18.12.20

איזה גמול ניתן לעלמות החכמות? האם העלמות הטיפשות ינחלו אסון?

,כנסיית האל הכול יכול,העלמות החכמות

דברי אלוהים רלוונטיים:

"לפעול לפי עבודתה של רוח הקודש" פירושו להבין את רצונו של אלוהים כיום, להיות מסוגל לפעול בהתאם לדרישות הנוכחיות של אלוהים, להיות מסוגל להישמע לאלוהים ולהיות חסיד של אלוהים של היום, ולהיווכח בהתאם לאמירות האחרונות של אלוהים. רק מי שעושה את כל זאת פועל לפי עבודתה של רוח הקודש ומצוי בזרם של רוח הקודש. בני אדם כאלה לא רק מסוגלים לזכות בשבחים מאלוהים ומסוגלים לראות את אלוהים, אלא שהם גם יכולים להכיר את טבעו של אלוהים מהעבודה האחרונה של אלוהים, ויכולים להכיר את התפיסות של האדם ואת מרדנותו, את אופיו ואת מהותו, מעבודתו האחרונה של אלוהים. יתרה מזאת, בני האדם האלה מסוגלים להשיג שינוי הדרגתי בטבעם במהלך שירותם. רק בני אדם כאלה הם אלה שמסוגלים לזכות באלוהים, ואשר באמת ובתמים מצאו את הדרך האמיתית. אלה שעבודתה של רוח הקודש מסלקת אותם הם בני אדם שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה של אלוהים, ואשר מתמרדים נגד העבודה האחרונה של אלוהים. העובדה שבני אדם כאלה מתנגדים לאלוהים בגלוי נובעת מכך שאלוהים עשה עבודה חדשה, ומשום שצלמו של אלוהים לא זהה לזה שבתפיסותיהם – כתוצאה מכך, הם מתנגדים לאלוהים בגלוי ומותחים על אלוהים ביקורת, מה שגורם לאלוהים לתעב אותם ולדחות אותם. לא קל להחזיק בידע בדבר העבודה האחרונה של אלוהים, אך אם בני האדם יוכלו ירצו להישמע לעבודתו של אלוהים ולחפש את עבודתו של אלוהים, יהיה להם סיכוי לראות את אלוהים, ויהיה להם סיכוי לזכות בהכוונה החדשה ביותר של רוח הקודש. בני האדם שמתנגדים במכוון לעבודתו של אלוהים לא יכולים לקבל את הענקת הנאורות של רוח הקודש או את ההכוונה של אלוהים. לפיכך, השאלה אם בני האדם יכולים לקבל את העבודה האחרונה של אלוהים תלויה בחסדו של אלוהים, בעיסוקם של בני האדם ובכוונותיהם.

כל מי שמסוגל להישמע לאמירות של רוח הקודש בהווה הוא מבורך. לא משנה מה היה טיבם בעבר, ולא משנה כיצד רוח הקודש עבדה בעבר בקרבם – בני האדם שזכו בעבודה האחרונה הם המבורכים ביותר, ואלה שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה יסולקו. אלוהים רוצה את בני האדם שמסוגלים לקבל את האור החדש, והוא רוצה את אלה שמקבלים את עבודתו האחרונה ואשר מכירים אותה. מדוע נאמר שעליכם להיות בתולים טהורים? בתולה טהורה יכולה לחפש אחר עבודתה של רוח הקודש ולהבין את הדברים החדשים, ויתרה מזאת, היא מסוגלת להניח בצד את התפיסות הישנות ולהישמע לעבודתו של אלוהים כיום. לפני העידנים, אלוהים הועיד את קבוצת בני האדם הזו שמקבלים את העבודה החדשה של היום, ואלה הם בני האדם המבורכים ביותר. אתם שומעים את קולו של אלוהים ישירות, ואתם חוזים במראהו של אלוהים, ועל כן, בכל רחבי השמיים והארץ, ולכל אורך העידנים, איש מעולם לא היה מבורך כמוכם, כמו קבוצת בני האדם הזו.

מתוך "הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים" ב'הדבר מופיע בבשר'

לאחר שתחוו כל שלב בעבודה של אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם בעידן המלכות, אתם תרגישו שסוף-סוף התגשם הדבר שקיוויתם לו במשך שנים רבות. אתם תרגישו שראיתם את אלוהים פנים אל פנים בפעם הראשונה, שהתבוננתם בפניו של אלוהים בפעם הראשונה, ששמעתם את אמירתו האישית של אלוהים, שהבנתם את החוכמה בעבודתו של אלוהים, ושהרגשתם בפעם הראשונה כמה אלוהים אמיתי וכול-יכול. אתם תחושו שזכיתם בדברים רבים שבני האדם מימים עברו לא ראו או זכו בהם. באותו רגע, תדעו בבירור מה פירוש הדבר להאמין באלוהים ומה מה פירוש הדבר להיות כלבבו של אלוהים. מובן שאם תיצמדו להשקפות העבר ותדחו ותפסלו את ההתגלמות השנייה של אלוהים, תישארו בידיים ריקות ולא תשיגו דבר, ובסופו של דבר תהיו אשמים בהתנגדות לאלוהים. מי שנשמע לאמת ושומע לעבודתו של אלוהים יהיה תחת חסותה של התגלמותו השנייה של אלוהים, האל הכול יכול. בני האדם האלה יהיו מסוגלים לקבל את ההכוונה האישית של אלוהים והם יזכו באמת רבה יותר ונעלה יותר ויקבלו חיים אנושיים אמיתיים. הם יחזו בחזון שבני האדם מהעבר לא ראו מעולם: "פניתי לראות את הקול הדובר אליי, ולאחר שפניתי ראיתי שבע מנורות זהב. ובין שבע המנורות היה מישהו שמראהו כבר האנוש, לבוש גלימה המגיעה עד כפות רגליו, וחגור אבנט סביב חזהו. ראשו וזקנו לבנים כצמר לבן כשלג, ועיניו כשלהבת אש. רגליו כנחושת נוצצת שנצרפה בכור, וקולו כקול מים רבים. וביד ימינו היו שבעה כוכבים, מפיו יוצאת חרב פיפיות חדה, ופניו זרחו כשמש המאירה במלוא עוזה" (ההתגלות א' 12-16). החזון הזה הוא ביטוי לכלל טבעו של אלוהים, וביטוי כזה של כלל טבעו הוא גם ביטוי של עבודתו של אלוהים כשהוא הופך לבשר ודם הפעם. במבול הייסורים והמשפטים, בר האנוש מבטא את טבעו הפנימי באמצעות הבעת דברים, מה שמאפשר למי המקבל את הייסורים שהוא מטיל ואת משפטו לראות את פניו האמיתיים של בר האנוש, פנים שהם ייצוג נאמן של פניו של בר האנוש שראה יוחנן. (מובן שכל זה יהיה בלתי-נראה למי שלא מקבל את עבודתו של אלוהים בעידן המלכות). אי אפשר להביע לגמרי במילים אנושיות את פניו האמיתיים של אלוהים, ולכן האל משתמש בביטויים של טבעו הפנימי כדי להראות לאדם את פניו האמיתיים. כלומר, כל מי שחווה את טבעו הפנימי של בר האנוש ראה את פניו האמיתיים של בר האנוש, מכיוון שאלוהים אדיר מדי ואי-אפשר לבטא אותו לגמרי באמצעות מילים אנושיות. לאחר שהאדם יחווה כל שלב בעבודתו של אלוהים בעידן המלכות, הוא ידע את הפירוש האמיתי של דברי יוחנן כשהוא דיבר על בר האנוש בין המנורות: "ראשו וזקנו לבנים כצמר לבן כשלג, ועיניו כשלהבת אש. רגליו כנחושת נוצצת שנצרפה בכור, וקולו כקול מים רבים. וביד ימינו היו שבעה כוכבים, מפיו יוצאת חרב פיפיות חדה, ופניו זרחו כשמש המאירה במלוא עוזה". בשלב הזה, תדעו מעל לכל ספק שהבשר ודם הרגיל הזה שאמר דברים כה רבים הוא באמת התגלמותו השנייה של אלוהים. ואתם תחושו באמת עד כמה אתם ברוכים, ותרגישו בני המזל הרב ביותר. האם לא תהיו מוכנים לקבל את הברכה הזו?

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

 

אומר לכם שמי שמאמין באלוהים רק בגלל האותות, הוא בוודאי זה שיומט עליו חורבן. מי שלא מסוגל לקבל את דבריו של ישוע השב כבשר ודם הוא נצר לגיהינום, צאצאו של הארכי-מלאך, זה שיומט עליו חורבן עולמים. ישנם רבים שאולי לא אכפת להם מדבריי, אך עדיין ברצוני לומר לכל חסידיו של ישוע הקדושים לכאורה, שכשתראו במו עיניכם את ישוע יורד משמיים על ענן לבן, זו תהיה ההופעה הפומבית של שמש הצדק. ייתכן שתתלהבו מאוד בעת הזו, אך דעו לכם שהיום שבו תראו את ישוע יורד משמיים יהיה היום שבו אתם תרדו לגיהינום להיענש. זו תהיה הכרזה על סוף תוכנית הניהול של אלוהים, וזה יהיה היום שבו אלוהים יגמול לצדיקים ויעניש את החוטאים. זאת משום ששיפוטו של אלוהים יסתיים עוד בטרם בני האדם יראו את האותות לכך, כאשר יהיה רק הביטוי של האמת. מי שיקבל את האמת ולא יחפש אחר אותות ועל כן יטוהר, יושב בפני כס מלכותו של אלוהים ויתקבל לחיבוקו של הבורא. רק מי שממשיך להתעקש להאמין כי "ישוע שאינו רוכב על ענן לבן הוא משיח שקר" ייענש לעולמי עד, משום שהוא מאמין רק בישוע המראה אותות ואינו מכיר בישוע המצהיר על שפיטה חמורה ומציג את הדרך הנכונה לחיים. לכן אין לישוע ברירה אלא לטפל באנשים האלה בשובו בגלוי על ענן לבן. הם עקשניים מדי, בטוחים מדי בעצמם, יהירים מדי. כיצד יכולים בני אדם הניחנים בניוון מוסרי כה חמור לזכות לגמול מישוע?

מתוך "כשתראו את גופו הרוחני של ישוע, אלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ" ב'הדבר מופיע בבשר'

המשיח בא באחרית הימים כדי שכל מי שבאמת מאמין בו יוכל לקבל חיים. עבודתו היא לשם סיום העידן הישן וכניסה לעידן החדש, וזהו הנתיב שכל מי שנכנס לעידן החדש צריך ללכת בו. אם אתם לא מסוגלים להכיר במשיח, ובמקום זאת אתם מגנים אותו, מחללים את קדושתו ואף רודפים אותו, נגזר עליכם להישרף לעולמים ולעולם לא תיכנסו למלכות אלוהים. זאת משום שהמשיח הזה הוא בעצמו הביטוי של רוח הקודש, הביטוי של אלוהים והאחד שאלוהים הפקיד בידיו את עבודתו על פני האדמה. על כן אני אומר שאם אתם לא יכולים לקבל את כל מה שעושה המשיח באחרית הימים, אתם מחללים את קדושתה של רוח הקודש. הגמול שיסבלו בני האדם המחללים את שם רוח הקודש ברור מאליו לכל. אני גם אומר לכם שאם אתם מתנגדים למשיח של אחרית הימים ומתכחשים לו, איש לא יוכל לשאת בהשלכות מעשיכם בשמכם. יתר על כן, מכאן ואילך לא תהיה לכם הזדמנות נוספת לזכות באישורו של אלוהים. גם אם תנסו לכפר על חטאיכם, לעולם לא תחזו שוב בפני אלוהים. זאת מפני שמי שאתם מתנגדים לו הוא לא בן אדם, ושמי שאתם מתכחשים לו הוא לא איזושהי ישות חסרת ערך, אלא המשיח. האם אתם מודעים להשלכה הזו? לא עשיתם טעות קטנה אלא ביצעתם פשע נורא.

מתוך "רק המשיח של אחרית הימים יכול להראות לאדם את דרך חיי הנצח" ב'הדבר מופיע בבשר'

קטעים לעיון מתוך דרשות ושיתוף:

באחרית הימים, אלוהים מתגלם כבשר ודם ויורד בסתר אל בין האנשים כדי לומר את דברו, הוא מבצע את עבודת המשפט, החל מבית האל, מטהר ומביא לידי שלמות את כל אלה ששומעים את קולו ושבים להתייצב בפני כס מלכותו והופך אותם לקבוצה של מתגברים. אחרי כן אלוהים מחולל את האסון הגדול, מטהר ומייסר את כל אלו שאינם מקבלים את משפט האלוהים באחרית הימים. לאחר מכן, אלוהים יירד עם העננים, כדי להופיע בפני כל בני האדם בגלוי. בכך תתממש במלואה הנבואה המופיעה בספר ההתגלות א' 7: "הִנֵּה הוּא בָּא עִם הָעֲנָנִים. כָּל עַיִן תִּרְאֶה אוֹתוֹ, גַּם אֵלֶּה שֶׁדְּקָרוּהוּ, וְיִסְפְּדוּ עָלָיו כָּל מִשְׁפְּחוֹת הָאָרֶץ". כשאלוהים יירד עם העננים, אלו שדקרו אותו עדיין יוכלו לראות אותו? מי הם בדיוק האנשים שדקרו אותו? יש האומרים שהם אלו שצלבו את ישוע אדוננו. האם זה באמת כך? האם אלו שצלבו את ישוע אדוננו לא קוללו והושמדו לפני שנים רבות? לאמיתו של דבר, אלה שדקרו אותו הם אלה, אשר במהלך התקופה שבה ירד אלוהים בהתגלמותו בסתר כדי לעבוד באחרית הימים, אינם מבקשים את קולו של אלוהים ומתנגדים לאל הכול יכול. בבוא העת, הם ייראו שהאל הכול יכול שאותו הם גינו, אותו האל שהם התנגדו לו, הוא בדיוק ישוע אדוננו המושיע אשר לו הם מחכים נואשות כל השנים. הם יכו על חזם, יתייפחו ויחרקו בשיניהם. רק העלמות החכמות ששומעות את קולו של אלוהים יוכלו לזכות באפשרות לקדם את פני אלוהים בשובו, לעמוד לפני כסאו של אלוהים כדי להשתתף בסעודת הכלולות של השה, ולהפוך למתגברות, כאשר אלוהים מביאן לידי שלמות. בכך מתגשמת הנבואה שבספר ההתגלות י"ד 4, "אֵלֶּה הֵם אֲשֶׁר לֹא נִטְמְאוּ בְּנָשִׁים, כִּי בְּתוּלִים הֵם. אֵלֶּה הֵם הַהוֹלְכִים אַחֲרֵי הַשֶּׂה לְכָל אֲשֶׁר יֵלֵךְ. אֵלֶּה נִפְדּוּ מִבְּנֵי אָדָם בִּכּוּרִים לֵאלֹהִים וְלַשֶּׂה". ובאשר לאלה שרק נאחזים ברעיון לפיו אלוהים יירד עם העננים, אך אינם מבקשים וחוקרים את עבודת האלוהים באחרית הימים, הם העלמות השוטות. בעיקר אלה שמתנגדים ומוקיעים בזעם את האל הכול יכול, הם הפרושים וצוררי המשיח שאלוהים חושף בעבודתו באחרית הימים. אלה כולם האנשים שצלבו מחדש את אלוהים. כל אלה יוכו באסונות הגדולים ויבואו על עונשם.

מתוך 'שאלות ותשובות קלאסיות על בשורת המלכות קטעים נבחרים'

היום הופצו דברי האל וזכו לעדות, ואתם הקבוצה הראשונה של בני אדם מכל האומות, מכל חלקי העולם, שמקבלים את עבודת אחרית הימים של האל הכול יכול. אתם המבורכים מכול. ...ראשית כול, קיבלתם את עבודת אחרית הימים של האל הכול יכול מפני שראיתם שישוע אדוננו חזר, שהוא התגלם כבר האנוש, מבטא את האמת ועושה את עבודת השיפוט שלו באחרית הימים. משמעות קבלתכם היא שנלקחתם, נלקחתם אל מלפני האלוהים. נישאתם מעלה באוויר כדי לפגוש את האל. מה פירושו של "אוויר" זה? הפצת הבשורה כדי לזכות באנשים וקיום שיחות מקוונות, האין זה "באוויר"? היכן "האוויר"? "האוויר" הוא מטאפורה והוא מייצג את השאלה, האם אנו בשמיים או על פני האדמה. באופן הפשוט ביותר, אנו על פני האדמה, אבל כיוון שאנו נהנים מחיים לצד אלוהים, ואנו אוכלים ושותים מדברי האל, שהם מימיו של נהר החיים שזורם מכס המלכות, אנו חיים כאילו היינו ברקיע השלישי. על-פי משמעות ממשית זו, היכן אנו? האם אנו בשמיים או על פני האדמה? קשה לומר, לכן אנו משתמשים בביטוי "באוויר" לתיאור מצב זה. היום נלקחתם אל לפני כס המלכות של האל כדי לסעוד עם השה, כלומר לסעוד עם אלוהים. שנית, זכיתם בהזדמנות לבוא לידי שלמות על-ידי אלוהים באחרית הימים. אם אתם מטוהרים ובאים לידי שלמות דרך שיפוט ויסורים לפני כס המשיח, תהיו מסוגלים לקבל את אישורו של האל. איזו ברכה עצומה! זכינו במושא כמיהתם של הקדושים בכל הדורות, אף שרובם לא הצליחו להשיגו. היש עוד ברי מזל כמונו? שלישית, אנו עוברים את יסורי האל ומשפטו, נגזמים ומטופלים, וזוכים בתוכחה ובהטלת משמעת. למרות שאנו סובלים מעט בלבבנו ובתחילה הדבר יכול להיות מביך, בסוף נזכה במשהו. אנו נשיג את התוצאה של היותנו מטוהרים, של הבנת האמת והכרת אלוהים. אמנם כאשר אנו סופגים תוכחה אנו מוותרים על כבודנו ועל תדמיתנו, משתחווים אפיים ארצה ובוכים מרה, מתוודים על חטאינו וחוזרים בתשובה, אך אחרי שאנו עוברים תקופת זיכוך כזו, אנו מתחילים להביא לידי ביטוי אנושיות אמיתית. אנו יכולים יותר ויותר לחשוב בהגיון, מצפוננו מתעורר, נפשנו מתבהרת ואנו רואים את אלוהים. אנו מגלים ביטחון מוחלט בנתיב הזה ודרכנו הולכת ומתבהרת, עד שלבסוף אנו עולים על הנתיב למושלמות והופכים למתגברים. מה פירוש להפוך למתגברים? פירושו לא להתנסות בסבל של האסון הגדול. כאשר הוא יגיע, "יִפֹּ֤ל מִצִּדְּךָ֨ אֶ֗לֶף וּרְבָבָ֥ה מִימִינֶ֑ךָ אֵ֝לֶ֗יךָ לֹ֣א יִגָּֽשׁ" (תהילים צ"א 7). האין זו ברכה גדולה? הכופרים ואנשי הדתות יפלו לתוך האסון, ולמרות שייראה כאילו אנו עצמנו בתוך האסון, אלוהים עימנו וכל אסון לא יארע לנו. אם אכן זכיתם באמת, אני אומר לכם, לא תטעמו מהמוות. אלו דברי אמת. הבטחתו של אלוהים לאחרית הימים, הברכות הגדולות מכל, ימומשו בנו.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

איזה גמול ניתן לעלמות החכמות? האם העלמות הטיפשות ינחלו אסון?

,כנסיית האל הכול יכול,העלמות החכמות

דברי אלוהים רלוונטיים:

"לפעול לפי עבודתה של רוח הקודש" פירושו להבין את רצונו של אלוהים כיום, להיות מסוגל לפעול בהתאם לדרישות הנוכחיות של אלוהים, להיות מסוגל להישמע לאלוהים ולהיות חסיד של אלוהים של היום, ולהיווכח בהתאם לאמירות האחרונות של אלוהים. רק מי שעושה את כל זאת פועל לפי עבודתה של רוח הקודש ומצוי בזרם של רוח הקודש. בני אדם כאלה לא רק מסוגלים לזכות בשבחים מאלוהים ומסוגלים לראות את אלוהים, אלא שהם גם יכולים להכיר את טבעו של אלוהים מהעבודה האחרונה של אלוהים, ויכולים להכיר את התפיסות של האדם ואת מרדנותו, את אופיו ואת מהותו, מעבודתו האחרונה של אלוהים. יתרה מזאת, בני האדם האלה מסוגלים להשיג שינוי הדרגתי בטבעם במהלך שירותם. רק בני אדם כאלה הם אלה שמסוגלים לזכות באלוהים, ואשר באמת ובתמים מצאו את הדרך האמיתית. אלה שעבודתה של רוח הקודש מסלקת אותם הם בני אדם שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה של אלוהים, ואשר מתמרדים נגד העבודה האחרונה של אלוהים. העובדה שבני אדם כאלה מתנגדים לאלוהים בגלוי נובעת מכך שאלוהים עשה עבודה חדשה, ומשום שצלמו של אלוהים לא זהה לזה שבתפיסותיהם – כתוצאה מכך, הם מתנגדים לאלוהים בגלוי ומותחים על אלוהים ביקורת, מה שגורם לאלוהים לתעב אותם ולדחות אותם. לא קל להחזיק בידע בדבר העבודה האחרונה של אלוהים, אך אם בני האדם יוכלו ירצו להישמע לעבודתו של אלוהים ולחפש את עבודתו של אלוהים, יהיה להם סיכוי לראות את אלוהים, ויהיה להם סיכוי לזכות בהכוונה החדשה ביותר של רוח הקודש. בני האדם שמתנגדים במכוון לעבודתו של אלוהים לא יכולים לקבל את הענקת הנאורות של רוח הקודש או את ההכוונה של אלוהים. לפיכך, השאלה אם בני האדם יכולים לקבל את העבודה האחרונה של אלוהים תלויה בחסדו של אלוהים, בעיסוקם של בני האדם ובכוונותיהם.

כל מי שמסוגל להישמע לאמירות של רוח הקודש בהווה הוא מבורך. לא משנה מה היה טיבם בעבר, ולא משנה כיצד רוח הקודש עבדה בעבר בקרבם – בני האדם שזכו בעבודה האחרונה הם המבורכים ביותר, ואלה שלא מסוגלים לפעול לפי העבודה האחרונה יסולקו. אלוהים רוצה את בני האדם שמסוגלים לקבל את האור החדש, והוא רוצה את אלה שמקבלים את עבודתו האחרונה ואשר מכירים אותה. מדוע נאמר שעליכם להיות בתולים טהורים? בתולה טהורה יכולה לחפש אחר עבודתה של רוח הקודש ולהבין את הדברים החדשים, ויתרה מזאת, היא מסוגלת להניח בצד את התפיסות הישנות ולהישמע לעבודתו של אלוהים כיום. לפני העידנים, אלוהים הועיד את קבוצת בני האדם הזו שמקבלים את העבודה החדשה של היום, ואלה הם בני האדם המבורכים ביותר. אתם שומעים את קולו של אלוהים ישירות, ואתם חוזים במראהו של אלוהים, ועל כן, בכל רחבי השמיים והארץ, ולכל אורך העידנים, איש מעולם לא היה מבורך כמוכם, כמו קבוצת בני האדם הזו.

מתוך "הכירו את העבודה החדשה ביותר של אלוהים וצעדו בעקבות אלוהים" ב'הדבר מופיע בבשר'

לאחר שתחוו כל שלב בעבודה של אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם בעידן המלכות, אתם תרגישו שסוף-סוף התגשם הדבר שקיוויתם לו במשך שנים רבות. אתם תרגישו שראיתם את אלוהים פנים אל פנים בפעם הראשונה, שהתבוננתם בפניו של אלוהים בפעם הראשונה, ששמעתם את אמירתו האישית של אלוהים, שהבנתם את החוכמה בעבודתו של אלוהים, ושהרגשתם בפעם הראשונה כמה אלוהים אמיתי וכול-יכול. אתם תחושו שזכיתם בדברים רבים שבני האדם מימים עברו לא ראו או זכו בהם. באותו רגע, תדעו בבירור מה פירוש הדבר להאמין באלוהים ומה מה פירוש הדבר להיות כלבבו של אלוהים. מובן שאם תיצמדו להשקפות העבר ותדחו ותפסלו את ההתגלמות השנייה של אלוהים, תישארו בידיים ריקות ולא תשיגו דבר, ובסופו של דבר תהיו אשמים בהתנגדות לאלוהים. מי שנשמע לאמת ושומע לעבודתו של אלוהים יהיה תחת חסותה של התגלמותו השנייה של אלוהים, האל הכול יכול. בני האדם האלה יהיו מסוגלים לקבל את ההכוונה האישית של אלוהים והם יזכו באמת רבה יותר ונעלה יותר ויקבלו חיים אנושיים אמיתיים. הם יחזו בחזון שבני האדם מהעבר לא ראו מעולם: "פניתי לראות את הקול הדובר אליי, ולאחר שפניתי ראיתי שבע מנורות זהב. ובין שבע המנורות היה מישהו שמראהו כבר האנוש, לבוש גלימה המגיעה עד כפות רגליו, וחגור אבנט סביב חזהו. ראשו וזקנו לבנים כצמר לבן כשלג, ועיניו כשלהבת אש. רגליו כנחושת נוצצת שנצרפה בכור, וקולו כקול מים רבים. וביד ימינו היו שבעה כוכבים, מפיו יוצאת חרב פיפיות חדה, ופניו זרחו כשמש המאירה במלוא עוזה" (ההתגלות א' 12-16). החזון הזה הוא ביטוי לכלל טבעו של אלוהים, וביטוי כזה של כלל טבעו הוא גם ביטוי של עבודתו של אלוהים כשהוא הופך לבשר ודם הפעם. במבול הייסורים והמשפטים, בר האנוש מבטא את טבעו הפנימי באמצעות הבעת דברים, מה שמאפשר למי המקבל את הייסורים שהוא מטיל ואת משפטו לראות את פניו האמיתיים של בר האנוש, פנים שהם ייצוג נאמן של פניו של בר האנוש שראה יוחנן. (מובן שכל זה יהיה בלתי-נראה למי שלא מקבל את עבודתו של אלוהים בעידן המלכות). אי אפשר להביע לגמרי במילים אנושיות את פניו האמיתיים של אלוהים, ולכן האל משתמש בביטויים של טבעו הפנימי כדי להראות לאדם את פניו האמיתיים. כלומר, כל מי שחווה את טבעו הפנימי של בר האנוש ראה את פניו האמיתיים של בר האנוש, מכיוון שאלוהים אדיר מדי ואי-אפשר לבטא אותו לגמרי באמצעות מילים אנושיות. לאחר שהאדם יחווה כל שלב בעבודתו של אלוהים בעידן המלכות, הוא ידע את הפירוש האמיתי של דברי יוחנן כשהוא דיבר על בר האנוש בין המנורות: "ראשו וזקנו לבנים כצמר לבן כשלג, ועיניו כשלהבת אש. רגליו כנחושת נוצצת שנצרפה בכור, וקולו כקול מים רבים. וביד ימינו היו שבעה כוכבים, מפיו יוצאת חרב פיפיות חדה, ופניו זרחו כשמש המאירה במלוא עוזה". בשלב הזה, תדעו מעל לכל ספק שהבשר ודם הרגיל הזה שאמר דברים כה רבים הוא באמת התגלמותו השנייה של אלוהים. ואתם תחושו באמת עד כמה אתם ברוכים, ותרגישו בני המזל הרב ביותר. האם לא תהיו מוכנים לקבל את הברכה הזו?

מתוך ההקדמה ל'הדבר מופיע בבשר'

 

אומר לכם שמי שמאמין באלוהים רק בגלל האותות, הוא בוודאי זה שיומט עליו חורבן. מי שלא מסוגל לקבל את דבריו של ישוע השב כבשר ודם הוא נצר לגיהינום, צאצאו של הארכי-מלאך, זה שיומט עליו חורבן עולמים. ישנם רבים שאולי לא אכפת להם מדבריי, אך עדיין ברצוני לומר לכל חסידיו של ישוע הקדושים לכאורה, שכשתראו במו עיניכם את ישוע יורד משמיים על ענן לבן, זו תהיה ההופעה הפומבית של שמש הצדק. ייתכן שתתלהבו מאוד בעת הזו, אך דעו לכם שהיום שבו תראו את ישוע יורד משמיים יהיה היום שבו אתם תרדו לגיהינום להיענש. זו תהיה הכרזה על סוף תוכנית הניהול של אלוהים, וזה יהיה היום שבו אלוהים יגמול לצדיקים ויעניש את החוטאים. זאת משום ששיפוטו של אלוהים יסתיים עוד בטרם בני האדם יראו את האותות לכך, כאשר יהיה רק הביטוי של האמת. מי שיקבל את האמת ולא יחפש אחר אותות ועל כן יטוהר, יושב בפני כס מלכותו של אלוהים ויתקבל לחיבוקו של הבורא. רק מי שממשיך להתעקש להאמין כי "ישוע שאינו רוכב על ענן לבן הוא משיח שקר" ייענש לעולמי עד, משום שהוא מאמין רק בישוע המראה אותות ואינו מכיר בישוע המצהיר על שפיטה חמורה ומציג את הדרך הנכונה לחיים. לכן אין לישוע ברירה אלא לטפל באנשים האלה בשובו בגלוי על ענן לבן. הם עקשניים מדי, בטוחים מדי בעצמם, יהירים מדי. כיצד יכולים בני אדם הניחנים בניוון מוסרי כה חמור לזכות לגמול מישוע?

מתוך "כשתראו את גופו הרוחני של ישוע, אלוהים יברא מחדש את השמיים והארץ" ב'הדבר מופיע בבשר'

המשיח בא באחרית הימים כדי שכל מי שבאמת מאמין בו יוכל לקבל חיים. עבודתו היא לשם סיום העידן הישן וכניסה לעידן החדש, וזהו הנתיב שכל מי שנכנס לעידן החדש צריך ללכת בו. אם אתם לא מסוגלים להכיר במשיח, ובמקום זאת אתם מגנים אותו, מחללים את קדושתו ואף רודפים אותו, נגזר עליכם להישרף לעולמים ולעולם לא תיכנסו למלכות אלוהים. זאת משום שהמשיח הזה הוא בעצמו הביטוי של רוח הקודש, הביטוי של אלוהים והאחד שאלוהים הפקיד בידיו את עבודתו על פני האדמה. על כן אני אומר שאם אתם לא יכולים לקבל את כל מה שעושה המשיח באחרית הימים, אתם מחללים את קדושתה של רוח הקודש. הגמול שיסבלו בני האדם המחללים את שם רוח הקודש ברור מאליו לכל. אני גם אומר לכם שאם אתם מתנגדים למשיח של אחרית הימים ומתכחשים לו, איש לא יוכל לשאת בהשלכות מעשיכם בשמכם. יתר על כן, מכאן ואילך לא תהיה לכם הזדמנות נוספת לזכות באישורו של אלוהים. גם אם תנסו לכפר על חטאיכם, לעולם לא תחזו שוב בפני אלוהים. זאת מפני שמי שאתם מתנגדים לו הוא לא בן אדם, ושמי שאתם מתכחשים לו הוא לא איזושהי ישות חסרת ערך, אלא המשיח. האם אתם מודעים להשלכה הזו? לא עשיתם טעות קטנה אלא ביצעתם פשע נורא.

מתוך "רק המשיח של אחרית הימים יכול להראות לאדם את דרך חיי הנצח" ב'הדבר מופיע בבשר'

קטעים לעיון מתוך דרשות ושיתוף:

באחרית הימים, אלוהים מתגלם כבשר ודם ויורד בסתר אל בין האנשים כדי לומר את דברו, הוא מבצע את עבודת המשפט, החל מבית האל, מטהר ומביא לידי שלמות את כל אלה ששומעים את קולו ושבים להתייצב בפני כס מלכותו והופך אותם לקבוצה של מתגברים. אחרי כן אלוהים מחולל את האסון הגדול, מטהר ומייסר את כל אלו שאינם מקבלים את משפט האלוהים באחרית הימים. לאחר מכן, אלוהים יירד עם העננים, כדי להופיע בפני כל בני האדם בגלוי. בכך תתממש במלואה הנבואה המופיעה בספר ההתגלות א' 7: "הִנֵּה הוּא בָּא עִם הָעֲנָנִים. כָּל עַיִן תִּרְאֶה אוֹתוֹ, גַּם אֵלֶּה שֶׁדְּקָרוּהוּ, וְיִסְפְּדוּ עָלָיו כָּל מִשְׁפְּחוֹת הָאָרֶץ". כשאלוהים יירד עם העננים, אלו שדקרו אותו עדיין יוכלו לראות אותו? מי הם בדיוק האנשים שדקרו אותו? יש האומרים שהם אלו שצלבו את ישוע אדוננו. האם זה באמת כך? האם אלו שצלבו את ישוע אדוננו לא קוללו והושמדו לפני שנים רבות? לאמיתו של דבר, אלה שדקרו אותו הם אלה, אשר במהלך התקופה שבה ירד אלוהים בהתגלמותו בסתר כדי לעבוד באחרית הימים, אינם מבקשים את קולו של אלוהים ומתנגדים לאל הכול יכול. בבוא העת, הם ייראו שהאל הכול יכול שאותו הם גינו, אותו האל שהם התנגדו לו, הוא בדיוק ישוע אדוננו המושיע אשר לו הם מחכים נואשות כל השנים. הם יכו על חזם, יתייפחו ויחרקו בשיניהם. רק העלמות החכמות ששומעות את קולו של אלוהים יוכלו לזכות באפשרות לקדם את פני אלוהים בשובו, לעמוד לפני כסאו של אלוהים כדי להשתתף בסעודת הכלולות של השה, ולהפוך למתגברות, כאשר אלוהים מביאן לידי שלמות. בכך מתגשמת הנבואה שבספר ההתגלות י"ד 4, "אֵלֶּה הֵם אֲשֶׁר לֹא נִטְמְאוּ בְּנָשִׁים, כִּי בְּתוּלִים הֵם. אֵלֶּה הֵם הַהוֹלְכִים אַחֲרֵי הַשֶּׂה לְכָל אֲשֶׁר יֵלֵךְ. אֵלֶּה נִפְדּוּ מִבְּנֵי אָדָם בִּכּוּרִים לֵאלֹהִים וְלַשֶּׂה". ובאשר לאלה שרק נאחזים ברעיון לפיו אלוהים יירד עם העננים, אך אינם מבקשים וחוקרים את עבודת האלוהים באחרית הימים, הם העלמות השוטות. בעיקר אלה שמתנגדים ומוקיעים בזעם את האל הכול יכול, הם הפרושים וצוררי המשיח שאלוהים חושף בעבודתו באחרית הימים. אלה כולם האנשים שצלבו מחדש את אלוהים. כל אלה יוכו באסונות הגדולים ויבואו על עונשם.

מתוך 'שאלות ותשובות קלאסיות על בשורת המלכות קטעים נבחרים'

היום הופצו דברי האל וזכו לעדות, ואתם הקבוצה הראשונה של בני אדם מכל האומות, מכל חלקי העולם, שמקבלים את עבודת אחרית הימים של האל הכול יכול. אתם המבורכים מכול. ...ראשית כול, קיבלתם את עבודת אחרית הימים של האל הכול יכול מפני שראיתם שישוע אדוננו חזר, שהוא התגלם כבר האנוש, מבטא את האמת ועושה את עבודת השיפוט שלו באחרית הימים. משמעות קבלתכם היא שנלקחתם, נלקחתם אל מלפני האלוהים. נישאתם מעלה באוויר כדי לפגוש את האל. מה פירושו של "אוויר" זה? הפצת הבשורה כדי לזכות באנשים וקיום שיחות מקוונות, האין זה "באוויר"? היכן "האוויר"? "האוויר" הוא מטאפורה והוא מייצג את השאלה, האם אנו בשמיים או על פני האדמה. באופן הפשוט ביותר, אנו על פני האדמה, אבל כיוון שאנו נהנים מחיים לצד אלוהים, ואנו אוכלים ושותים מדברי האל, שהם מימיו של נהר החיים שזורם מכס המלכות, אנו חיים כאילו היינו ברקיע השלישי. על-פי משמעות ממשית זו, היכן אנו? האם אנו בשמיים או על פני האדמה? קשה לומר, לכן אנו משתמשים בביטוי "באוויר" לתיאור מצב זה. היום נלקחתם אל לפני כס המלכות של האל כדי לסעוד עם השה, כלומר לסעוד עם אלוהים. שנית, זכיתם בהזדמנות לבוא לידי שלמות על-ידי אלוהים באחרית הימים. אם אתם מטוהרים ובאים לידי שלמות דרך שיפוט ויסורים לפני כס המשיח, תהיו מסוגלים לקבל את אישורו של האל. איזו ברכה עצומה! זכינו במושא כמיהתם של הקדושים בכל הדורות, אף שרובם לא הצליחו להשיגו. היש עוד ברי מזל כמונו? שלישית, אנו עוברים את יסורי האל ומשפטו, נגזמים ומטופלים, וזוכים בתוכחה ובהטלת משמעת. למרות שאנו סובלים מעט בלבבנו ובתחילה הדבר יכול להיות מביך, בסוף נזכה במשהו. אנו נשיג את התוצאה של היותנו מטוהרים, של הבנת האמת והכרת אלוהים. אמנם כאשר אנו סופגים תוכחה אנו מוותרים על כבודנו ועל תדמיתנו, משתחווים אפיים ארצה ובוכים מרה, מתוודים על חטאינו וחוזרים בתשובה, אך אחרי שאנו עוברים תקופת זיכוך כזו, אנו מתחילים להביא לידי ביטוי אנושיות אמיתית. אנו יכולים יותר ויותר לחשוב בהגיון, מצפוננו מתעורר, נפשנו מתבהרת ואנו רואים את אלוהים. אנו מגלים ביטחון מוחלט בנתיב הזה ודרכנו הולכת ומתבהרת, עד שלבסוף אנו עולים על הנתיב למושלמות והופכים למתגברים. מה פירוש להפוך למתגברים? פירושו לא להתנסות בסבל של האסון הגדול. כאשר הוא יגיע, "יִפֹּ֤ל מִצִּדְּךָ֨ אֶ֗לֶף וּרְבָבָ֥ה מִימִינֶ֑ךָ אֵ֝לֶ֗יךָ לֹ֣א יִגָּֽשׁ" (תהילים צ"א 7). האין זו ברכה גדולה? הכופרים ואנשי הדתות יפלו לתוך האסון, ולמרות שייראה כאילו אנו עצמנו בתוך האסון, אלוהים עימנו וכל אסון לא יארע לנו. אם אכן זכיתם באמת, אני אומר לכם, לא תטעמו מהמוות. אלו דברי אמת. הבטחתו של אלוהים לאחרית הימים, הברכות הגדולות מכל, ימומשו בנו.

מתוך 'דרשות ושיתופים על היווכחות בחיים'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה