגשת את בני האדם לעתים קרובות, הם מוכנים במיוחד להקדיש את עצמם לאלוהים בתפילותיהם: "הו, אלוהים! אני רוצה לחזות ביום כבודך, ואני רוצה לחיות למענך – שום דבר לא ראוי יותר או בעל משמעות רבה יותר מאשר חיים למענך, ואין לי אפילו שמץ של רצון לחיות למען השטן ולמען הבשר והדם. אתה מרומם אותי בכך שאתה מאפשר לי לחיות למענך היום." כשתתפללו כך, אתם תרגישו שאתם לא יכולים לא להעניק את לבכם לאלוהים, שאתם חייבים לזכות באלוהים, ושהייתם שונאים למות מבלי לזכות באלוהים במהלך חייכם. לאחר שתשאו תפילה כזו, יהיה בכם כוח עד אין קץ, ולא תדעו מהיכן הוא בא. תהיה בליבכם עוצמה אינסופית, ותהיה לכם הרגשה שאלוהים כה חביב, ושהוא ראוי לאהבה. זה יהיה הרגע שבו אלוהים ירגש אתכם. אלוהים ריגש את כל מי שחווה חוויה כזו. עבור בני האדם שאלוהים מרגש אותם לעתים קרובות, שינויים מתחוללים בחייהם, הם מסוגלים לגמור בדעתם בנחישות והם מוכנים ליפול בנחלתו של אלוהים לחלוטין, האהבה שהם רוחשים לאלוהים בלבם חזקה יותר, לבם פנה לחלוטין לאלוהים, הם לא מתייחסים כלל למשפחה, לעולם, לתסבוכות או לעתידם, והם מוכנים להקדיש לאלוהים מאמצים של חיים שלמים. כל מי שרוח הקודש ריגשה אותו הוא אדם שעוסק בחיפוש האמת, ואשר מקווה שאלוהים יהפוך אותו למושלם.

מתוך 'הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים'

קבלו מידע נוסף על האמת בנוגע לאמונה באלוהים: מהי אמונה באלוהים? איזה סוג של אמונה עשויה לזכות לאישור מאלוהים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

דברים קלאסיים על ההיווכחות במציאות האמת

תפילה ,כנסיית האל הכול יכול, ברק ממזרח

הקשר העיקרי שלנו עם א-לוהים בא לידי ביטוי דרך התפילה היומיומית שלנו. מהי תפילה וכיצד להפוך תפילה ל?

דברים קלאסיים על ההיווכחות במציאות האמת

(ב) דברים בנושא תפילה לאלוהים ועבודת אל

לאחר שאלוהים ברא את בני האדם ונתן להם רוחות, הוא ציווה עליהם שאם הם לא יקראו אל אלוהים, הם לא יהיו מסוגלים להתחבר עם רוחו, וכך "הטלוויזיה בלוויין" משמיים לא תיקלט בארץ. כשאלוהים כבר לא נמצא ברוחם של בני האדם, מתפנה מושב לדברים אחרים, וכך השטן מנצל את ההזדמנות כדי להיכנס כשבני האדם יוצרים קשר עם אלוהים בלבם, השטן מיד מוכה בבהלה וממהר להימלט. באמצעות קריאותיה של האנושות, אלוהים נותן לה את מה שהיא צריכה, אך הוא לא "שוכן" בה בהתחלה. הוא פשוט מסייע לה ללא-הרף משום קריאותיה, ובני האדם זוכים בחוסן מהחוזקה הפנימית הזו, כך שהשטן לא מעז לבוא הנה ו"לשחק" כאוות נפשו. כך, אם בני האדם מתחברים לרוחו של אלוהים ללא-הרף, השטן לא מעז לבוא להפריע. ללא הפרעתו של השטן, חייהם של כל בני האדם רגילים ויש לאלוהים הזדמנות לעבוד בתוכם ללא כל הפרעה. כך, אלוהים יכול להשיג את מה שהוא רוצה לעשות באמצעות בני האנוש.


מתוך 'פרק 17' מתוך 'פירושים של מסתרי דברי האל לתבל כולה'

(קטעים נבחרים מדברי אלוהים)


אתם לא מתייחסים לתפילה כלל בחיי היום-יום שלכם. בני האדם תמיד העלימו עין מהתפילה. בתפילתם בעבר, הם פשוט פעלו בלי רגש והשתעשעו, ואף אחד מעולם לא התפלל לאלוהים באמת ומכל הלב. בני האדם מתפללים לאלוהים רק כשמשהו קורה להם. לאורך כל הזמן הזה, האם אי-פעם התפללתם לאלוהים באמת? האם אי-פעם הזלתם דמעות כאב בפני אלוהים? האם אי-פעם הכרתם את עצמכם בפני אלוהים? האם אי-פעם נשאתם תפילה מלב אל לב לאלוהים? הנהגת התפילה נעשית באופן הדרגתי: אם אתם בדרך כלל לא מתפללים בביתכם, לא תהיה לכם כל דרך להתפלל בכנסייה, ואם אתם בדרך כלל לא מתפללים באספות קטנות, לא תהיו מסוגלים להתפלל באספות גדולות. אם אתם בדרך כלל לא מתקרבים לאלוהים או מהרהרים בדברי האל, לא יהיה להם שום דבר לומר כשיגיע הזמן להתפלל – ואפילו אם כן תתפללו, שפתיכם סתם ינועו, אך לא תתפללו באמת.

מה פירוש הדבר להתפלל באמת? פירוש הדבר הוא לומר את הדברים שבתוך לבכם לאלוהים, ולשתף עם אלוהים על סמך דבריו לאחר שתפסתם את הרצון שלו. פירוש הדבר להרגיש קרובים במיוחד לאלוהים, להרגיש שהוא נמצא ממש לפניכם, וכי יש לכם משהו לומר לו. בנוסף, פירוש הדבר הוא להיות קורנים במיוחד בתוך לבכם, ולהרגיש שאלוהים חביב במיוחד. אתם תקבלו השראה מיוחדת, והאחים והאחיות ירגישו סיפוק לאחר שהם ישמעו את דבריכם. הם ירגישו שהמילים שאתם אומרים הן המילים שבתוך לבם, המילים שהם רוצים להגיד, ושמה שאתם אומרים מייצגים את מה שהם רוצים להגיד. זה פירוש הדבר להתפלל באמת. לאחר שתתפללו באמת, תרגישו בלבכם שלווה וסיפוק, כוחכם לאהוב את אלוהים יתגבר, ותרגישו ששום דבר בחייכם לא ראוי או משמעותי יותר מאהבתכם לאלוהים – וכל זה יוכיח שתפילותיכם נשאו פרי. האם אי-פעם התפללתם כך?

ומה לגבי תוכן התפילות שלכם? עליכם להתפלל שלב אחר שלב, על פי המצב האמיתי שלכם ועל פי מה שרוח הקודש צריכה לעשות, ועליכם לשתף עם אלוהים בהתאם לרצונו של אלוהים ובהתאם לדרישותיו מהאדם. כשתתחילו להנהיג את תפילותיכם, ראשית תנו את לבכם לאלוהים. אל תנסו לתפוס את רצונו של אלוהים. רק נסו לומר את המילים שבלבכם לאלוהים. כשתתייצבו בפני אלוהים, דברו כך: "הו, אלוהים! רק היום אני מבין שנהגתי להמרות את פיך. אני באמת מושחת ובזוי. בעבר, בזבזתי את הזמן. מהיום והלאה, אחיה למענך, אביא לידי ביטוי חיים בעלי משמעות, ואֲרַצה את רצונך. הלוואי שרוחך תמיד תעבוד בתוכי ותמיד תאיר אותי ותהפוך אותי לנאור, כדי שאוכל לשאת עדות חזקה ומהדהדת בפניך, מה שיאפשר לשטן לראות את כבודך, את עדותך ואת ההוכחה לניצחונך בקרבנו." כשתתפללו כך, לבכם ישתחרר לחלוטין; לאחר שתתפללו כך, לבכם יתקרב לאלוהים; אם תתפללו כך לעתים קרובות, רוח הקודש תעבוד בקרבכם באופן בלתי נמנע. אם תמיד תפנו כך אל אלוהים ותגמרו בדעתכם בנחישות בפני אלוהים, יום יבוא והנחישות שלם תוכל להתקבל בפני אלוהים, כשאלוהים יקבל את לבכם ואת כל הווייתכם , ובסופו של דבר, אלוהים יהפוך אתכם למושלמים. תפילה היא דבר חשוב מאוד עבורכם. כשאתם מתפללים, אתם מקבלים את עבודתה של רוח הקודש, אלוהים מרגש אל לבכם בכך, ויוצא כוחה של האהבה לאלוהים בקרבכם. אם לא תתפללו בלבכם, ואם לא תפתחו את לבכם כדי לשתף עם אלוהים, לא תהיה לאלוהים שום דרך לעבוד בקרבכם. אם התפללתם ואמרתם את כל המילים שבלבכם, ורוח האל לא זעה, ואם אינכם מרגישים השראה בתוככם, הדבר מוכיח שלבכם לא ישר, שדבריכם לא כנים, ושהם עדיין טמאים. אם התפללתם ואתם מרגישים סיפוק, הרי שאלוהים קיבל את התפילות שלכם, ורוח האל עבדה בקרבכם. כמי ששירתו את אלוהים בעבר, אסור לכם להיעדר תפילות. אם אתם באמת רואים בשיתוף עם אלוהים דבר משמעותי ובעל ערך, האם תוכלו לזנוח את התפילה? איש לא יכול להיעדר שיתוף עם אלוהים. ללא תפילה, אתם חיים כבשר ודם, ואתם חיים בכבליו של השטן; ללא תפילה, אתם חיים בהשפעת החושך. אני מקווה שהאחים והאחיות מסוגלים להתפלל באמת מדי יום ביומו. אולם זו לא היצמדות לדוקטרינה, אלא תוצאה שיש להשיג. האם אתם מוכנים לוותר על מעט שינה וסיפוק, לשאת תפילות בוקר עם שחר, ואז ליהנות מדברי האל? אם תתפללו ותאכלו ותשתו את דברי האל, כך, בלב טהור, הרי שאלוהים יקבל אתכם יותר. אם תעשו זאת מדי יום, ואם תנהיגו את מסירת לבכם לאלוהים ואת השיתוף איתו מדי יום, הרי שלבטח תכירו את אלוהים יותר טוב, ולבטח תהיו יותר מסוגלים לתפוס את רצונו של אלוהים. עליכם לומר: "הו, אלוהים! אני רוצה למלא את חובתי. כדי שנוכל להעניק לך כבוד, וכדי שתזכה בעדות שבנו, בקבוצת בני האדם הזו, כל מה שאני יכול לעשות הוא להקדיש לך את כל הווייתי. אני מתחנן בפניך לעבוד בקרבנו, כדי שאוכל לאהוב אותך ולְרַצות אותך באופן ממשי, וכדי שאוכל להפוך אותך ליעד שאני אעסוק בשאיפה אליו." כשיהיה לכם העול הזה, אין ספק שאלוהים יהפוך אתכם למושלמים. עליכם להתפלל לא רק למען עצמכם, אלא גם למען הגשמת רצונו של אלוהים ולמען רחישת אהבה אליו. כזו היא תפילה מהסוג האמיתי ביותר. האם אתם מתפללים על מנת להגשים את רצונו של אלוהים?

בעבר, לא ידעתם איך להתפלל, והתעלמתם מהתפילה. כיום, עליכם לעשות ככל יכולתכם כדי להתאמן על תפילה. אם אתם לא מסוגלים לאזור כוח מתוך עצמכם כדי לאהוב את אלוהים, כיצד תוכלו להתפלל? עליכם לומר: "הו, אלוהים! לבי לא מסוגל לאהוב אותך באמת. אני רוצה לאהוב אותך, אך אין לי הכוחות הנחוצים. מה עליי לעשות? אני רוצה שתפקח את עיני רוחי ושרוחך תרגש את לבי. לכן אני משיל מעליי את כל המצבים הפסיביים שלי בפניך, ואף אדם, אף עניין ואף דבר לא מגבילים אותי. לבי חשוף לפניך לגמרי במערומיו, כך שכל הווייתי מוקדשת לך, ואתה רשאי לבחון אותי כיצד שרק תרצה. כעת, אני לא מקדיש כל מחשבה לסיכויים העתידיים שלי, והמוות לא כובל אותי. באמצעות לבי שאוהב אותך, אני רוצה לחפש את דרך החיים. כל הדברים וכל האירועים נתונים בידיך, גורלי נתון בידיך, ויתרה מזאת, ידיך שולטות בחיי. כעת, אני עוסק בשאיפה לאהוב אותך, ובלי קשר לשאלה אם תניח לי לאהוב אותך, ובלי קשר לשאלה כיצד השטן יתערב בכך, אני נחוש לאהוב אותך." כשאתם נתקלים בדברים כאלה, אתם מתפללים כך. אם תעשו זאת מדי יום, הכוח שלכם לאהוב את אלוהים יתגבר בהדרגה.

כיצד נוכחים בתפילה אמיתית?

במהלך התפילה, לבכם חייב להיות שלו בפני אלוהים, והוא חייב להיות כן. אתם באמת משתפים ומתפללים עם אלוהים. אסור לכם להוליך את אלוהים שולל באמצעות מילים ערבות לאוזן. תפילה מתרכזת במה שאלוהים רוצה להשלים כיום. בקשו מאלוהים להעניק לכם הארה ונאורות רבות; כשאתם מתפללים, הביאו איתכם את מצבכם והבעיות שלכם בפועל בפני אלוהים; וגמרו בדעתכם בנחישות בפני אלוהים. תפילה היא לא ביצוע של הליך מתוקן אלא חיפוש אחר אלוהים באמצעות לבכם האמיתי. בקשו שאלוהים יגן על לבכם, מה שיאפשר לו להיות שלו בפני אלוהים לעתים קרובות, ומה שיאפשר לכם להכיר את עצמכם, לבוז לעצמכם ולזנוח את עצמכם בסביבה שאלוהים הכין לכם. כך תוכלו לקיים קשר תקין עם אלוהים, וכך תהפכו לבני אדם שאוהבים את אלוהים באמת.

מה חשיבותה של תפילה?

תפילה היא אחת הדרכים שבה האדם משתף פעולה עם אלוהים. זהו אמצעי שהאדם משתמש בו כדי לזמן את אלוהים, וזהו תהליך שבו רוח הקודש מרגשת את האדם. אפשר לומר שמי שנעדר תפילה הוא אדם מת ללא רוח, הוכחה לכך שאין לו התבונה הנחוצה כדי שאלוהים ירגש אותו. ללא תפילה, האדם הזה לא מסוגל להשיג חיים רוחניים רגילים, לא כל שכן לפעול לפי עבודתה של רוח הקודש. ללא תפילה, הוא גודע את הקשר שלו עם אלוהים, והוא לא מסוגל לקבל אישורו של אלוהים. כשאתם מאמינים באלוהים, ככל שאתם מתפללים, כך אלוהים מרגש אתכם יותר. בני אדם כאלה נחושים יותר, והם יותר מסוגלים לקבל את ההארה החדשה ביותר מאלוהים. כתוצאה מכך, רק בני אדם כאלה יכולים להפוך למושלמים ברגע שרוח הקודש מאפשרת זאת.

מה התוצאה שתפילה צריכה להשיג?

בני האדם מסוגלים לבצע את הנוהג של תפילה ולהבין את חשיבותה של תפילה, אך התוצאה שתפילה צריכה להשיג היא לא עניין פשוט. תפילה היא לא ביצוע נהלים רשמיים או ביצוע של הליך מתוקן, והיא לא דקלום של דברי האל – כלומר תפילה אין פירושה חזרה כתוכי אחרי דבריהם של אחרים או העתקה מאחרים. בתפילה, עליכם להעניק את לבכם לאלוהים ולשתף עם אלוהים את המילים שבלבכם, כדי שאלוהים יוכל לגעת בכם. על מנת שתפילותיכם יהיו אפקטיביות, עליהן להיות מבוססות על קריאת דברי האל. רק על ידי נשיאת תפילה לנוכח דברי האל, תהיו מסוגלים לקבל עוד הארה ונאורות. תפילה אמיתית היא תפילה שבוקעת מלב שכמה לדרישות שאלוהים מציב, וזו תפילה שנושא אדם שמוכן לעמוד בדרישות האלה. עליכם להיות מסוגלים לשנוא את כל מה שאלוהים שונא, ועל סמך זאת, יהיה לכם ידע, ואתם תדעו אמיתות שאלוהים מסביר, והן יהיו ברורות לכם. נחישות, אמונה, ידע, ונתיב להנהגה לאחר התפילה – רק מי שמחזיק בדברים האלה באמת מתפלל, ורק תפילה כזו יכולה לשאת פרי. עם זאת, התפילה שלכם צריכה להיות מבוססת על תשתית של הנאה מדברי האל ושיתוף עם אלוהים בדבריו, כשלבכם מסוגל לחפש את אלוהים ולהיות שלו בפני אלוהים. תפילה כזו כבר הגיעה לרמה של שיתוף אמיתי עם אלוהים.

ידע בסיסי בנוגע לתפילה:

1. אל תאמרו בעיוורון כל דבר שעולה על רוחכם. חייב להיות עול בתוך לבכם, כלומר צריכה להיות לכם מטרה כשאתם מתפללים.

2. התפילות שלכם חייבות להכיל את דברי האל. הן חייבות להיות מבוססות על דברי האל.

3. במהלך התפילה, אסור לכם לחזור על דברים ישנים. אסור לכם להעלות דברים מיושנים. עליכם להתאמן על אמירת הדברים הנוכחיים של רוח הקודש. רק כך תהיו מסוגלים לייסד קשר עם אלוהים.

4. תפילה קבוצתית חייבת להתרכז בליבה מסוימת, והליבה הזו חייבת להיות עבודתה של רוח הקודש כיום.

5. כל בני האדם חייבים ללמוד איך להתפלל למען הזולת. עליהם למצוא את החלק בדברי האל שהם רוצים להתפלל למענו, שהעול שלהם צריך להתבסס עליו, והם צריכים להתפלל לגביו לעתים קרובות. זו התגלמות אחת של דאגה לרצונו של אלוהים.

חיי תפילה אישיים מבוססים על הבנת החשיבות של תפילה והבנה של הידע הבסיסי על תפילה. האדם חייב להתפלל לעתים קרובות למען החסרונות שלו בחיי היום-יום, והוא חייב להתפלל על בסיס הידע שלו בנוגע לדברי האל על מנת להשיג שינויים בטבע חייו. כולם צריכים לייסד חיי תפילה משל עצמם; הם צריכים להתפלל למען הידע המבוסס על דברי האל; והם צרכים להתפלל על מנת לשאוף להכיר את עבודתו של אלוהים. פרסו את הנסיבות שלכם בפועל בפני אלוהים, והיו פרגמטיים, ואל תתייחסו לשיטה. העיקר הוא להשיג ידע אמיתי ובאמת לחוות את דברי האל: כל מי שעוסק בשאיפה להיווכחות בחיים הרוחניים חייב להיות מסוגל להתפלל בכמה דרכים שונות. תפילה שקטה, הרהור בדברי האל, התוודעות לעבודתו של אלוהים וכן הלאה – העבודה הממוקדת הזו של שיתוף נועדה להשיג היווכחות בחיים רוחניים רגילים, לשפר יותר ויותר את מצבכם בפני אלוהים ולגרום להתקדמות אדירה אף יותר בחייכם. בקצרה, כל מעשיכם – בין שמדובר באכילה ושתייה של דברי האל, תפילה שקטה או הכרזה בקול רם – נועדו לאפשר לכם לראות בבירור את דברי האל, את עבודתו ואת מה שהוא רוצה להשיג בכם. באופן חשוב מכך, הם נועדו לאפשר לכם לעמוד באמות המידה שאלוהים דורש ולהעביר את חייכם לשלב הבא. אמת המידה הנמוכה ביותר שאלוהים דורש מבני האדם היא שהם יוכלו לפתוח את לבם בפניו. אם האדם נותן את לבו הַיָּשָׁר לאלוהים ואומר לאלוהים את מה שבאמת על לבו, אלוהים מוכן לעבוד באדם. אלוהים לא רוצה את לבו המעוות של אלוהים, אלא את לבו הטהור והכן. אם האדם לא אומר לאלוהים בכנות את מה שעל לבו, אלוהים לא מרגש את לבו של האדם ולא עובד בתוכו. לפיכך, הדבר החיוני ביותר בנוגע לתפילה הוא לומר לאלוהים את הדברים שעל לבכם, לספר לו על הפגמים שלכם או על טבעכם המרדני ולהיפתח לחלוטין בפני אלוהים. רק אז, אלוהים יהיה מעוניין בתפילותיכם. אם לא, אלוהים יסתיר מפניכם את פניו. הקריטריון המינימלי לתפילה הוא שעליכם להיות מסוגלים לשמור על לב שלו בפני אלוהים, ואסור ללבכם להיפרד מאלוהים. ייתכן שבמהלך התקופה הנוכחית, לא פיתחתם השקפה חדשה יותר או נעלה יותר, אך עליכם להשתמש בתפילה כדי לשמר את הדברים כמו שהם – אסור לכם לסגת לאחור. זה המעט שעליכם להשיג. אם לא תוכלו להשיג אפילו את זה, הדבר מוכיח שחייכם הרוחניים לא עלו על דרך הישר. כתוצאה מכך, אתם לא מסוגלים להיאחז בחזון המקורי שלכם, אתם נעדרים אמונה באלוהים, וכפועל יוצא, הנחישות שלכם נעלמת. ההיווכחות שלכם בחיים רוחניים נמדדת לפי השאלה אם התפילות שלכם עלו על דרך הישר. כל בני האדם חייבים להיווכח במציאות. על כולם לעשות את העבודה של אימון מודע בתפילה – ולא להמתין באופן פסיבי אלא לשאוף באופן מודע שרוח הקודש תרגש אותם. רק אז הם יהיו בני אדם שבאמת מחפשים את אלוהים.

כשאתם מתחילים להתפלל, היו מציאותיים. אסור לכם להתאמץ יותר מדי. אסור לכם להציב דרישות ראוותניות בתקווה שברגע שתפתחו את פיכם, רוח הקודש תרגש אתכם, תאיר אתכם ותהפוך אתכם לנאורים, ושתזכו בחסד רב. זה בלתי אפשרי – אלוהים לא עושה דברים על-טבעיים. אלוהים מגשים את תפילותיהם של בני האדם בזמנו החופשי, ולפעמים הוא בוחן את אמונתכם כדי לראות אם אתם נאמנים בפניו. כשאתם מתפללים, חייבות להיות לכם אמונה, התמדה ונחישות. כשרוב בני האדם מתחילים להתאמן בתפילה, הם לא מרגישים שרוח הקודש ריגשה אותם, ולכן הם מאבדים תקווה. זו לא הדרך! אתם חייבים להתמיד, ואתם חייבים להתמקד בתחושת הריגוש של רוח הקודש, ובחיפוש וחקירה. לפעמים, הנתיב שאתם פועלים בו הוא לא הדרך הנכונה. לפעמים, המניעים והתפיסות שלכם לא מסוגלים לעמוד איתן בפני אלוהים, ולכן רוח האל לא מרגשת אתכם. בנוסף, ישנם זמנים שבהם אלוהים בודק אם אתם נאמנים אליו או לא. בקצרה, עליכם להקדיש יותר מאמצים לאימון עצמי. אם אתם מגלים שהנתיב שאתם פועלים בו הוא סוטה, אתם יכולים לשנות את הדרך שבה אתם מתפללים. כל עוד תחפשו באמת ותשתוקקו לקבל, רוח הקודש לבטח תכניס אתכם למציאות הזו. לפעמים, אתם מתפללים בלב כן, אך אתם לא מרגישים ריגוש של ממש. ברגעים כאלה, אתם חייבים להסתמך על אמונתכם ולהאמין שאלוהים מביט בתפילות שלכם. אתם חייבים להתמיד בתפילותיכם.

אתם חייבים להיות כנים, ואתם חייבים להיפטר מהערמומיות שבלבכם. ככל שתשתמשו בתפילה כדי לטהר את עצמכם בכל פעם שתצטרכו, וככל שתשתמשו בה כדי שרוח האל תרגש אתכם, הטבע שלכם ישתנה בהדרגה. החיים הרוחניים האמיתיים הם חיי תפילה, ואלה חיים שרוח הקודש מרגשת אותם. התהליך שבו רוח הקודש מרגשת אתכם הוא התהליך שבו האדם משנה את טבעו. חיים שרוח הקודש לא ריגשה הם לא חיים רוחניים – הם עדיין טקס דתי. רק מי שרוח הקודש מרגשת אותו לעתים קרובות ושהיא מאירה אותו והפכה אותו לנאור הוא אדם שנוכח בחיים הרוחניים. טבעו של האדם משתנה ללא-הרף כשהוא מתפלל, וככל שרוח האל מרגשת אותו, כך הוא יותר פעיל וצייתן. בנוסף, כך גם לבו ילך וייטהר, ולאחר מכן, טבעו ילך וישתנה. זו השפעתה של תפילה אמיתית.

לפעמים, כשאתם נהנים מדברי האל, רוחכם מתרגשת, ואתם לא יכולים שלא להרגיש שאתם אוהבים את אלוהים, שיש בכם עוצמה אדירה, ושאין דבר שאתם לא יכולים להניח בצד. אם אתם מרגישים כך, הרי שרוח האל ריגשה אתכם, לבכם פנה לגמרי אל אלוהים, ואתם תתפללו לאלוהים ותאמרו: "הו, אלוהים! אתה באמת הועדת אותנו ובחרת בנו. כבודך ממלא אותי בגאווה, ואני מרגיש כבוד רב להיות אחד מאנשיך. אשקיע כל מאמץ ואתן הכל כדי לעשות את רצונך, ואקדיש למענך את כל ימי חיי, וחיים שלמים של מאמצים." כשתתפללו כך, יהיו בלבכם אהבה אינסופית לאלוהים וצייתנות אמיתית לאלוהים. האם אי-פעם הייתה לכם חוויה כזו? אם רוח האל מרגשת את בני האדם לעתים קרובות, הם מוכנים במיוחד להקדיש את עצמם לאלוהים בתפילותיהם: "הו, אלוהים! אני רוצה לחזות ביום כבודך, ואני רוצה לחיות למענך – שום דבר לא ראוי יותר או בעל משמעות רבה יותר מאשר חיים למענך, ואין לי אפילו שמץ של רצון לחיות למען השטן ולמען הבשר והדם. אתה מרומם אותי בכך שאתה מאפשר לי לחיות למענך היום." כשתתפללו כך, אתם תרגישו שאתם לא יכולים לא להעניק את לבכם לאלוהים, שאתם חייבים לזכות באלוהים, ושהייתם שונאים למות מבלי לזכות באלוהים במהלך חייכם. לאחר שתשאו תפילה כזו, יהיה בכם כוח עד אין קץ, ולא תדעו מהיכן הוא בא. תהיה בליבכם עוצמה אינסופית, ותהיה לכם הרגשה שאלוהים כה חביב, ושהוא ראוי לאהבה. זה יהיה הרגע שבו אלוהים ירגש אתכם. אלוהים ריגש את כל מי שחווה חוויה כזו. עבור בני האדם שאלוהים מרגש אותם לעתים קרובות, שינויים מתחוללים בחייהם, הם מסוגלים לגמור בדעתם בנחישות והם מוכנים ליפול בנחלתו של אלוהים לחלוטין, האהבה שהם רוחשים לאלוהים בלבם חזקה יותר, לבם פנה לחלוטין לאלוהים, הם לא מתייחסים כלל למשפחה, לעולם, לתסבוכות או לעתידם, והם מוכנים להקדיש לאלוהים מאמצים של חיים שלמים. כל מי שרוח הקודש ריגשה אותו הוא אדם שעוסק בחיפוש האמת, ואשר מקווה שאלוהים יהפוך אותו למושלם.

מתוך 'הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים'

קבלו מידע נוסף על האמת בנוגע לאמונה באלוהים: מהי אמונה באלוהים? איזה סוג של אמונה עשויה לזכות לאישור מאלוהים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה