17.6.20

התראות מיוטיוב איחדו אותי עם האל

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, מהי אמונה באלוהים

מאת לי לאן, דרום קוריאה

לפעמים בחיים יכולות להיות לתופעות מקריות השלכות בלתי צפויות. משהו בלתי צפוי ומדהים קרה לי לפני מספר חודשים: התראות מיוטיוב איחדו אותי עם האל

בוקר אחד בחודש יוני התעוררתי מוקדם והתחלתי לדפדף בעדינות בספר הקודש שאותו אני שומרת ליד הכרית שלי. קראתי את מה שאמר ישוע אדוננו כשהוא נזף בפרושים: "'בֵּיתִי בֵּית־תְּפִלָּה יִקָּרֵא', אַךְ אַתֶּם הוֹפְכִים אוֹתוֹ לִמְעָרַת פָּרִיצִים" (מתי כ"א 13). לא יכולתי שלא לדאוג כשקראתי את זה, כי המצב בכנסייה שלי נעשה זהה לזה שבבית המקדש לקראת סוף עידן החוק: בכנסייה שלי, הכמרים והבכירים הטיפו לנו לעתים קרובות שעל המאמינים לאהוב אחד את השני, אך הם עצמם קיבלו מתנות כסף קטנות כאשר התפללו עבור חברי הקהילה שלהם, ולפעמים סכום הכסף שניתן קבע את אורך התפילה למען הנותן. הכנסייה הייתה אמורה להיות מקום שבו אנשים סוגדים לאלוהים, אך למרות זאת היא הפכה להיות מקום שאליו באים המאמינים כדי להתחתן. המאמינים הלכו והתמעטו מיום ליום, והכמרים והבכירים לא השקיעו מאמץ רב בדרשותיהם או בחיפוש דרכים להנהגת עדת האל, במקום זאת הם הפיקו הנאה אינסופית מביצוע טקסי חתונה. לא יכולתי שלא לחשוב: "הכמרים והבכירים סטו מדרכו של האל והכנסייה אינה שונה כעת מהעולם שבחוץ. היא הפכה למאורת גנבים, ממש כמו בית המקדש בסוף עידן החוק. האם אלוהים עדיין יופיע בכנסייה כזו לכשישוב?"

"ביפ, ביפ, ביפ..."השעון המעורר קטע את חוט המחשבה שלי. הרמתי את הטלפון הנייד וכיביתי את האזעקה, ובמקרה הבחנתי בהתראה בטלפון שלי שנשלחה מיוטיוב. המילים המוכרות לכאורה "כנסיית האל הכול יכול" משכו את עיניי והרגשתי כאילו שמעתי אותן קודם במקום כלשהו, אבל לא הצלחתי להיזכר היכן באותו רגע. התפלאתי מאוד וחשבתי: "מעולם לא נרשמתי כמנויה לסרטונים של כנסיית האל הכול יכול ביוטיוב, אז למה יוטיוב שולח לי הודעה על הכנסייה הזו?" פתאום נזכרתי שלפני כחודש חבר לקח אותי לכנסיית האל הכול יכול לשמוע את אחת מהדרשות שלהם. הדרשה הייתה מרעננת ומאירת עיניים ועלתה בקנה אחד עם כתבי הקודש, וזה נשמע לי מרענן מאוד. רציתי להמשיך ולבחון זאת, אבל החבר אמר לי שכנסיית האל הכול יכול העידה כי אדוננו כבר שב בהתגלמות בשר ודם כאלוהים, וכי הוא מבצע שלב חדש של עבודתו באחרית הימים ומביע אמיתות רבות. חברי גם סיפר לי כי כל המאמינים בכנסיית האל הכול יכול קוראים את דברי האל הכול יכול ולא את כתבי הקודש, ולכן חשבתי: "הכמרים והבכירים אומרים פעמים רבות בכינוסים שלנו כי דברי אלוהים נמצאים כולם בכתבי הקודש, ושלא ייתכנו מלים או עבודת אלוהים מחוץ להם. זאת ועוד, לאורך הדורות כל המאמינים האמינו באלוהים באמצעות כתבי הקודש – אמונה באל היא אמונה בכתבי הקודש, אז כיצד יכול אדם לנטוש את כתבי הקודש ועדיין להאמין באלוהים"? חברי הזמין אותי לבוא ולהקשיב לדרשות נוספות בכנסיית האל הכול יכול, אבל תמיד סירבתי. כשהתבוננתי בהתראה הזו בטלפון שלי לא יכולתי שלא לתהות: "מעולם לא נרשמתי כמנויה לסרטונים שלהם, ובכל זאת קיבלתי הודעה על כנסיית האל הכול יכול. האם יכול להיות שזה מעשה אלוהים?" למרות זאת, מכיוון שדבקתי בדיעותיי, לא פתחתי את הקישור לצפייה בסרטון של כנסיית האל הכול יכול.

אולם להפתעתי, במהלך הימים לאחר מכן קיבלתי לעתים קרובות התראות מיוטיוב הממליצות על סרטים חדשים וסרטוני מזמור שהועלו על ידי כנסיית האל הכול יכול. חשבתי לעצמי: "האם באמת יתכן שאלוהים מדריך אותי? האם זהו רצון האל שאצפה בסרטונים של כנסיית האל הכול יכול?" וכך, פניתי בתפילה לאלוהים: "אלוהים היקר, מדוע אני מקבלת התראות על כנסיית האל הכול יכול לטלפון הנייד שלי? הם מעידים עליך שכבר חזרת, אבל האם זה באמת נכון? האם עלי לצפות בסרטונים אלה? הו אלוהים, אנא הנחה אותי". אחר כך חשבתי על דבריו של ישוע אדוננו: "אַשְׁרֵי עֲנִיֵּי הָרוּחַ, כִּי לָהֶם מַלְכוּת הַשָּׁמַיִם" (מתי ה' 3). "כן", חשבתי. "בואו של האל חשוב כל כך . עכשיו, אחרי ששמעתי את החדשות כי אלוהים שב, עלי לבקש בראש פתוח, לבחון ברצינות, להיות חכמה בהַבְחָנָה שלי ולחזות האם האל הכול יכול הוא באמת ישוע אדוננו אשר שב, או לא. אם לא אבקש או אחקור את זה ויד המקרה היא שהאל באמת שב, האם לא אפספס את ההזדמנות שלי להתאחד עם האל?" במחשבה זו החלטתי לצפות בסרטונים של כנסיית האל הכול יכול. תודה לאל! אם לא הייתי צופה בהם, לעולם לא הייתי יודעת. רק כשצפיתי בסרטונים גיליתי שבערוץ היוטיוב של כנסיית האל הכול יכול יש את כל מה שאדם יכול לייחל לו, ובשפע! ישנם סרטי גוספל, מופעי מקהלה, סרטוני מוזיקה, מזמורים ועוד. כל השירים וסרטי הבשורה השונים משכו את תשומת לבי באופן מיידי, ובייחוד חשתי נסערת עמוקות מהסרטון המוזיקלי של המזמור "אהובי, אנא חכה לי" כשצפיתי בו לא יכולתי שלא לחשוב על חוויותיי במהלך השנים האחרונות, על חיפושיי הבלתי פוסקים אחר כנסייה שבה מתקיימת עבודת רוח הקודש, וזאת עקב השממה בכנסייה שלי. ככל שצפיתי ביותר סרטונים, כך רציתי לראות עוד. הרגשתי תמיכה מדהימה, ושאפתי להבין ולבחון עוד את כנסיית האל הכול יכול.

יום אחד צפיתי בבווידאו קליפ נפלא שכותרתו מהו הקשר בין אלוהים לכתבי הקודש? הלקוח מסרט הבשורה מיהו אדוני קטע מדבריו של האל הכול יכול בסרטון זה הותיר בי רושם עמוק מאוד: "הם מאמינים בקיומי רק במסגרת כתבי הקודש. בעיניהם אני זהה לכתבי הקודש; ללא כתבי הקודש איני קיים, ובלעדיי אין כתבי קודש. הם אינם שמים לב לקיומי או לפעולותיי, אלא מקדישים תשומת לב קיצונית ומיוחדת לכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, ורבים מהם אף מאמינים שאיני צריך לעשות את שברצוני לעשות, אלא אם כתבי הקודש ניבאו זאת. הם מייחסים לכתבי הקודש חשיבות רבה מדי. ניתן לומר שהם רואים חשיבות רבה מדי במילים וביטויים, עד כדי כך שהם עושים שימוש בפסוקים מכתבי הקודש כדי למדוד כל מילה שאני אומר ולגנות אותי. הם אינם שואפים למצוא דרך לתאום לי, אף לא לאמת, אלא רק מנסים להיוותר נאמנים למילים שבכתבי הקודש. הם מאמינים שכל דבר שאינו תואם לכתבי הקודש, ללא יוצא מן הכלל, אינו עבודתי. האם אנשים אלו אינם צאצאיהם הצייתנים של הפרושים? הפרושים היהודים ניצלו את תורת משה כדי לגנות את ישוע. הם לא שאפו לתאום לישוע באותה תקופה, אלא צייתו בשקדנות לתורה ככתבה וכלשונה עד כדי כך שהם תלו בסופו של דבר את ישוע החף מפשע על הצלב, לאחר שהאשימו אותו באי ציות לחוקי התנ"ך ובכך שהוא אינו המשיח. מה הייתה מהותם? האין זאת שהם לא שאפו להגיע לאמת? הם דקדקו בכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, בשעה שלא שמו לב כלל לרצוני ולצעדים ולשיטות של עבודתי. הם לא היו בני אדם שחיפשו את האמת, אלא בני אדם שצייתו בנוקשות למילים שבכתבי הקודש; הם לא היו בני אדם שהאמינו באלוהים, אלא בני אדם שהאמינו בכתבי הקודש. ביסודם, הם היו כלבי השמירה של כתבי הקודש" ("עליכם לחפש דרך להגיע להרמוניה עם המשיח" ב'הדבר מופיע בבשר'). דברי האל הכול יכול חשפו במלוא הבהירות את היחס שלנו לכתבי הקודש. בלבי אכן ייחסתי לכתבי הקודש עליונות מעל לכל דבר אחר. האמנתי שדברי אלוהים מצויים כולם בכתבי הקודש, ובשל כך כתבי הקודש מייצגים את האל, שאמונה באלוהים פירושה להאמין בכתבי הקודש, ושהתרחקות מכתבי הקודש פירושה חוסר אפשרות מוחלט להאמין באלוהים. עם זאת היה משהו שלא הבנתי: כתבי הקודש הם עדות לאלוהים, הם מהווים בסיס לאמונתנו. אנו הנוצרים ביססנו את אמונתנו באלוהים על כתבי הקודש במשך אלפיים שנה ואף אחד מעולם לא הפריד את כתבי הקודש מהאמונה באל – מדוע אם כן נאמר בדברי האל הכול יכול שלא ניתן להשוות את כתבי הקודש לאלוהים? מה המשמעות של זה?

המשכתי לצפות בסרטון, ובהמשך אח מכנסיית האל הכול יכול שיתף ואמר, "הבה נחשוב ביחד: מה זאת אומרת, להאמין באלוהים? מה זאת אומרת, להאמין בכתבי הקודש? מהו הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים? מה קדם למה, כתבי הקודש או אלוהים? לפיכך, מיהו שעושה את עבודת הישועה? אם כן, האם כתבי הקודש יכולים להחליף את אלוהים בעשותו את עבודתו? האם כתבי הקודש יכולים לייצג את אלוהים? אם אלוהים מאמינים בכתבי הקודש אמונה עיוורת וסוגדים להם, האם זה אומר שהם מאמינים באלוהים ועובדים אותו? האם ההיאחזות בכתבי הקודש משמעה התנסות בדבר האלוהים וקיומו הלכה למעשה? האם ההיאחזות בכתבי הקודש, משמעה בהכרח שאדם הולך בדרכו של אלוהים? לפיכך, אם אנשים מציבים את כתבי הקודש לפני כל דבר אחר, האם המשמעות היא שהם עובדים את אלוהים ומכירים בגדלותו, שהם יראים את אלוהים ונשמעים לו? ...במשך אלפי שנים, אנשים סגדו לכתבי הקודש בעיוורון, וייחסו להם את אותו המעמד שהם מייחסים לאלוהים. היו כאלה שאפילו השתמשו בכתבי הקודש כתחליף לאלוהים ולדבריו. אך איש אינו יודע באמת את אלוהים, ואיש אינו נשמע לו. הפרושים נאחזו בתנ"ך, אך צלבו את ישוע האדון. מה היתה הבעיה? האם הבנת כתבי הקודש משמעה אלוהים? האם ההיאחזות בכתבי הקודש משמעה צעידה בדרכו של אלוהים? הפרושים היו מומחים לפרשנות התנ"ך, אך הם לא ידעו את אלוהים. חרף זאת, הם צלבו את ישוע אדוננו, אשר ביטא את האמת ועשה את עבודת הגאולה. האם אכן שכחנו את זה? מה זה אומר בדיוק, לדעת באמת את אלוהים? האם הבנת הידע הכלול בכתבי הקודש והיכולת לפרש אותם, נחשבות כידיעת האלוהים? אם כך הוא, אזי מדוע גינו הפרושים את ישוע האדון והתנגדו לו בעודם מפרשים את התנ"ך? גורם המפתח שקובע האם אדם מסוגל לדעת באמת את אלוהים ולהישמע לו הוא האם הוא מכיר את המשיח בהתגלמותו ונשמע לו."

כשהרהרתי בשאלותיו של האח, עניתי עליהן בעצמי בלבי: "לָבֶטַח האל בא קודם ואז כתבי הקודש, והללו אינם יכולים לבצע את מלאכת הצלת האנושות. כתבי הקודש הם כתבי הקודש ואלוהים הוא אלוהים. תמיד האמנתי שכתבי הקודש מייצגים את אלוהים, אז האם זה אומר שייחסתי לכתבי הקודש עליונות על פני אלוהים?" כשחשבתי על זה, פתאום נבהלתי וחשבתי: "מאחר ואלוהים הוא אלוהים וכתבי הקודש הם כתבי הקודש, האם נהגתי על פי רצון האל בהליכתי אחר דברי הכמרים והבכירים הסוגדים לכתבי הקודש ומתייחסים אליהם כנעלים על הכול?" אבל אחר כך חשבתי: "איך אמונה באלוהים יכולה להיקרא אמונה באלוהים אם אדם נוטש את כתבי הקודש? האם ייתכן שטעינו בכך שנצמדנו לכתבי הקודש באמונתנו באל?" בדיוק באותו רגע עלו בלבי הדברים שנאמרו על ידי ישוע אדוננו: "אַתֶּם חוֹקְרִים אֶת הַכְּתוּבִים, כִּי חוֹשְׁבִים אַתֶּם שֶׁיֵּשׁ לָכֶם חַיֵּי עוֹלָם בָּהֶם; וְהֵם הַמְּעִידִים עָלַי. וְאִלּוּ אַתֶּם אֵינְכֶם רוֹצִים לָבוֹא אֵלַי כְּדֵי שֶׁיִּהְיוּ לָכֶם חַיִּים" (יוחנן ה' 39-40). בעודי מהרהרת במלים אלה, הבנתי שכתבי הקודש הם אך עדות לאלוהים, ושאם אדם רוצה לזכות באישור האל ולזכות בחיים, עליו לבקש את אלוהים! "נדמה שכתבי הקודש אינם יכולים באמת לייצג את אלוהים", חשבתי. "מי שמכלכל אותנו בחיינו הוא אלוהים, לא כתבי הקודש, ואמונה בכתבי הקודש אין פירושה שאדם מאמין באלוהים או הולך אחריו. אם אמשיך לדבוק בעיוורון בכתבי הקודש ולסגוד להם ולא אבקש או אכנע לפועלו החדש של אלוהים, אזי סביר להניח שבסופו של דבר אהיה בדיוק כמו הפרושים, ואֲמַסְמֵר את אלוהים לצלב שוב! דברי האל הכול יכול ניחנים באמת והם מסוגלים לפענח את התחושות והמבוכות שלי. אני חייבת לחקור ולבקש במסירות כדי שלא אחמיץ את ההזדמנות לברך על בואו של אלוהים." במחשבה זו החלטתי לבקש מחברי שייקח אותי לכנסיית האל הכול יכול כדי שאוכל לבחון אותה מקרוב.

כאשר חברי ואני הגענו לכנסיית האל הכול יכול, חברי הקהילה קיבלו אותנו בחום, ולאחר מכן שיתפו איתנו בסבלנות. שאלתי, "לאחרונה הפקתי רבות מצפייה בסרטים ובסרטונים באתר הכנסייה שלכם, ואני רואה שיש אמת בדבריו של האל הכול יכול, שביכולתה לפתור את הבעיות והמבוכות שלי, ולאפשר לי להבין את האמת. אבל יש משהו שאני עדיין לא מבינה. הכמרים והבכירים אומרים לנו לעתים קרובות כי דברי אלוהים מצויים כולם בכתבי הקודש, שכתבי הקודש הם הבסיס לאמונה שלנו באלוהים, וכי המאמינים באלוהים אינם יכולים להתנתק מכתבי הקודש. ובכל זאת אתם מעידים שישוע אדוננו שב כאלוהים הכול יכול, וכי הוא מבצע שלב חדש בפועלו באחרית הימים ומביע מלים חדשות – מה המשמעות של כל זה? האם תוכלו בבקשה לשתף עימי בנושא זה?"

האחות זואו השיבה לשאלתי על ידי הקרנת וידאו קליפ נפלא שכותרתו האם כל עבודתו ודבריו של אלוהים נמצאים בכתבי הקודש? הלקוח מתוך הסרט מיהו אדוני המטיף בסרט משתף ואומר, "כולנו יודעים שהברית החדשה והתנ"ך שבכתבי הקודש הם רק תיעוד של שני שלבים בעבודתו של אלוהים. בכל הנוגע לדבריו של אלוהים ולעבודתו במהלך עידן החוק ועידן החסד, האם מישהו כאן מעז לומר שבכתבי הקודש מופיע תיעוד מלא שלהם? האם מישהו כאן מעז לומר שכל דבריו של אלוהים שנמסרו באמצעות הנביאים במהלך עידן החוק וכל דברי ישוע אדוננו במהלך עידן החסד מתועדים בכתבי הקודש? לאמיתו של דבר, כולכם יודעים היטב שדברים רבים שאמר ישוע אדוננו אינם מתועדים בכתבי הקודש. דבריו של ישוע אדוננו שמתועדים בכתבי הקודש הם רק קצה הקרחון! גם רבים מספרי הנביאים בעידן החוק אינם כלולים בכתבי הקודש. זה ידוע לכול! כיצד ייתכן שדברי ישוע אדוננו ששביתועדו בכתבי הקודש לפני זמנם? האין הדבר עומד בסתירה מוחלטת לעובדות? ומבחינה זאת, האינכם שקרנים? ישוע אדוננו חזה פעמים רבות שהוא ישוב. כיצד ייתכן שדברי ישוע אדוננו ששב יתועדו בכתבי הקודש לפני זמנם? אנחנו צריכים להיות מאוד ברורים. כתבי הקודש הם תיעוד של עבודתו של אלוהים בעבר. שנים כה רבות לאחר שנכתב התנ"ך בא ישוע אדוננו וביצע את עבודת הגאולה במהלך עידן החסד. אימרו לי, האם דבריו של ישוע אדוננו נכתבים בכתבי הקודש מאליהם? מישהו היה צריך לערוך את דברי אלוהים ואת עבודתו לפני שהם נעשו לכתבי הקודש. באחרית הימים, האל הכול יכול בא לעשות את עבודת השיפוט, תחילה מבית האל, ולהביע את כל האמיתות כדי לטהר את האנושות ולגאול אותה. הייתכן שאמיתות אלו יופיעו בכתבי הקודש מאליהן? כנסיית האל הכול יכול עורכת את כל האמיתות שמביע האל הכול יכול לכדי כתבי הקודש של עידן המלכות, היינו, הדבר מופיע בבשר. כתבי הקודש האלו של עידן המלכות כוללים רק את הדברים שמביע אלוהים. לא כלולים בו שום דברי אנוש. ניתן לומר ש'הדבר מופיע בבשר' הוא דרך החיים הנצחית שאלוהים העניק לבני האדם במתנה באחרית הימים. לפיכך, ההשקפה לפיה דברי אלוהים ועבודתו מתועדים כולם בכתבי הקודש, וכן שדברי אלוהים ועבודתו לא יופיעו בשום מקום מחוץ לכתבי הקודש, היא השקפה שגויה ומופרכת שנובעת במלואה ממושגיו ודמיונותיו של האדם."

לאחר שהאזנתי לדבריו של המטיף, חשתי שדבריו נכונים עובדתית: כתבי הקודש יכולים להוות ספרי עיון שבהם אנו משתמשים במסגרת אמונתנו באלוהים, אך הם אינם יכולים לייצג את אלוהים, ואפילו פחות מזה את דבריו או פועלו. ידעתי שעליי לבחור בגישה הנכונה לכתבי הקודש, ולא להתייחס לכתבי הקודש ולאלוהים כשווי מעמד, ואף פחות מזה להגביל את פועלו ודבריו של אלוהים למוזכר בכתבי הקודש. כתבי הקודש הם בסך הכול תיעוד של שני שלבי העבודה הקודמים של אלוהים, כשהם מתעדים את פועלו של האל בעידן החוק ובעידן החסד. אבל אלוהים כל כך גדול ושופע, אז איך יתכן שספר אחד זה, כתבי הקודש, יכיל את הכול על אלוהים? בשורת יוחנן אומרת: "יֵשׁ עוֹד מַעֲשִׂים רַבִּים אֲחֵרִים שֶׁעָשָׂה יֵשׁוּעַ, וְאִלּוּ נִכְתְּבוּ בִּמְפֺרָט חוֹשְׁבַנִי שֶׁהָעוֹלָם עַצְמוֹ לֹא הָיָה יָכוֹל לְהָכִיל אֶת הַסְּפָרִים הַנִּכְתָּבִים" (יוחנן כ"א 25). כעת נראה היה כי פועלו ודבריו של ישוע אדוננו לא תועדו כולם בכתבי הקודש, ובכל זאת המשכתי לשתף פעולה עם הפרשנויות שניתנו על ידי הכמרים והבכירים בעולם הדתי, והאמנתי שאין פעולה או מלים של אלוהים מעבר לאלו המופיעים בכתבי הקודש – איזה טיפשה עיוורת הייתי, נאחזת ברעיונות ובדמיונות של האדם! עמדה זו היתה פשוט בלתי קבילה!

המשכתי לצפות בסרטון והמטיף הקריא מספר קטעים מדבריו של האל הכול יכול: "כל מה שמתועד בכתבי הקודש מוגבל ולא יכול לייצג את כל עבודתו של אלוהים. בכל ארבע הבשורות יחד יש פחות ממאה פרקים, שבהם כתוב מספר מוגבל של התרחשויות, כגון קללת ישוע לעץ התאנה, שלוש ההתכחשויות של פטרוס לאדון, הופעתו של ישוע בפני התלמידים לאחר צליבתו וקימתו לתחייה, לימוד על צום, לימוד על תפילה, לימוד על גירושין, לידתו של ישוע ושושלת היוחסין שלו, מינוי התלמידים על ידי ישוע וכן הלאה. אולם האדם מוקיר אותם כאוצרות יקרים ואף מאמת את העבודה של היום על פיהם. בני האדם אף מאמינים שישוע עשה רק את הדברים האלה בתקופה שלאחר לידתו, כאילו הם מאמינים שאלוהים יכול לעשות רק זאת, ושלא תיתכן עבודה נוספת. האין זה מגוחך?" ("תעלומת ההתגלמות (1)" ב'הדבר מופיע בבשר'). "בזמנו, ישוע רק נשא סדרה של דרשות בפני תלמידיו בעידן החסד. לדוגמה, הוא הסביר כיצד יש לנהוג, כיצד יש להתאסף יחד, כיצד יש לבקש דברים בתפילה, כיצד יש להתייחס לזולת, וכן הלאה. העבודה שהוא ביצע הייתה עבודת עידן החסד, והוא הסביר רק כיצד על תלמידיו וחסידיו לנהוג. הוא עשה רק את עבודת עידן החסד ולא את עבודת אחרית הימים. ...לעבודתו של אלוהים בכל עידן יש גבולות ברורים – הוא עושה רק את עבודת העידן הנוכחי והוא לעולם לא מבצע מראש את שלב העבודה הבא. רק כך עבודתו המייצגת של כל עידן יכולה לבוא לקדמת הבמה. ישוע רק דיבר על האותות של אחרית הימים, ורק אמר כיצד להיות סבלני וכיצד לזכות בישועה, כיצד להכות על חטא ולהתוודות, וכן כיצד לשאת את הצלב ולשאת סבל. הוא מעולם לא דיבר על הדברים שעל האדם להיווכח בהם באחרית הימים, והוא מעולם לא אמר כיצד לשאוף להשביע את רצונו של אלוהים. מכיוון שכך, תהיה זו טעות לחפש בכתבי הקודש אחר עבודתו של אלוהים באחרית הימים, הלא כן? במה תוכלו להבחין רק מאחיזת כתבי הקודש בידיכם? בין שמדובר בפרשן של כתבי הקודש או במטיף, מי יכול לחזות מראש את העבודה של היום?" ("איך ייתכן שאדם שהגדיר את אלוהים בתפיסותיו יקבל את הגילויים של אלוהים?" ב'הדבר מופיע בבשר'). "אם ברצונכם לראות את העבודה של עידן החוק, ולראות איך בני ישראל צעדו בדרכו של יהוה, עליכם לקרוא את התנ"ך. אם ברצונכם להבין את העבודה של עידן החסד, עליכם לקרוא את הברית החדשה. אך כיצד תוכלו לראות את העבודה של אחרית הימים? עליכם לקבל את הנהגתו של אלוהים של היום, ולהיווכח בעבודה של היום. זאת משום שזו העבודה החדשה, ואיש עוד לא תיעד אותה בכתבי הקודש. כיום, אלוהים התגלם כבשר ודם ובחר נבחרים אחרים בסין. אלוהים עובד בבני האדם האלה. הוא ממשיך את עבודתו על פני האדמה, וממשיך את העבודה של עידן החסד. העבודה של היום היא נתיב שבו האדם מעולם לא צעד, ודרך שאיש מעולם לא ראה. זו עבודה שמעולם לא נעשתה בעבר – זו עבודתו הנוכחית של אלוהים על פני האדמה. ...איך ייתכן שכתבי הקודש יכילו תיעוד מפורש של עבודה כזו? מי יכול היה לתעד מראש כל פרט בעבודה של היום, מבלי להשמיט דבר? מי יכול היה לתעד בספר הישן והמעופש את העבודה הזו, העזה יותר והחכמה יותר, שסותרת את המוסכמות? העבודה של היום היא לא היסטוריה, ולכן, אם את רוצים לצעוד בנתיב החדש של היום, עליכם להיפרד מכתבי הקודש, ועליכם להרחיק אל מעבר לספרי הנבואה או ההיסטוריה שבכתבי הקודש. אך רק כשתוכלו לצעוד בנתיב החדש כראוי, שתוכלו להיווכח במישור החדש ובעבודה החדשה" ("לגבי כתבי הקודש (1)" ב'הדבר מופיע בבשר').

לאחר שהמטיף סיים לקרוא את דברי אלוהים, אח בסרט שיתף ואמר, "דבר האל הכול יכול תואם לגמרי את העובדות. כתבי הקודש הם רק תיעוד של דבריו של אלוהים ושל עבודתו, במהלך עידן החוק ועידן החסד. לא ניתן היה לכתוב מראש בכתבי הקודש את דברי אלוהים ועבודתו באחרית הימים. בעבר נהגנו לטעון, כי ניתן למצוא את כל דברי אלוהים ועבודתו אך ורק בכתבי הקודש. אך זה אינו מתיישב עם עבודתו של אלוהים הלכה למעשה." לא יכולתי שלא להנהן בראשי בהסכמה אחרי שהקשבתי למלותיו של אלוהים ולשיתוף של האח. חשבתי לעצמי: "זה נכון. כיצד יכול מישהו לכתוב בכתבי הקודש על עבודה שאלוהים טרם עשה? רק עכשיו אני מבינה את פרק 5, פסוק 5 בחזון יוחנן הקובע: 'אָמַר אֵלַי אַחַד הַזְּקֵנִים: "אַל תִּבְכֶּה. הִנֵּה נִצַּח הָאַרְיֵה מִשֵּׁבֶט יְהוּדָה, שֺׁרֶשׁ דָּוִד, לִפְתֺּחַ אֶת הַסֵּפֶר וְאֶת שִׁבְעַת חוֹתָמָיו"' כאן כתוב שאת הספר החתום בשבע חותמות ניתן יהיה לפתוח רק בשובו של האל באחרית הימים, אז האם זה לא מראה שלאלוהים יש עדיין מלים לומר ועבודה לבצע, שעדיין לא מופיעים בכתבי הקודש?" בחושבי זאת, הצטערתי שלא בחנתי את כנסיית האל הכול יכול מוקדם יותר. באמת לא הייתי צריכה ללכת בעיניים עצומות אחר הכמרים והבכירים ולתחום את פועלו של אלוהים על ידי הסתמכות על הרעיונות והדמיונות שלי!

האחות זואו שיתפה, ואמרה, "אחות, עתה אחרי שצפינו בסרטון הזה אנו מבינים שכתבי הקודש הם לא יותר מאשר רישום ועדות לפועלו של אלוהים בעבר, ואין ביכולתם לתפוס את מקומו של אלוהים בביצוע פעולת הצלת האנושות באחרית הימים. עבודתו של אלוהים תמיד מתחשלת הלאה, והיום האל הכול יכול מבצע שלב חדש בעבודתו – הַיְנוּ, מלאכת השימוש במלים כדי לשפוט ולייסר בעידן המלכות – על בסיס מלאכת הגאולה של ישוע אדוננו. זו הגשמה מוחלטת של הנבואות המקראיות, 'אִישׁ הַשּׁוֹמֵעַ אֶת דְּבָרַי וְאֵינוֹ שׁוֹמֵר אוֹתָם, אֵינֶנִּי שׁוֹפֵט אוֹתוֹ; כִּי לֹא בָּאתִי לִשְׁפֺּט אֶת הָעוֹלָם, אֶלָּא לְהוֹשִׁיעַ אֶת הָעוֹלָם. מִי שֶׁדּוֹחֶה אוֹתִי וְאֵינוֹ מְקַבֵּל אֶת דְּבָרַי, יֵשׁ הַשּׁוֹפֵט אוֹתוֹ. הַדָּבָר אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי הוּא יִשְׁפֺּט אוֹתוֹ בַּיּוֹם הָאַחֲרוֹן' (יוחנן י"ב 47-48). 'שֶׁהֲרֵי עֵת לְהַתְחִיל הַמִּשְׁפָּט מִבֵּית אֱלֹהִים' (פטרוס א' ד' 17). דבריו ופועלו של האל הכול יכול באחרית הימים אינם שוללים את כתבי הקודש, אלא מצויים ברמה גבוהה ועמוקה יותר מאשר דבריו ופועלו בעידן החוק ובעידן החסד. פועלו של אלוהים מתאים יותר לצרכים הנוכחיים שלנו. דברי אלוהים הכול יכול מהווים את כתבי הקודש של עידן המלכות – הדבר מופיע בבשר. מלים אלו הן מסלול חיי הנצח שאותו מעניק האל למין האנושי באחרית הימים, הן חושפות את חידת שלושת שלבי פועלו של אלוהים ואת תעלומת התגלמותו של אלוהים, והן מבטאות את טבעו של אלוהים, את מה ששייך לו ומה שהינו, את כול יכולתו וחכמתו. בין היתר, הן גם מראות לנו את הדרך לרומם את אלוהים, להעיד בפני אלוהים ולשרתו, את הדרך להיווכח במציאות של האמת, ואת הדרך להשגת ישועה מלאה ושלמות. רק כאשר אנו מקבלים את פועלו של האל הכול יכול באחרית הימים, מתאימים עצמנו לפועלו, וניזונים מדבריו הנוכחיים, נוכל לזכות בעבודתה של רוח הקודש. אם ניאחז תמיד בכתבי הקודש ונסרב לקבל את פועלו ודבריו של אלוהים באחרית הימים או לעקוב אחר פועלו של אלוהים, לא נוכל לקבל את מימי החיים שאלוהים מעניק לנו, פשוט ניעקר מהשורש ונינטש. בתקופה זו כל הדתות והזרמים נזנחים יותר ויותר. כיוון שהם לא התאימו עצמם לפועלו של אלוהים באחרית הימים, הם לא ניזונו מדבריו הנוכחיים, ולכן הם מוצאים את עצמם אבודים בשממה ללא מוצא..."

באמצעות השיתוף של האחים והאחיות בכנסיית האל הכול יכול, הבנתי שפועלו של האל הכול יכול באחרית הימים תואמת לחלוטין את נבואות המקרא ואינה סוטה מכתבי הקודש כלל. במקום זאת, אלוהים מבצע שלב עבודה חדש וגבוה יותר המותאם לצרכינו, כך שנוכל להשליך מעלינו את כבלי החטא אחת ולתמיד, להיטהר ולהינצל על ידי אלוהים, ולקבל מאלוהים אמת וחיים. הבנתי גם מדוע העולם הדתי הופך יותר ויותר שומם ומושחת ומדוע רוחי הרגישה תמיד צחיחות כזאת. הסיבה לכך היא שאנו יהירים ורברבנים ונאחזים ברעיונותינו, מגבילים את דבריו ופועלו של אלוהים בתוך דפי כתבי הקודש, ולא מחפשים או מקבלים את עבודתו החדשה של אלוהים באחרית הימים, ולא מתאימים עצמנו לצעדיו של השה. לאחר מכן, האחים והאחיות שיתפו איתי כל מיני אמיתות, ובזה אחר זה, דברי אלוהים פתרו את הבעיות והמבוכות שלי. חשתי בטוחה לחלוטין שאלוהים הכול יכול הוא ישוע אדוננו אשר שב, וליבי נמלא בהכרת תודה לאל.

אחרי שקיבלתי את פועלו של אלוהים באחרית הימים, השתתפתי באופן פעיל בחיי הכנסייה, והודות להשקייה ולהזנה מדבריו של אלוהים והשיתוף עם האחים והאחיות, הבנתי הרבה אמיתות ותעלומות שמעולם לא הבנתי ונחה רוחי. הרגשתי כאילו אני מתקרבת יותר ויותר אל אלוהים, לבי נמלא יותר ויותר אור, ובכל יום הרגשתי שפע של שלווה ושמחה. לפעמים כשחשבתי כיצד נאחזתי בכתבי הקודש, על איך הגבלתי את דברי אלוהים ופועלו בין דפי כתבי הקודש וסירבתי לבקש או לחקור את פועלו של אלוהים באחרית הימים, חשתי חרטה גדולה וחובה גדולה כלפי אלוהים – ראיתי עד כמה הייתי עיוורת ובורה! אם אלוהים לא היה מרחם עלי ומציל אותי באמצעות יוטיוב כדי לשלוח לי התראות אודות כנסיית האל הכול יכול, ובכך הוביל אותי לשמוע את קולו, הייתי עדיין הולכת בעיניים עצומות אחר הכמרים והבכירים, ולא הייתי מחפשת או חוקרת את פועלו של אלוהים באחרית הימים. במקרה כזה, הייתי יכולה לקרוא את כתבי הקודש במשך מאה שנה ועדיין לא להיות מסוגלת לברך על שובו של אלוהים. העובדה שהיום הצלחתי לקבל את ישועתו של אלוהים באחרית הימים נובעת לחלוטין מהנהגתו והנחייתו של אלוהים, והיא גאולתו המופלאה. תודה לאל!

קבלו מידע נוסף על בואו של המשיח: המשיח כבר כאן - האם ביכולתכם לברך את בואו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

התראות מיוטיוב איחדו אותי עם האל

ברק ממזרח ,כנסיית האל הכול יכול, מהי אמונה באלוהים

מאת לי לאן, דרום קוריאה

לפעמים בחיים יכולות להיות לתופעות מקריות השלכות בלתי צפויות. משהו בלתי צפוי ומדהים קרה לי לפני מספר חודשים: התראות מיוטיוב איחדו אותי עם האל

בוקר אחד בחודש יוני התעוררתי מוקדם והתחלתי לדפדף בעדינות בספר הקודש שאותו אני שומרת ליד הכרית שלי. קראתי את מה שאמר ישוע אדוננו כשהוא נזף בפרושים: "'בֵּיתִי בֵּית־תְּפִלָּה יִקָּרֵא', אַךְ אַתֶּם הוֹפְכִים אוֹתוֹ לִמְעָרַת פָּרִיצִים" (מתי כ"א 13). לא יכולתי שלא לדאוג כשקראתי את זה, כי המצב בכנסייה שלי נעשה זהה לזה שבבית המקדש לקראת סוף עידן החוק: בכנסייה שלי, הכמרים והבכירים הטיפו לנו לעתים קרובות שעל המאמינים לאהוב אחד את השני, אך הם עצמם קיבלו מתנות כסף קטנות כאשר התפללו עבור חברי הקהילה שלהם, ולפעמים סכום הכסף שניתן קבע את אורך התפילה למען הנותן. הכנסייה הייתה אמורה להיות מקום שבו אנשים סוגדים לאלוהים, אך למרות זאת היא הפכה להיות מקום שאליו באים המאמינים כדי להתחתן. המאמינים הלכו והתמעטו מיום ליום, והכמרים והבכירים לא השקיעו מאמץ רב בדרשותיהם או בחיפוש דרכים להנהגת עדת האל, במקום זאת הם הפיקו הנאה אינסופית מביצוע טקסי חתונה. לא יכולתי שלא לחשוב: "הכמרים והבכירים סטו מדרכו של האל והכנסייה אינה שונה כעת מהעולם שבחוץ. היא הפכה למאורת גנבים, ממש כמו בית המקדש בסוף עידן החוק. האם אלוהים עדיין יופיע בכנסייה כזו לכשישוב?"

"ביפ, ביפ, ביפ..."השעון המעורר קטע את חוט המחשבה שלי. הרמתי את הטלפון הנייד וכיביתי את האזעקה, ובמקרה הבחנתי בהתראה בטלפון שלי שנשלחה מיוטיוב. המילים המוכרות לכאורה "כנסיית האל הכול יכול" משכו את עיניי והרגשתי כאילו שמעתי אותן קודם במקום כלשהו, אבל לא הצלחתי להיזכר היכן באותו רגע. התפלאתי מאוד וחשבתי: "מעולם לא נרשמתי כמנויה לסרטונים של כנסיית האל הכול יכול ביוטיוב, אז למה יוטיוב שולח לי הודעה על הכנסייה הזו?" פתאום נזכרתי שלפני כחודש חבר לקח אותי לכנסיית האל הכול יכול לשמוע את אחת מהדרשות שלהם. הדרשה הייתה מרעננת ומאירת עיניים ועלתה בקנה אחד עם כתבי הקודש, וזה נשמע לי מרענן מאוד. רציתי להמשיך ולבחון זאת, אבל החבר אמר לי שכנסיית האל הכול יכול העידה כי אדוננו כבר שב בהתגלמות בשר ודם כאלוהים, וכי הוא מבצע שלב חדש של עבודתו באחרית הימים ומביע אמיתות רבות. חברי גם סיפר לי כי כל המאמינים בכנסיית האל הכול יכול קוראים את דברי האל הכול יכול ולא את כתבי הקודש, ולכן חשבתי: "הכמרים והבכירים אומרים פעמים רבות בכינוסים שלנו כי דברי אלוהים נמצאים כולם בכתבי הקודש, ושלא ייתכנו מלים או עבודת אלוהים מחוץ להם. זאת ועוד, לאורך הדורות כל המאמינים האמינו באלוהים באמצעות כתבי הקודש – אמונה באל היא אמונה בכתבי הקודש, אז כיצד יכול אדם לנטוש את כתבי הקודש ועדיין להאמין באלוהים"? חברי הזמין אותי לבוא ולהקשיב לדרשות נוספות בכנסיית האל הכול יכול, אבל תמיד סירבתי. כשהתבוננתי בהתראה הזו בטלפון שלי לא יכולתי שלא לתהות: "מעולם לא נרשמתי כמנויה לסרטונים שלהם, ובכל זאת קיבלתי הודעה על כנסיית האל הכול יכול. האם יכול להיות שזה מעשה אלוהים?" למרות זאת, מכיוון שדבקתי בדיעותיי, לא פתחתי את הקישור לצפייה בסרטון של כנסיית האל הכול יכול.

אולם להפתעתי, במהלך הימים לאחר מכן קיבלתי לעתים קרובות התראות מיוטיוב הממליצות על סרטים חדשים וסרטוני מזמור שהועלו על ידי כנסיית האל הכול יכול. חשבתי לעצמי: "האם באמת יתכן שאלוהים מדריך אותי? האם זהו רצון האל שאצפה בסרטונים של כנסיית האל הכול יכול?" וכך, פניתי בתפילה לאלוהים: "אלוהים היקר, מדוע אני מקבלת התראות על כנסיית האל הכול יכול לטלפון הנייד שלי? הם מעידים עליך שכבר חזרת, אבל האם זה באמת נכון? האם עלי לצפות בסרטונים אלה? הו אלוהים, אנא הנחה אותי". אחר כך חשבתי על דבריו של ישוע אדוננו: "אַשְׁרֵי עֲנִיֵּי הָרוּחַ, כִּי לָהֶם מַלְכוּת הַשָּׁמַיִם" (מתי ה' 3). "כן", חשבתי. "בואו של האל חשוב כל כך . עכשיו, אחרי ששמעתי את החדשות כי אלוהים שב, עלי לבקש בראש פתוח, לבחון ברצינות, להיות חכמה בהַבְחָנָה שלי ולחזות האם האל הכול יכול הוא באמת ישוע אדוננו אשר שב, או לא. אם לא אבקש או אחקור את זה ויד המקרה היא שהאל באמת שב, האם לא אפספס את ההזדמנות שלי להתאחד עם האל?" במחשבה זו החלטתי לצפות בסרטונים של כנסיית האל הכול יכול. תודה לאל! אם לא הייתי צופה בהם, לעולם לא הייתי יודעת. רק כשצפיתי בסרטונים גיליתי שבערוץ היוטיוב של כנסיית האל הכול יכול יש את כל מה שאדם יכול לייחל לו, ובשפע! ישנם סרטי גוספל, מופעי מקהלה, סרטוני מוזיקה, מזמורים ועוד. כל השירים וסרטי הבשורה השונים משכו את תשומת לבי באופן מיידי, ובייחוד חשתי נסערת עמוקות מהסרטון המוזיקלי של המזמור "אהובי, אנא חכה לי" כשצפיתי בו לא יכולתי שלא לחשוב על חוויותיי במהלך השנים האחרונות, על חיפושיי הבלתי פוסקים אחר כנסייה שבה מתקיימת עבודת רוח הקודש, וזאת עקב השממה בכנסייה שלי. ככל שצפיתי ביותר סרטונים, כך רציתי לראות עוד. הרגשתי תמיכה מדהימה, ושאפתי להבין ולבחון עוד את כנסיית האל הכול יכול.

יום אחד צפיתי בבווידאו קליפ נפלא שכותרתו מהו הקשר בין אלוהים לכתבי הקודש? הלקוח מסרט הבשורה מיהו אדוני קטע מדבריו של האל הכול יכול בסרטון זה הותיר בי רושם עמוק מאוד: "הם מאמינים בקיומי רק במסגרת כתבי הקודש. בעיניהם אני זהה לכתבי הקודש; ללא כתבי הקודש איני קיים, ובלעדיי אין כתבי קודש. הם אינם שמים לב לקיומי או לפעולותיי, אלא מקדישים תשומת לב קיצונית ומיוחדת לכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, ורבים מהם אף מאמינים שאיני צריך לעשות את שברצוני לעשות, אלא אם כתבי הקודש ניבאו זאת. הם מייחסים לכתבי הקודש חשיבות רבה מדי. ניתן לומר שהם רואים חשיבות רבה מדי במילים וביטויים, עד כדי כך שהם עושים שימוש בפסוקים מכתבי הקודש כדי למדוד כל מילה שאני אומר ולגנות אותי. הם אינם שואפים למצוא דרך לתאום לי, אף לא לאמת, אלא רק מנסים להיוותר נאמנים למילים שבכתבי הקודש. הם מאמינים שכל דבר שאינו תואם לכתבי הקודש, ללא יוצא מן הכלל, אינו עבודתי. האם אנשים אלו אינם צאצאיהם הצייתנים של הפרושים? הפרושים היהודים ניצלו את תורת משה כדי לגנות את ישוע. הם לא שאפו לתאום לישוע באותה תקופה, אלא צייתו בשקדנות לתורה ככתבה וכלשונה עד כדי כך שהם תלו בסופו של דבר את ישוע החף מפשע על הצלב, לאחר שהאשימו אותו באי ציות לחוקי התנ"ך ובכך שהוא אינו המשיח. מה הייתה מהותם? האין זאת שהם לא שאפו להגיע לאמת? הם דקדקו בכל מילה ומילה שבכתבי הקודש, בשעה שלא שמו לב כלל לרצוני ולצעדים ולשיטות של עבודתי. הם לא היו בני אדם שחיפשו את האמת, אלא בני אדם שצייתו בנוקשות למילים שבכתבי הקודש; הם לא היו בני אדם שהאמינו באלוהים, אלא בני אדם שהאמינו בכתבי הקודש. ביסודם, הם היו כלבי השמירה של כתבי הקודש" ("עליכם לחפש דרך להגיע להרמוניה עם המשיח" ב'הדבר מופיע בבשר'). דברי האל הכול יכול חשפו במלוא הבהירות את היחס שלנו לכתבי הקודש. בלבי אכן ייחסתי לכתבי הקודש עליונות מעל לכל דבר אחר. האמנתי שדברי אלוהים מצויים כולם בכתבי הקודש, ובשל כך כתבי הקודש מייצגים את האל, שאמונה באלוהים פירושה להאמין בכתבי הקודש, ושהתרחקות מכתבי הקודש פירושה חוסר אפשרות מוחלט להאמין באלוהים. עם זאת היה משהו שלא הבנתי: כתבי הקודש הם עדות לאלוהים, הם מהווים בסיס לאמונתנו. אנו הנוצרים ביססנו את אמונתנו באלוהים על כתבי הקודש במשך אלפיים שנה ואף אחד מעולם לא הפריד את כתבי הקודש מהאמונה באל – מדוע אם כן נאמר בדברי האל הכול יכול שלא ניתן להשוות את כתבי הקודש לאלוהים? מה המשמעות של זה?

המשכתי לצפות בסרטון, ובהמשך אח מכנסיית האל הכול יכול שיתף ואמר, "הבה נחשוב ביחד: מה זאת אומרת, להאמין באלוהים? מה זאת אומרת, להאמין בכתבי הקודש? מהו הקשר בין כתבי הקודש לאלוהים? מה קדם למה, כתבי הקודש או אלוהים? לפיכך, מיהו שעושה את עבודת הישועה? אם כן, האם כתבי הקודש יכולים להחליף את אלוהים בעשותו את עבודתו? האם כתבי הקודש יכולים לייצג את אלוהים? אם אלוהים מאמינים בכתבי הקודש אמונה עיוורת וסוגדים להם, האם זה אומר שהם מאמינים באלוהים ועובדים אותו? האם ההיאחזות בכתבי הקודש משמעה התנסות בדבר האלוהים וקיומו הלכה למעשה? האם ההיאחזות בכתבי הקודש, משמעה בהכרח שאדם הולך בדרכו של אלוהים? לפיכך, אם אנשים מציבים את כתבי הקודש לפני כל דבר אחר, האם המשמעות היא שהם עובדים את אלוהים ומכירים בגדלותו, שהם יראים את אלוהים ונשמעים לו? ...במשך אלפי שנים, אנשים סגדו לכתבי הקודש בעיוורון, וייחסו להם את אותו המעמד שהם מייחסים לאלוהים. היו כאלה שאפילו השתמשו בכתבי הקודש כתחליף לאלוהים ולדבריו. אך איש אינו יודע באמת את אלוהים, ואיש אינו נשמע לו. הפרושים נאחזו בתנ"ך, אך צלבו את ישוע האדון. מה היתה הבעיה? האם הבנת כתבי הקודש משמעה אלוהים? האם ההיאחזות בכתבי הקודש משמעה צעידה בדרכו של אלוהים? הפרושים היו מומחים לפרשנות התנ"ך, אך הם לא ידעו את אלוהים. חרף זאת, הם צלבו את ישוע אדוננו, אשר ביטא את האמת ועשה את עבודת הגאולה. האם אכן שכחנו את זה? מה זה אומר בדיוק, לדעת באמת את אלוהים? האם הבנת הידע הכלול בכתבי הקודש והיכולת לפרש אותם, נחשבות כידיעת האלוהים? אם כך הוא, אזי מדוע גינו הפרושים את ישוע האדון והתנגדו לו בעודם מפרשים את התנ"ך? גורם המפתח שקובע האם אדם מסוגל לדעת באמת את אלוהים ולהישמע לו הוא האם הוא מכיר את המשיח בהתגלמותו ונשמע לו."

כשהרהרתי בשאלותיו של האח, עניתי עליהן בעצמי בלבי: "לָבֶטַח האל בא קודם ואז כתבי הקודש, והללו אינם יכולים לבצע את מלאכת הצלת האנושות. כתבי הקודש הם כתבי הקודש ואלוהים הוא אלוהים. תמיד האמנתי שכתבי הקודש מייצגים את אלוהים, אז האם זה אומר שייחסתי לכתבי הקודש עליונות על פני אלוהים?" כשחשבתי על זה, פתאום נבהלתי וחשבתי: "מאחר ואלוהים הוא אלוהים וכתבי הקודש הם כתבי הקודש, האם נהגתי על פי רצון האל בהליכתי אחר דברי הכמרים והבכירים הסוגדים לכתבי הקודש ומתייחסים אליהם כנעלים על הכול?" אבל אחר כך חשבתי: "איך אמונה באלוהים יכולה להיקרא אמונה באלוהים אם אדם נוטש את כתבי הקודש? האם ייתכן שטעינו בכך שנצמדנו לכתבי הקודש באמונתנו באל?" בדיוק באותו רגע עלו בלבי הדברים שנאמרו על ידי ישוע אדוננו: "אַתֶּם חוֹקְרִים אֶת הַכְּתוּבִים, כִּי חוֹשְׁבִים אַתֶּם שֶׁיֵּשׁ לָכֶם חַיֵּי עוֹלָם בָּהֶם; וְהֵם הַמְּעִידִים עָלַי. וְאִלּוּ אַתֶּם אֵינְכֶם רוֹצִים לָבוֹא אֵלַי כְּדֵי שֶׁיִּהְיוּ לָכֶם חַיִּים" (יוחנן ה' 39-40). בעודי מהרהרת במלים אלה, הבנתי שכתבי הקודש הם אך עדות לאלוהים, ושאם אדם רוצה לזכות באישור האל ולזכות בחיים, עליו לבקש את אלוהים! "נדמה שכתבי הקודש אינם יכולים באמת לייצג את אלוהים", חשבתי. "מי שמכלכל אותנו בחיינו הוא אלוהים, לא כתבי הקודש, ואמונה בכתבי הקודש אין פירושה שאדם מאמין באלוהים או הולך אחריו. אם אמשיך לדבוק בעיוורון בכתבי הקודש ולסגוד להם ולא אבקש או אכנע לפועלו החדש של אלוהים, אזי סביר להניח שבסופו של דבר אהיה בדיוק כמו הפרושים, ואֲמַסְמֵר את אלוהים לצלב שוב! דברי האל הכול יכול ניחנים באמת והם מסוגלים לפענח את התחושות והמבוכות שלי. אני חייבת לחקור ולבקש במסירות כדי שלא אחמיץ את ההזדמנות לברך על בואו של אלוהים." במחשבה זו החלטתי לבקש מחברי שייקח אותי לכנסיית האל הכול יכול כדי שאוכל לבחון אותה מקרוב.

כאשר חברי ואני הגענו לכנסיית האל הכול יכול, חברי הקהילה קיבלו אותנו בחום, ולאחר מכן שיתפו איתנו בסבלנות. שאלתי, "לאחרונה הפקתי רבות מצפייה בסרטים ובסרטונים באתר הכנסייה שלכם, ואני רואה שיש אמת בדבריו של האל הכול יכול, שביכולתה לפתור את הבעיות והמבוכות שלי, ולאפשר לי להבין את האמת. אבל יש משהו שאני עדיין לא מבינה. הכמרים והבכירים אומרים לנו לעתים קרובות כי דברי אלוהים מצויים כולם בכתבי הקודש, שכתבי הקודש הם הבסיס לאמונה שלנו באלוהים, וכי המאמינים באלוהים אינם יכולים להתנתק מכתבי הקודש. ובכל זאת אתם מעידים שישוע אדוננו שב כאלוהים הכול יכול, וכי הוא מבצע שלב חדש בפועלו באחרית הימים ומביע מלים חדשות – מה המשמעות של כל זה? האם תוכלו בבקשה לשתף עימי בנושא זה?"

האחות זואו השיבה לשאלתי על ידי הקרנת וידאו קליפ נפלא שכותרתו האם כל עבודתו ודבריו של אלוהים נמצאים בכתבי הקודש? הלקוח מתוך הסרט מיהו אדוני המטיף בסרט משתף ואומר, "כולנו יודעים שהברית החדשה והתנ"ך שבכתבי הקודש הם רק תיעוד של שני שלבים בעבודתו של אלוהים. בכל הנוגע לדבריו של אלוהים ולעבודתו במהלך עידן החוק ועידן החסד, האם מישהו כאן מעז לומר שבכתבי הקודש מופיע תיעוד מלא שלהם? האם מישהו כאן מעז לומר שכל דבריו של אלוהים שנמסרו באמצעות הנביאים במהלך עידן החוק וכל דברי ישוע אדוננו במהלך עידן החסד מתועדים בכתבי הקודש? לאמיתו של דבר, כולכם יודעים היטב שדברים רבים שאמר ישוע אדוננו אינם מתועדים בכתבי הקודש. דבריו של ישוע אדוננו שמתועדים בכתבי הקודש הם רק קצה הקרחון! גם רבים מספרי הנביאים בעידן החוק אינם כלולים בכתבי הקודש. זה ידוע לכול! כיצד ייתכן שדברי ישוע אדוננו ששביתועדו בכתבי הקודש לפני זמנם? האין הדבר עומד בסתירה מוחלטת לעובדות? ומבחינה זאת, האינכם שקרנים? ישוע אדוננו חזה פעמים רבות שהוא ישוב. כיצד ייתכן שדברי ישוע אדוננו ששב יתועדו בכתבי הקודש לפני זמנם? אנחנו צריכים להיות מאוד ברורים. כתבי הקודש הם תיעוד של עבודתו של אלוהים בעבר. שנים כה רבות לאחר שנכתב התנ"ך בא ישוע אדוננו וביצע את עבודת הגאולה במהלך עידן החסד. אימרו לי, האם דבריו של ישוע אדוננו נכתבים בכתבי הקודש מאליהם? מישהו היה צריך לערוך את דברי אלוהים ואת עבודתו לפני שהם נעשו לכתבי הקודש. באחרית הימים, האל הכול יכול בא לעשות את עבודת השיפוט, תחילה מבית האל, ולהביע את כל האמיתות כדי לטהר את האנושות ולגאול אותה. הייתכן שאמיתות אלו יופיעו בכתבי הקודש מאליהן? כנסיית האל הכול יכול עורכת את כל האמיתות שמביע האל הכול יכול לכדי כתבי הקודש של עידן המלכות, היינו, הדבר מופיע בבשר. כתבי הקודש האלו של עידן המלכות כוללים רק את הדברים שמביע אלוהים. לא כלולים בו שום דברי אנוש. ניתן לומר ש'הדבר מופיע בבשר' הוא דרך החיים הנצחית שאלוהים העניק לבני האדם במתנה באחרית הימים. לפיכך, ההשקפה לפיה דברי אלוהים ועבודתו מתועדים כולם בכתבי הקודש, וכן שדברי אלוהים ועבודתו לא יופיעו בשום מקום מחוץ לכתבי הקודש, היא השקפה שגויה ומופרכת שנובעת במלואה ממושגיו ודמיונותיו של האדם."

לאחר שהאזנתי לדבריו של המטיף, חשתי שדבריו נכונים עובדתית: כתבי הקודש יכולים להוות ספרי עיון שבהם אנו משתמשים במסגרת אמונתנו באלוהים, אך הם אינם יכולים לייצג את אלוהים, ואפילו פחות מזה את דבריו או פועלו. ידעתי שעליי לבחור בגישה הנכונה לכתבי הקודש, ולא להתייחס לכתבי הקודש ולאלוהים כשווי מעמד, ואף פחות מזה להגביל את פועלו ודבריו של אלוהים למוזכר בכתבי הקודש. כתבי הקודש הם בסך הכול תיעוד של שני שלבי העבודה הקודמים של אלוהים, כשהם מתעדים את פועלו של האל בעידן החוק ובעידן החסד. אבל אלוהים כל כך גדול ושופע, אז איך יתכן שספר אחד זה, כתבי הקודש, יכיל את הכול על אלוהים? בשורת יוחנן אומרת: "יֵשׁ עוֹד מַעֲשִׂים רַבִּים אֲחֵרִים שֶׁעָשָׂה יֵשׁוּעַ, וְאִלּוּ נִכְתְּבוּ בִּמְפֺרָט חוֹשְׁבַנִי שֶׁהָעוֹלָם עַצְמוֹ לֹא הָיָה יָכוֹל לְהָכִיל אֶת הַסְּפָרִים הַנִּכְתָּבִים" (יוחנן כ"א 25). כעת נראה היה כי פועלו ודבריו של ישוע אדוננו לא תועדו כולם בכתבי הקודש, ובכל זאת המשכתי לשתף פעולה עם הפרשנויות שניתנו על ידי הכמרים והבכירים בעולם הדתי, והאמנתי שאין פעולה או מלים של אלוהים מעבר לאלו המופיעים בכתבי הקודש – איזה טיפשה עיוורת הייתי, נאחזת ברעיונות ובדמיונות של האדם! עמדה זו היתה פשוט בלתי קבילה!

המשכתי לצפות בסרטון והמטיף הקריא מספר קטעים מדבריו של האל הכול יכול: "כל מה שמתועד בכתבי הקודש מוגבל ולא יכול לייצג את כל עבודתו של אלוהים. בכל ארבע הבשורות יחד יש פחות ממאה פרקים, שבהם כתוב מספר מוגבל של התרחשויות, כגון קללת ישוע לעץ התאנה, שלוש ההתכחשויות של פטרוס לאדון, הופעתו של ישוע בפני התלמידים לאחר צליבתו וקימתו לתחייה, לימוד על צום, לימוד על תפילה, לימוד על גירושין, לידתו של ישוע ושושלת היוחסין שלו, מינוי התלמידים על ידי ישוע וכן הלאה. אולם האדם מוקיר אותם כאוצרות יקרים ואף מאמת את העבודה של היום על פיהם. בני האדם אף מאמינים שישוע עשה רק את הדברים האלה בתקופה שלאחר לידתו, כאילו הם מאמינים שאלוהים יכול לעשות רק זאת, ושלא תיתכן עבודה נוספת. האין זה מגוחך?" ("תעלומת ההתגלמות (1)" ב'הדבר מופיע בבשר'). "בזמנו, ישוע רק נשא סדרה של דרשות בפני תלמידיו בעידן החסד. לדוגמה, הוא הסביר כיצד יש לנהוג, כיצד יש להתאסף יחד, כיצד יש לבקש דברים בתפילה, כיצד יש להתייחס לזולת, וכן הלאה. העבודה שהוא ביצע הייתה עבודת עידן החסד, והוא הסביר רק כיצד על תלמידיו וחסידיו לנהוג. הוא עשה רק את עבודת עידן החסד ולא את עבודת אחרית הימים. ...לעבודתו של אלוהים בכל עידן יש גבולות ברורים – הוא עושה רק את עבודת העידן הנוכחי והוא לעולם לא מבצע מראש את שלב העבודה הבא. רק כך עבודתו המייצגת של כל עידן יכולה לבוא לקדמת הבמה. ישוע רק דיבר על האותות של אחרית הימים, ורק אמר כיצד להיות סבלני וכיצד לזכות בישועה, כיצד להכות על חטא ולהתוודות, וכן כיצד לשאת את הצלב ולשאת סבל. הוא מעולם לא דיבר על הדברים שעל האדם להיווכח בהם באחרית הימים, והוא מעולם לא אמר כיצד לשאוף להשביע את רצונו של אלוהים. מכיוון שכך, תהיה זו טעות לחפש בכתבי הקודש אחר עבודתו של אלוהים באחרית הימים, הלא כן? במה תוכלו להבחין רק מאחיזת כתבי הקודש בידיכם? בין שמדובר בפרשן של כתבי הקודש או במטיף, מי יכול לחזות מראש את העבודה של היום?" ("איך ייתכן שאדם שהגדיר את אלוהים בתפיסותיו יקבל את הגילויים של אלוהים?" ב'הדבר מופיע בבשר'). "אם ברצונכם לראות את העבודה של עידן החוק, ולראות איך בני ישראל צעדו בדרכו של יהוה, עליכם לקרוא את התנ"ך. אם ברצונכם להבין את העבודה של עידן החסד, עליכם לקרוא את הברית החדשה. אך כיצד תוכלו לראות את העבודה של אחרית הימים? עליכם לקבל את הנהגתו של אלוהים של היום, ולהיווכח בעבודה של היום. זאת משום שזו העבודה החדשה, ואיש עוד לא תיעד אותה בכתבי הקודש. כיום, אלוהים התגלם כבשר ודם ובחר נבחרים אחרים בסין. אלוהים עובד בבני האדם האלה. הוא ממשיך את עבודתו על פני האדמה, וממשיך את העבודה של עידן החסד. העבודה של היום היא נתיב שבו האדם מעולם לא צעד, ודרך שאיש מעולם לא ראה. זו עבודה שמעולם לא נעשתה בעבר – זו עבודתו הנוכחית של אלוהים על פני האדמה. ...איך ייתכן שכתבי הקודש יכילו תיעוד מפורש של עבודה כזו? מי יכול היה לתעד מראש כל פרט בעבודה של היום, מבלי להשמיט דבר? מי יכול היה לתעד בספר הישן והמעופש את העבודה הזו, העזה יותר והחכמה יותר, שסותרת את המוסכמות? העבודה של היום היא לא היסטוריה, ולכן, אם את רוצים לצעוד בנתיב החדש של היום, עליכם להיפרד מכתבי הקודש, ועליכם להרחיק אל מעבר לספרי הנבואה או ההיסטוריה שבכתבי הקודש. אך רק כשתוכלו לצעוד בנתיב החדש כראוי, שתוכלו להיווכח במישור החדש ובעבודה החדשה" ("לגבי כתבי הקודש (1)" ב'הדבר מופיע בבשר').

לאחר שהמטיף סיים לקרוא את דברי אלוהים, אח בסרט שיתף ואמר, "דבר האל הכול יכול תואם לגמרי את העובדות. כתבי הקודש הם רק תיעוד של דבריו של אלוהים ושל עבודתו, במהלך עידן החוק ועידן החסד. לא ניתן היה לכתוב מראש בכתבי הקודש את דברי אלוהים ועבודתו באחרית הימים. בעבר נהגנו לטעון, כי ניתן למצוא את כל דברי אלוהים ועבודתו אך ורק בכתבי הקודש. אך זה אינו מתיישב עם עבודתו של אלוהים הלכה למעשה." לא יכולתי שלא להנהן בראשי בהסכמה אחרי שהקשבתי למלותיו של אלוהים ולשיתוף של האח. חשבתי לעצמי: "זה נכון. כיצד יכול מישהו לכתוב בכתבי הקודש על עבודה שאלוהים טרם עשה? רק עכשיו אני מבינה את פרק 5, פסוק 5 בחזון יוחנן הקובע: 'אָמַר אֵלַי אַחַד הַזְּקֵנִים: "אַל תִּבְכֶּה. הִנֵּה נִצַּח הָאַרְיֵה מִשֵּׁבֶט יְהוּדָה, שֺׁרֶשׁ דָּוִד, לִפְתֺּחַ אֶת הַסֵּפֶר וְאֶת שִׁבְעַת חוֹתָמָיו"' כאן כתוב שאת הספר החתום בשבע חותמות ניתן יהיה לפתוח רק בשובו של האל באחרית הימים, אז האם זה לא מראה שלאלוהים יש עדיין מלים לומר ועבודה לבצע, שעדיין לא מופיעים בכתבי הקודש?" בחושבי זאת, הצטערתי שלא בחנתי את כנסיית האל הכול יכול מוקדם יותר. באמת לא הייתי צריכה ללכת בעיניים עצומות אחר הכמרים והבכירים ולתחום את פועלו של אלוהים על ידי הסתמכות על הרעיונות והדמיונות שלי!

האחות זואו שיתפה, ואמרה, "אחות, עתה אחרי שצפינו בסרטון הזה אנו מבינים שכתבי הקודש הם לא יותר מאשר רישום ועדות לפועלו של אלוהים בעבר, ואין ביכולתם לתפוס את מקומו של אלוהים בביצוע פעולת הצלת האנושות באחרית הימים. עבודתו של אלוהים תמיד מתחשלת הלאה, והיום האל הכול יכול מבצע שלב חדש בעבודתו – הַיְנוּ, מלאכת השימוש במלים כדי לשפוט ולייסר בעידן המלכות – על בסיס מלאכת הגאולה של ישוע אדוננו. זו הגשמה מוחלטת של הנבואות המקראיות, 'אִישׁ הַשּׁוֹמֵעַ אֶת דְּבָרַי וְאֵינוֹ שׁוֹמֵר אוֹתָם, אֵינֶנִּי שׁוֹפֵט אוֹתוֹ; כִּי לֹא בָּאתִי לִשְׁפֺּט אֶת הָעוֹלָם, אֶלָּא לְהוֹשִׁיעַ אֶת הָעוֹלָם. מִי שֶׁדּוֹחֶה אוֹתִי וְאֵינוֹ מְקַבֵּל אֶת דְּבָרַי, יֵשׁ הַשּׁוֹפֵט אוֹתוֹ. הַדָּבָר אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי הוּא יִשְׁפֺּט אוֹתוֹ בַּיּוֹם הָאַחֲרוֹן' (יוחנן י"ב 47-48). 'שֶׁהֲרֵי עֵת לְהַתְחִיל הַמִּשְׁפָּט מִבֵּית אֱלֹהִים' (פטרוס א' ד' 17). דבריו ופועלו של האל הכול יכול באחרית הימים אינם שוללים את כתבי הקודש, אלא מצויים ברמה גבוהה ועמוקה יותר מאשר דבריו ופועלו בעידן החוק ובעידן החסד. פועלו של אלוהים מתאים יותר לצרכים הנוכחיים שלנו. דברי אלוהים הכול יכול מהווים את כתבי הקודש של עידן המלכות – הדבר מופיע בבשר. מלים אלו הן מסלול חיי הנצח שאותו מעניק האל למין האנושי באחרית הימים, הן חושפות את חידת שלושת שלבי פועלו של אלוהים ואת תעלומת התגלמותו של אלוהים, והן מבטאות את טבעו של אלוהים, את מה ששייך לו ומה שהינו, את כול יכולתו וחכמתו. בין היתר, הן גם מראות לנו את הדרך לרומם את אלוהים, להעיד בפני אלוהים ולשרתו, את הדרך להיווכח במציאות של האמת, ואת הדרך להשגת ישועה מלאה ושלמות. רק כאשר אנו מקבלים את פועלו של האל הכול יכול באחרית הימים, מתאימים עצמנו לפועלו, וניזונים מדבריו הנוכחיים, נוכל לזכות בעבודתה של רוח הקודש. אם ניאחז תמיד בכתבי הקודש ונסרב לקבל את פועלו ודבריו של אלוהים באחרית הימים או לעקוב אחר פועלו של אלוהים, לא נוכל לקבל את מימי החיים שאלוהים מעניק לנו, פשוט ניעקר מהשורש ונינטש. בתקופה זו כל הדתות והזרמים נזנחים יותר ויותר. כיוון שהם לא התאימו עצמם לפועלו של אלוהים באחרית הימים, הם לא ניזונו מדבריו הנוכחיים, ולכן הם מוצאים את עצמם אבודים בשממה ללא מוצא..."

באמצעות השיתוף של האחים והאחיות בכנסיית האל הכול יכול, הבנתי שפועלו של האל הכול יכול באחרית הימים תואמת לחלוטין את נבואות המקרא ואינה סוטה מכתבי הקודש כלל. במקום זאת, אלוהים מבצע שלב עבודה חדש וגבוה יותר המותאם לצרכינו, כך שנוכל להשליך מעלינו את כבלי החטא אחת ולתמיד, להיטהר ולהינצל על ידי אלוהים, ולקבל מאלוהים אמת וחיים. הבנתי גם מדוע העולם הדתי הופך יותר ויותר שומם ומושחת ומדוע רוחי הרגישה תמיד צחיחות כזאת. הסיבה לכך היא שאנו יהירים ורברבנים ונאחזים ברעיונותינו, מגבילים את דבריו ופועלו של אלוהים בתוך דפי כתבי הקודש, ולא מחפשים או מקבלים את עבודתו החדשה של אלוהים באחרית הימים, ולא מתאימים עצמנו לצעדיו של השה. לאחר מכן, האחים והאחיות שיתפו איתי כל מיני אמיתות, ובזה אחר זה, דברי אלוהים פתרו את הבעיות והמבוכות שלי. חשתי בטוחה לחלוטין שאלוהים הכול יכול הוא ישוע אדוננו אשר שב, וליבי נמלא בהכרת תודה לאל.

אחרי שקיבלתי את פועלו של אלוהים באחרית הימים, השתתפתי באופן פעיל בחיי הכנסייה, והודות להשקייה ולהזנה מדבריו של אלוהים והשיתוף עם האחים והאחיות, הבנתי הרבה אמיתות ותעלומות שמעולם לא הבנתי ונחה רוחי. הרגשתי כאילו אני מתקרבת יותר ויותר אל אלוהים, לבי נמלא יותר ויותר אור, ובכל יום הרגשתי שפע של שלווה ושמחה. לפעמים כשחשבתי כיצד נאחזתי בכתבי הקודש, על איך הגבלתי את דברי אלוהים ופועלו בין דפי כתבי הקודש וסירבתי לבקש או לחקור את פועלו של אלוהים באחרית הימים, חשתי חרטה גדולה וחובה גדולה כלפי אלוהים – ראיתי עד כמה הייתי עיוורת ובורה! אם אלוהים לא היה מרחם עלי ומציל אותי באמצעות יוטיוב כדי לשלוח לי התראות אודות כנסיית האל הכול יכול, ובכך הוביל אותי לשמוע את קולו, הייתי עדיין הולכת בעיניים עצומות אחר הכמרים והבכירים, ולא הייתי מחפשת או חוקרת את פועלו של אלוהים באחרית הימים. במקרה כזה, הייתי יכולה לקרוא את כתבי הקודש במשך מאה שנה ועדיין לא להיות מסוגלת לברך על שובו של אלוהים. העובדה שהיום הצלחתי לקבל את ישועתו של אלוהים באחרית הימים נובעת לחלוטין מהנהגתו והנחייתו של אלוהים, והיא גאולתו המופלאה. תודה לאל!

קבלו מידע נוסף על בואו של המשיח: המשיח כבר כאן - האם ביכולתכם לברך את בואו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה