20.5.20

חשיפת הסודות החבויים בבשורה על פי מתי כד':36: "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ"

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע


המשיח כבר כאן - האם ביכולתכם לברך את בואו?

חשיפת הסודות החבויים בבשורה על פי מתי כד':36: "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ"

מאת שינג'י

ארבעת ירחי הדם הופיעו, ואסונות כמו רעידות אדמה, רעב ומגיפות מתרחשים בתדירות הולכת וגוברת. הנבואות על שובו של אדוננו התגשמו למעשה, ויש שהעידו בגלוי באינטרנט על כך שהוא כבר הגיע. חלק מהאחים והאחיות מבולבלים, מאחר שכתוב בבירור בכתבי הקודש: "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ, גַּם לֹא מַלְאֲכֵי הַשָּׁמַיִם וְגַם לֹא הַבֵּן, אֶלָּא הָאָב לְבַדּוֹ" (מתי כ"ד 36). איך הם יכולים לדעת שאדוננו חזר? האם הוא באמת שב? מה יכולים אנו לעשות כדי שנוכל לקדם את פניו? בואו נשתף יחד בשאלה הזו בדיוק.

"אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ" – מה זה אומר?

על בסיס הפסוק הזה, "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ," חלק מהאחים והאחיות מאמינים שכשאדוננו אכן ישוב, איש לא ידע על כך. משום כך הם לא מייחסים שום אמינות לטענות של אנשים המפיצים את הבשורה על שובו של אדוננו ולא מתייחסים אליהן כלל. האם זו באמת הבנה נכונה, או לא? האם היא עולה בקנה אחד עם רצון אדוננו? ישוע אדוננו ניבא, "בַּחֲצוֹת הַלַּיְלָה נִשְׁמְעָה קְרִיאָה, 'הִנֵּה הֶחָתָן, צְאֶינָה לִקְרָאתוֹ!'" (מתי כ"ה 6). "הִנְנִי עוֹמֵד לְיַד הַדֶּלֶת וְדוֹפֵק. אִישׁ כִּי יִשְׁמַע אֶת קוֹלִי וְיִפְתַּח אֶת הַדֶּלֶת, אֶכָּנֵס אֵלָיו וְאֶסְעַד אִתּוֹ וְהוּא אִתִּי" (ההתגלות ג' 20). מפסוקים אלו אנו רואים שאחרי שובו של אדוננו באחרית הימים, הוא ידפוק על דלתותינו באמצעות דבריו, ואף יגרום לנו לצאת ולברכו לשלום דרך זעקה אנושית של "הנה החתן". מאחר שיש אנשים שזועקים לנו את הבשורה על שובו של אדוננו, זה מראה לנו כשאדוננו יבוא, הוא בוודאי יודיע לאנשים על כך. ברור שהדעה לפיה פירוש הפסוק "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ" הוא שאף אחד לא שומע על שובו של אדוננו, שגויה לחלוטין.

אז איך בדיוק עלינו לפרש את הקטע הזה מכתבי הקודש? אפשר לחבר את הפסוקים הבאים: "לִמְדוּ אֶת הַמָּשָׁל מִן הַתְּאֵנָה: כַּאֲשֶׁר עֲנָפֶיהָ מִתְרַכְּכִים וְהֶעָלִים צָצִים יוֹדְעִים אַתֶּם שֶׁהַקַּיִץ קָרוֹב. כֵּן גַם אַתֶּם, כִּרְאוֹתְכֶם אֶת כָּל אֵלֶּה דְּעוּ כִּי קָרוֹב הוּא בַּפֶּתַח. אָמֵן. אוֹמֵר אֲנִי לָכֶם שֶׁלֹּא יַעֲבֺר הַדּוֹר הַזֶּה עַד אֲשֶׁר יִהְיוּ כָּל אֵלֶּה. הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ יַעַבְרוּ וּדְבָרַי לֹא יַעַבְרוּ. אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ, גַּם לֹא מַלְאֲכֵי הַשָּׁמַיִם וְגַם לֹא הַבֵּן, אֶלָּא הָאָב לְבַדּוֹ" (מתי כ"ד 36-32) ."לָכֵן הֱיוּ מוּכָנִים גַּם אַתֶּם, כִּי בְּשָׁעָה שֶׁלֹּא תַּעֲלֶה עַל דַּעְתְּכֶם יָבוֹא בֶּן־הָאָדָם" (מתי כ"ד 44). ובהתגלות ג':3 נכתב, "אם לֹא תִּשְׁקֺד אָבוֹא כְּגַנָּב וְלֹא תֵּדַע בְּאֵיזוֹ שָׁעָה אָבוֹא עָלֶיךָ." הפסוקים האלו משתמשים באותות על שובו של אדוננו כדי להודיע לנו. הם מציינים ש"יבוא בן האדם" ו-"כגנב". "בן האדם" אכן מתייחס לאלוהים בהתגלמותו. הגוף הרוחני לא יכול להיקרא בן האדם. רק מישהו כמו ישוע אדוננו – רוח האל שלבשה בשר, שבאה אל קרב בני האדם כדי לבצע עבודה מעשית מאוד ושניחנת באנושיות רגילה – יכול להיקרא בן האדם. "כגנב" פירושו לבוא בהתנגבות ובחשאי. מכך מובן ששובו של אדוננו כרוך בירידה חשאית אל פני האדמה בלבוש בשר כבן האדם. בהינתן שאדוננו יורד בחשאי לא נוכל להבחין בו בקלות, כי היום והשעה שבהם אלוהים מופיע בהתגלמותו כבשר ודם אינם ידועים לאיש. במילים אחרות, "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ," פירושו שאיש לא יודע את המועד המדויק שבו ישוב אדוננו. יחד עם זאת, לאחר שהוא יבוא לדבר ולבצע את עבודתו, בהחלט יהיו אנשים מסוימים שידעו על כך, וזה יהיה הזמן שבו עלינו להתעורר. כשאנו שומעים שאנשים מפיצים את הבשורה על שובו של אדוננו, עלינו לחפש ולחקור. רק כך נוכל לקדם את פני אדוננו ולסעוד איתו. אולם כרגע, לא רק שאיננו ערים, אנו גם לא מחפשים וחוקרים כשאנו שומעים אנשים אחרים מפיצים את הבשורה על שובו של אדוננו. משכך, האם לא פירשנו את רצון אדוננו באופן שגוי? בואו נקרא עוד כמה קטעים מדברי האל, ונוכל לזכות בהבנה נכונה של הפסוקים האלו מכתבי הקודש.

האל הכול יכול אמר: "עם שחר, מבלי שאיש ידע זאת, אלוהים בא אל פני האדמה והתחיל את חייו כבשר ודם. בני האדם לא היו מודעים לרגע הזה. אולי הם ישנו עמוק, אולי רבים היו ערים והמתינו בציפייה, ואולי רבים התפללו בדממה לאלוהים שבשמיים. אולם בין כל בני האדם האלה, איש לא ידע שאלוהים כבר הגיע אל פני האדמה" ("עבודה והיווכחות (4)" ב'הדבר מופיע בבשר'). "בראשית, כשישוע טרם ביצע את כהונתו באופן רשמי, בדומה לתלמידים שהלכו בעקבותיו, גם הוא השתתף לעתים במפגשים, שר מזמורים, נשא דברי שבח וקרא מהתנ"ך בבית המקדש. לאחר שהוא הוטבל והתרומם, ירדה עליו רוח הקודש באופן רשמי והתחילה בעבודה, כשהיא חושפת את זהותו ואת הכהונה שעליו לקחת על עצמו. קודם לכן, איש לא ידע את זהותו פרט למרים – אפילו יוחנן לא ידע. ישוע היה בן 29 כשהוא הוטבל. לאחר שהטבלתו הושלמה, השמיים נפתחו ובא קול ואמר: 'זֶה בְּנִי אֲהוּבִי אֲשֶׁר בּוֹ חָפַצְתִּי'. לאחר שישוע הוטבל, החלה רוח הקודש לשאת עליו עדות כך. בטרם הוא הוטבל בגיל 29, הוא חי חיים של אדם רגיל, אכל כשהוא אמור היה לאכול, ישן והתלבש כרגיל, ושום דבר בו לא היה שונה מן האחרים. מובן שכך נראה הדבר רק מבעד לעיני הבשר והדם של האדם. … בכתבי הקודש לא מתועד מה הוא עשה לפני שהוא הוטבל, מפני שהוא לא עשה את עבודת האל בטרם הוטבל. הוא היה רק אדם רגיל, והוא ייצג אדם רגיל. לפני שישוע התחיל לממש את כהונתו, הוא לא היה שונה מבני אדם רגילים, ואחרים לא היו יכולים לראות בו הבדל כלשהו. רק לאחר שמלאו לישוע 29 שנים, הוא ידע שהוא בא להשלים שלב בעבודתו של אלוהים. קודם לכן, גם הוא עצמו לא ידע זאת, משום שהעבודה שאלוהים עשה לא הייתה על-טבעית" ("בנוגע לתארים וזהות" ב'הדבר מופיע בבשר').

מדברי האל הכול יכול אנו יכולים לראות שאיש לא יודע מתי אלוהים ירד אל פני האדמה בהתגלמותו כבשר ודם, אפילו בן האדם אינו יודע. רק רוח האל שבשמיים יודעת זאת. אולם כשאלוהים מתחיל את עבודתו, רוח הקודש נושאת עדות על עבודת האל בהתגלמותו, ואז משתמשת בחסידי האל כדי להפיץ את הבשורה, וכך עוד ועוד אנשים יודעים זאת. זה בדיוק כמו שבהתחלה יהוה אלוהים השתמש בנביא כדי לנבא את בואו של המשיח, אך רק יהוה אלוהים ידע מתי והיכן יגיע המשיח. כשישוע אדוננו חזר כדי לעבוד כבשר ודם, אפילו הוא עצמו לא ידע בתחילה שהוא המשיח שבא לבצע את עבודת הגאולה. הוא חי חיים רגילים ככל אדם. גם אנשים אחרים לא ידעו שישוע אדוננו היה המשיח, התגלמות האל עצמו. אחרי שישוע אדוננו הוטבל, רוח הקודש התחילה לשאת עליו עדות והוא החל לדבר על הדרך לחזור בתשובה, לחולל אותות ומופתים מאלוהים, לרפא חולים ולגרש שדים. חלק מהאנשים הכירו בהדרגה בכך שישוע אדוננו היה המשיח. אלו שהיו הראשונים לקבל את עבודת הגאולה של ישוע אדוננו, כמו פטרוס ויוחנן, התחילו לתור ברחבי הארץ ולהפיץ את בשורת אדוננו. כך יותר ויותר אנשים התוודעו לישועת אדוננו, והיא הועברה לאורך העידנים עד לימינו. כיום ישנם מאמינים בכל מקום בעולם.

ישוע אדוננו גם חזה את הדברים הבאים לגבי אחרית הימים: "עוֹד רַבּוֹת יֵשׁ לִי לְהַגִּיד לָכֶם, אֶלָּא שֶׁאַתֶּם אֵינְכֶם יְכוֹלִים לָשֵׂאת זֺאת עַכְשָׁו. אֲבָל הוּא, אֲשֶׁר הוּא רוּחַ הָאֱמֶת, כְּשֶׁיָּבוֹא יַדְרִיךְ אֶתְכֶם אֶל כָּל הָאֱמֶת, כִּי לֹא יְדַבֵּר מֵעַצְמוֹ, אֶלָּא אֶת אֲשֶׁר הוּא שׁוֹמֵעַ יְדַבֵּר וְאֶת הַבָּאוֹת יוֹדִיעַ לָכֶם" (יוחנן ט"ז 12-13). "מִי שֶׁדּוֹחֶה אוֹתִי וְאֵינוֹ מְקַבֵּל אֶת דְּבָרַי, יֵשׁ הַשּׁוֹפֵט אוֹתוֹ. הַדָּבָר אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי הוּא יִשְׁפֺּט אוֹתוֹ בַּיּוֹם הָאַחֲרוֹן" (יוחנן י"ב 48). ובכתבי הקודש נכתב: "קַדֵּשׁ אוֹתָם בָּאֱמֶת: דְּבָרְךָ אֱמֶת" (יוחנן י"ז 17). "שֶׁהֲרֵי עֵת לְהַתְחִיל הַמִּשְׁפָּט מִבֵּית אֱלֹהִים" (פטרוס א' ד' 17). כשאדוננו חוזר, הוא מביע אמיתות נעלות ורבות יותר מאלו של עידן החסד, בהתאם לשיעור קומתנו. הוא שופט ומטהר אותנו בעזרת דבריו כדי שנוכל להשתחרר מכבלי החטא וכך להיטהר ולהשתנות. אם כך, כשאדוננו חוזר באחרית הימים כדי להופיע ולבצע את עבודתו, בהחלט ישנם אנשים מסוימים שיכולים לשמוע את קולו ולקבל את עבודתו, ואז לתור את הארץ מקצה לקצה כדי להפיץ את הבשורה המשמחת על שובו של אדוננו. הדבר דומה לאופן שבו התחלנו להאמין באדוננו לראשונה – קיבלנו את האמונה רק לאחר שאחרים הפיצו את בשורת הצליבה. כפי שכתוב בכתבי הקודש, "לְפִיכָךְ הָאֱמוּנָה בָּאָה בִּשְׁמִיעָה וְהַשְּׁמִיעָה – בְּהַכְרָזַת דְּבַר הַמָּשִׁיחַ" (רומים י' 17).

על כן, כשאנו שומעים את החדשות על שובו של אדוננו, אסור לנו בשום פנים ואופן לדחות אותן בעיוורון. עלינו לחפש בראש פתוח, לשאול את אלו שמפיצים את הבשורה איזו עבודה ביצע אדוננו מאז ששב ואילו דברים אמר. אם עדויותיהם תואמות לנבואות אדוננו, זוהי הוכחה לכך שהוא אכן חזר כדי להופיע ולבצע את עבודתו, ונוכל לקדם את פניו בכך שנקבל זאת ונישמע לו. האל הכול יכול אומר, "כיוון שאנחנו מחפשים אחר עקבותיו של אלוהים, עלינו לחפש אחר רצון אלוהים, דברי אלוהים ואמירותיו של אלוהים – משום שבמקום שבו נמצאים דבריו החדשים של אלוהים ישנו קולו של אלוהים, ובמקום שבו נמצאות עקבותיו של אלוהים ישנם מעשי אלוהים. במקום שבו נמצאת הבעתו של אלוהים ישנה הופעתו של אלוהים, ובמקום שבו נמצאת הופעתו של אלוהים ישנם האמת והדרך והחיים. בחיפושכם אחר עקבותיו של אלוהים, התעלמתם מהדברים 'אלוהים הוא האמת והדרך והחיים'. לכן כשרבים מקבלים את האמת, הם לא מאמינים שהם מצאו את עקבותיו של אלוהים, ועל אחת כמה וכמה לא מכירים בהופעתו של אלוהים. איזו טעות חמורה!" ("הופעתו של אלוהים הביאה לעידן חדש" ב'הדבר מופיע בבשר').

בכל רחבי העולם, רק כנסיית האל הכול יכול מעידה בגלוי על כך שאדוננו חזר – כלומר שהמשיח של אחרית הימים, האל הכול יכול, הביע אמיתות רבות וביצע עבודה כדי לשפוט ולטהר בני אדם. רובן המוחלט של אמירות האל מתועדות בספר הדבר מופיע בבשר. דברי האל הבהירו את האמת מכל היבטיה. הם מסבירים בפשטות את התעלומות בדבר התגלמויות האל, האמיתות הפנימיות שבכתבי הקודש, מטרת תכנית הניהול בת ששת אלפי השנים של אלוהים עבור האנושות, ההבדלים בין עבודת האל ועבודת האדם, וכן איך אלוהים שופט ומטהר בני אדם, איך על אנשים להכיר את אלוהים, איך אלוהים קובע את קיצו ויעדו של כל אדם, וכן הלאה. אמיתות אלה קשורות כולן לעבודת האל בעצמו. כולן תעלומות שמצביעות בבירור על הדרך לישועתנו. עלינו לשאוף לברר אם זו אכן רוח הקודש שמדברת אל הכנסיות, ואם זה אכן האל של אחרית הימים המבצע את עבודת השיפוט שלו המתחילה בביתו. כך נוכל לוודא אם האל הכול יכול הוא אכן ישוע אדוננו שחזר. אני מאמינה שכל עוד אנו שואפים לחקור, אלוהים יוביל אותנו לקדם את פני אדוננו בשובו! זאת משום שכפי שאמר ישוע אדוננו, "אַשְׁרֵי עֲנִיֵּי הָרוּחַ, כִּי לָהֶם מַלְכוּת הַשָּׁמַיִם" (מתי ה' 3).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חשיפת הסודות החבויים בבשורה על פי מתי כד':36: "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ"

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע


המשיח כבר כאן - האם ביכולתכם לברך את בואו?

חשיפת הסודות החבויים בבשורה על פי מתי כד':36: "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ"

מאת שינג'י

ארבעת ירחי הדם הופיעו, ואסונות כמו רעידות אדמה, רעב ומגיפות מתרחשים בתדירות הולכת וגוברת. הנבואות על שובו של אדוננו התגשמו למעשה, ויש שהעידו בגלוי באינטרנט על כך שהוא כבר הגיע. חלק מהאחים והאחיות מבולבלים, מאחר שכתוב בבירור בכתבי הקודש: "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ, גַּם לֹא מַלְאֲכֵי הַשָּׁמַיִם וְגַם לֹא הַבֵּן, אֶלָּא הָאָב לְבַדּוֹ" (מתי כ"ד 36). איך הם יכולים לדעת שאדוננו חזר? האם הוא באמת שב? מה יכולים אנו לעשות כדי שנוכל לקדם את פניו? בואו נשתף יחד בשאלה הזו בדיוק.

"אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ" – מה זה אומר?

על בסיס הפסוק הזה, "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ," חלק מהאחים והאחיות מאמינים שכשאדוננו אכן ישוב, איש לא ידע על כך. משום כך הם לא מייחסים שום אמינות לטענות של אנשים המפיצים את הבשורה על שובו של אדוננו ולא מתייחסים אליהן כלל. האם זו באמת הבנה נכונה, או לא? האם היא עולה בקנה אחד עם רצון אדוננו? ישוע אדוננו ניבא, "בַּחֲצוֹת הַלַּיְלָה נִשְׁמְעָה קְרִיאָה, 'הִנֵּה הֶחָתָן, צְאֶינָה לִקְרָאתוֹ!'" (מתי כ"ה 6). "הִנְנִי עוֹמֵד לְיַד הַדֶּלֶת וְדוֹפֵק. אִישׁ כִּי יִשְׁמַע אֶת קוֹלִי וְיִפְתַּח אֶת הַדֶּלֶת, אֶכָּנֵס אֵלָיו וְאֶסְעַד אִתּוֹ וְהוּא אִתִּי" (ההתגלות ג' 20). מפסוקים אלו אנו רואים שאחרי שובו של אדוננו באחרית הימים, הוא ידפוק על דלתותינו באמצעות דבריו, ואף יגרום לנו לצאת ולברכו לשלום דרך זעקה אנושית של "הנה החתן". מאחר שיש אנשים שזועקים לנו את הבשורה על שובו של אדוננו, זה מראה לנו כשאדוננו יבוא, הוא בוודאי יודיע לאנשים על כך. ברור שהדעה לפיה פירוש הפסוק "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ" הוא שאף אחד לא שומע על שובו של אדוננו, שגויה לחלוטין.

אז איך בדיוק עלינו לפרש את הקטע הזה מכתבי הקודש? אפשר לחבר את הפסוקים הבאים: "לִמְדוּ אֶת הַמָּשָׁל מִן הַתְּאֵנָה: כַּאֲשֶׁר עֲנָפֶיהָ מִתְרַכְּכִים וְהֶעָלִים צָצִים יוֹדְעִים אַתֶּם שֶׁהַקַּיִץ קָרוֹב. כֵּן גַם אַתֶּם, כִּרְאוֹתְכֶם אֶת כָּל אֵלֶּה דְּעוּ כִּי קָרוֹב הוּא בַּפֶּתַח. אָמֵן. אוֹמֵר אֲנִי לָכֶם שֶׁלֹּא יַעֲבֺר הַדּוֹר הַזֶּה עַד אֲשֶׁר יִהְיוּ כָּל אֵלֶּה. הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ יַעַבְרוּ וּדְבָרַי לֹא יַעַבְרוּ. אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ, גַּם לֹא מַלְאֲכֵי הַשָּׁמַיִם וְגַם לֹא הַבֵּן, אֶלָּא הָאָב לְבַדּוֹ" (מתי כ"ד 36-32) ."לָכֵן הֱיוּ מוּכָנִים גַּם אַתֶּם, כִּי בְּשָׁעָה שֶׁלֹּא תַּעֲלֶה עַל דַּעְתְּכֶם יָבוֹא בֶּן־הָאָדָם" (מתי כ"ד 44). ובהתגלות ג':3 נכתב, "אם לֹא תִּשְׁקֺד אָבוֹא כְּגַנָּב וְלֹא תֵּדַע בְּאֵיזוֹ שָׁעָה אָבוֹא עָלֶיךָ." הפסוקים האלו משתמשים באותות על שובו של אדוננו כדי להודיע לנו. הם מציינים ש"יבוא בן האדם" ו-"כגנב". "בן האדם" אכן מתייחס לאלוהים בהתגלמותו. הגוף הרוחני לא יכול להיקרא בן האדם. רק מישהו כמו ישוע אדוננו – רוח האל שלבשה בשר, שבאה אל קרב בני האדם כדי לבצע עבודה מעשית מאוד ושניחנת באנושיות רגילה – יכול להיקרא בן האדם. "כגנב" פירושו לבוא בהתנגבות ובחשאי. מכך מובן ששובו של אדוננו כרוך בירידה חשאית אל פני האדמה בלבוש בשר כבן האדם. בהינתן שאדוננו יורד בחשאי לא נוכל להבחין בו בקלות, כי היום והשעה שבהם אלוהים מופיע בהתגלמותו כבשר ודם אינם ידועים לאיש. במילים אחרות, "אֲבָל אֶת הַיּוֹם הַהוּא וְהַשָּׁעָה אֵין אִישׁ יוֹדֵעַ," פירושו שאיש לא יודע את המועד המדויק שבו ישוב אדוננו. יחד עם זאת, לאחר שהוא יבוא לדבר ולבצע את עבודתו, בהחלט יהיו אנשים מסוימים שידעו על כך, וזה יהיה הזמן שבו עלינו להתעורר. כשאנו שומעים שאנשים מפיצים את הבשורה על שובו של אדוננו, עלינו לחפש ולחקור. רק כך נוכל לקדם את פני אדוננו ולסעוד איתו. אולם כרגע, לא רק שאיננו ערים, אנו גם לא מחפשים וחוקרים כשאנו שומעים אנשים אחרים מפיצים את הבשורה על שובו של אדוננו. משכך, האם לא פירשנו את רצון אדוננו באופן שגוי? בואו נקרא עוד כמה קטעים מדברי האל, ונוכל לזכות בהבנה נכונה של הפסוקים האלו מכתבי הקודש.

האל הכול יכול אמר: "עם שחר, מבלי שאיש ידע זאת, אלוהים בא אל פני האדמה והתחיל את חייו כבשר ודם. בני האדם לא היו מודעים לרגע הזה. אולי הם ישנו עמוק, אולי רבים היו ערים והמתינו בציפייה, ואולי רבים התפללו בדממה לאלוהים שבשמיים. אולם בין כל בני האדם האלה, איש לא ידע שאלוהים כבר הגיע אל פני האדמה" ("עבודה והיווכחות (4)" ב'הדבר מופיע בבשר'). "בראשית, כשישוע טרם ביצע את כהונתו באופן רשמי, בדומה לתלמידים שהלכו בעקבותיו, גם הוא השתתף לעתים במפגשים, שר מזמורים, נשא דברי שבח וקרא מהתנ"ך בבית המקדש. לאחר שהוא הוטבל והתרומם, ירדה עליו רוח הקודש באופן רשמי והתחילה בעבודה, כשהיא חושפת את זהותו ואת הכהונה שעליו לקחת על עצמו. קודם לכן, איש לא ידע את זהותו פרט למרים – אפילו יוחנן לא ידע. ישוע היה בן 29 כשהוא הוטבל. לאחר שהטבלתו הושלמה, השמיים נפתחו ובא קול ואמר: 'זֶה בְּנִי אֲהוּבִי אֲשֶׁר בּוֹ חָפַצְתִּי'. לאחר שישוע הוטבל, החלה רוח הקודש לשאת עליו עדות כך. בטרם הוא הוטבל בגיל 29, הוא חי חיים של אדם רגיל, אכל כשהוא אמור היה לאכול, ישן והתלבש כרגיל, ושום דבר בו לא היה שונה מן האחרים. מובן שכך נראה הדבר רק מבעד לעיני הבשר והדם של האדם. … בכתבי הקודש לא מתועד מה הוא עשה לפני שהוא הוטבל, מפני שהוא לא עשה את עבודת האל בטרם הוטבל. הוא היה רק אדם רגיל, והוא ייצג אדם רגיל. לפני שישוע התחיל לממש את כהונתו, הוא לא היה שונה מבני אדם רגילים, ואחרים לא היו יכולים לראות בו הבדל כלשהו. רק לאחר שמלאו לישוע 29 שנים, הוא ידע שהוא בא להשלים שלב בעבודתו של אלוהים. קודם לכן, גם הוא עצמו לא ידע זאת, משום שהעבודה שאלוהים עשה לא הייתה על-טבעית" ("בנוגע לתארים וזהות" ב'הדבר מופיע בבשר').

מדברי האל הכול יכול אנו יכולים לראות שאיש לא יודע מתי אלוהים ירד אל פני האדמה בהתגלמותו כבשר ודם, אפילו בן האדם אינו יודע. רק רוח האל שבשמיים יודעת זאת. אולם כשאלוהים מתחיל את עבודתו, רוח הקודש נושאת עדות על עבודת האל בהתגלמותו, ואז משתמשת בחסידי האל כדי להפיץ את הבשורה, וכך עוד ועוד אנשים יודעים זאת. זה בדיוק כמו שבהתחלה יהוה אלוהים השתמש בנביא כדי לנבא את בואו של המשיח, אך רק יהוה אלוהים ידע מתי והיכן יגיע המשיח. כשישוע אדוננו חזר כדי לעבוד כבשר ודם, אפילו הוא עצמו לא ידע בתחילה שהוא המשיח שבא לבצע את עבודת הגאולה. הוא חי חיים רגילים ככל אדם. גם אנשים אחרים לא ידעו שישוע אדוננו היה המשיח, התגלמות האל עצמו. אחרי שישוע אדוננו הוטבל, רוח הקודש התחילה לשאת עליו עדות והוא החל לדבר על הדרך לחזור בתשובה, לחולל אותות ומופתים מאלוהים, לרפא חולים ולגרש שדים. חלק מהאנשים הכירו בהדרגה בכך שישוע אדוננו היה המשיח. אלו שהיו הראשונים לקבל את עבודת הגאולה של ישוע אדוננו, כמו פטרוס ויוחנן, התחילו לתור ברחבי הארץ ולהפיץ את בשורת אדוננו. כך יותר ויותר אנשים התוודעו לישועת אדוננו, והיא הועברה לאורך העידנים עד לימינו. כיום ישנם מאמינים בכל מקום בעולם.

ישוע אדוננו גם חזה את הדברים הבאים לגבי אחרית הימים: "עוֹד רַבּוֹת יֵשׁ לִי לְהַגִּיד לָכֶם, אֶלָּא שֶׁאַתֶּם אֵינְכֶם יְכוֹלִים לָשֵׂאת זֺאת עַכְשָׁו. אֲבָל הוּא, אֲשֶׁר הוּא רוּחַ הָאֱמֶת, כְּשֶׁיָּבוֹא יַדְרִיךְ אֶתְכֶם אֶל כָּל הָאֱמֶת, כִּי לֹא יְדַבֵּר מֵעַצְמוֹ, אֶלָּא אֶת אֲשֶׁר הוּא שׁוֹמֵעַ יְדַבֵּר וְאֶת הַבָּאוֹת יוֹדִיעַ לָכֶם" (יוחנן ט"ז 12-13). "מִי שֶׁדּוֹחֶה אוֹתִי וְאֵינוֹ מְקַבֵּל אֶת דְּבָרַי, יֵשׁ הַשּׁוֹפֵט אוֹתוֹ. הַדָּבָר אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי הוּא יִשְׁפֺּט אוֹתוֹ בַּיּוֹם הָאַחֲרוֹן" (יוחנן י"ב 48). ובכתבי הקודש נכתב: "קַדֵּשׁ אוֹתָם בָּאֱמֶת: דְּבָרְךָ אֱמֶת" (יוחנן י"ז 17). "שֶׁהֲרֵי עֵת לְהַתְחִיל הַמִּשְׁפָּט מִבֵּית אֱלֹהִים" (פטרוס א' ד' 17). כשאדוננו חוזר, הוא מביע אמיתות נעלות ורבות יותר מאלו של עידן החסד, בהתאם לשיעור קומתנו. הוא שופט ומטהר אותנו בעזרת דבריו כדי שנוכל להשתחרר מכבלי החטא וכך להיטהר ולהשתנות. אם כך, כשאדוננו חוזר באחרית הימים כדי להופיע ולבצע את עבודתו, בהחלט ישנם אנשים מסוימים שיכולים לשמוע את קולו ולקבל את עבודתו, ואז לתור את הארץ מקצה לקצה כדי להפיץ את הבשורה המשמחת על שובו של אדוננו. הדבר דומה לאופן שבו התחלנו להאמין באדוננו לראשונה – קיבלנו את האמונה רק לאחר שאחרים הפיצו את בשורת הצליבה. כפי שכתוב בכתבי הקודש, "לְפִיכָךְ הָאֱמוּנָה בָּאָה בִּשְׁמִיעָה וְהַשְּׁמִיעָה – בְּהַכְרָזַת דְּבַר הַמָּשִׁיחַ" (רומים י' 17).

על כן, כשאנו שומעים את החדשות על שובו של אדוננו, אסור לנו בשום פנים ואופן לדחות אותן בעיוורון. עלינו לחפש בראש פתוח, לשאול את אלו שמפיצים את הבשורה איזו עבודה ביצע אדוננו מאז ששב ואילו דברים אמר. אם עדויותיהם תואמות לנבואות אדוננו, זוהי הוכחה לכך שהוא אכן חזר כדי להופיע ולבצע את עבודתו, ונוכל לקדם את פניו בכך שנקבל זאת ונישמע לו. האל הכול יכול אומר, "כיוון שאנחנו מחפשים אחר עקבותיו של אלוהים, עלינו לחפש אחר רצון אלוהים, דברי אלוהים ואמירותיו של אלוהים – משום שבמקום שבו נמצאים דבריו החדשים של אלוהים ישנו קולו של אלוהים, ובמקום שבו נמצאות עקבותיו של אלוהים ישנם מעשי אלוהים. במקום שבו נמצאת הבעתו של אלוהים ישנה הופעתו של אלוהים, ובמקום שבו נמצאת הופעתו של אלוהים ישנם האמת והדרך והחיים. בחיפושכם אחר עקבותיו של אלוהים, התעלמתם מהדברים 'אלוהים הוא האמת והדרך והחיים'. לכן כשרבים מקבלים את האמת, הם לא מאמינים שהם מצאו את עקבותיו של אלוהים, ועל אחת כמה וכמה לא מכירים בהופעתו של אלוהים. איזו טעות חמורה!" ("הופעתו של אלוהים הביאה לעידן חדש" ב'הדבר מופיע בבשר').

בכל רחבי העולם, רק כנסיית האל הכול יכול מעידה בגלוי על כך שאדוננו חזר – כלומר שהמשיח של אחרית הימים, האל הכול יכול, הביע אמיתות רבות וביצע עבודה כדי לשפוט ולטהר בני אדם. רובן המוחלט של אמירות האל מתועדות בספר הדבר מופיע בבשר. דברי האל הבהירו את האמת מכל היבטיה. הם מסבירים בפשטות את התעלומות בדבר התגלמויות האל, האמיתות הפנימיות שבכתבי הקודש, מטרת תכנית הניהול בת ששת אלפי השנים של אלוהים עבור האנושות, ההבדלים בין עבודת האל ועבודת האדם, וכן איך אלוהים שופט ומטהר בני אדם, איך על אנשים להכיר את אלוהים, איך אלוהים קובע את קיצו ויעדו של כל אדם, וכן הלאה. אמיתות אלה קשורות כולן לעבודת האל בעצמו. כולן תעלומות שמצביעות בבירור על הדרך לישועתנו. עלינו לשאוף לברר אם זו אכן רוח הקודש שמדברת אל הכנסיות, ואם זה אכן האל של אחרית הימים המבצע את עבודת השיפוט שלו המתחילה בביתו. כך נוכל לוודא אם האל הכול יכול הוא אכן ישוע אדוננו שחזר. אני מאמינה שכל עוד אנו שואפים לחקור, אלוהים יוביל אותנו לקדם את פני אדוננו בשובו! זאת משום שכפי שאמר ישוע אדוננו, "אַשְׁרֵי עֲנִיֵּי הָרוּחַ, כִּי לָהֶם מַלְכוּת הַשָּׁמַיִם" (מתי ה' 3).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה