24.9.20

השקרים של הממשל הקומוניסטי הסיני שקופים מבחינתי, ואהבת האל מושכת אותי אליו בחזרה


השקרים של הממשל הקומוניסטי הסיני שקופים מבחינתי, ואהבת האל מושכת אותי אליו בחזרה

מאת קמו, דרום קוריאה

"אני אומר לך עוד פעם אחת – תפסיקי לספר לי על כל ענייני האלוהים האלה, ואסור לך להמשיך להיות בקשר עם המאמינים האלה באלוהים. אם אראה שהיית שוב בקשר איתם, אנפץ את הטלפון שלך לרסיסים!"

"למה? למה אתה עומד בדרכה של אמונתי?" שאלה אשתי בארשת של חוסר הבנה מוחלט.

"למה? זה רק לטובתך ולטובת המשפחה שלנו. את לא יודעת שהממשל הקומוניסטי הסיני עורך פשיטות כבדות על כנסיית האל הכול יכול ומדכא אותה? את לא יודעת על תיק צ'או-יאה מ-28 במאי 2014? באינטרנט כתוב שהעבריין העיקרי בתיק, ז'נג לידונג, הוא חבר בכנסיית האל הכול יכול. אם תתחברי לאנשים האלה, את מסכנת את עצמך בצורה בלתי רגילה!"

היא ענתה בנחישות: "ז'נג לידונג והאחרים לא היו חברים בכנסיית האל הכול יכול – אתה לא יכול פשוט להאמין לדברים האלה שהם אומרים באינטרנט. עמדתי בקשר עם אחים ואחיות מכנסיית האל הכול יכול בחודשיים-שלושה האחרונים, וראיתי שהם כולם אנשים הגונים, אדיבים וכנים כלפי הזולת. הם עוזרים זה לזה בכל פעם שלאחד מהם יש בעיה, וזה בכלל לא כמו שהם אומרים באינטרנט.

רתחתי מזעם ולא השתכנעתי. "תבדקי באינטרנט ותראי בעצמך – אז תדעי אם אני צודק או שלא".

אשתי הושיבה אותי על כיסא ואמרה: "אתה אדם שחושב על דברים לעומק. אתה חייב להתייחס לזה בהיגיון ולדבר בהתאם לעובדות – אתה לא יכול פשוט להקשיב לצד אחד של הסיפור! כל ערוץ תקשורת משמעותי בסין מהווה רק שופר של הממשל הקומוניסטי – כלי שבעזרתו הממשלה מטעה את הציבור. איזו אמינות בכלל יש לדיווחים שלהם? אתה לא זוכר את המחאות בכיכר טיין-אן-מן בשנת 1989? הסטודנטים בכיכר טיין-אן-מן מחו נגד השחיתות ותבעו חירויות דמוקרטיות, אך הממשל הקומוניסטי מצא כמה אלמונים, גרם להם להתחזות לסטודנטים, לחדור לשורותיהם ולהכות, לנפץ, לשדוד, לשרוף ולהפוך כלי רכב צבאיים. האנשים האלה יצרו בלגן לא רגיל, ואז הממשל הקומוניסטי האשים את הסטודנטים בפשעים שלהם. אחר כך הממשל הקומוניסטי הפעיל את ערוצי התקשורת – הטלוויזיה והרדיו – והציף את גלי האתר בדיווחים מטעמו. הממשל השמיץ את תנועת הסטודנטים, האשים אותה במהומות אנטי-מהפכניות ורצח המונים מחבריה – לפחות כמה אלפי סטודנטים נורו למוות או נמחצו ע"י טנקים. כל מי שמכיר את תולדות הממשל הקומוניסטי בסין יודע שהוא תמיד תוקף את הצדק ושהוא פשוט אינו סובל את קיומם של קבוצות או אנשים שיש להם עמדות או דעות פוליטיות שונות. כדי לקיים את עריצותו, הממשל הקומוניסטי תמיד תקף וגינה קבוצות ואנשים כאלה, ואפילו דיכא אותם ואסר לחלוטין על קיומם. בכל פעם שהממשל הקומוניסטי בסין דיכא באלימות אמונה דתית, תנועה לזכויות דמוקרטיות או מחאות מצד מיעוט אתני, בתחילה הוא מפברק תיקים שקריים, לאחר מכן הוא יוצר סקנדל ציבורי ענק כדי לזעזע את הציבור, ולבסוף הוא מדכא אותם באלימות. זו עובדה. באמצעות תיק צ'או-יאה מה-28 במאי, הממשל הקומוניסטי הסיני טפל אשמת שווא על כנסיית האל הכול יכול – בכך הממשל רקח בקפידה תיק כוזב נוסף".

לא יכולתי להפריך את דבריה וחשבתי לעצמי כך: "היא מכירה כמה מקרוביהם של קרבנות המחאה בכיכר טיאן-אן-מן ויודעת מה באמת קרה שם. כל דבריה הם אמת. אך בכל זאת, אפילו אם האירוע בצ'או-יאה לא קשור בכלל לכנסיית האל הכול יכול, אף פעם לא היה לי קשר עם חברי הכנסייה ואיני יודע איזו מין כנסייה זו. אנו חיים בעולם כל כך קשה עכשיו – מה אם ירמו אותה?" אז אמרתי לה שוב שאסור לה לבוא במגע עם אף אחד מכנסיית האל הכול יכול. כשעזבתי, טרקתי את הדלת והותרתי אותה שם בדמעות.

הלילה היה חשוך במיוחד, ללא אור ירח או כוכבים. היתה לי הרגשה ממש איומה כשצעדתי בדרך. חשבתי על עשר שנות נישואינו – מפגישתנו הראשונה, דרך התאהבותנו וכלולותינו – עברנו הרבה ביחד, אך לא משנה במה נתקלנו, תמיד דנו בדברים לעומק ותמכנו זה בזו. אף פעם לא היו לנו מריבות ענקיות, אבל אני ממש תקפתי אותה בשל אמונתה – חשתי שבאמת אסור היה לי להתייחס אליה ככה, אבל בכל זאת – באינטרנט נאמר שכנסיית האל הכול יכול היא מפוקפקת ביותר, אז עשיתי לה טובה כשאסרתי עליה לחיות באמונתה. למה היא לא יכלה להבין אותי? באותו רגע הרגשתי מאד לאה ונסער. שלפתי את הטלפון ותמונה נהדרת של משפחתנו המאושרת הבזיקה לנגד עיניי – חיוכה המתוק של בתנו גירש לרגע את עייפותי. הרהרתי בכך שאני עמוד התווך של המשפחה ושאני מונע מאשתי לחיות באמונתה כדי לגונן עליה ולטובת המשפחה – ולכן החלטתי שעליי לדבוק בעמדתי.

בתקופה שלאחר מכן חששתי שאפגע ברגשותיה של אשתי כלפיי ולכן לא העזתי לפתוח בריבים גדולים. פשוט אמרתי לה לא לדבר איתי על שום דבר שנוגע לאלוהים. אמנם נראה היה שאנו מסתדרים כרגיל על פני השטח, אך תהום כבר נפערה בינינו.

יום אחד, בעודי נכנס הביתה לאחר שסיימתי את משמרת הבוקר בעבודה, שמעתי מוסיקה עליזה בוקעת מחדר השינה יחד עם פרצי צחוק עליז מאשתי ובתי. חשבתי בסקרנות: "מה? לא שמעתי כאלה צלילי שמחה בבית כל כך הרבה זמן. מאז שאשתי באה לדרום קוריאה, היא אף פעם לא באמת התרגלה לסביבה כאן בגלל ההבדלים בסגנון החיים, בשפה ובתרבות. יש להדגיש שהיא הותירה מאחוריה אם ישישה ומשרה שהיא אהבה, ואין לצדה קרובים או חברים כלשהם – היא יושבת הרבה לבד ובוכה. ראיתי אותה כאובה ונסערת, אך מעולם לא ידעתי כיצד לנחם אותה, אז איזה שיר יכול להביא לה עכשיו כל כך הרבה אושר?" פתחתי את הדלת מבלי להשמיע קול וראיתי סרטון שירה וריקודים בהפקת כנסיית האל הכול יכול – "אהבת האמת של אלוהים". הסרטון הוקרן על מסך המחשב. שש בחורות רקדו בעליצות ושרו ברגש רב, אך מה שצבט בליבי היה החיוכים מלאי האושר שקרנו מפניהן. הייתי מלא סקרנות וחשבתי: "איזו מין כנסייה זו, איזו מין קבוצה זו? מדוע השירים והריקודים שלהם כל כך מדבקים, כל כך מרגיעים? אם הם באמת אנשים רעים, איך ייתכן שיש להם חיוכים כל כך אמיתיים וטובי-לב?"

בתי הבחינה בי ואמרה בשמחה: "אבא, זה לא שיר יפה? אימא ואני ממש אוהבות אותו. שיר ורקוד איתנו!" הרמתי אותה לחיבוק, נישקתי את פניה הקטנות ואמרתי לה בנימה פייסנית: "מותק, אני אוהב שירים וריקודים נמרצים, עם עוצמה". היא נדה בראשה והרהרה לרגע: "אבא, אתה אוהב סטפס, נכון? אימא, שימי את הסרטון הזה עם הריקוד היפה בשבילו". לא היה לי לב לעצור אותה וחשבתי שאני אצפה לרגע, אפילו אם זה מכנסיית האל הכול יכול – בתקופה הזו אווירה כל כך הרמונית היתה די נדירה אצלנו בבית. חיבקתי את בתי, התיישבתי ליד אשתי והתחלתי לצפות. סרטון השירה והריקודים "אלוהים הביא תהילתו למזרח" היה נמרץ, מלא עוצמה, קצבי ומהנה. הם רקדו סטפס במרץ הירואי כזה; תמיד אהבתי לשיר ולרקוד, אז ממש נכנסתי לזה. אשתי אמרה בהתרגשות, כשראתה עד כמה התחברתי לשיר: "את כל השירים והריקודים האלה עיבדו והקליטו אחים ואחיות מכנסיית האל הכול יכול. אף אחד מהם אינו מקצוען". לא יכולתי שלא לחשוב על זה ברצינות: "איך אנשים בלי הכשרה מקצועית יכולים לרקוד כל כך טוב?" חשבתי. היא אמרה בחיוך: "זה מדהים, לא? ללא העבודה וההכוונה של האל עצמו, האם חובבנים היו מסוגלים לרקוד ככה? היית נדהם אף יותר אילו ראית את הסרטים שהם עשו. כנסיית האל הכול יכול נהנית מעבודתה של רוח הקודש – אלוהים בירך אותה. זו הסיבה שהשירים, הריקודים והסרטים שלהם עשויים כל כך טוב, ומלבד זאת, כל האמיתות שמועברות בסרטים שלהם מועילות מאד לאנשים. כל התעמולה השלילית הזו באינטרנט היא רק שקרים שמפיץ הממשל הקומוניסטי הסיני על כנסיית האל הכול יכול. אין בהם שמץ של אמת. הממשל הקומוניסטי מפיץ את השקרים האלה כדי שכולם ינקטו גישה עויינת כלפי כנסיית האל הכול יכול, לא יעזו לבחון את עבודתו של האל באחרית הימים ויאבדו כך את ישועת האל".

כששמעתי את דבריה וראיתי את פניה הקורנות שניבטו בי, סקרנותי גברה אף יותר. חשבתי כיצד היא התאוששה מהדיכאון שהיא חשה בשל געגועיה לארצה ולאימה, מאז שהחלה להאמין באל הכול יכול. ראיתי גם שהיא נעשתה סבלנית יותר עם בתה ושוב לא יצאה מכליה; היא גם התחילה לטפל בי בצורה יוצאת מן הכלל. האם באמת ייתכן שהאל הכול יכול שינה את אשתי? האם כנסיית האל הכול יכול נהדרת כמו שהיא אומרת? כשחשבתי על כל זה, חשתי רגשות סותרים – לא ידעתי אם עליי להניח לה לחיות באמונתה. לאחר מאבק פנימי החלטתי ללכת לכנסיית האל הכול יכול ולבדוק את הדברים בעצמי. אם הדברים אינם דומים למה שנאמר באינטרנט, לא אמשיך לעמוד בדרכה בשום אופן.

בסוף השבוע, כשהייתי פנוי מעבודה, ניגשתי לאשתי ואמרתי לה שאני רוצה ללכת ולראות את כנסיית האל הכול יכול – וזו היתה עבורה הפתעה נעימה. ברגע שהגענו לשם, האחים והאחיות קיבלו אותנו בחמימות וחשתי על פי הבעות פניהם, התנהגותם והתקשורת שלהם עם חבריהם שהם אנשים טובים וכנים. עצבנותי התפוגגה לאטה ושוב הרגשתי צורך לעמוד על המשמר. ואז, אחת האחיות אמרה לכולם בהתרגשות: "אחים ואחיות, המחזמר 'סיפורה של סייאושן' זכה בפרס בינלאומי!" שאלתי מתוך סקרנות: "אני יכול לצפות בו?" וכולם הביעו את הסכמתם ביחד והתחילו להקרין את המחזמר. המעלות והמורדות שעברה סייאושן בסיפור ממש נגעו לליבי וחשבתי שגם אני דומה לסייאושן. בעקבות אסון במשפחה נדדתי ממקום למקום בחברה בגיל צעיר, סבלתי מהצקות ומהשפלות פשוט כדי להסתדר וזכיתי ליחס קר ואדיש. ובתקופה הנוכחית עבדתי קשה כדי להתפרנס ועברתי כל מיני דברים, מרים ומתוקים. סבלתי הרבה ועברתי מעלות ומורדות במרוצת השנים, וחשתי עייף ועצוב אך תמיד הפגנתי עוצמה מול אשתי וחבריי. מי יכול היה לדעת על הכאב שבליבי? השיר הבא הושר לקראת סוף המחזמר: "...יש לאל הכול יכול רחמים לבני האדם שסובלים עמוקות. לצד זאת, נמאס לו מבני האדם מחוסרי ההכרה, משום שהיה עליו להמתין זמן רב מדי כדי לקבל תשובה מהאנושות. הוא רוצה לחפש – לחפש את לבכם ואת רוחכם, לתת לכם מים ומזון ולהעיר אתכם, כדי שכבר לא תהיו צמאים ורעבים. כשאתם עייפים, וכשאתם מתחילים לחוש במידה מסוימת באומללות הקודרת של העולם, אל תאבדו ואל תבכו. האל הכול יכול, הצופה, יקבל את בואכם בכל עת..." ("האל מחפש את ליבך ונפשך" ב'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'). כל אחת מהשורות שבשיר העניקה חום לנפשי האבודה והסובלת. כל תו שהושר הרגיש כמו אם שפורשת את זרועותיה אל ילדה שאבד לה מזמן. חשתי את קריאת האהבה והתרגשתי מעבר לכל דמיון. לא יכולתי לעצור בעד הדמעות שזרמו במורד פניי כשהסתיים המחזמר. היתה זו הפעם הראשונה שבכיתי אי פעם בנוכחות אנשים כה רבים וחשתי מעט נבוך, ולכן הפניתי במהירות ובחשאי את ראשי כדי לנגב את הדמעות. קראתי בכנות: "איזה מחזמר נפלא!" ומחאתי כפיים ל'סיפורה של סייאושן'.

אשתי הביטה בי ואמרה לי בשמחה וברגש רב: "אלוהים חולל בך שינוי ולכן התרגשת מ'סיפורה של סייאושן'. אני יודעת שתיק צ'או-יאה מ-28 במאי השפיע עליך ושהיו לך הרבה אי-הבנות ביחס לעבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. אני יודעת גם שאתה דואג לשלומי ולשלום בתנו, אז היום בוא נביט ונראה מה באמת קרה בתיק הזה.

כעת האחים והאחיות הקרינו עבורי סרט: "האמת שמאחורי תיק צ'או-יאה מה-28 במאי נחשפת". בסרט נחשפו כמה היבטים חשודים מאד בתיק, ונותחו רובד אחר רובד. התעניינתי מאד בסרט וערכתי ניתוח משלי ביחס לתיק, במקביל לסרט, כדי לגלות את האמת. גבותיי נעשו פחות ופחות מכווצות ככל שהסרט נמשך, וכשראיתי כיצד נחשפות עוד ועוד שכבות של שקרים, נאנחתי עמוקות. הבנתי שאת תיק צ'או-יאה מה-28 במאי רקח הממשל הקומוניסטי הסיני במו ידיו כדי לדכא את האמונה הדתית ולחסל את כנסיית האל הכול יכול. הפושעים בתיק, ז'נג לידונג, ז'נג פאן והאחרים, הכחישו במו פיהם שהם חברי כנסיית האל הכול יכול ואמרו שאין להם שום קשר לכנסייה. אך הממשל הקומוניסטי הסיני התעלם לחלוטין מעדויות החשודים ופעל באופן בוטה בניגוד לעובדות בהתעקשו שאת הפשע ביצעו אנשים מכנסיית האל הכול יכול. מה שמתמיה עוד יותר הוא שאפילו ללא משפט או גזר דין, הממשל הקומוניסטי לא המתין אלא האשים בצורה פומבית והחלטית, דרך הטלוויזיה והאינטרנט, את כנסיית האל הכול יכול בתיק, והכל כדי ליצור שערורייה ציבורית כדי להכשיר את דיכוי הכנסייה וחיסולה. הממשל הקומוניסטי בסין טפל אשמת שווא על הכנסייה ויצר תיק כוזב כזה, כדי להכשיר את הקרקע לדיכוי מטורף של משיחיים מהכנסייה, כולל מעצרים, מבלי להיתקל בהתנגדות. באותה הדרך בדיוק דיכא הממשל הקומוניסטי את תנועת הסטודנטים של 4 ביוני בשנת 1989 – תחילה היא המציאה שמועות שנועדו להציג את תנועת הסטודנטים הפטריוטית כקבוצת מחוללי מהומות אנטי-מהפכניים, ולאחר מכן היא החלה לבצע מעצרים ולרצוח אנשים. למול העובדות, הבנתי לבסוף בבהירות מלאה שהטקטיקה שבה משתמש הממשל הקומוניסטי כדי לחסל מתנגדים היא זו: ראשית, להמציא שמועות ולעוות את העובדות, אחר כך לטפול עליהם אשמות שווא ולבסוף לדכא אותם באלימות. באמצעות היפוך מלא של האמת, עיוות המציאות וטפילת האשמות שווא על כנסיית האל הכול יכול, הממשל הקומוניסטי יוצר מצב שבו אנשים שאינם יודעים את האמת מתפתים להאמין לשקריו, והם לא יבינו נכונה את הכנסייה – הממשל הקומוניסטי הסיני הוא כה נתעב! אך דבר שעדיין לא הבנתי הוא זה – האחים והאחיות בכנסיית האל הכול יכול הם אנשים הגונים שאינם דומים כלל לנאמר באינטרנט, ואם כן, איזו סיבה יש לממשל הקומוניסטי הסיני לרדוף את הכנסייה בכזו חמת זעם, ולהשקיע מאמצים כה רבים כדי להדביק לכנסיית האל הכול יכול את אותו תיק רצח ולעצור את חבריה? מה התרחש באמת?

דיברתי על מה שלא הבנתי ואחת האחיות השיבה כך: "בוא נקרא קודם כל שני קטעים מדברי האל". 'השטן זוכה בתהילתו על ידי הונאת הציבור. הוא מתבסס פעמים רבות כחיל חלוץ וכדוגמה ומופת לצדק. תחת דגל השמירה על הצדק, הוא פוגע באדם, מכלה את נשמתו, ונעזר בכול מיני אמצעים כדי להקהות את חושיו של האדם, לרמותו ולפתותו. מטרתו היא לגרום לאדם לראות בעין יפה את התנהגותו הרעה וללכת בעקבותיה, לגרום לאדם להצטרף אליה בהתנגדות לסמכותו ולריבונותו של אלוהים. אולם כשהאדם מחכים לדעת את תחבולותיו, מזימותיו ומאפייניו השפלים, ואינו חפץ בכך שהוא ימשיך לרמוס ולהונות אותו, להמשיך לעבוד למענו בפרך או להיענש ולהיות מושמד יחד עמו, השטן משנה את מאפייניו הקדושים לשעבר וקורע מעליו את המסיכה המזוייפת על מנת לחשוף את פניו האמיתיות, הרעות, המרושעות, המכוערות והפראיות. דבר לא היה מוצא חן בעיניו יותר מאשר להכחיד את כול מי שמסרב להיות חסידו ומי שמתנגד לכוחותיו הרעים' ("אלוהים עצמו, הייחודי ב'" ב'הדבר מופיע בבשר'). 'הסיבה לכך שהשטן מרוגז וזועם היא זו: תחבולותיו, שאין להעלותן על דל שפתיים, נחשפו. לא קל לו להצליח במזימותיו מבלי להיענש. שאפתנותו ותשוקתו הפראיות להחליף את אלוהים ולנהוג כאלוהים, הוכו ונחסמו. מטרתו לשלוט באנושות כולה הסתיימה כעת בלא כלום ולא ניתן יהיה להגשימה לעולם' ("אלוהים עצמו, הייחודי ב'" ב'הדבר מופיע בבשר').

לאחר קריאת דברי האל, האחות העבירה שיתוף ואמרה כך: "דברי האל חושפים את הסיבה הבסיסית שבעטיה האל מתנגד לאלוהים ופוגע באנושות. אם נייחס את דברי האל למעשי ההתנגדות של הממשל הקומוניסטי בסין, המכוונים נגד אלוהים, נראה בבירור שזוהי התגלמותו של השטן, ושזהו המשטר השטני ששונא ביותר את האמת ומתנגד לאלוהים. הוא בשום אופן לא יתיר לאנשים להאמין באלוהים או לבחור בדרך הנכונה, וזאת כדי לבסס את סין כאזור אתיאיסטי – הממשל הקומוניסטי רוצה לחסל את כל האמונות הדתיות, וזה נכון במיוחד באחרית הימים – האל הכול יכול בהתגלמותו הופיע ועבד בסין, והוא הביע אמיתות כדי להביא אור לאנושות. אנשים מכל הדתות והזרמים, שמאמינים באלוהים באמת ואוהבים את האמת, קוראים את דברי האל הכול יכול ורוכשים ידיעה ודאית שאלו דברי אמת. בזה אחר זה הם מקבלים את עבודתו באחרית הימים. רבים למדו להבין את האמת מתוך קריאת דברי האל, והם למדו כיצד להבחין בין טוב לרע. הם למדו לראות בבירור את מהותו המרושעת של הממשל הקומוניסטי בסין, והם נכונים לדחות אותו. הם מתחילים לחתור לאמת ולבחור בדרך הנכונה בחיים. ככל שהמשטר רואה יותר ויותר אנשים שאמונתם באל מתחזקת, עיניו יוקדות בזעם. הממשל מקווה לשווא לגרור אנשים בחזרה למחנהו, כדי שימשיכו להיות עבדי המשטר, מדרס לרגליו. לשם כך, הממשל הקומוניסטי בסין רודף ומדכא בטירוף את כנסיית האל הכול יכול – לא רק באמצעות המצאת כל מיני שקרים כדי להשמיץ אותה ולטפול עליה אשמות שווא, אלא גם בכל מיני טקטיקות בזויות. פעמים רבות הממשל פרסם מסמכים סודיים כדי להפעיל חילות גדולים של משטרה חמושה וצבא, על מנת לעצור ולרדוף בצורה מטורפת משיחיים מכנסיית האל הכול יכול בקנה מידה לאומי, מתוך ניסיון הזוי לעצור את התפשטות עבודת הבשורה של אלוהים ולחסל כליל את כנסיית האל הכול יכול. בפרט בשנים האחרונות, כל מיני סרטי וסרטוני בשורה שהפיקה כנסיית האל הכול יכול הועלו לאינטרנט בזה אחר זה ובשורת מלכות האל התפשטה ברחבי העולם כאש בשדה קוצים. הממשל הקומוניסטי הסיני מודע לאשמתו; הוא יודע שמאז שהוא אוחז ברסן השלטון, הוא רצח אנשים רבים מספור ועשה מעשי רשע מכל סוג אפשרי; חוב הדמים שלו כבד מרוב רדיפת משיחיים. הוא חושש שבכל העולם אנשים יקבלו את עבודת האל, יבינו את האמת, יראו בבירור את פניו הנתעבות ואז ידחו אותו והוא יישאר ללא דריסת רגל בעולם. כשזה יקרה, שאיפתו הפראית לשלוט בכל האנושות ולהיות אל תסוכל. זו הסיבה לעליית המדרגה ברדיפת כנסיית האל הכול יכול בידי הממשל הקומוניסטי בסין. הממשל תכנן בקפידה את תיק צ'או-יאה מ-28 במאי כדי להפליל את הכנסייה במטרה להרגיז ולבלבל את אלו שאינם יודעים את האמת, וכדי לגרום להם לשנוא את אלוהים ואת כנסיית האל הכול יכול, ותוך כדי כך לעשות מעשים רעים. מכאן אנו רואים שהממשל הקומוניסטי הוא פרוורטי ופועל בניגוד לחוקי השמיים. הממשל מתעב לחלוטין את אלוהים ושונא את האמת. הוא אויב האל – שד שמתנגד לאלוהים. אך אלוהים הוא כל-יכול וחכמתו מופעלת על תכסיסי השטן. פניו הכעורות של הממשל הקומוניסטי הסיני נחשפים לאור היום בשל ההתנגדות והדיכוי המטורפים שהוא עצמו מפעיל, ונבחרי האל יכולים להיווכח בטבעו המרושע והריאקציונרי בצורה ברורה אף יותר. הם מפתחים כושר הבחנה ביחס לטבעו הבזוי והמרושע. רצונם ללכת בעקבות האל מתחזק אף יותר, והם מעדיפים אפילו לוותר על חייהם מאשר להפסיק ללכת בעקבות האל. זה מראה שלא משנה עד כמה הממשל הקומוניסטי הסיני הוא פראי, הוא אינו יכול למנוע ממאמינים אמיתיים ללכת בעקבות האל, קל וחומר לעצור את עבודת האל".

לאחר ששמעתי את דברי האל הכול יכול ואת השיתוף מפי האחות הזו, הבנתי שהממשל הקומוניסטי הסיני רודף את כנסיית האל הכול יכול מפני שמהותו היא השנאה לאמת, ומפני שהוא אויב לאלוהים. הממשל רוצה לשלוט בעם ולאחוז בו אחיזה איתנה, אך האמיתות שמביע האל הכול יכול משתרשות עמוק בלבבות האנשים. הממשל הקומוניסטי בהחלט אינו מעוניין שכל העם הסיני ילך לצד האל, ולכן הוא עושה ככל יכולתו כדי להמציא שמועות שיטעו את הציבור, ולרקוח תיקים כוזבים כדי לטפח בציבור זעם שיאפשר לו לרדוף את כנסיית האל הכול יכול. כך נוצר תיק צ'או-יאה מ-28 במאי. הספקות שהיו לי ביחס לכנסיית האל הכול יכול נעלמו ברגע שהבנתי את האמת, אך דבר אחד עדיין הטריד אותי: היות שהממשל הקומוניסטי מדכא כל כך את הכנסייה, האם אשתי תוכל להאמין באלוהים בבטחה?

כעת האחים והאחיות הקרינו עבורי סרט, "שקרי הקומוניזם". בסרט היה קטע מדברי האל שממש נגע לליבי: "אנחנו סמוכים ובטוחים ששום מדינה ושום כוח לא יכולים לעמוד בדרכו של אלוהים ובמה שהוא רוצה להשיג. בסופו של דבר, אלוהים יעניש את כל מי שחוסם את עבודת האל, מתנגד לדבר האל, מפריע לתוכניתו של אלוהים ופוגם בה. מי שמתריס נגד עבודת האל יישלח לגיהינום. כל מדינה שמתריסה נגד עבודת האל תיחרב. כל אומה שקמה להתנגד לעבודת האל תימחה מעל פני האדמה ותחדל מלהתקיים" ("אלוהים שולט בגורל האנושות כולה" ב'הדבר מופיע בבשר'). יכולתי לחוש את סמכותו ומלכותיותו של האל מתוך דבריו. שום כח מרושע של השטן, שום אדם לא יוכל בשום אופן להכשיל את עבודת האל. גם אם אנשי הממשל הקומוניסטי הסיני מייגעים את מוחם כדי להשמיץ ולגנות את כנסיית האל הכול יכול ואף עוצרים ורודפים באופן שטני את האחים והאחיות מהכנסייה, האחים והאחיות בכל זאת ממשיכים להאמין באלוהים וללכת בעקבותיו, וסרטי הבשורה, היצירות המקהלתיות וסרטוני השירה והריקודים שהם מפיקים מתפרסמים ללא הרף באינטרנט, ללא שום הפרעה מצד הממשל הקומוניסטי הסיני. לבסוף ראיתי עד כמה האל הוא כל-יכול, והבנתי ששום כח לא יכול לבלום את עבודתו. כמאמינה באלוהים, אלוהים מהווה כח גיבוי לאשתי, ולכן אין לי שום סיבה לדאוג. לאחר שהבנתי את כל זאת, כל הדאגות וההסתייגויות שבליבי נעלמו. אמרתי לאשתי בחיוך: "זה בסדר שתאמיני באל הכול יכול. הייתי כה עיוור קודם – עשיתי טעות, האמנתי למה ששמעתי וגרמתי לך לסבול כל כך הרבה. זו היתה כזו שגיאה מצדי. מכאן ואילך תזכי לתמיכתי המלאה כמאמינה". דמעות הציפו את עיניה והיא אמרה ברגש: "הודות לאלוהים היית מסוגל לראות מבעד לשקרי הממשל הקומוניסטי הסיני ולהגיח מתוך ערפל הבלבול. כזו היא הכוונתו ומנהיגותו של האל!"

מאותה נקודה ואילך התחלתי לצפות מדי פעם, יחד עם אשתי, בסרטים שהפיקה כנסיית האל הכול יכול, והקשבתי לדבריה אודות אמונתה. אך עדיין חשתי שאמונה באלוהים היא עניין פשטני. אמת, יכולתי להאמין באלוהים בליבי, אך עדיין היה עליי לפרנס את משפחתי במידה שתאפשר לנו חיים יפים. רק מאוחר יותר, לאחר שעברתי משבר בריאותי, זכיתי להבנה חדשה לגמרי בנושא האמונה באלוהים.

ערב אחד, כשמשפחתנו סעדה את ארוחת הערב לעת השקיעה, הופיעו אצלי כאבי בטן איומים, וטיפות ענקיות של זיעה קרה החלו לגלוש במורד פניי. אשתי הביאה אותי במהירות לבית החולים, ושם אבחנו שהתוספתן שלי התבקע. זה היה מצב קריטי שחייב ניתוח מיידי. חשתי חוסר אונים ופחד כפי שמעולם לא חשתי לפני כן – אם לא אשרוד, כיצד תסתדרנה אשתי ובתי הקטנה במדינה זרה? מי יהיה שם עבורם? אשתי הבינה מה אני חושב, היא אחזה בידי ואמרה: "אני יודעת מה מדאיג אותך. אלוהים הוא כל-יכול וכל הדברים נתונים בידיו. לו המילה האחרונה גם ביחס להצלחת הניתוח. עלינו לסמוך על אלוהים ולא משנה כיצד יסתיים הניתוח, איננו יכולים להאשים את האל ועלינו להתמסר לשלטונו ולהסדריו". נדתי בראשי לאחר ששמעתי את דבריה. לאחר שנסגרה הדלת לחדר הניתוח עצמתי עיניים והתפללתי לאלוהים: "האל הכול יכול! אני מבועת. אנא תן לי אמונה כדי שלא אפחד עוד. אני מוכן לסמוך עליך". לאחר התפילה חשתי פחות מפוחד, וקטע מדברי האל עלה בדעתי, מתוך אחד הסרטים: "כל מה שיש לאדם – שלום ושמחה, ברכות וביטחון אישי – נמצאים למעשה בשליטת האל, ושהוא מכוון וקובע את הגורל של כל אדם" ("אלוהים עצמו, הייחודי ו'" ב'הדבר מופיע בבשר'). "זה נכון", חשבתי, "אלוהים הוא כל-יכול וחיי נתונים בידיו. הצלחת הניתוח שלי היום תלויה בשלטונו ובהסדריו של אלוהים, ולכן כשאני מוסר את הכל בידי האל, אין לי שום סיבה לדאוג". דברי האל נסכו בי אמונה; ליבי המוטרד נרגע ושוב לא הייתי מודאג כל כך בשל האפשרות שהניתוח לא יצליח. בהדרגה איבדתי את הכרתי בהשפעת סם ההרדמה. כשהתאוששתי, הרופא אמר לי שהניתוח עבר בהצלחה וידעתי שאלוהים גונן עליי. שיבחתי את האל והודיתי לו שוב ושוב.

לאחר מכן נתקלתי בדברים האלה מפי האל: "הדבר הראשון שעל האדם להבין כשכף רגלו דורכת לראשונה על פני האדמה, הוא מאין באים בני האדם, מדוע הם חיים, מי מכתיב את הגורל האנושי, מי מקיים את האדם ולמי יש ריבונות על קיומו. אלה הם הנכסים האמיתיים בחיים, הבסיס והתשתית להישרדות האנושית, ולא הלמידה כיצד לפרנס את המשפחה או להשיג עושר ותהילה, לא הלמידה כיצד להתבלט בהמון או לחיות חיים אמידים יותר, לא כול שכן הלמידה כיצד להצטיין ולהתחרות בהצלחה מול אחרים. על אף שכישורי ההישרדות השונים שבני אדם מקדישים את חייהם לרכישת השליטה בהם, יכולים להציע שפע של נוחות חומרית, הם לעולם אינם מביאים ללב האדם שלווה ונחמה אמיתית, אלא גורמים לבני האדם לאבד ללא הרף את הכיוון, להתקשות לשלוט בעצמם, להחמיץ כול הזדמנות ללמוד את משמעות החיים, והם יוצרים זרם תחתי של קושי הקשור לדרך הנכונה להתמודד עם המוות. בדרך זו, נהרסים חייהם של בני אדם. הבורא נותן לכול אדם יחס הוגן, נותן לכול אחד חיים שלמים של הזדמנויות לחוות ולהכיר את ריבונותו, אולם רק כאשר המוות מתקרב, כשצל המוות תלוי מעל ראשו של האדם, הוא מתחיל לראות את האור – ואז כבר מאוחר מדי" ("אלוהים עצמו, הייחודי ג'" ב'הדבר מופיע בבשר').

ליבי התבהר לאחר שקראתי את דברי האל והבנתי שאיננו חיים סתם בעולם הזה, כדי לחיות חיים בינוניים, להאכיל את משפחותינו ולשגשג מבחינה כלכלית, או כדי להיות מושא לקנאת האחרים והערצתם, כשאנו רודפים אחר התהילה והרווחים. כבני אדם, אנו ברואי האל. רק כשנאמין באל ונעבוד אותו, רק כשנחתור לאמת, נבין אותה, נצליח להכיר את אלוהים ולהבין בבירור שאלוהים מושל בכל הדברים בחיינו ושגורלנו נתון בידיו – רק אז נוכל באמת להישמע לשלטונו ולהסדריו, ולהתנהג ולהתנהל בהתאם לדבריו. זו הדרך היחידה לחיות חיים עם משמעות וערך; רק כך חיינו אלה לא יהיו לשווא. נזכרתי בהרגשתי מקודם – האמנתי שאמונה באלוהים היא עניין פשטני ושמה שעליי לעשות בחיי הוא להרוויח כסף עבור משפחתי. רק כשחליתי בצורה שסיכנה את חיי התעוררתי לבסוף. לא משנה כמה כסף נרוויח או עד כמה מעמדנו יהיה גבוה, כשנחלה, הדברים האלו לא יקלו על סבלנו ולא יפחיתו מהפחד ומחוסר האונים שבעמקי ליבנו. על סף המוות, הכסף, התהילה והמזל הטוב אינם יכולים בשום אופן להשיב לנו את חיינו או להאריך את ימינו. אני מודה לאל – הוא זה שנטע בי אמונה וכוחות באמצעות דבריו, כשהתמודדתי מול חולי וחשתי כה מפוחד וחסר אונים. האל נתן לי דבר-מה להישען עליו, כדי שאוכל להתמודד ברוגע מול כל מה שעמד להתרחש. אציין במיוחד שהדאגה וההגנה שקיבלתי מאלוהים הם אלו שאפשרו לי לעבור את הניתוח ללא בעיות. החוויה הזו גרמה לי להרגיש באמת שאלוהים הוא ממשי וחי, שהוא יכול לסייע לנו ולתמוך בנו בכל עת, ושהוא משמש עבורנו גם כגב חזק. כבני אדם, הדבר שעלינו לחתור אליו ביותר לאורך חיינו הוא האמונה באלוהים. עלינו לעבוד את אלוהים ועלינו להבין את שלטון האל ולהתמסר לו. ההתנסות הזו שינתה את הרושם המוטעה שהיה לי, לפיו האמונה באל היא עניין פשטני. החלטתי לחיות כמאמין לצדה של אשתי, לקרוא את דברי האל ולבחור בדרך החתירה לאמת והכרת האל.

כשהאחים והאחיות מכנסיית האל הכול יכול שמעו שחליתי, הם באו לבקרני בבית החולים. כשנודע להם שלא אוכל לעבוד במשך זמן מה ושלמשפחתנו לא יהיה מקור הכנסה, הם סייעו לי להגיש בקשה למענק מצוקה ולבקש שיוחזרו לי רוב הוצאותיי הרפואיות. בחברה כה קרה ואדישה, נכונותם הכנה של האחים והאחיות לעזור העניקה לי תחושה אמיתית של חמימות, כאילו כולנו חלק מאותה משפחה. לאחר תקופה מסויימת שבה הייתי איתם בקשר, ראיתי שכולם אנשים טובים במובן העמוק, שנסמכים על דברי האל במגעיהם עם זולתם. ראיתי שהם נוהגים באחרים בכנות, שהם הגונים, נוהגים בכבוד ומדברים בכבוד ושאנושיותם וצורת חייהם היו בדיוק כפי שניתן לצפות ממשיחיים. הם נבדלו לחלוטין מהאנשים שעבדתי איתם – כמעט שלא נותרו עוד אנשים כמותם בעולם. הרגשתי שדברי האל הכול יכול יכולים באמת לשנות אנשים ולהוביל אותנו אל הדרך הנכונה, והרגשתי שהכנסייה הזו מלאה באהבה, כנסייה שמעניקה חום רב לבני האדם.

אני נזכר בעבר, בימים שבהם סנוורו אותי שקרי הממשל הקומוניסטי, כשסירבתי שוב ושוב לברר או לחקור את עבודת האל באחרית הימים ואף עמדתי למכשול לאשתי כמאמינה – אך אלוהים לא ויתר על הניסיון להושיעני. אלוהים השתמש בדבריו, אותם הקריאו לי האחים והאחיות, ובסרטים שהם הקרינו עבורי, ובכך הוא אפשר לי לראות מבעד לשקרי הממשל הקומוניסטי – לראות בבירור את האמת האפלה שמסתתרת מאחוריהם. כשדאגתי כיצד יסתיים הניתוח שלי וחייתי בפחד, דברי האל האירו את עיניי והנחו אותי – הם הקנו לי אמונה וכוחות ותיקנו את השקפותיי המוטעות. כשלא יכולתי לעבוד לאחר הניתוח, אלוהים סייע לי ותמך בי באמצעות האחים והאחיות. חוויתי את אהבתו ורחמיו של האל כלפיי, וכן את הסמכות והערך הרב שבדבריו. אני מקבל בשמחה רבה את עבודתו של האל באחרית הימים. כיום אני מרבה להשתתף במפגשים יחד עם אשתי, ולקרוא את דברי האל. אני שבע רצון ומלא שמחה בליבי! אני מודה לאל על שהושיע אותי!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השקרים של הממשל הקומוניסטי הסיני שקופים מבחינתי, ואהבת האל מושכת אותי אליו בחזרה


השקרים של הממשל הקומוניסטי הסיני שקופים מבחינתי, ואהבת האל מושכת אותי אליו בחזרה

מאת קמו, דרום קוריאה

"אני אומר לך עוד פעם אחת – תפסיקי לספר לי על כל ענייני האלוהים האלה, ואסור לך להמשיך להיות בקשר עם המאמינים האלה באלוהים. אם אראה שהיית שוב בקשר איתם, אנפץ את הטלפון שלך לרסיסים!"

"למה? למה אתה עומד בדרכה של אמונתי?" שאלה אשתי בארשת של חוסר הבנה מוחלט.

"למה? זה רק לטובתך ולטובת המשפחה שלנו. את לא יודעת שהממשל הקומוניסטי הסיני עורך פשיטות כבדות על כנסיית האל הכול יכול ומדכא אותה? את לא יודעת על תיק צ'או-יאה מ-28 במאי 2014? באינטרנט כתוב שהעבריין העיקרי בתיק, ז'נג לידונג, הוא חבר בכנסיית האל הכול יכול. אם תתחברי לאנשים האלה, את מסכנת את עצמך בצורה בלתי רגילה!"

היא ענתה בנחישות: "ז'נג לידונג והאחרים לא היו חברים בכנסיית האל הכול יכול – אתה לא יכול פשוט להאמין לדברים האלה שהם אומרים באינטרנט. עמדתי בקשר עם אחים ואחיות מכנסיית האל הכול יכול בחודשיים-שלושה האחרונים, וראיתי שהם כולם אנשים הגונים, אדיבים וכנים כלפי הזולת. הם עוזרים זה לזה בכל פעם שלאחד מהם יש בעיה, וזה בכלל לא כמו שהם אומרים באינטרנט.

רתחתי מזעם ולא השתכנעתי. "תבדקי באינטרנט ותראי בעצמך – אז תדעי אם אני צודק או שלא".

אשתי הושיבה אותי על כיסא ואמרה: "אתה אדם שחושב על דברים לעומק. אתה חייב להתייחס לזה בהיגיון ולדבר בהתאם לעובדות – אתה לא יכול פשוט להקשיב לצד אחד של הסיפור! כל ערוץ תקשורת משמעותי בסין מהווה רק שופר של הממשל הקומוניסטי – כלי שבעזרתו הממשלה מטעה את הציבור. איזו אמינות בכלל יש לדיווחים שלהם? אתה לא זוכר את המחאות בכיכר טיין-אן-מן בשנת 1989? הסטודנטים בכיכר טיין-אן-מן מחו נגד השחיתות ותבעו חירויות דמוקרטיות, אך הממשל הקומוניסטי מצא כמה אלמונים, גרם להם להתחזות לסטודנטים, לחדור לשורותיהם ולהכות, לנפץ, לשדוד, לשרוף ולהפוך כלי רכב צבאיים. האנשים האלה יצרו בלגן לא רגיל, ואז הממשל הקומוניסטי האשים את הסטודנטים בפשעים שלהם. אחר כך הממשל הקומוניסטי הפעיל את ערוצי התקשורת – הטלוויזיה והרדיו – והציף את גלי האתר בדיווחים מטעמו. הממשל השמיץ את תנועת הסטודנטים, האשים אותה במהומות אנטי-מהפכניות ורצח המונים מחבריה – לפחות כמה אלפי סטודנטים נורו למוות או נמחצו ע"י טנקים. כל מי שמכיר את תולדות הממשל הקומוניסטי בסין יודע שהוא תמיד תוקף את הצדק ושהוא פשוט אינו סובל את קיומם של קבוצות או אנשים שיש להם עמדות או דעות פוליטיות שונות. כדי לקיים את עריצותו, הממשל הקומוניסטי תמיד תקף וגינה קבוצות ואנשים כאלה, ואפילו דיכא אותם ואסר לחלוטין על קיומם. בכל פעם שהממשל הקומוניסטי בסין דיכא באלימות אמונה דתית, תנועה לזכויות דמוקרטיות או מחאות מצד מיעוט אתני, בתחילה הוא מפברק תיקים שקריים, לאחר מכן הוא יוצר סקנדל ציבורי ענק כדי לזעזע את הציבור, ולבסוף הוא מדכא אותם באלימות. זו עובדה. באמצעות תיק צ'או-יאה מה-28 במאי, הממשל הקומוניסטי הסיני טפל אשמת שווא על כנסיית האל הכול יכול – בכך הממשל רקח בקפידה תיק כוזב נוסף".

לא יכולתי להפריך את דבריה וחשבתי לעצמי כך: "היא מכירה כמה מקרוביהם של קרבנות המחאה בכיכר טיאן-אן-מן ויודעת מה באמת קרה שם. כל דבריה הם אמת. אך בכל זאת, אפילו אם האירוע בצ'או-יאה לא קשור בכלל לכנסיית האל הכול יכול, אף פעם לא היה לי קשר עם חברי הכנסייה ואיני יודע איזו מין כנסייה זו. אנו חיים בעולם כל כך קשה עכשיו – מה אם ירמו אותה?" אז אמרתי לה שוב שאסור לה לבוא במגע עם אף אחד מכנסיית האל הכול יכול. כשעזבתי, טרקתי את הדלת והותרתי אותה שם בדמעות.

הלילה היה חשוך במיוחד, ללא אור ירח או כוכבים. היתה לי הרגשה ממש איומה כשצעדתי בדרך. חשבתי על עשר שנות נישואינו – מפגישתנו הראשונה, דרך התאהבותנו וכלולותינו – עברנו הרבה ביחד, אך לא משנה במה נתקלנו, תמיד דנו בדברים לעומק ותמכנו זה בזו. אף פעם לא היו לנו מריבות ענקיות, אבל אני ממש תקפתי אותה בשל אמונתה – חשתי שבאמת אסור היה לי להתייחס אליה ככה, אבל בכל זאת – באינטרנט נאמר שכנסיית האל הכול יכול היא מפוקפקת ביותר, אז עשיתי לה טובה כשאסרתי עליה לחיות באמונתה. למה היא לא יכלה להבין אותי? באותו רגע הרגשתי מאד לאה ונסער. שלפתי את הטלפון ותמונה נהדרת של משפחתנו המאושרת הבזיקה לנגד עיניי – חיוכה המתוק של בתנו גירש לרגע את עייפותי. הרהרתי בכך שאני עמוד התווך של המשפחה ושאני מונע מאשתי לחיות באמונתה כדי לגונן עליה ולטובת המשפחה – ולכן החלטתי שעליי לדבוק בעמדתי.

בתקופה שלאחר מכן חששתי שאפגע ברגשותיה של אשתי כלפיי ולכן לא העזתי לפתוח בריבים גדולים. פשוט אמרתי לה לא לדבר איתי על שום דבר שנוגע לאלוהים. אמנם נראה היה שאנו מסתדרים כרגיל על פני השטח, אך תהום כבר נפערה בינינו.

יום אחד, בעודי נכנס הביתה לאחר שסיימתי את משמרת הבוקר בעבודה, שמעתי מוסיקה עליזה בוקעת מחדר השינה יחד עם פרצי צחוק עליז מאשתי ובתי. חשבתי בסקרנות: "מה? לא שמעתי כאלה צלילי שמחה בבית כל כך הרבה זמן. מאז שאשתי באה לדרום קוריאה, היא אף פעם לא באמת התרגלה לסביבה כאן בגלל ההבדלים בסגנון החיים, בשפה ובתרבות. יש להדגיש שהיא הותירה מאחוריה אם ישישה ומשרה שהיא אהבה, ואין לצדה קרובים או חברים כלשהם – היא יושבת הרבה לבד ובוכה. ראיתי אותה כאובה ונסערת, אך מעולם לא ידעתי כיצד לנחם אותה, אז איזה שיר יכול להביא לה עכשיו כל כך הרבה אושר?" פתחתי את הדלת מבלי להשמיע קול וראיתי סרטון שירה וריקודים בהפקת כנסיית האל הכול יכול – "אהבת האמת של אלוהים". הסרטון הוקרן על מסך המחשב. שש בחורות רקדו בעליצות ושרו ברגש רב, אך מה שצבט בליבי היה החיוכים מלאי האושר שקרנו מפניהן. הייתי מלא סקרנות וחשבתי: "איזו מין כנסייה זו, איזו מין קבוצה זו? מדוע השירים והריקודים שלהם כל כך מדבקים, כל כך מרגיעים? אם הם באמת אנשים רעים, איך ייתכן שיש להם חיוכים כל כך אמיתיים וטובי-לב?"

בתי הבחינה בי ואמרה בשמחה: "אבא, זה לא שיר יפה? אימא ואני ממש אוהבות אותו. שיר ורקוד איתנו!" הרמתי אותה לחיבוק, נישקתי את פניה הקטנות ואמרתי לה בנימה פייסנית: "מותק, אני אוהב שירים וריקודים נמרצים, עם עוצמה". היא נדה בראשה והרהרה לרגע: "אבא, אתה אוהב סטפס, נכון? אימא, שימי את הסרטון הזה עם הריקוד היפה בשבילו". לא היה לי לב לעצור אותה וחשבתי שאני אצפה לרגע, אפילו אם זה מכנסיית האל הכול יכול – בתקופה הזו אווירה כל כך הרמונית היתה די נדירה אצלנו בבית. חיבקתי את בתי, התיישבתי ליד אשתי והתחלתי לצפות. סרטון השירה והריקודים "אלוהים הביא תהילתו למזרח" היה נמרץ, מלא עוצמה, קצבי ומהנה. הם רקדו סטפס במרץ הירואי כזה; תמיד אהבתי לשיר ולרקוד, אז ממש נכנסתי לזה. אשתי אמרה בהתרגשות, כשראתה עד כמה התחברתי לשיר: "את כל השירים והריקודים האלה עיבדו והקליטו אחים ואחיות מכנסיית האל הכול יכול. אף אחד מהם אינו מקצוען". לא יכולתי שלא לחשוב על זה ברצינות: "איך אנשים בלי הכשרה מקצועית יכולים לרקוד כל כך טוב?" חשבתי. היא אמרה בחיוך: "זה מדהים, לא? ללא העבודה וההכוונה של האל עצמו, האם חובבנים היו מסוגלים לרקוד ככה? היית נדהם אף יותר אילו ראית את הסרטים שהם עשו. כנסיית האל הכול יכול נהנית מעבודתה של רוח הקודש – אלוהים בירך אותה. זו הסיבה שהשירים, הריקודים והסרטים שלהם עשויים כל כך טוב, ומלבד זאת, כל האמיתות שמועברות בסרטים שלהם מועילות מאד לאנשים. כל התעמולה השלילית הזו באינטרנט היא רק שקרים שמפיץ הממשל הקומוניסטי הסיני על כנסיית האל הכול יכול. אין בהם שמץ של אמת. הממשל הקומוניסטי מפיץ את השקרים האלה כדי שכולם ינקטו גישה עויינת כלפי כנסיית האל הכול יכול, לא יעזו לבחון את עבודתו של האל באחרית הימים ויאבדו כך את ישועת האל".

כששמעתי את דבריה וראיתי את פניה הקורנות שניבטו בי, סקרנותי גברה אף יותר. חשבתי כיצד היא התאוששה מהדיכאון שהיא חשה בשל געגועיה לארצה ולאימה, מאז שהחלה להאמין באל הכול יכול. ראיתי גם שהיא נעשתה סבלנית יותר עם בתה ושוב לא יצאה מכליה; היא גם התחילה לטפל בי בצורה יוצאת מן הכלל. האם באמת ייתכן שהאל הכול יכול שינה את אשתי? האם כנסיית האל הכול יכול נהדרת כמו שהיא אומרת? כשחשבתי על כל זה, חשתי רגשות סותרים – לא ידעתי אם עליי להניח לה לחיות באמונתה. לאחר מאבק פנימי החלטתי ללכת לכנסיית האל הכול יכול ולבדוק את הדברים בעצמי. אם הדברים אינם דומים למה שנאמר באינטרנט, לא אמשיך לעמוד בדרכה בשום אופן.

בסוף השבוע, כשהייתי פנוי מעבודה, ניגשתי לאשתי ואמרתי לה שאני רוצה ללכת ולראות את כנסיית האל הכול יכול – וזו היתה עבורה הפתעה נעימה. ברגע שהגענו לשם, האחים והאחיות קיבלו אותנו בחמימות וחשתי על פי הבעות פניהם, התנהגותם והתקשורת שלהם עם חבריהם שהם אנשים טובים וכנים. עצבנותי התפוגגה לאטה ושוב הרגשתי צורך לעמוד על המשמר. ואז, אחת האחיות אמרה לכולם בהתרגשות: "אחים ואחיות, המחזמר 'סיפורה של סייאושן' זכה בפרס בינלאומי!" שאלתי מתוך סקרנות: "אני יכול לצפות בו?" וכולם הביעו את הסכמתם ביחד והתחילו להקרין את המחזמר. המעלות והמורדות שעברה סייאושן בסיפור ממש נגעו לליבי וחשבתי שגם אני דומה לסייאושן. בעקבות אסון במשפחה נדדתי ממקום למקום בחברה בגיל צעיר, סבלתי מהצקות ומהשפלות פשוט כדי להסתדר וזכיתי ליחס קר ואדיש. ובתקופה הנוכחית עבדתי קשה כדי להתפרנס ועברתי כל מיני דברים, מרים ומתוקים. סבלתי הרבה ועברתי מעלות ומורדות במרוצת השנים, וחשתי עייף ועצוב אך תמיד הפגנתי עוצמה מול אשתי וחבריי. מי יכול היה לדעת על הכאב שבליבי? השיר הבא הושר לקראת סוף המחזמר: "...יש לאל הכול יכול רחמים לבני האדם שסובלים עמוקות. לצד זאת, נמאס לו מבני האדם מחוסרי ההכרה, משום שהיה עליו להמתין זמן רב מדי כדי לקבל תשובה מהאנושות. הוא רוצה לחפש – לחפש את לבכם ואת רוחכם, לתת לכם מים ומזון ולהעיר אתכם, כדי שכבר לא תהיו צמאים ורעבים. כשאתם עייפים, וכשאתם מתחילים לחוש במידה מסוימת באומללות הקודרת של העולם, אל תאבדו ואל תבכו. האל הכול יכול, הצופה, יקבל את בואכם בכל עת..." ("האל מחפש את ליבך ונפשך" ב'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'). כל אחת מהשורות שבשיר העניקה חום לנפשי האבודה והסובלת. כל תו שהושר הרגיש כמו אם שפורשת את זרועותיה אל ילדה שאבד לה מזמן. חשתי את קריאת האהבה והתרגשתי מעבר לכל דמיון. לא יכולתי לעצור בעד הדמעות שזרמו במורד פניי כשהסתיים המחזמר. היתה זו הפעם הראשונה שבכיתי אי פעם בנוכחות אנשים כה רבים וחשתי מעט נבוך, ולכן הפניתי במהירות ובחשאי את ראשי כדי לנגב את הדמעות. קראתי בכנות: "איזה מחזמר נפלא!" ומחאתי כפיים ל'סיפורה של סייאושן'.

אשתי הביטה בי ואמרה לי בשמחה וברגש רב: "אלוהים חולל בך שינוי ולכן התרגשת מ'סיפורה של סייאושן'. אני יודעת שתיק צ'או-יאה מ-28 במאי השפיע עליך ושהיו לך הרבה אי-הבנות ביחס לעבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. אני יודעת גם שאתה דואג לשלומי ולשלום בתנו, אז היום בוא נביט ונראה מה באמת קרה בתיק הזה.

כעת האחים והאחיות הקרינו עבורי סרט: "האמת שמאחורי תיק צ'או-יאה מה-28 במאי נחשפת". בסרט נחשפו כמה היבטים חשודים מאד בתיק, ונותחו רובד אחר רובד. התעניינתי מאד בסרט וערכתי ניתוח משלי ביחס לתיק, במקביל לסרט, כדי לגלות את האמת. גבותיי נעשו פחות ופחות מכווצות ככל שהסרט נמשך, וכשראיתי כיצד נחשפות עוד ועוד שכבות של שקרים, נאנחתי עמוקות. הבנתי שאת תיק צ'או-יאה מה-28 במאי רקח הממשל הקומוניסטי הסיני במו ידיו כדי לדכא את האמונה הדתית ולחסל את כנסיית האל הכול יכול. הפושעים בתיק, ז'נג לידונג, ז'נג פאן והאחרים, הכחישו במו פיהם שהם חברי כנסיית האל הכול יכול ואמרו שאין להם שום קשר לכנסייה. אך הממשל הקומוניסטי הסיני התעלם לחלוטין מעדויות החשודים ופעל באופן בוטה בניגוד לעובדות בהתעקשו שאת הפשע ביצעו אנשים מכנסיית האל הכול יכול. מה שמתמיה עוד יותר הוא שאפילו ללא משפט או גזר דין, הממשל הקומוניסטי לא המתין אלא האשים בצורה פומבית והחלטית, דרך הטלוויזיה והאינטרנט, את כנסיית האל הכול יכול בתיק, והכל כדי ליצור שערורייה ציבורית כדי להכשיר את דיכוי הכנסייה וחיסולה. הממשל הקומוניסטי בסין טפל אשמת שווא על הכנסייה ויצר תיק כוזב כזה, כדי להכשיר את הקרקע לדיכוי מטורף של משיחיים מהכנסייה, כולל מעצרים, מבלי להיתקל בהתנגדות. באותה הדרך בדיוק דיכא הממשל הקומוניסטי את תנועת הסטודנטים של 4 ביוני בשנת 1989 – תחילה היא המציאה שמועות שנועדו להציג את תנועת הסטודנטים הפטריוטית כקבוצת מחוללי מהומות אנטי-מהפכניים, ולאחר מכן היא החלה לבצע מעצרים ולרצוח אנשים. למול העובדות, הבנתי לבסוף בבהירות מלאה שהטקטיקה שבה משתמש הממשל הקומוניסטי כדי לחסל מתנגדים היא זו: ראשית, להמציא שמועות ולעוות את העובדות, אחר כך לטפול עליהם אשמות שווא ולבסוף לדכא אותם באלימות. באמצעות היפוך מלא של האמת, עיוות המציאות וטפילת האשמות שווא על כנסיית האל הכול יכול, הממשל הקומוניסטי יוצר מצב שבו אנשים שאינם יודעים את האמת מתפתים להאמין לשקריו, והם לא יבינו נכונה את הכנסייה – הממשל הקומוניסטי הסיני הוא כה נתעב! אך דבר שעדיין לא הבנתי הוא זה – האחים והאחיות בכנסיית האל הכול יכול הם אנשים הגונים שאינם דומים כלל לנאמר באינטרנט, ואם כן, איזו סיבה יש לממשל הקומוניסטי הסיני לרדוף את הכנסייה בכזו חמת זעם, ולהשקיע מאמצים כה רבים כדי להדביק לכנסיית האל הכול יכול את אותו תיק רצח ולעצור את חבריה? מה התרחש באמת?

דיברתי על מה שלא הבנתי ואחת האחיות השיבה כך: "בוא נקרא קודם כל שני קטעים מדברי האל". 'השטן זוכה בתהילתו על ידי הונאת הציבור. הוא מתבסס פעמים רבות כחיל חלוץ וכדוגמה ומופת לצדק. תחת דגל השמירה על הצדק, הוא פוגע באדם, מכלה את נשמתו, ונעזר בכול מיני אמצעים כדי להקהות את חושיו של האדם, לרמותו ולפתותו. מטרתו היא לגרום לאדם לראות בעין יפה את התנהגותו הרעה וללכת בעקבותיה, לגרום לאדם להצטרף אליה בהתנגדות לסמכותו ולריבונותו של אלוהים. אולם כשהאדם מחכים לדעת את תחבולותיו, מזימותיו ומאפייניו השפלים, ואינו חפץ בכך שהוא ימשיך לרמוס ולהונות אותו, להמשיך לעבוד למענו בפרך או להיענש ולהיות מושמד יחד עמו, השטן משנה את מאפייניו הקדושים לשעבר וקורע מעליו את המסיכה המזוייפת על מנת לחשוף את פניו האמיתיות, הרעות, המרושעות, המכוערות והפראיות. דבר לא היה מוצא חן בעיניו יותר מאשר להכחיד את כול מי שמסרב להיות חסידו ומי שמתנגד לכוחותיו הרעים' ("אלוהים עצמו, הייחודי ב'" ב'הדבר מופיע בבשר'). 'הסיבה לכך שהשטן מרוגז וזועם היא זו: תחבולותיו, שאין להעלותן על דל שפתיים, נחשפו. לא קל לו להצליח במזימותיו מבלי להיענש. שאפתנותו ותשוקתו הפראיות להחליף את אלוהים ולנהוג כאלוהים, הוכו ונחסמו. מטרתו לשלוט באנושות כולה הסתיימה כעת בלא כלום ולא ניתן יהיה להגשימה לעולם' ("אלוהים עצמו, הייחודי ב'" ב'הדבר מופיע בבשר').

לאחר קריאת דברי האל, האחות העבירה שיתוף ואמרה כך: "דברי האל חושפים את הסיבה הבסיסית שבעטיה האל מתנגד לאלוהים ופוגע באנושות. אם נייחס את דברי האל למעשי ההתנגדות של הממשל הקומוניסטי בסין, המכוונים נגד אלוהים, נראה בבירור שזוהי התגלמותו של השטן, ושזהו המשטר השטני ששונא ביותר את האמת ומתנגד לאלוהים. הוא בשום אופן לא יתיר לאנשים להאמין באלוהים או לבחור בדרך הנכונה, וזאת כדי לבסס את סין כאזור אתיאיסטי – הממשל הקומוניסטי רוצה לחסל את כל האמונות הדתיות, וזה נכון במיוחד באחרית הימים – האל הכול יכול בהתגלמותו הופיע ועבד בסין, והוא הביע אמיתות כדי להביא אור לאנושות. אנשים מכל הדתות והזרמים, שמאמינים באלוהים באמת ואוהבים את האמת, קוראים את דברי האל הכול יכול ורוכשים ידיעה ודאית שאלו דברי אמת. בזה אחר זה הם מקבלים את עבודתו באחרית הימים. רבים למדו להבין את האמת מתוך קריאת דברי האל, והם למדו כיצד להבחין בין טוב לרע. הם למדו לראות בבירור את מהותו המרושעת של הממשל הקומוניסטי בסין, והם נכונים לדחות אותו. הם מתחילים לחתור לאמת ולבחור בדרך הנכונה בחיים. ככל שהמשטר רואה יותר ויותר אנשים שאמונתם באל מתחזקת, עיניו יוקדות בזעם. הממשל מקווה לשווא לגרור אנשים בחזרה למחנהו, כדי שימשיכו להיות עבדי המשטר, מדרס לרגליו. לשם כך, הממשל הקומוניסטי בסין רודף ומדכא בטירוף את כנסיית האל הכול יכול – לא רק באמצעות המצאת כל מיני שקרים כדי להשמיץ אותה ולטפול עליה אשמות שווא, אלא גם בכל מיני טקטיקות בזויות. פעמים רבות הממשל פרסם מסמכים סודיים כדי להפעיל חילות גדולים של משטרה חמושה וצבא, על מנת לעצור ולרדוף בצורה מטורפת משיחיים מכנסיית האל הכול יכול בקנה מידה לאומי, מתוך ניסיון הזוי לעצור את התפשטות עבודת הבשורה של אלוהים ולחסל כליל את כנסיית האל הכול יכול. בפרט בשנים האחרונות, כל מיני סרטי וסרטוני בשורה שהפיקה כנסיית האל הכול יכול הועלו לאינטרנט בזה אחר זה ובשורת מלכות האל התפשטה ברחבי העולם כאש בשדה קוצים. הממשל הקומוניסטי הסיני מודע לאשמתו; הוא יודע שמאז שהוא אוחז ברסן השלטון, הוא רצח אנשים רבים מספור ועשה מעשי רשע מכל סוג אפשרי; חוב הדמים שלו כבד מרוב רדיפת משיחיים. הוא חושש שבכל העולם אנשים יקבלו את עבודת האל, יבינו את האמת, יראו בבירור את פניו הנתעבות ואז ידחו אותו והוא יישאר ללא דריסת רגל בעולם. כשזה יקרה, שאיפתו הפראית לשלוט בכל האנושות ולהיות אל תסוכל. זו הסיבה לעליית המדרגה ברדיפת כנסיית האל הכול יכול בידי הממשל הקומוניסטי בסין. הממשל תכנן בקפידה את תיק צ'או-יאה מ-28 במאי כדי להפליל את הכנסייה במטרה להרגיז ולבלבל את אלו שאינם יודעים את האמת, וכדי לגרום להם לשנוא את אלוהים ואת כנסיית האל הכול יכול, ותוך כדי כך לעשות מעשים רעים. מכאן אנו רואים שהממשל הקומוניסטי הוא פרוורטי ופועל בניגוד לחוקי השמיים. הממשל מתעב לחלוטין את אלוהים ושונא את האמת. הוא אויב האל – שד שמתנגד לאלוהים. אך אלוהים הוא כל-יכול וחכמתו מופעלת על תכסיסי השטן. פניו הכעורות של הממשל הקומוניסטי הסיני נחשפים לאור היום בשל ההתנגדות והדיכוי המטורפים שהוא עצמו מפעיל, ונבחרי האל יכולים להיווכח בטבעו המרושע והריאקציונרי בצורה ברורה אף יותר. הם מפתחים כושר הבחנה ביחס לטבעו הבזוי והמרושע. רצונם ללכת בעקבות האל מתחזק אף יותר, והם מעדיפים אפילו לוותר על חייהם מאשר להפסיק ללכת בעקבות האל. זה מראה שלא משנה עד כמה הממשל הקומוניסטי הסיני הוא פראי, הוא אינו יכול למנוע ממאמינים אמיתיים ללכת בעקבות האל, קל וחומר לעצור את עבודת האל".

לאחר ששמעתי את דברי האל הכול יכול ואת השיתוף מפי האחות הזו, הבנתי שהממשל הקומוניסטי הסיני רודף את כנסיית האל הכול יכול מפני שמהותו היא השנאה לאמת, ומפני שהוא אויב לאלוהים. הממשל רוצה לשלוט בעם ולאחוז בו אחיזה איתנה, אך האמיתות שמביע האל הכול יכול משתרשות עמוק בלבבות האנשים. הממשל הקומוניסטי בהחלט אינו מעוניין שכל העם הסיני ילך לצד האל, ולכן הוא עושה ככל יכולתו כדי להמציא שמועות שיטעו את הציבור, ולרקוח תיקים כוזבים כדי לטפח בציבור זעם שיאפשר לו לרדוף את כנסיית האל הכול יכול. כך נוצר תיק צ'או-יאה מ-28 במאי. הספקות שהיו לי ביחס לכנסיית האל הכול יכול נעלמו ברגע שהבנתי את האמת, אך דבר אחד עדיין הטריד אותי: היות שהממשל הקומוניסטי מדכא כל כך את הכנסייה, האם אשתי תוכל להאמין באלוהים בבטחה?

כעת האחים והאחיות הקרינו עבורי סרט, "שקרי הקומוניזם". בסרט היה קטע מדברי האל שממש נגע לליבי: "אנחנו סמוכים ובטוחים ששום מדינה ושום כוח לא יכולים לעמוד בדרכו של אלוהים ובמה שהוא רוצה להשיג. בסופו של דבר, אלוהים יעניש את כל מי שחוסם את עבודת האל, מתנגד לדבר האל, מפריע לתוכניתו של אלוהים ופוגם בה. מי שמתריס נגד עבודת האל יישלח לגיהינום. כל מדינה שמתריסה נגד עבודת האל תיחרב. כל אומה שקמה להתנגד לעבודת האל תימחה מעל פני האדמה ותחדל מלהתקיים" ("אלוהים שולט בגורל האנושות כולה" ב'הדבר מופיע בבשר'). יכולתי לחוש את סמכותו ומלכותיותו של האל מתוך דבריו. שום כח מרושע של השטן, שום אדם לא יוכל בשום אופן להכשיל את עבודת האל. גם אם אנשי הממשל הקומוניסטי הסיני מייגעים את מוחם כדי להשמיץ ולגנות את כנסיית האל הכול יכול ואף עוצרים ורודפים באופן שטני את האחים והאחיות מהכנסייה, האחים והאחיות בכל זאת ממשיכים להאמין באלוהים וללכת בעקבותיו, וסרטי הבשורה, היצירות המקהלתיות וסרטוני השירה והריקודים שהם מפיקים מתפרסמים ללא הרף באינטרנט, ללא שום הפרעה מצד הממשל הקומוניסטי הסיני. לבסוף ראיתי עד כמה האל הוא כל-יכול, והבנתי ששום כח לא יכול לבלום את עבודתו. כמאמינה באלוהים, אלוהים מהווה כח גיבוי לאשתי, ולכן אין לי שום סיבה לדאוג. לאחר שהבנתי את כל זאת, כל הדאגות וההסתייגויות שבליבי נעלמו. אמרתי לאשתי בחיוך: "זה בסדר שתאמיני באל הכול יכול. הייתי כה עיוור קודם – עשיתי טעות, האמנתי למה ששמעתי וגרמתי לך לסבול כל כך הרבה. זו היתה כזו שגיאה מצדי. מכאן ואילך תזכי לתמיכתי המלאה כמאמינה". דמעות הציפו את עיניה והיא אמרה ברגש: "הודות לאלוהים היית מסוגל לראות מבעד לשקרי הממשל הקומוניסטי הסיני ולהגיח מתוך ערפל הבלבול. כזו היא הכוונתו ומנהיגותו של האל!"

מאותה נקודה ואילך התחלתי לצפות מדי פעם, יחד עם אשתי, בסרטים שהפיקה כנסיית האל הכול יכול, והקשבתי לדבריה אודות אמונתה. אך עדיין חשתי שאמונה באלוהים היא עניין פשטני. אמת, יכולתי להאמין באלוהים בליבי, אך עדיין היה עליי לפרנס את משפחתי במידה שתאפשר לנו חיים יפים. רק מאוחר יותר, לאחר שעברתי משבר בריאותי, זכיתי להבנה חדשה לגמרי בנושא האמונה באלוהים.

ערב אחד, כשמשפחתנו סעדה את ארוחת הערב לעת השקיעה, הופיעו אצלי כאבי בטן איומים, וטיפות ענקיות של זיעה קרה החלו לגלוש במורד פניי. אשתי הביאה אותי במהירות לבית החולים, ושם אבחנו שהתוספתן שלי התבקע. זה היה מצב קריטי שחייב ניתוח מיידי. חשתי חוסר אונים ופחד כפי שמעולם לא חשתי לפני כן – אם לא אשרוד, כיצד תסתדרנה אשתי ובתי הקטנה במדינה זרה? מי יהיה שם עבורם? אשתי הבינה מה אני חושב, היא אחזה בידי ואמרה: "אני יודעת מה מדאיג אותך. אלוהים הוא כל-יכול וכל הדברים נתונים בידיו. לו המילה האחרונה גם ביחס להצלחת הניתוח. עלינו לסמוך על אלוהים ולא משנה כיצד יסתיים הניתוח, איננו יכולים להאשים את האל ועלינו להתמסר לשלטונו ולהסדריו". נדתי בראשי לאחר ששמעתי את דבריה. לאחר שנסגרה הדלת לחדר הניתוח עצמתי עיניים והתפללתי לאלוהים: "האל הכול יכול! אני מבועת. אנא תן לי אמונה כדי שלא אפחד עוד. אני מוכן לסמוך עליך". לאחר התפילה חשתי פחות מפוחד, וקטע מדברי האל עלה בדעתי, מתוך אחד הסרטים: "כל מה שיש לאדם – שלום ושמחה, ברכות וביטחון אישי – נמצאים למעשה בשליטת האל, ושהוא מכוון וקובע את הגורל של כל אדם" ("אלוהים עצמו, הייחודי ו'" ב'הדבר מופיע בבשר'). "זה נכון", חשבתי, "אלוהים הוא כל-יכול וחיי נתונים בידיו. הצלחת הניתוח שלי היום תלויה בשלטונו ובהסדריו של אלוהים, ולכן כשאני מוסר את הכל בידי האל, אין לי שום סיבה לדאוג". דברי האל נסכו בי אמונה; ליבי המוטרד נרגע ושוב לא הייתי מודאג כל כך בשל האפשרות שהניתוח לא יצליח. בהדרגה איבדתי את הכרתי בהשפעת סם ההרדמה. כשהתאוששתי, הרופא אמר לי שהניתוח עבר בהצלחה וידעתי שאלוהים גונן עליי. שיבחתי את האל והודיתי לו שוב ושוב.

לאחר מכן נתקלתי בדברים האלה מפי האל: "הדבר הראשון שעל האדם להבין כשכף רגלו דורכת לראשונה על פני האדמה, הוא מאין באים בני האדם, מדוע הם חיים, מי מכתיב את הגורל האנושי, מי מקיים את האדם ולמי יש ריבונות על קיומו. אלה הם הנכסים האמיתיים בחיים, הבסיס והתשתית להישרדות האנושית, ולא הלמידה כיצד לפרנס את המשפחה או להשיג עושר ותהילה, לא הלמידה כיצד להתבלט בהמון או לחיות חיים אמידים יותר, לא כול שכן הלמידה כיצד להצטיין ולהתחרות בהצלחה מול אחרים. על אף שכישורי ההישרדות השונים שבני אדם מקדישים את חייהם לרכישת השליטה בהם, יכולים להציע שפע של נוחות חומרית, הם לעולם אינם מביאים ללב האדם שלווה ונחמה אמיתית, אלא גורמים לבני האדם לאבד ללא הרף את הכיוון, להתקשות לשלוט בעצמם, להחמיץ כול הזדמנות ללמוד את משמעות החיים, והם יוצרים זרם תחתי של קושי הקשור לדרך הנכונה להתמודד עם המוות. בדרך זו, נהרסים חייהם של בני אדם. הבורא נותן לכול אדם יחס הוגן, נותן לכול אחד חיים שלמים של הזדמנויות לחוות ולהכיר את ריבונותו, אולם רק כאשר המוות מתקרב, כשצל המוות תלוי מעל ראשו של האדם, הוא מתחיל לראות את האור – ואז כבר מאוחר מדי" ("אלוהים עצמו, הייחודי ג'" ב'הדבר מופיע בבשר').

ליבי התבהר לאחר שקראתי את דברי האל והבנתי שאיננו חיים סתם בעולם הזה, כדי לחיות חיים בינוניים, להאכיל את משפחותינו ולשגשג מבחינה כלכלית, או כדי להיות מושא לקנאת האחרים והערצתם, כשאנו רודפים אחר התהילה והרווחים. כבני אדם, אנו ברואי האל. רק כשנאמין באל ונעבוד אותו, רק כשנחתור לאמת, נבין אותה, נצליח להכיר את אלוהים ולהבין בבירור שאלוהים מושל בכל הדברים בחיינו ושגורלנו נתון בידיו – רק אז נוכל באמת להישמע לשלטונו ולהסדריו, ולהתנהג ולהתנהל בהתאם לדבריו. זו הדרך היחידה לחיות חיים עם משמעות וערך; רק כך חיינו אלה לא יהיו לשווא. נזכרתי בהרגשתי מקודם – האמנתי שאמונה באלוהים היא עניין פשטני ושמה שעליי לעשות בחיי הוא להרוויח כסף עבור משפחתי. רק כשחליתי בצורה שסיכנה את חיי התעוררתי לבסוף. לא משנה כמה כסף נרוויח או עד כמה מעמדנו יהיה גבוה, כשנחלה, הדברים האלו לא יקלו על סבלנו ולא יפחיתו מהפחד ומחוסר האונים שבעמקי ליבנו. על סף המוות, הכסף, התהילה והמזל הטוב אינם יכולים בשום אופן להשיב לנו את חיינו או להאריך את ימינו. אני מודה לאל – הוא זה שנטע בי אמונה וכוחות באמצעות דבריו, כשהתמודדתי מול חולי וחשתי כה מפוחד וחסר אונים. האל נתן לי דבר-מה להישען עליו, כדי שאוכל להתמודד ברוגע מול כל מה שעמד להתרחש. אציין במיוחד שהדאגה וההגנה שקיבלתי מאלוהים הם אלו שאפשרו לי לעבור את הניתוח ללא בעיות. החוויה הזו גרמה לי להרגיש באמת שאלוהים הוא ממשי וחי, שהוא יכול לסייע לנו ולתמוך בנו בכל עת, ושהוא משמש עבורנו גם כגב חזק. כבני אדם, הדבר שעלינו לחתור אליו ביותר לאורך חיינו הוא האמונה באלוהים. עלינו לעבוד את אלוהים ועלינו להבין את שלטון האל ולהתמסר לו. ההתנסות הזו שינתה את הרושם המוטעה שהיה לי, לפיו האמונה באל היא עניין פשטני. החלטתי לחיות כמאמין לצדה של אשתי, לקרוא את דברי האל ולבחור בדרך החתירה לאמת והכרת האל.

כשהאחים והאחיות מכנסיית האל הכול יכול שמעו שחליתי, הם באו לבקרני בבית החולים. כשנודע להם שלא אוכל לעבוד במשך זמן מה ושלמשפחתנו לא יהיה מקור הכנסה, הם סייעו לי להגיש בקשה למענק מצוקה ולבקש שיוחזרו לי רוב הוצאותיי הרפואיות. בחברה כה קרה ואדישה, נכונותם הכנה של האחים והאחיות לעזור העניקה לי תחושה אמיתית של חמימות, כאילו כולנו חלק מאותה משפחה. לאחר תקופה מסויימת שבה הייתי איתם בקשר, ראיתי שכולם אנשים טובים במובן העמוק, שנסמכים על דברי האל במגעיהם עם זולתם. ראיתי שהם נוהגים באחרים בכנות, שהם הגונים, נוהגים בכבוד ומדברים בכבוד ושאנושיותם וצורת חייהם היו בדיוק כפי שניתן לצפות ממשיחיים. הם נבדלו לחלוטין מהאנשים שעבדתי איתם – כמעט שלא נותרו עוד אנשים כמותם בעולם. הרגשתי שדברי האל הכול יכול יכולים באמת לשנות אנשים ולהוביל אותנו אל הדרך הנכונה, והרגשתי שהכנסייה הזו מלאה באהבה, כנסייה שמעניקה חום רב לבני האדם.

אני נזכר בעבר, בימים שבהם סנוורו אותי שקרי הממשל הקומוניסטי, כשסירבתי שוב ושוב לברר או לחקור את עבודת האל באחרית הימים ואף עמדתי למכשול לאשתי כמאמינה – אך אלוהים לא ויתר על הניסיון להושיעני. אלוהים השתמש בדבריו, אותם הקריאו לי האחים והאחיות, ובסרטים שהם הקרינו עבורי, ובכך הוא אפשר לי לראות מבעד לשקרי הממשל הקומוניסטי – לראות בבירור את האמת האפלה שמסתתרת מאחוריהם. כשדאגתי כיצד יסתיים הניתוח שלי וחייתי בפחד, דברי האל האירו את עיניי והנחו אותי – הם הקנו לי אמונה וכוחות ותיקנו את השקפותיי המוטעות. כשלא יכולתי לעבוד לאחר הניתוח, אלוהים סייע לי ותמך בי באמצעות האחים והאחיות. חוויתי את אהבתו ורחמיו של האל כלפיי, וכן את הסמכות והערך הרב שבדבריו. אני מקבל בשמחה רבה את עבודתו של האל באחרית הימים. כיום אני מרבה להשתתף במפגשים יחד עם אשתי, ולקרוא את דברי האל. אני שבע רצון ומלא שמחה בליבי! אני מודה לאל על שהושיע אותי!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה